Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nic o tom neví, jen to prodává. Jak se školí prodejci spotřební elektroniky

Asi každý někdy v obchodě zažil situaci, že potřeboval nějaký výrobek předvést nebo se o něm dozvědět něco podrobnějšího. V takovém případě pak osloví prodávajícího … a leckdy zjistí, že ten o výrobku také neví zhola nic. Jak je to možné? Přijali jsme pozvání na školení prodejců obchodního řetězce Datart.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Shupa

Přehled prodavačů

Jsem prodejcem v Datartu.

Řekl bych asi tohle:

1. je to o lidech, o náladě, o dni a o mnoha podobných faktorech, co ovlivňují každěho člověka (prodejce, učitele, vrátného...)

2.

V Datartu jsou zaměstvávi trvalí prodejci a brigádníci. Obojí má své

výhody pro kupujícího. Prodejce ví více věcí o přístroji, ale často vám nabídne hlavně to, co chce prodat. Brigádník má často méně informací, ale obvykle nabídne to, co by si koupil on. Chtěl bych dodat. Každý kdo si tu práci zkusí, se na prodejce začne dívat trochu jinak. Za prodavače bych argumentoval asi takhle. Prodávat např. počítače je něco jiného, než prodávat počítače, rádia, televize, mobily, pračky, vysavače zároveň. každy prodavač má sice v Datartu určité zaměření, ale pokrývá asi 1/4 - 1/2 prodejny. Je pravda, že člověk se snaží vědec dost, ale nemůže opravdu vědět všechno. A taky, sortiment se v Datartu mění dost často...

0/0
30.1.2007 23:35

Shupa

Přehled prodavačů

Jsem prodejcem v Datartu.

Řekl bych asi tohle:

1. je to o lidech, o náladě, o dni a o mnoha podobných faktorech, co ovlivňují každěho člověka (prodejce, učitele, vrátného...)

2. V Datartu jsou zaměstvávi trvalí prodejci a brigádníci. Obojí má své výhody pro kupujícího. Prodejce ví více věcí o přístroji, ale často vám nabídne hlavně to, co chce prodat. Brigádník má často méně informací, ale obvykle nabídne to, co by si koupil on.

Chtěl bych dodat. Každý kdo si tu práci zkusí, se na prodejce začne dívat trochu jinak.

Za prodavače bych argumentoval asi takhle. Prodávat např. počítače je něco jiného, než prodávat počítače, rádia, televize, mobily, pračky, vysavače zároveň. každy prodavač má sice v Datartu určité zaměření, ale pokrývá asi 1/4 - 1/2 prodejny. Je pravda, že člověk se snaží vědec dost, ale nemůže opravdu vědět všechno. A taky, sortiment se v Datartu mění dost často...

0/0
30.1.2007 23:33

Anonym

Problém jinde

Jsem z oboru a to co ted napíšu asi mnoho lidí nepotěší.Pracuji v oboru audio/video už nějakých 15 let a za tu dobu mám velice solidní znalosti v téhle oblasti(nejen povrchní,ale celkem i dost do hloubky).Školení jsou ve firmách typu Datart,Electroworld apod.dvojího druhu.Školení,které popisujete je takový bonbonek pro pár vyvolených(většinou vedoucích oddělení).Prrodavačům je pak jen tlumočeno o čem se zhruba na školení jednalo.Daleko důležitější školení a pravá vymývárna je tzv. strategické školení,kdy je prodavačům natloukáno do hlavy(mnohdy dost nevybíravě),jak co nejvíce zákazníka obalamutit a obrat o peníze(aneb kšeft na prvním místě).Nečekejte proto v marketech tohoto typu odborné rady.Prodavači jsou naprosto bídně placení a je od nich očekáván hlavně výkon a vytváření zisku za každou cenu.

0/0
27.11.2006 1:03

Lanta2004

Re: Problém jinde

Mnohdy na místa prodavačů firmy nabírají brigádníky,kteří oboru naprosto vůbec nerozumí a jediným důvodem pro zaměstnávání těchto lidí je úspora peněz za mzdy.Na kvalitě prodejce už dávno těmto firmám nezáleží.To jsou jen kecy.Kvalitní prodavače a profesionály hledejte jinde - v malých specializovaných krámcích(například firemních prodejnách jednotlivých značek),kde pracují většinou lidi s opravdovým zájmem o obor a s opravdu hlubokými znalostmi získanými většinou dlouholetou praxí(tyto firmy si přísně vybírají zaměstnance podle jejich znalostí),kde zaměstnavatel neklade hlavní důraz na drill a na finanční zisk za každou cenu...

