Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boj s terorismem je nově založen na technologii pytlíku a lepenky

Technet.cz pro vás otestoval nová protiteroristická opatření na evropských letištích. Pouhé dva lety po Evropě s přestupy v Londýně a Curychu ukázaly, že mnohá opatření postrádají smysl i logiku a v podstatě jen komplikují život cestujícím. A naopak i nadále je nezřídka snadné bezpečnost ohrozit. EU totiž bojuje s terorem pomocí "důmyslného" opatření na bázi pytlíku a lepící pásky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

yyyy

qqqqq

8-o:-P:-):-)

0/0
16.6.2008 12:26

bfv

vcv

:-/

0/0
18.3.2008 20:36

Mirek33

Perfektne vystizeno!

V Klobouk dolu, clanek je perfektni.

0/0
2.1.2008 18:57

suziky

ahoj

0/0
9.4.2007 19:10

francapron

nou coment

Je to prachsprostá byrokraticka buzerace ,kterou vymýšli pár buzerantů někde v kancelářích EU a hraje si na míro tvorce a nepochybuje o své dokonalosti.(Y)Rv

0/0
18.11.2006 22:54

francapron

nou coment

(Y)8-o>-Rv;-O;-€

0/0
18.11.2006 22:47

Aleš

Dobrý

R^Ten článek je dobrej, líbí se mi ;-)

0/0
18.11.2006 10:18

P.P.

pravda

To, co zde autor píše z pohledu cestujícího je pravda. Bezpečnostní opatření na letištích nejsou od toho, aby zajistily bezpečnost ale od toho, aby cestující prostřednictvím budzrace ujistili, že opravdu bezpečni jsou. Já jsem pracoval několik měsíců na Dulles international airport ve Washingtonu a ujišťuji vás, že zcela bezpečně a bez problémů dostanu na palubu kteréhokoliv letadla naprosto cokoliv. Kulomet nebo kufr s 50 kg TNT? Žádný problém.

0/0
18.11.2006 9:35

Kubrt01

Pokrytectví

To je pokrytectví nejvyššího charakteru. Když se tady v týhle společnosti nemůže říct po pravdě, že černej je černej, bílej je bílej, cikán je cikán a arab je arab, tak pak se nesmíme divit, že máme takový stupidní zákony, který omezujou uplně všechny. Všichni vědí, že arabský teroristi budou zřejmě vypadat jako arabové, takže se zaměřím na ně a ostatním lidem dám pokoj. A ty co vypadají jako arabové, tak mají prostě smůlu. Jenže to tahle společnost nemůže říct, protože by okamžitě všichni pseudochránci lidských práv začali šíleně vyvádět. Proto budeme omezování všichni.

0/0
17.11.2006 5:18

iuzf

Re: Pokrytectví

To je trochu blbost, myslis, ze by jim to nedoslo, ze sou kontrolovani jenom urcity lidi? Pak by si arab oholil vousy a provez by co by chtel..

0/0
18.11.2006 18:18

el-lobo

Ach, svatá prostoto

Za terorismus mohou USA? To je mi novinka. A já si pořád myslel, že nenávistný islám. Inu co, bav se s volem, když nemáš v ruce klacek.

0/0
17.11.2006 4:31

pnovpkv

Super

Dobrý článek. Nechybí mu nadsázka, je dostatečně jedovatý a zábavný. Škoda jen, že se tu vyskytují jedinci, kteří se nejsou schopni povznést nad jeho formu a neumí interpretovat přečtený text.

0/0
15.11.2006 17:19

Mapek

Návrat starých dobrých časů III

Úředníci z Bruselu by měli přijmout direktivy v úplně jiném duchu. Proč kontrolovat až konec řetězu? Navrhuji, aby učitelé ve školách museli být členy Europráskačů, ředitelé členy SuperEuropráskačů, jednoho Europráskače do každého domu, SuperEuropráskače na každé ulici... Cestování povolit jen prověřeným osobám s čistým štítem, bezvadným příbuzenstvem a okruhem známých. Úplně zakázat cestovat těm, kteří nedosahují průměru životního standardu ve své zemi, nemají šťastný rodinný život a podobným potenciálně nešťastným osobám. Dále zakázat cestování vyznavačům nekřesťanských vyznání, sympatizantům nevládních stran atd. Pro země, která nepřistoupí na stejný systém zavézt vízovou povinnost, na jejich letiště nasadit "antirom" party, jak britové na Ruzyň a jejich letadlům zakázat narušovat náš vzdušný prostor. Odchýlená letadla bez mylosti sestřelovat.

