Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prozkoumali jsme nejmodernější nádraží v Česku

V horkých dnech ochlazují vnitřek moderní budovy z oceli a skla vodotrysky. Navštívili jsme nejmodernější železniční nádraží v Česku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr Niemiec

To je Česko!!!

Hezké nádraží, pěkná hala. Ale co jsme to za národ, že musíme investice co nejrychleji a jakkoli dostat zpět!! Na WC bez ručníku či ubrousků sedí silně životem znechucená ženská a beze slov arogantně ukazuje na cedulku s poplatkem!!!! A v takové výši, že i cizinec by šel raději ven k nějakému sloupu.....i já příště půjdu!!!!Rv

0/0
11.4.2009 23:53

Gonzo

Cesko?

Bezruc:

Jsem slezska Ostrava, vsak lidu moravskeho...

Kde tam ctete cesko??? :-©

0/0
7.12.2007 23:43

moje maličkost

Re: Cesko?

nevěděl jsem že to je v zahraničí. Hm, ale asi umím lépe hledat na mapě. Takže jdi prosím blít jinam. Děkuji

0/0
6.6.2008 13:53

Čak Norys

Re: Re: Cesko?

R^R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
6.6.2008 13:57

Čak Norys

Re: Cesko?

R^R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
6.6.2008 13:57

p0larbear

Re: Cesko?

občanství máš ale český (bohužel):-©

0/0
6.11.2008 14:25

poemcz

tz tramvaje

to je celkem potíž, na druhou stranu co 5 minut jede bus na horu na mosty tak komu se nechce pěšky může s projed :-)

0/0
29.11.2006 15:20

poemcz

houmlesaci

no houmlesáci tu jsou ale yatim v klidku, přímo na proti nadru je policejní stanice tak snad si to pohlídaj

0/0
29.11.2006 15:16

...

..

To je pocitacova scifi vizualizace nadrazi CD za 500 let?;-) ze to opravdu stoji neverim a jestli to stoji tak to stejnak bezdaci zdevastujou:)

0/0
29.11.2006 13:22

poemcz

Re: ..

Tak se přijed podivat, opravdu to stojí , fakt zajimavá budova, vlastně celí areál

0/0
29.11.2006 15:14

Smejci

Svinov vs. Holešovice

Stejně nejlepší je jet ze Svinova (docela pěkného moderního nádraží) Pendolínem (novým moderním vlakem) do Holešovic (hrozné odpudivé nádraží). Vždy jsem jezdíval na hl. n. v Praze, ale od dob Pendolína končím v Holešovicích. Poprvé jsem se málem polekal kam jsem dojel, zdali do hlavního města Praha nebo do ruské vesnice (co se nádraží týče).

Už jsem si zvykl, takže to beru, tak jak to je. :-)

0/0
28.11.2006 18:18

Petr

Re: Svinov vs. Holešovice

Holešovice jsou aspoň malé a rychle jsi pryč. Z hlavního než se vymotáš mezi těmi bezdomovci, feťák, apod....

0/0
28.11.2006 21:29

bruins

WIFI

Kdo ma NB s WiFi, tak ho chytne i mimo cekarnu CD Lounge, ja napriklad az ve vlaku na sedacce :-)

0/0
28.11.2006 17:28

Marv

Re: WIFI

To platí obecně, třeba v Pardubicích je to stejný, WiFi normálně v hale na běžných čekacích lavicích ;-)

0/0
28.11.2006 17:59

Cool

Vsechno ridi z OVy

No bodejt,potom to taky tak vypada,ze nakladni vagon,co mel byt odvesen z vlaku ve Studence,se ocitne v klidu v Ostrave,jak se pravidelne stava...a nikoho nesere,ze na naklad na nem lozeny treba ceka spousta lidi.

0/0
28.11.2006 16:54

Zorro

to je doba

Nebyl jsem tu od dob bajne diskuze!

0/0
28.11.2006 15:59

pixi

IQ Baník

V nadpise jwe psáno - ochlazování útrob vnějším vodotryskem - v..e, umíš číst?

0/0
28.11.2006 15:30

Mira

Re: IQ Baník

Umíš psát?

0/0
6.6.2008 13:00

J. Hašek

Je to těžké, fotografovat nádraží?

„Lehčí než něco jinýho,“ odpověděl Švejk, „poněvadž se to nehejbá a pořád to nádraží stojí na jednom místě a člověk mu nemusí říkat, aby se tvářilo příjemně.“

0/0
28.11.2006 14:17

sat037

podchody

ovsem zcela nejvetsi pakarna je ten material co je pouzit na podlahu v podchodech. Kdyz je v zime vlhko (mokro) tak je to jak ledova plocha. To fakt neladi s modernim nadrazim, ale hlavne je to o hubu.