0/0
27.11.2006 1:04

cap_John_H_Miller

!!!

Nic o tom neví, jen o tom píše.

Jak se školí redaktoři Technet.cz (Y)

0/0
26.11.2006 16:38

TOM

Lež o školení

Právě jsem dočetl článek od pana Nývlta amusím se ozvat. Máte úplnou pravdu o systému a postupu při školení u společnosti PHILIPS - taky jsem jich pár prošel a to jak audio - video tak na dorbné spotřebiče ( kuchyňku ). Až do tohoto bodu píšete úplnou pravdu, ale školení, které se koná 1 až 2x do roka se účastní velice omezená skupina lidí - vyvolených. Klíč pro pozvánku je celkový obrat u dané značky a tak se tohoto školení účastní vesměs velkoobchody a hlavně lidi, kteří to mají jako výlet spojený s dárkem, který obdrží na daném školení včetně oběda. Tímto článkem velice křivdíte těm co se nemají šanci dostat na dané školení. !!

0/0
25.11.2006 10:41

elkezd

online_nakup

ja uz vubec nic nakupuji u datartu electrowold atd...jsou to proste predrazene neprivetive kramy...at lidi uci koupit na internetu a tam najde taky ty potrebene informace...hezky den vsech fanouskum internetu

0/0
25.11.2006 9:43

tlachi

Re: online_nakup

.. jj datart ... drahé .. a prodavač ani nevěděl co je čipset základní desky v PC :)

0/0
26.11.2006 20:26

Furby

Vážení podavači

Vážení podavači z Datartu.Nedávno jsem navštívil Vaší provozovnu v MB.K Vaší smůle jsem z oboru,takže jsem pouze cvičně žádal obsluhujícího o radu ohledně jisté elektroniky.První prodavač po dotazu utekl s odůvodněním,že prodává pouze PC.Po cca 10 minutách čekání přišel druhý prodavač a začal luštit rozdíl jednotlivých modelů na popiskách zboží.Tak jsem mu to v klidu vysvětlil a odešel jsem.A ještě něco,jestli tu práci nechci vykonávat tak to zkuste na úrovni obyčejného dělníka ve fabrice.Vyděláte si více,ale za něco pánové.

0/0
24.11.2006 19:06

Jose Nepřijel

Re: Vážení podavači

Jé další chytrák, co si něco nastuduje a pak dělá chytrého, hlavně když někoho utře...:-D

0/0
25.11.2006 8:48

Honza

Re: Vážení podavači

Pán s oboru...... Zajímalo by mně z jakého? Pokud jste opravdu s oboru tak víte že v dnešní době se ve směně věčinnou prodavači specializujou na jeden druh zboží.....

0/0
26.11.2006 16:30

Furby

Re: Re: Vážení podavači

Léta praxe v prodeji elektroniky a řízení provozní jednotky,co se týká specializace prodavačů budiž,ale v tom případě by ji měl plně ovládat.

0/0
28.11.2006 13:47

Jer

Pecko

Jóó, tudle jsem se bavil v Dat... poslechem, jak prodavač vychvaluje pecko. Na zákazníkovi bylo vidět, že neví, která bije, a tak vychvaloval a vychvaloval. To nejdůležitější na počítači je vestavěná čtečka karet ... no fakt nevím, asi jo, bez toho to asi nebootuje ... Nezapomenu na obličej prodavače v elektrowo..., když jsem scháněl kazeťák s USB vstupem :-D Co to je, se mě ptá? No nic, já si stejně myslím, že zákaznící bez trošky technického povědomí jsou stejně ztraceni a zbývá jim jen marketingová lhavá ommáčka.

Jarda

0/0
24.11.2006 10:24

Jose Nepřijel

Re: Pecko

Kazeťák, jo?...:-)

0/0
25.11.2006 8:49

tlachi

Re: Re: Pecko

... vidím že asi největší chytrák jsi tady ty .. protože na rozdíl od tebe ti chytráci které kritizuješ, alespoň něco vědí .... ;-P

0/0
26.11.2006 20:29

novy3

Prodavač v Datartu

Jinak ať žije Black sky. Zasvěcení ví

0/0
23.11.2006 23:43

novy3

Prodavač v Datartu

Ad 1 plážák ) CD přehrávač ať se nedivý že ho nikdo nechce obsloužit -nic z toho nemám, tak co bych se namáhal.

