- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes má MF příšerně nudná témata, prostě se snaží cokoli problematického ignorovat, například i tu hrobařku českého školství Kuchtovou. Kuchtová chce hodnotit žádky ne podle toho, jaké mají znalosti, ale podle toho, zda chodí do kroužků.To je pak volný prostor pro kádrování dětí pdle komunistického scénáře. (Ostatně je dobře známo, že navrchu zelení, uvnitř rudí.)
Nevíte kde bych si mohl stáhnout hru, kde bych byl vlakový dispečer???
Moc bych to potřeboval vědět díkes...
Nechápu proč jsou zdokumentovány některé displaye a dělá se z toho supermoderna když každá lokomotiva má uvnitř ten malej semafor (návěstní opakovač) a udržovat rychlost taky umí 25 starý stroje. Prostě je to u starejch vlaků stejný akorát to neni vyvedený na LCD
na to, že jedna souprava stojí 1 mld.to má až moc much
i s kolejemi v současné stopě by šlo dosáhnout lepších výsledků - stačilo by soudobé zz (pro více oddílů) a povolit normy v obloucích (lidem by se špatně nedělalo, a holt údržba a ne že to postavím a 100 let nechám rozpadat) --- takže jet by se mohlo 150-200, a ne 70-160 ...
Neboj, už se na tom pracuje. ETSC level 2 + změna předpisů u nás => zvýšení Vmax na 180 km/h-200 km/h (např v úseku Brno-Břeclav)
Pendolinem jezdím pravidelně do Prahy. Zpátky jedu zásadně jiným vlakem, protože si potřebuju odpočinout. V Pendolinu není kam dát nohy, není jak se opřít či jinak slžit, do ksichtu vám pořád pere nějaké světlo a nehorázný kravál z nějakého soustrojí činí tento ovlak pro pohodovou jízdu nevhodný. jediná výhoda je, že jste v Praze již v 7.30 ráno. Vraťte nám manažera.......
Jo, je to asi to nejlepší s čím se dá v ČR jet, ale co mě na tom nejvíc se.e je spousta důkazů lidské debi.ity v celým Pendolinu. Mám za sebou cca 100 jízd takže vím o čem mluvím.
Nejvíc mě fascinuje noha veškerých stolečků v pendolinu - je přesně tam, kde by měl nohu člověk v přirozené poloze. Takže musíte sedět vytočení do uličky nebo k oknu. Za tohle bych obnovil trest smrti.
Druhá nejhorší věc jsou hlášení. Fenomenální neprofesionalita v krystalické formě. Přitom by se stačilo zamyslet co to tam vlastě hlásí a neotravovat po každé zastávce 10 min kecama
Dál už jen výčet: systém záchodů, dveře na záchody, sušáky rukou na WC ,
v prvním voze po směru v pravidelných intervalech něco pípá takže se
tam nedá sedět, některý sedačky nejdou sklopit nebo mají menší rozteč,
po roce všechno neskutečně vrže, příšerný občerstvení v 1.tř,
nepoužitelný palubní rádio, hrozný stolečky, atd. Přitom jen stačilo zapojit mozek a 95% výše uvedeného se dalo zabránit Já nejsem chronickej stěžovatel, jenom říkám, že když už něco dělám, tak to mám udělat pořádně
Výpravčí v Holešovicích nedal volno, ale návěst souhlas k odjezdu. Pendolinem jsem jel dvakrát. Nic moc. Polovina toalet byl zamknutých a bylo nutno přecházet.