Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Deset LCD TV v přímém souboji

Máme pro vás velký test deseti LCD televizorů. Jejich společným jmenovatelem je vysoké rozlišení HD a úhlopříčka až 82 centimetrů. Přečtěte si, co všechno může a musí televize umět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mk.tuning

Samsung LE32 R71B & LE32 S71B

Zdravím, jaký jiný zásadní rozdíl je mezi těmito modely pokud pominu cenu ( LE32 R71B - 820EUR/ 23tis // LE32 S71B - 730EUR/ 20,5tisíce ).Díky za info

0/0
21.12.2006 5:53

Majda

Samsung

Ahoj ráda bych požádala někoho, kdo se v tom trochu vyzná, aby mi poradil. Chci si koupit televizi Samsung 32" LE32S71B, ale moc se v tom nevyznám. Tahle mi přijde fajn, ráda bych vyměnila starou Teslu. Jen moc nerozumím tomu všemu o vysílání atd. Doma si normálně platím kabelovku...ta vyílá pozemním signálem? Nebo si pak budu muset koupit set-top box až ten analogový signál vypnou? A když si ho pořídím, tak to zase bude fungovat? Díky za rady!!!!:-)

0/0
9.12.2006 21:49

Paf

Re: Samsung

Taky řeším dilema, co za nový televizor, zavrhl jsem Mascom MC32W13B/S, ikdyž se mě líbí cenou, ale prý obraz i zvuk nestojí za nic. Raději si připlatit - vždy't to není koupě na 5 let. Takže se rozhoduji mezi Panasonic TX-32LX500, JVC LT-32R71, JVC LT-32X70BU, Samsung LE-32R71B a Samsung LE-32N71B. DVB-T momentálně neřeším. Byl by vhodný, nezavazel by další přístroj a při přechodu snad na MPEG4 (kdypak?) se koupí set-top-box. Pokud je zde nějaký majitel -ka, nebo znalec daných panelů, rád si přečtu názor a tip.

0/0
10.12.2006 11:16

Picachu

Recenzent je lama

Tohle je totalne nesmyslna recenze HDTV televizi, protoze vubec nezkouseli HDTV schopnosti techto televizi. Kde je porovnani component vs. hdmi vs vga? Jaktoze nevyzkouseli jestli TV pri pripojeni pres HDMI a VGA maji 1:1 mapovani vstupniho signalu na nataivni rozliseni nebo ne? LAMY!!!

0/0
30.11.2006 10:23

karlos

prosím o názor

zdravím, jelikož jsem technický ani-talent, dovoluji si zde nějakou dobrou duši požádat o názor (radu). Uvažuji o koupi televize samsung LE26R71B, do menšího pokoje s připojením kabelové televize. Myslíte, že tento typ televizoru je dobrá volba. Jsem televizní maniak, dívám se často a rád, tak bych chtěl kvalitní obraz. Děkuji :-)

0/0
23.11.2006 11:34

fritzek

Kristova noho!

Jake je autorovo vzdelani v oblasti elektrotechniky, audia, ...? Jsem snad sam, komu prijde ze v clanku se namisto objektivnimu hodnoceni venuje literarnimu zpracovani? Tak napriklad hodnoceni zvukovych vlastnosti mi prijde jako snaha o nalezeni co nejvice synonym, moznych s audiem spojit?.......

0/0
21.11.2006 23:56

mikes

Samsung LE32R71B

Celkem mě zaráží tvrzení, že Samsung má jen 3 úrovně podsvětlení a od 2. úrovně už je "dost tmavý", nespletli jste si to s jinou TV? Úrovní podsvětlení má tuším 5, a na 2. nejlepším (nejsvítivějším) stupni je zcela na úrovni jiných LCD TV.