0/0
23.11.2006 23:41

Jose Nepřijel

Re: Prodavač v Datartu

Ty jsi taky tuňťa, jak říká můj kolega...:-) Ale v jádru máš pravdu a s BlueSky taky, ale prý se na tom zapracuje, na žabácích...:-D

0/0
25.11.2006 8:50

novy3

Prodavač v Datartu

Dobrý večer milí diskutující, protože jsem sám prodavačem v Datartu dovolím si tady pár slov a shrnutí. Předně jsem se při čtení této diskuse dobře bavil.

Takže kritizovat umí každý, ale kdo něco v životě neprodával, měl by se zdržet bezduchých příspěvků typu prodavač - podavač apod. Jinak by takovou blbost z pusy nevypustil.

1.Co se týká platového ohodnocení tak mám základní plat, který se rovná minimální mzdě a zbytek co člověk prodá to má. Tolik k ochotě prodavačů obsluhovat. Kdyby to tak nebylo, tak ochota bude vždy menší, tím se liší Datart od ostatních. Samožřejmě když někdo chce koupit rádio za 500 případně

Tata konkrétní školící akce byla divadlo pro novináře, na většině školení školitel neříká nedostatky výrobku té či oné značky, kterou propaguje, logicky musí přesvědčit školené aby prodávali jím vybrané produkty.

Co se samotného Datartu týká za poslední rok se na naší prodejně vystřídalo cca. 15 prodavačů ( plný počet na každé směně je 6), což myslím mluví samo za sebe.

0/0
23.11.2006 23:39

Lukáš

Re: Prodavač v Datartu

Díky za tenhle příspěvěk. Aspoň vidím že to mam u soukromníka to samé.

0/0
23.11.2006 23:49

jajaja00

Re: Re: Prodavač v Datartu

Tak jsem konečně zjistil, že DATART je podnik v socialistickém vlastnictví..... ;-D

0/0
24.11.2006 8:01

tlachi

Re: Prodavač v Datartu

hele já jsem v obchdě dělal ... sice né elektro, ale princip je stejný ..... a říkam nikdy já nikdy jsem k zákazníkovi nepřistupoval podle toho co si kupova, ani podle toho kolik jsem si vydělal ... o zboží jsem si sám vyhledával informace a ty se učil nazpaměť a každému, podotýkam každému zákazníkovi, jsem věnoval maximum své ochoty a max informací ... takže sám jsem neněl o mnoho více než vy, ale přístup k zákazníkům je to nejdůležitější ... a tohle mi nikdo říkat nemusel to je přece jasné .... a možná i proto už prodavač dávno nejsem .. ;-DA právě proto že jsem prodavače dělal od nich vyžaduji daleko více než předtím a jsem proto i mnohem kritičtější ... prostě proto že vím o čem to je a když je někdo v Datartu neví co je to chipset MB v PC ... tak ať to raději nedělá ... nebo spíše to svědčí o firmě že tam má takové lidi ...

0/0
26.11.2006 20:40

Lukáš

Zase špatně!

Předem chci říci, že jsem tak prodejce elektroniky a neumím všechno. Tak zaprvé, Vám (autorovi) mazali med kolem huby. Takhle školení probíhají opravdu jen asi před vámi. Za druhé, školení je jednou za uherskej rok a to nás tam ještě majitel vždy nepustí páč nemá koho dát prostě za nás na krám. Prý jedině v osobním volnu a to za tech 9 tisíc měsíčně když jsem tam 9,5 hodiny deně fakt nestojí. Víte docela by mě tyhle věci zajímali ale mam i jiné věci než jen zabívat se prací 12 hodin deně. Par redaktor je člověk z jiného světa (bohužel). Když chcete psát nějaký takový článek zeptejte se nejdřív obou stran a nepište tam kraviny. Děkuji Lukáš

0/0
23.11.2006 23:38

Autobus

Pane redaktore...

za část věty "...a kdo jen namemoroval několik tiskových zpráv." si zaloužíte pověsit za xxx do průvanu. Neznáte snad sloveso "zapamatoval si"? Chudák čeština, ještě větší chudák autor.