Navíc my Češi bychom mohli hodně pomoci s budováním Europráskačského systému. Velká část z nás to nezapomněla a mnohým to vyloženě chybí.

0/0
15.11.2006 10:59

Mapek

Návrat starých dobrých časů II

0/0
15.11.2006 10:42

Mapek

Návrat starých dobrých časů

0/0
15.11.2006 10:38

fillez

...

Fakt silenost a uz to bude jen horsi. Nekde v dokumentu jsem slysel peknou vec: Kolik svobody Vam osobne vzal bin Ladin ???

Jde to do srace/k !!!!!!

0/0
15.11.2006 8:35

Moris

pekny clanek

s clankem naprosto souhlasim. Zvlaste pak s jeho zaverem. Bojuje se proti terorismu a pritom ho USA, GB, Fra, Rusko a ostatni velmoci primo podporuji tim ze se prodavaji zbrane teroristum. Inu bussines je bussiness. Takze pak opatreni v letedlech pusobi hooooodne smesne. To je stejne jako u nas v CR kdy se bojuje proti organizovanemu zlocinu a jeho podpora zacina u panu ministru... Saskarna na zmateni beznych lidi ktere to jenom otravuje.

0/0
15.11.2006 6:39

cau

Re: pekny clanek

Ti co z toho maji prospech se jenom smeji jak cely svet vtahli do valek a to jim jeste zvetsilo zisky, vsak ono na ne dojde, pak budou vyset za koule na kandelabrech i s celejma rodinama do sedmeho kolene

0/0
15.11.2006 14:51

martin

Re: Re: pekny clanek

Ano - pomsta hodná muslima...

0/0
3.1.2008 8:19

Q4

opatření jsou nutná!

Souhlasím, že konkrétní opatření řekněme vzbuzují úsměv. Ale buďme upřímní, nějaká opatření je třeba přijmout. Autor článku by to uznal také, kdyby mu na hlavu spadlo pár kusů letadla a lidí z něj, viz třeba http://www.panamair.org/accidents/lockerbiedestruction.htm

Spíš je na místě se snažit, aby opatření vedla k výsledku, a nesnižovala příliš komfort cestujících. Jako inspirace poslouží lety společnosti El Al.

0/0
15.11.2006 3:03

tecker

Re: opatření jsou nutná?

Dle mého názoru nová opatření vytvářejí spíše nebezpečnější situace než bezpečnostní nařízení aplikovaná v dřívejší době. Pokud bude chtít terorista propašovat nějaké výbušniny na palubu tak je propašuje. Já jsem letěl 8.11. ze Stanstedu s litrovou plastovou lahví plnou vody se šťávou a vedle ní jsem měl uloženy cibulky květin zabalené v alobalu, nevím jak to vypadalo na rentgenu, ale byl jsem přesvědčen, že o šťávu přijdu a alobalovou kouli budu muset z baťůžku vyndat a ukázat obsah. Kupodivu nikdo nic vidět nechtěl a kromě důkladného prošmatání mé osoby za detekčním rámem se žádná kontrola nekonala. Pokud bych byl teroristou, stejně bych se zaměřil spíše na fronty utvářející se před kontrolou a detekčním rámem, lidé jsou zde "uvězněni" na poměrně malém místě a díky tomu, že jsou důkladným systémem pásových zábran směřováni do dlouhé hadovité fronty je jich na tomto místě připraveno pro teroristy téměř tolik jako v letadle a terorista se nemusí obávat zabavení svého smrtícího nástroje

0/0
15.11.2006 10:21

greyone

Nazor

Zajimavy clanek. Protiteroristicka opatreni v EU jsou opravdu komicka. Ale "az nam vleti do Evropy vlna Arabu, to nam mozna zkazi nadobro naladu". 

Jinak kazdy tym letusek je schopen adekvatne  se postarat o 100% zaplnene letadlo.  Nedostatek tekutin z tohoto duvodu neni dobry argument.

A jak vec vyresit? Co treba prijmout nektera opatreni, jez jsou naprosto bezna v USA? Nebo opravdu Evropa ceka az se neco stane a do te doby si radeji nenecha vzit sve pohodli?