Taky není pravda, že Samsung neumí zobrazit 2 obrazy z různých zdrojů vedle sebe na obrazovce. A hlavní nebo nehlavní zdroj (HDMI, D-sub) tam neexistuje jak píšete, uvedené zdroje jsou srovnatelné s jakýmkoliv jiným vstupem (jiný AV nebo anténa).

Slabinu má tahle TV dle mého především ve zvuku z TV repráků, což se dá ale řešit jinak.

0/0
20.11.2006 10:19

Pafka

Spotřeba

Ta Sony má fakt spotřebu ve STANBY 20W?

0/0
16.11.2006 7:53

Taky Paf

Re: Spotřeba

Nikdo neodpovídá, takže spotřeba v klidu 20 W ;-€. To si veme dohromady má mikrovlnka, stará OTF, video, radio, DVD, sporák, PC a dvoje hodiny co mám doma. Anebo, že by se spletli?

0/0
22.11.2006 16:37

Mirek

Ceny

Kde vzali tak přemrštěné ceny? Vždyť např. Samsung se dá přes internet sehnat za 27000,- místo doporučených 38000,-

0/0
4.11.2006 14:31

CDDAL

Samsung

Není u Samsungu uveden špatně kontrastní poměr. Dle údaje výrobce by měl mít kontrastní poměr 5000:1.Obecně má Samsung nejlepší kontrastní poměry.

0/0
1.11.2006 22:08

Mirek

Re: Samsung

Těch 5000:1 je dynamický kontrast. Samsung a Sony ho s oblibou používají ke zmatení lidí.

0/0
4.11.2006 14:34

Yusaku

Re: Re: Samsung

tech 5000:1 je docela realnych (dobra, spis 1:3000, ale i tak) - zagoogli si neco o technologii PVA a pak si nech predvest dve televize vedle sebe s HDTV zdrojem signalu. Samsunga poznas, ver mi.

Jedina rozumna konkurence je IPS od Hitachi, ale jednak jsem ho u nas zatim nevidel a druhak je spis vhodne pro pocitacove monitory (lepsi vernost barev, ale horsi cerna barva a kontrast)

0/0
26.11.2006 17:59

TrueRobos

Stereo&Video: Nic proti nikomu & ničemu

Fenomenální problém recenzí ze Sterea a Videa je to, že si to s nikým nechtějí rozházet. Proto se ve finále mimo kvanta slov nedozvíte nic. Všechny položky vypadají v tabulce skoro stejně, rozpětí hodnocení je 69-88% (většina těsně kolem 80%) a nejvyšší hodenocení má televize BEZ DVB-T tuneru a se skoro nejhorším kontrastem (zřejmě to v průměrovacím hodnocení vyvažuje to nahrávání na karty). Která z těch televizí za to opravdu stojí a která ne je z textu totálně nejasné. Člověk by naivně řekl, že u televize rozhoduje z více něž 90% obraz, protože k velké televizi si člověk připojí vlastní rekordér, vlastní 5.1 systém a tedy ostatní věci jsou nepodstatné. Nicméně když vše hodnotíme 6-9 a vše zprůměrujeme, není divu, že vyjde 8ka... ;-(

0/0
31.10.2006 17:49

McMatej

K čemu HDTV a DBT???

Myslíte že má smysl kupovat HD televizi, když se u nás zatím nikde nevysílá? (a jestli se nepletu není ani na DVD)

Je hezké že televize má digitální tuner, ale protože mám analogové video a DVD rekorder, tak se set top boxu stejně nevyhnu.

0/0
31.10.2006 14:49

Roman

Re: K čemu HDTV a DBT???

Jasne ze to nema cenu. Navic vetsina vysilani je ve formatu 4:3, takze 16:9 je tak pro filmy z DVD. Navic set top box je lepsi reseni. Az se prejde z uz ted zastaraleho MPEG 2 vysilani v nizkem rozliseni na MPEG 4 v HDTV, tak ti s integrovanym tunerem si ho vypnou a taky si dokoupi novy set top box. Je to jako kdyz ted skonci DVD a nahradi ho DVD HD nebo Blue Ray, tak jen vymenis prehravac.