0/0
23.11.2006 23:27

coolna

Re: Pane redaktore...

ten, kdo namemoroval tiskove zpravy byl hlavne sam pan redaktor - soude podle clanku na technetu obecne..

0/0
26.11.2006 22:52

Honza

Článek + diskuse

Tak za prví k článku, je to "blbost"  školení je z 90 procent vzdálená budoucnost která není vidět ani s dalekohledem ;-) vždy je to samostudium a když k vám přijede "produkťák" sláva,.

prodávám už pár měsíců a je to jedna z těch těších prací, objednat zboží, přebrat, skontrolovat, oceni,t vytvořit popisky, uskladnit, kontrolovat ceny, prodávat, učit se, řešit reklamace ono to není jak být někde za pokladnou...

No a kolik za to máte když máte štěstí tak možná 12 t.  proto se prodavačí střídaj jak na běžícím páse... Né každý to vydrží

K problematice k zákazníků. ANO zákazník je náš pán ale pouze s mírou, už jsem zažil i chování konkurence, běžte si to tam nechat vysvětlit a od nás dostanete lepší cenu....

Použité zboží? Pokuď prodáváte nějaký produkt neměla by být otestována jeho funkčnost a nezávadnost, neobhajuji zde použití ale to že to není zabaleno jako originál má i svůj důvod, kontrola návodů , zl , kabelu a obsahu... vše samozřejmně pro dobro zákazníka..  Přeji štastný nákup ;-)

0/0
23.11.2006 23:12

caia

aha

No článek krásný a zajímavý, nicméně musím podotknout, že takhle to nefunguje opravdu všude, a někdy jsou opravdu odkázáni k samostudiu..

0/0
23.11.2006 22:24

:)

Nesmyslný článek

Tak tohle snad psal student max. gymnázia, s realitou to nemá nic společného. Ceny v obchodech jsou téměř srovnatelné, marže cca 10-15%. Stačí obejít 2-3 obchody střední velikosti a uděláte si obrázek sami. Myslím obchody (elektro) a ne nejaké anonymní megamarkety kde pracují zaměstnanci za 7000,- a podle toho vypadá i kultura prodeje. ;-) Je to stejné jako když si jdete dát jídlo do restaurace, anebo do vývařovny. Zdar chytrákům kteří si myslí že když si půjdou koupit něco do obchodu velkého jako půl města, že něco ušetří. :-D Holt blbost vládne nejen ny vyšších místech. ;-O

0/0
23.11.2006 22:02

Milan

To víte,že jo

Až mi budou dávat měsíční výplatu 20tisíc tak budu na školení poslouchat imrvére.Až mi dají měsíčne 20 000,nebudu dělat nic jiného,než že budu studovat specifikace výrobků,které prodávám.Asi máte představu,že budu dělat 10 hodin denně za desítku a potom přijdu domů a budu studovat specifikace výrobků.To víte,že jo;-D

0/0
23.11.2006 21:50

IKS

Re: To víte,že jo

Tvůj problém je, že ani za těch 20.t nebudeš schopnej a ochotnej nastudovat specifikaci pár výrobků. Kdo schopen je, ten si tu dvacku (i víc) dneska v klidu vydělá. Jenže je velký problém takového člověka najít.

0/0
23.11.2006 22:18

Milan

Re: Re: To víte,že jo

Mám na to hezké pořekadlo,vlastní:

Firmy chtěji západní standardy za východní mzdy

0/0
23.11.2006 23:18

Pavel

Re: Re: To víte,že jo

Ale nekecej joudo. Jako prodavac v Datartu vydelas kulovy. A je uplne jedno, jestli tomu rozumis nebo ne.

0/0
23.11.2006 23:24

gofry

Re: To víte,že jo

To máš ale trochu popletené. NAJPRV musíš ukázať, že čosi vieš, až potom dostaneš odpovedajúci plat. Bohužiaľ postkomunistickí ľudia majú stále také divné rozmýšľanie typu "Najprv mi zaplať a ja to potom urobím".