0/0
15.11.2006 1:37

Mário

díky

musím autorovi poděkovat za tento článek. V podstatě to odráží i můj pohled na věc. Můj odhad je asi takový, že to obtěžuje 99 procent cestujících a zabrání to 5 procentům únosu letadla zoufalým jedincem, (kdy nakonec jde jen o přistání na jiném litišti a zdržení) a 0 procent útoků (možná 0,1) organizovaných skupin a opravdových teroristů.

Boj proti terorizmu bych si opravdu představoval jinak než takovouhle buzeraci. Vždyť s takovou bude z Evropy stejný policejní a totalitní statát jako je amerika...

0/0
14.11.2006 18:40

Tomach

Jak?

Jak by jste si tedy predstavoval ochranu na letistich vy? Prosim realne... Fiktivni pristroj v hodnote mld$ na kazde letiste je bohuzel nerealne.

0/0
14.11.2006 22:57

cau

Re: Jak?

Nijak, proste riziko podnikani, staci ta co byla pred 11. Ono stejne nejvic lidi co se tyka dopravy zajde na silnicich, to se snad ani prekonat neda.

0/0
15.11.2006 1:03

greyone

Re: Re: Jak?

Jak takovy pristup zabrani islamskym fanatikum, aby pokracovali v unosech letadel?  Podle vasi logiky by se melo neco zacit delat az pocet obeti prekroci umrti v silnicni doprave? Nevim jestli v tom vidim vubec nejakou souvislost.

0/0
15.11.2006 1:40

Dan M.

Re: Re: Re: Jak?

Nijak, bohužel stejně jako nově zavedený přístup popsaný v článku

0/0
15.11.2006 14:50

Tomas

Pravda!

R^R^R^ Lepsie si to ani vystihnut nemohol...R^R^R^

0/0
14.11.2006 16:36

jerry

pekny

sem se zase nasmal...diky

0/0
14.11.2006 16:07

Tomach

Autorova kvalifikace...

je zrejme jeden let po Evrope. A jeste k tomu asi ani neumi anglicky. Jinak by nepsal takove hovadiny co pise. I muj otecko se naucil "biir pliiss","vootr pliis" a rozhodne si nemohl stezovat na nedostatek tekutin. A kdyz nemam na to koupit si na letisti dzus tak tam nelezu.

Verim ze autor by napsal jeste horlivejsi clanek pokud by se nic nedelo - to by panecku bylo. "Byl odhaleny utok na letadla s pomoci tekutin z prirucniho zavazadla a nic se s tim nestalo! Je to mozne klidne pronest, nikdo to nezakazal!"

Mily autore co kdyby jste navrhnul aerolinkam lepsi reseni? Verim ze by vas i patricne odmenily, verim ze i vic nez technet za tenhle paskvil. Vetsine lidi co leta pravidelne tato opatreni tak zaludek nezvedla jako vam. Je to nutne zlo. Stejne jako je nutne zlo zamykat barak pokud bydlim ve meste. Take vam to prijde smesne zamykat barak kdyz ma okna ze skla ktera jdou rozbit rukou ci kamenem? 

Nic neni 100%. Spis to vpada ze si jen chcete stezovat bez navrhu reseni. ..

0/0
14.11.2006 13:12

cau

Re: Autorova kvalifikace...

lepsi reseni ? neletat, stejne to akorat roznasi choroby (je to moc rychle a neuplatni se pripadna karantena), takova cesta lodi _______ s barem a loznici. PS: zadne zlo neni dost nutne, to si jenom chceme myslet

0/0
14.11.2006 13:16

Tomach

Re: Re: Autorova kvalifikace...

No bohuzel ne kazdy si muze dovolit ten luxus travit x nedel na mori jen proto ze se potrebuje nekam dostat... :-)

Jinak to PS - verim ze ty nezamykas ani barak ani auto a penezenku klidne nechas v hospode na stole kdyz jdes na wc...?

0/0
14.11.2006 13:28

cau

Re: Re: Re: Autorova kvalifikace...