0/0
31.10.2006 22:11

Jirka

standarta vs standard

Vím, že je to mimo obsah článku, ale: "Acer by si na standartu, pod nímž vyráží do boje o zákazníky, mohl vetknout heslo Připraven na vše." Když už tak na ...standarTu, pod NÍŽ... nebo ...standarDu, pod NÍMŽ... Záleží, kam vlastně by si chtěl Acer to heslo vetknout. Už se na iDnes.cz problém standarta/standard objevil mnohokrát, nepleťme si pojmy a průjmy, i když zde to autor celkem obratně použil, aby se hodily oba případy :-)

0/0
31.10.2006 9:58

hugolin

FSC MT 32"

a co tato "bedna"

0/0
31.10.2006 9:47

hobby

Obvyklá neznalost

Článek jen potvrdil současnou naprostou neznalost recenzentů a prodejců pokud jde o HD. Neuvést nativní rozlišení displejů a neuvést, zda vůbec displej podporuje 720p, 1080i a např. 1080p je prostě katastrofa. Ať se raději o HD vůbec nezmiňují a uvedou, že hodnotí LCD pouze pro PAL, tj. 576i.Rv

0/0
31.10.2006 9:36

Stíhací vzducholoď Karel

Re: Obvyklá neznalost

no u 32" LCD snad nemůžeš 1080p očekávat! Navíc je rozlišení uvedeno v tabulce.

0/0
31.10.2006 10:07

TrueRobos

Re: Re: Obvyklá neznalost

Můžeš, ale můžeš ;-)

0/0
31.10.2006 17:32

Ombre

Re: Re: Obvyklá neznalost

Nechci te strasit, ale i nektere notbooky maji takoveto nativni rozliseni.. a to asi ani nebudou 32":-P

0/0
31.10.2006 21:29

Golem

Re: Re: Re: Obvyklá neznalost

Pokud vím, tak člínek pojednává o TV.  Dej mi sem link na jakoukoliv 32" LCD TV s 1080p obrazovkou.

0/0
31.10.2006 22:12

Lolofon

Re: Re: Re: Re: Obvyklá neznalost

napr. Sharp Aquos LC-32D62U, ale je ich dalsia kopa - skus pouzit google...

0/0
4.12.2007 10:13

mpik

Digitální vysílání

Skoro už by mělo být trestné prodávat tyto LCD bez tuneru pro pozemní digitální vysílání!!! Myslím to s nadsázkou, ale spousta "netechnických" zákazníků, co si budou chtít koupit hezkou televizi bude brzy naštvaná! Jinak sám zvažuji úhlopříčku kolem metru a koupi cca za rok do nového bytu. To už snad bude na trhu lepší výběr s lepšími parametry... Zatím zůstanu u klasiky od Sony.

0/0
31.10.2006 9:32

Ja

Re: Digitální vysílání

Jo, chybi tam napriklad TechniSat HD Vision 32" ktera ma vestavene vsechny analogove i digitalni tunery co existuji a navic i slot pro dekodovaci karty. To je nejvybavenejsi TV na nasem trhu a pritom na svou vybavu a kvalitu zase tak draha neni.

0/0
31.10.2006 10:16

mpik

Re: Re: Digitální vysílání

Je to ona?

http://www.hifishop.cz/DetailPage.asp?DPG=38423

Nevypadá zle. Ale značka mi moc neříká. A co něco s větší úhlopříčkou?

0/0
31.10.2006 11:02

IK

Hyundai

Zajímalo by mě, proč jste do testu nezařadili nějaký model od fy. Hyundai? Například model Q320? V česku poměrně hojně prodávaný.