0/0
24.11.2006 20:16

Jose Nepřijel

Re: Re: To víte,že jo

Musím tě opravit. Tady pán moc dobře ví, co mluví. Víš a nebo nevíš, když prodáš, máš prachy, když jen víš a neprodáš, nemáš nic. Jestli ti stačí pětka měsíčně za vědění, přidej se k nim. Jestli k tomu budeš umět i hodně dobře prodávat, viděláš si tak dvanáct až šestnáct, což věru není zlé, ale to je prodávat a prodávat a ne radit s radit s sloužit a zbavovat se čumilů a otravů, co se přijdou poradit, aby dobře koupili u konkurence. Toť realita, chlapče...:-) Sorry, za ten výraz...:-)

0/0
25.11.2006 8:58

Ludek_II

Ja a nakup elektroniky

1.Nakup digifotaku. V prvnim /malem obchudku/ jsem si vyhledl dva modely. Kdyz jsem se zeptal, jake jsou jejich prednosti a nevyhody a chtel jsem oba dva predvest v "akci" Pani na me jen nevericne koukala rkouc, ze to si kazdy musi sam vybrat.../pomalu i zjistit informace - asi/ Sel jsem jinam. V druhem obchode sikovna kocka odpovedela vsechny me otazky-a bylo videt, ze vi o cem mluvi. Fotaky jsem sice opet nevidel v akci /pry nemaji baterky/, ale mel jsem dostatek informaci, takze jsem si ho jeste ten den odpoledne koupil.

2.Nakup pracky. Sel jsem do Elektra Spacil, kde teda nez si me nekdo vsiml, byl jsem stary kmet. Obsluha nic moc. v Datartu nevtiravy prodavac, kdyz vidi, ze se do 5 vterin rozhodnete nekoho vyhledat je hned u vas a ochotne Vam vse vysvetli. Proste spokojenost-i s dopravou zdarma kamkoliv.

0/0
23.11.2006 17:57

Neklient

Chudáci zákazníci

(Y) Naprosto s vámi souhlasím a nechápu jak dnes skoro v roce 2007 ještě někdo nakupuje v takových děsech jako je Datart,Elektroworld, Okay atd atd. Vždyt tam prodávají jen naprostí tupani, kteří snad ani neví jak se jmenují.Obsluha po příchodu do obchodu hned vlítne jak stíhačka a stejně znalosti nulové. A ceny? Utrpení a zase utrpení. Všechny tady ty molochy prodávají zboží za doporučené zboží výrobcem, takže Na internetových obchodech je zboží levnější zhruba o 2000- 10 000 Kč. Fakt blázen ten kdo tam ještě leze kupovat.  :-/

0/0
23.11.2006 18:19

Hugo

Re: Chudáci zákazníci

Není to pravda. Nedávno jsem v Datartu na Smíchově kupoval pračku. Z internetu jsem znal nabídku a chtěl jsem to vidět v reálu. Po chvíli povídání s příjemným prodavačem jsem jednu z nich koupil. Vše co slibovali včetně přesného termínu přivezení nové a odvezení staré ( vše zdarma ) splnili. Že bych měl štěstí ?

0/0
23.11.2006 18:27

Pešek

Re: Re: Chudáci zákazníci

A co cena přístroje?

Že by u Vás byla druhořadá?

Nejdřív dojem z obsluhy a až pak kvalita? :-)

0/0
23.11.2006 22:52

trigger

Re: Chudáci zákazníci

jj, taky se připojuju, to se vytahujou jak jsou mezinárodní a celorepublikoví (Dataart,Elektroworld,Okay,Euronics,Proton,...) a přitom jsou to jen předražené sračky, snad nikdy jsem u nich neviděl nejnižší ceny... A blabla nějakého prodavače je mi u p.r.d.e.l.e. Na internetu si najdu rychlej všechny parametry do detailu a můžu rovnou objednávat...

0/0
23.11.2006 20:07

JSH

Re: Chudáci zákazníci

he he .. bohuzel tady budu asi za uplneho blazna, kdyz v dobe docela velkeho rozmachu eShopu reknu ze B2C nema z dlouhodobeho hlediska budoucnost ..

0/0
23.11.2006 22:18

Jose Nepřijel

Re: Chudáci zákazníci

Jednak souhlasíš s příspěvkem a ihned na to píšeš, že obchody jako Datart jsou na nic, jednak netový obchod je něco, kde koukneš na parametry a fotku a nakoupíš. Veď si internetovou stránku a veď si krám, ono to stojí trochu jiný peníz. Ale kdo chce kupovat po netu, ať si kupuje, ono to opravdu někdy vyjde levněji...