0/0
28.11.2006 14:04

stavbyvedouci

BANIK

ten kdo kritizuje tohle dilo mi muze polibit (Y)  

0/0
28.11.2006 12:25

p0larbear

Re: BANIK

Já myslim, že ty nám taky, "baníčku";-D:-©Rv

0/0
6.11.2008 14:15

jirka

blabla

však voni to tam houmelesáci a morgoši brzo zdevastujou(Y)

0/0
28.11.2006 11:37

Jirka11

Nádraží

Ze Svinova jezdím několikrát do týdne, ale abych řekl pravdu, tak pokud se podíváte na nádražní budovu zepředu, tak vypadá opravdu velmi dobře, rekonstrukce je hodně povedená. Probleém je však v oné skleněnené boudě, která stojí před ní. Z velké části budovu zakrývá. Už od pohledu je docela vidět, že to k sobě moc neladí...Jinak problém je v příchodu k tramvajím, autobusy stojí přímo před budovou, ale na tramvaje chodí tisíce lidí pořád přes starý most...Nádraží i přesto vypadá dobře. To, co tam bylo ještě před pár lety, to byla hrůza, to byl Svinov postrach...teď se tam i večer cítím vcelku bezpečně. 

0/0
28.11.2006 10:19

Rebby

Re: Nádraží

Mno a to jako meli presunt tramvaje z mostu dolu, nebo jak si to predstavujete?

0/0
28.11.2006 14:42

michalis

Re: Re: Nádraží

Vy jste tam asi nikdy nebyl....přichod od tramvají je snad největší ostuda Ostravy...

0/0
28.11.2006 21:32

zeto

Re: Re: Re: Nádraží

No hlavně ta cesta večer, je dost o držku.:-/

0/0
28.11.2006 21:37

Ostravsky

Re: Re: Re: Re: Nádraží

Existuje už projekt na kulturní propojení nádraží s tramvajkami, leč chybí peníze. Cely most by měl přijít zrekonstruovat, ta zablokovaná cesta protáhnout až k Hornbachu, dole výtahy na nástupiště k tramvajkám a podobně. Ale jak jsem napsal: chybí prachy. V řádech stovek milionu... :-(

0/0
29.11.2006 6:23

AceBird

Re: Re: Nádraží

Kdyz uz staveli sklenenou kostku, nemeli ji stavet pred nadrazim, ale vedle nadrazi na volne plose mezi nadrazim (puvodnim) a mostem. Tak by se prichod k tramvajim o mnoho zkratil.

0/0
5.6.2008 10:56

mypc

Nádraží je odporný paskvil

neodpovídá podmínkám současného provozu, možná pro nádražáky ano, ale pro cestující určitě ne.

Nádraží bylo vystavěno pře více než 100 lety pro tehdejší nároky na přepravu materiálů, ne pro dnešní provoz a zejména osobní dopravu.

Není to archtektonický unikát ale jen a pouze technická záležitost. Stejně jako dnes nejezdíte každý den do práce ve 100 let starých autech, nebo 100 let starých železničních vozech, tak není důvod abyste museli používat 100 let staré  nádraží vystavěné pro 10x menší město. Umíte si představti, že by hlavní nádraží v Praze mělo velikost nádraží v Berouně?.

Modernizací vzniknul šílený paskvil. Kdo nádražím každý den prochází a není slepý to bohužel musí potvrdit.

Do dnešního dne není vyřešen příchod od nádraží k tramvajím, které bohužel tvoří významné dopravní spojení po městě.!!

0/0
28.11.2006 10:05

Jemny

Re: Nádraží je odporný paskvil

>>Kdo nádražím každý den prochází a není slepý to bohužel musí potvrdit.

chodim tam velmi casto a i oci mi slouzi, ale toto potvrdit nemusim.

nadrazi je pekne a je v nem prijemne a cisto!

0/0
28.11.2006 10:30

Pan Tau

Re: Re: Nádraží je odporný paskvil

To že tam je pěkně a čisto moc nesouvisí s tím, jaká je dostupnost oněch zastávek .... nebo si to myslel nějak jinak .... ;-P

0/0
28.11.2006 12:14

Pan Tau

Re: Re: Re: Nádraží je odporný paskvil

... navíc to je to nejmenší co se od nové stavby očekává, že to tam bude pěkné a bude tam čisto ... vždyť kolik to stálo pěněz prosimvás  ....

0/0
28.11.2006 12:17

Riccardo

Re: Re: Re: Re: Nádraží je odporný paskvil

Možná to něočekává nějaký Se, ale já to očekávám a je to pro mně důležité.

0/0
28.11.2006 16:54

jhjk

Re: Nádraží je odporný paskvil

"Do dnešního dne není vyřešen příchod od nádraží k tramvajím, které bohužel tvoří významné dopravní spojení po městě."

Ale to není chyba toho náraží, ale snad města ne?

Jinak nádraží svou kapacitou plně postačuje, tak další bláboly radši nebudu komentovat...

0/0
28.11.2006 13:04

swee

Re: Nádraží je odporný paskvil

Nadrazim projizdim 4x tydne, nadimenzovane je to skvele, vzdy je misto na sezeni, nikdy se netlacime v podchodech.. ano pokud prijede vlak, ktery zde jizdu konci a je uplne plny, tak se vyroji nekolik stovek lidi na uzke nastupiste... jenze to je za 2 minuty zase uplne prazdne, takze kdo ma chvili casu, pocka 2 minuty ve vlaku a muze se prochazet po praznem nastupisti.