Kdysi to slo a ten luxus na lodi byl podstoupen, az se lidi budou teleportovat tak jim treba porostou bradavavice na nosech a sem tam to nejakou skupinku lidi zabije teleportaci do sklay ale budou rikat nutne zlo...zeano jako kdyz dneska roznesou nakazu do sveta nebo nejake letadlo spadne, je to postupna cesta a tech nutnych zel bude nakonec tolik ze nic jineho nez zlo na zemi nakonec nebude, cau

0/0
14.11.2006 17:48

Tomach

Re: Re: Re: Re: Autorova kvalifikace...

Vse ma sve klady i zapory. Driv na tu nakazu klidne vymrela pulka pasazeru te lodi. Nemluve o jinych nemocech a podobne.

A samozrejme je to o luxusu. Driv kdyz se nekdo vypravil pres ocean tak to byla jednosmerna jizdenka. Ja prestoze Cechy vazne nemusim tak se rad podivam za znamymi, nebo naopak chci aby mne znami navstivili. Je to kazdeho volba, i dnes sem pluji lode... Komu se nelibi letadlo muze si priplatit a stravit peknych par nedel na lodi...

0/0
14.11.2006 23:00

cau

Re: Re: Re: Re: Re: Autorova kvalifikace...

Lepsi kdyz vychcipa pul lodi nez pul USA nebo Evropy, nebo ne ?

0/0
15.11.2006 1:01

iuzf

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autorova kvalifikace...

Myslíš že lodí nelze přenést nemoci? Zjisti si co je to inkubační doba a jak dlouhá může bejt. To by pak jediný řešení bylo nikam necestovat a když už tak by se člověk zavřel na rok do karantény a jesli by nechcíp tak by byl puštěnej?

0/0
18.11.2006 18:31

Ja

IQ houpaciho kone

Pan Tomach zrejme nepremysli ci co, jinak by nemohl napsat tak dementni reakci... Nebo je tak mlad, a nezkusen, ze ma zatemely mozek cimsi velmi osklivym...;-D

0/0
14.11.2006 13:29

Tomach

Re: IQ houpaciho kone

Ja se rad necham poucit. Presne jsem rekl co je v clanku kravina (a to jsem nevyjmenoval vsechny). Co presne v me reakci je tak dementniho?

0/0
14.11.2006 13:37

iuzf

Re: Re: IQ houpaciho kone

Všechno ;-D . A zisti si co znamená satira, nadsázka...

0/0
18.11.2006 18:33

Ja

Re: Autorova kvalifikace...

Nebo ze by byl nejaky tajny americky agent "000"!?(Y)

0/0
14.11.2006 13:31

Tomach

Re: Re: Autorova kvalifikace...

Stale cekam na vasi reakci. Rad se necham poucit, zjevne letate casteji nez ja, tak se chci poucit nez poletim znovu do Evropy, jak to tam chodi. A ne nejsem v USA, mam vuci USA sve vyhrady. Nicmene stale min nez vuci jinym narodum

0/0
14.11.2006 13:53

Lubomir

Re: Autorova kvalifikace...

Dobry den pane Tomachu, uz jenom vase veta o tom, ze kdo nema na predrazeny dzus, at neleze na letisti, me utvrdila v tom, ze jste ponekud intelektualne nesmely. Samozrejme jde o princip, nikoliv o to zda na ten dzus mate, nebo ne. Mejte se hezky a piste nam....PS: gratuluji Vam k tatinkovi, je to pasak Predpokladam, ze jste po nem.

0/0
14.11.2006 15:11

Tomach

Re: Re: Autorova kvalifikace...

To je problem CR, kazdej si mysli ze muze cokoliv i kdyz na to nema. Naflakat si decka, nabrat si plazmu na uver kterej nikdy nesplatim a podobne. Pokud vim ze nevydrzim 2-3 hodiny bez dzusu a nemam na nej prachy tak holt nelezu na letiste nebo si holt budu muset zvyknout na vodu. Take jde o princip.

Jojo, tatka je na svuj vek super. A jak videt je sikovnejsi nez autor nebot nikdy kdyz za mnou leta zizni ani hladem netrpi a evidentne cely process zvlada mnohem lepe nez autor, jak po Evrope tak pres pul sveta.

0/0
14.11.2006 22:56

Coburn

Re: Autorova kvalifikace...