0/0
25.11.2006 9:03

jajaja00

Kam tím mířím a co tím chci říci?

Že jsem za tuto reklamu dostal solidně zaplaceno. Datarte děkuji, tvůj Venca Nývlt.

0/0
23.11.2006 17:37

Václav Nývlt

Re: Kam tím mířím a co tím chci říci?

Gratuluji, uroven trapnosti v diskuzi jste posunul zase o neco dal.

0/0
23.11.2006 18:08

marek

Re: Re: Kam tím mířím a co tím chci říci?

aku uroven trapnosti som posunul vyssie? ja viem o com pisem,sam som si to odskusal na vlastnej kozi,co je to byt predavacom,aj ked len v ramci zaskolenia na inu poziciu,ale po mesiaci som to zabalil.ja nemozem zato,ze ste sa dal na pisanie PR pre firmy,ktore vam to zaplatia, s tym sa musite vyrovnat sam...

0/0
23.11.2006 18:37

jajaja00

Re: Re: Kam tím mířím a co tím chci říci?

Milý soudruhu, pokud se snažíte popírat, že v tomto nesmírně "hodnotném" článku jde o skrytou reklamu, tak to popírejte před nějakým pitomcem (pitomci), ne přede mnou.

Pokud se však opravdu o skrytou reklamu nejedná, tak mi vás - vaší úrovně - je opravdu hluboce líto.

0/0
24.11.2006 8:05

Alojs

Re: Re: Re: Kam tím mířím a co tím chci říci?

zajímala by mě vaše úroveň, když se takto prezentujete, každopádně úroveň špinění vám celkem jde. Jen tak dál.

0/0
28.11.2006 14:40

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Kam tím mířím a co tím chci říci?

Milý Lojzo, zajímalo by mne, kde koho či co špiním.

0/0
28.11.2006 15:23

marek

je ten redaktor retardovany?

ten redaktor nemoze predsa hladat suvislost medzi poskytnutim skolenia a ochotou predavacov.to je predsa o niecom inom.v predvianocnom obdobi ste tam od rana do vecera, samozrejme ze za nadcasy nedostanete ani korunu.v pracovnej zmluve mate napisanu v kolonke vyplata sumu,ktora sa rovna minimalnej mzdy a privyrobit si mozete len tak,ze predate tovar v urcitej bodovej hodnote.taku bodovu hranicu,aby sa vam to vobec oplatilo sa za nou splhat, dokazu na predajni urobit jeden-dvaja predavaci maximalne,pretoze logicky nemozu vsetci predat rovnako vela.to vlastne znamena,ze v predvianocnom obdobi stojite na predajni tak 12 hodin denne, 6-7 dni v tyzdni,dostavate minimalnu mzdu bez zaplatenych nadcasov a este sa mate milo usmievat na ludi a tvarit,ze ste ten najstastnejsi predavac.ono,urcite nie je spravne ak vidite sklesnuteho predavaca,ktory nema o vas zaujem,ale problem nie je ani tak v nom ako vo vedeni tej firmy.bez spravnej motivacie,totiz nemozete cakat,ze to zachrania nejake skolenia

0/0
23.11.2006 17:28

trigger

Re: je ten redaktor retardovany?

jistě, to všichni chpápeme, že je konkurence nutí tlačit náklady dolů, ale to je prostě podnikání na volném trhu. Nikdo nikoho nenutí dřít za jakýchkoliv podmínek...

0/0
23.11.2006 20:32

JSH

rozuzleni ?

Nekde dole XXL napsal ze prodejce v takovem Datartu ma 7-9 litru atd atd, a ze se celkem nedivi proc z tama odchazeji.. A rekl zcela zasadni pravdu.

jako prodejce nevidim zadne "rovna se" mezi -

kvalitni odborny prodejce (navic empaticky k zakaznikovy, nadseny pro praci) + kvalitni zbozi+ kvalitni sluzby + rychly servis, podpora  atd  = nejlevnejsi ceny na trhu. To jako at se na me nikdo nezlobi takhle to v obchode nefunguje. Pokud by nekdo tvrdil ze to tamdle nekomu funguje, zeptame se ho za mesic, za pul roku nebo za dva roky jestli tam stale jeste bude takova firma.

0/0
23.11.2006 16:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.