0/0
31.10.2006 7:55

mt

Re: Hyundai

taky mi tam chybi :-/ hodne o nem uvazuju ...

jinak by me zajimalo co porad vyrobci vyvadej s tim HD-Ready vzdyt to ma "jen" 768 radku, za ty prachy by snad mohlo byt uz primo HD 1080, ne? HD-Ready bych videl tak za polovicni cenu a ne za 40tis.

BTW ten Hyundai stoji asi polovinu8-o

0/0
31.10.2006 9:10

Danny_Kay

Re: Re: Hyundai

No, bohuzel zijeme v Evrope a ne USA...Kde za stejnou cenu lze poridit full HDTV. Nicmene k cemu na je 1080 radku, kdyz pro nej nemame zadny zdroj signalu? Zas musime cekat...

0/0
31.10.2006 10:28

Golem

Re: Re: Re: Hyundai

nesmysl, podívej se na americký shopy, rozdíly v cenách LCD TV jsou minimální

0/0
31.10.2006 15:13

Adamantium

HDCP

Má některá TV HDCP? Bez toho si totiž originální, chráněné HD video z BR disků nepřehraju. Pravda, bude to sice až někdy v roce 2010-2012, ale televizi jsem si vždy kupoval na víc než na 3 roky.. Pokud to žádná neumí, pak je vhodné ještě počkat. Stejně jako počkat na TV, které nebudou umět jen 780p, ale 1080p..

0/0
31.10.2006 7:54

T

Re: HDCP

Jiste ze to umi... Aspon ma rok stara sonka S32E10 to bere

0/0
31.10.2006 9:29

majklus28/

Chyby v článku

Rychlost odezvy LCD obrazovek rozhodně není 6 nebo 8 ns, jak se píše v článku, ale je milionkrát vyšší tj. 6 nebo 8 ms! Dále psát, že "zvuk zní čistě, má velkou dynamikou (od 30 do 14 000 Hz)" je nesmysl. Dynamika není kmitočtový rozsah, ale poměr mezi nejsilnějším a nejslabším signálem vyjádřený v decibelech (dB)! Tak si to v článku opravte, takhle vyznívá jinak pěkný článek amatérsky.:-(

0/0
31.10.2006 7:23

Rejpal

Re: Chyby v článku

Snad milionkrat nizsi, kolego...

0/0
31.10.2006 10:07

Kaiten

Re: Re: Chyby v článku

Když chceš rejpat, tak před tím aspoň přemýšlej - co je víc, nanosekunda, nebo milisekunda? A až ti to dojde, tak chvíli šoupej nohama a pak jdi na nějakou jinou diskusi

0/0
31.10.2006 14:29

5h1nj1

Re: Re: Re: Chyby v článku

Lidi jako ty, kteri narknou ostatni z nedostatecneho premysleni (jeste pomerne neslusne) a pritom maji sami v premysleni dost co dohanet zbytecne svini diskuze. Rychlost je pochopitelne nizsi, nikoliv vyssi.

0/0
19.12.2006 11:59

Voker

Re: Re: Chyby v článku

R^ máte pravdu kolego,

v = s/t  rozměr [m/sec]

tzn. čím delší časová (ms>ns)jednotka tím nižší rychlost a delší odezva což zhoršuje parametry LCD

0/0
22.12.2006 18:17

Boguš

Re: Chyby v článku

Reálnou 6ms a 8ms mají stěží rychlé LCD monitory natož LCD televize. Sice to výrobce tak uvádí, ale realita je poněkud jinde. Nemluvě o šíleném Overdrive, které je u některých televizí katastrofální ........

PS: ten knitočtový rozsah v té vyšší hranici (14 000Hz) není vůbec nic úžasného ......

PPS: jistě že je odezva oproti ns milionkrá vyšší. Zopakujte si převody jednotek ze školy. mili mikro nano piko atd ....  jedna milisekunda (1ms) je milión nanosekund (1000000ns) čili 1ns je milionkrát menší než 1ms ;-)

0/0
31.10.2006 12:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.