Pane Tomachu, je mi sice 14, ale to, že se nepíše "by jste," ale byste se učí už v primě. Když už se chystáte kritizovat něčí práci, měl BYSTE si aspoň dávat pozor, aby váš příspěvek neobsahoval pravopisné chyby a měl hlavu a patu. Z vašeho příspěvku vyplívá, že je článek hovadina a paskvil, že autor neumí anglicky, nemá peníze na pití a že je jeho clanek zcela nesmyslny. 1) Jak vy vite, ze autor neumí anglicky. 2) Ano, vody jsou předražené, průměrná voda stojí okolo 12kč tak nevim co to tady melete?!? 3) Článek nesmyslný není, podle mě je i docela zajímavý, ale to je váš subjektivní názor. Podle toho, co jste napsal zřejmě nebudete dobře finančně zajištěný člověk a jestli ano, není to vaší zásluhou. Označil bych vás za úskočného primitiva. Hlavně je k popukání, jak z vašeho příspěvku "svítí," snaha, aby zněl inteligentně. >>Autor>> Btw. Dobře jsi to napsal, jseš hustej :-D. Coburn

0/0
15.11.2006 22:42

Tomach

Re: Re: Autorova kvalifikace...

Drahy chlapce, nez zacnete nekomu kdo v CR uz drahnou dobu nezije vycitat znalosti ceskeho jazyka, naucte se ho sam, pusobi to pak trapne. Jinak jste muj prispevek pochopil spravne, presne to jsem tim chtel rici. K vasim otazkam:

1) Kdyby autor umel anglicky tak si o piti v letadle rekne a nemusi cekat na pravidelnou davku kazde 2 hodiny.    2) 12Kc=$0.50 coz je smesne malo, nicmene pro koho je to hodne muze si na toaletach nabrat pitne vody co hrdlo raci   3) Vas nazor vam neberu, ale zjistite sam az nekdy - jestli nekdy - zacnete letat letadlem, ze skutecnost je v leccems jina    Z ceho usuzujete moji financni situaci opravdu nevim, ale vzhledem k tomu ze Vam 12Kc prijde za vodu hodne a me smesne malo si troufnu rict ze jste ustrelil. Stale nevim proc jsem podle vas primitiv? A musim priznat - z vaseho prispevku rozhodne snaha o to aby znel inteligentne nesviti :-)

0/0
16.11.2006 5:01

iuzf

Re: Re: Re: Autorova kvalifikace...

Ty si fakt dement.

takže 1) autor by anglicky umět nemusel, gesta jsou známí po celém světě a sem si 100% jistej že bych to vysvětlil i mongolovi.

2) 12Kc je prumerna cena vody v obchodě NE NA LETISTI a kam si asi člověk tu vodu ze záchoda nabere když mu seberou všechno? Myslim že bych nedokázal udržet v rukou vody na celej let..3) jiná oproti čemu? Je to přesně tak jak to psal autor.

Jo a ze všech tvejch příspěvků mi připadá, že pořád chceš machrovat, všude meleš jak žiješ v cizině a že máš hodně peněz... No i kdyby to byla pravda souhlasim s názorem, že sis svoje postavení nevydobil sám, protože z toho co tu píšeš každej viví že na to nemáš dostatečnou inteligenci.

Jo a pro toho kluka jak tě komentoval: Super pěkně si ho setřel!;-D

0/0
18.11.2006 18:44

Někdo uplně jinek

Re: Re: Re: Re: Autorova kvalifikace...

Notak děti, se nesežerte!!;-D

Článek mě pobavil. =)

0/0
2.1.2008 19:40

Někdo uplně jinej

Re: Re: Re: Re: Autorova kvalifikace...

Notak děti, se nesežerte!!;-D

Článek mě pobavil. =)

0/0
2.1.2008 19:40

krakra

nechápu

To jsem nepochopil.

0/0
14.11.2006 12:51

blabla

až se tady zase bude tvrdit, že autor nepsal o Iráku

Důvodem k americké okupaci Iráku bylo obsazení iráckých ropných polí americkými

vojáky, kteří mají svou přítomností v Iráku zajistit, aby v dobách, kdy budou

docházet světové zásoby ropy, měly USA zajištěné dodávky této strategické

suroviny. Těsně před současnými volbami to ostatně potvrdil i prezident Bush (Washington Post,

5.11.2006, „Bush Cites Oil As Reason to Stay in Iraq“)

0/0
14.11.2006 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.