Cekaci haly jsou skvele vyreseny a je tam vzdycky prijemne.

Nechapu, proc by meli stavet uplne nove a dle tvych slov mnohem vetsi nadrazi, kdyz by bylo nevyuzito a to myslim doslova.

Tvoje prirovnani Praha-Beroun se Svinov-Svinov je opravdu smesne, zvlast, kdyz ten novy je vetsi a ohledne techniky.. ...A abych te zasvetil do pro tebe novych pojmu ..."rekonstrukce nadrazi" znamena cesky prestavba a klade si za cil obnovu nadrazi, ne reseni pul kilometra vzdalenych zastavek na tramvaj.

Ja davam nadrazi 1* a radeji si pockam 30 minut ve svinove nez 5 minut v havirove

0/0
29.11.2006 17:54

d

*

vypada to hodne dobre, moc se mi to libi, jeste by mohli udelat jednu vychytávku: k tem tabulim co hlasi vlaky, a jsou tam i tabule pro autobusy, bych pridal i tabule s tramvajkama, to by me uplne odrovnalo :))

0/0
28.11.2006 9:59

Smejci

Re: *

Ty tabule s tramvajema tam jsou také, ale jak tak koukám autor je zapomněl vyfotit!

0/0
28.11.2006 18:05

ondrej

anglictina

nadrazi je pekne, skoro jako na zapade. jeste padesat let, a mohli by byt takove vsechny:) jen nechapu, proc jsou vsechny napisy (alespon na fotografiich) pouze v cestine.

0/0
28.11.2006 9:51

Me2d

Re: anglictina

Protoze jsi v cesku....hlasi se to tam i v jinych jazycich

0/0
28.11.2006 10:19

Koumeles

nadrazi je super....

pekny priklad jak propojit moderni arch se starou

0/0
28.11.2006 9:28

hugo

typická arogance architektů kë skutečné funkci

už na jaře natož v létě ve skleníku bude  horko a bude se muset klimatizovat, v zimě zase zima

intenzivní klimatizace znamená m.j. i šíření chorob - viděli jste někdy filtry z velkých klimatizací při výměně?

zbytečné náklady na snesitelnost prostředí budou občané platit každý rok

0/0
28.11.2006 9:04

Koumeles

Re: typická arogance architektů kë skutečné funkci

0/0
28.11.2006 9:25

Koumeles

Re: typická arogance architektů kë skutečné funkci

Tak v zime tam je teplo a v lete tam je chladekR^...proste tam je prijemne;-)

0/0
28.11.2006 9:26

Petr

Re: typická arogance architektů kë skutečné funkci

naprostý souhlas, každý kdo zažil prosklenou stavbu ví, jak těžké je přežívat v podobných prostorách. Ještě tak v zimě, když bude svítit slunce, tam vidím nějaké plus. Možná je to pěkné, ale jinak naprosto neekologické a neekonomické. Zdá se mi, že všichni staví jen na efekt a náklady na provoz nikoho nazajímají.

0/0
28.11.2006 10:05

Me2d

Re: Re: typická arogance architektů kë skutečné funkci

Hele ja jsem tam byl v lete i v zime a bylo to v pohode....

0/0
28.11.2006 10:17

tlachi

Re: Re: Re: typická arogance architektů kë skutečné funkci

jenže připomínka není ve stylu že by to mělo být jinak než si viděl, ale že to co jsi viděl jde zařídit efektivněji, než obrovký skleník ochlazovat obrovskou klimatizací za obrovské peníze ... což znamená že se na ní bude šetřit a tak se pořád dokola bude dovnitř foukat bordel z filtrů ..... no a to aby ti tam v každém roční období bylo dobře se dá zařidit i jinak než za obrovské peníze .... avšak ne v případě skeníku ... a to je  to o co tady gou   ;-P

0/0
28.11.2006 12:08

Normál

Re: Re: Re: Re: typická arogance architektů kë skutečné funkci

Máš jednu velkou smůlu - kritizuješ a houby o tom víš. V zimě se vytápí podlahovým topením a v létě se teplota řídí automatickou výměnou vzduchu nasávaného z bazénku před nádražím a odvětrávaným pod střechou přes otevíratelné lamely. I v největším vedru ve "skleníku" nebylo horko a klima tam neběžela. Prostě proto, že tam ani není. Klimatizované jsou pouze místnosti pokladních, kde nejsou okna...

0/0
28.11.2006 12:39

swee

Re: Re: Re: Re: Re: typická arogance architektů kë skutečné funkci

jo to musim jen potvrdit.. ovsem pravdou je, ze vlete na tech sedackach tahne na zada :- / .. i  kdyz.. pokud je velke vedro, tak to je obcas prijemne, ale ne dlouho

0/0
29.11.2006 17:59

Pan Tau

Re: Re: Re: Re: Re: typická arogance architektů kë skutečné funkci

Nagrcej si do kalhot ;-€  ty lemro ... ;-D

0/0
30.11.2006 14:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.