Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Místo, kde najdete nekonečné množství filmů, hudby a software: P2P

Přečtěte si, jak fungují takzvané P2P sítě. Hudební a filmové společnosti je nenávidí a nejraději by je zakázaly. P2P však neslouží pouze pro nelegální sdílení nejnovějších filmových trháků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trtrtr

proč se stahuje...???

...toť otázka, každý má jistě své motivy, nicméně pravda je, že kdyby nebyli distributoři, překupníčci a šmelináři se vším, co se týká duševního vlastnictví a autorských práv, kdyby tito nebyli tak neskonale nenažraní, pak by jistě nemalá část stahujících sáhla po originalním case v obchodě...;-O

0/0
21.8.2007 18:51

fathaman

*zpochybnovat

0/0
18.12.2006 19:58

fathaman

panove autori clankuuuuu

proberte se. nebudu spochybnovat uroven, legalnost atd., ale chci poukazat na jednu skutecnost. povazoval sem iDnes Technet za prumerny zdroj informaci (vzhledem k www to neni zas az tak spatny), ale tohle uz je minimalne treti clanek s obsahem, jenz mi na prosinec 2006 pripada ZBYTECNY. cekam ze se za dva roky doctu, ze si muzu stahnout neco z rapidshare, megaupload a dalsich obnobnych zdroju a to s prenosem vic nez 800kB/s (megaupload)... pote uz se jen muzeme treba dohadovat jestli zadarmo nebo ne. www.shareminer.com :-)

0/0
18.12.2006 19:56

neplatič

Platíme autorskou daň, tak vesele stahujme!

Tím že si OSA vymáhá s pomocí korupce státních úředníků a poslanců svoje prašivé desátky, aby se jako moloch vůbec uživila, protože žádnou činnost v podstatě nevykazuje, v podstatě kazí pověst všem umělcům, kteří "nahrávají", nejen těm zúčastněným, a kromě toho dává skvělou legitimitu všem, kdo stahují - vždyť si za to zaplatí poplatek OSE v ceně médií, harddisků, tiskáren, paměťových médií a dalších věcí (které mimochodem nemají s autorskou hudbou vůbec nic společného). Takže - stahujme, vesele, vždyť si za to platíme poplatky. Bravo, OSO, teď si originální CD tvých spřízněných "autorů" nekoupí (i třeba jen pro pocit zadostiučinění) asi opravdu vůbec nikdo. Svým postojem totiž naserete i ty poctivé...máte skvělý image.

0/0
6.12.2006 17:57

Pavel

Autorske odmeny

Jen tak pro info - od 1.12. plati kazdy pri nakupu vybranych produktu v cene i mnohem vyssi autorske odmeny dane zakonem, ktere se vybiraji pro sdruzeni jako OSA, Intergram,...

Napr. DVD+/-R medium 1,19 Kc, pevny disk/DVD vypalovacka 3% z ceny, tiskarny/kopirky 29-3.000 dle ceny, flash pameti (USB, CF, SD ...) 7,2 Kc za 512MB kapacity, externi HDD 11,9 Kc za 40GB kapacity, pocitac/notebook 59,50 Kc, ...

Takze to vlastne mate predplacene ;-)

0/0
6.12.2006 15:41

Apophis1

Tracker posila casti souboru?

Odkdy trakar posila casti souboru? Tady se autor pekne seknul. Na trakari si sosnete torrent soubour, kde jsou mimojine informace od koho tahat, co se bude tahat, pocet casti atd. Ale ani spetka casti souboru.Rv;-O

0/0
5.12.2006 19:38

Miroslav

Nesmyslný článek

Jedná se o hloupý článek

0/0
5.12.2006 17:51

Omyl

Re: Nesmyslný článek

Nejedná se o hloupý článek. Jediný, kdo je tady hloupý, jsi ty. Vsadím se, že volíš fašouny z ODSS. Typický blbec.;-D;-€(Y)Rv

0/0
5.12.2006 20:16

Sociolog

Re: Re: Nesmyslný článek

Poslyš, tvá reakce je velmi zajímavá. Mohl bys mi (nám) napsat, koho volíš ty?

0/0
5.12.2006 21:40

tlw

Re: Re: Nesmyslný článek

omfgdž8-o

0/0
5.12.2006 23:30

kaviarovej toust

Re: Re: Nesmyslný článek

no lol ;-D

0/0
11.12.2006 13:02

Janek

ARES - ten nejlepší chybí

Stahnul jsem si ARES a maximalni spokojenost. Najdete tam vše a jede rychle i přes den na CDMA. Stahněte přes www.CHIP.DE nebo(ares.download-gratis.net )

0/0
5.12.2006 17:08

alf

torrent

Torrent je nejlepší p2p přenos, používáme ho na přenos pracovních souborů (některé mají i pár Giga)a je to absolutně nejrychlejší a nejspolehlivější ze všech p2p co jsem zkusil.

0/0
5.12.2006 15:36

Karel

Re: torrent

proc nepouzivate ftp?

0/0
5.12.2006 15:52

alf

Re: Re: torrent

protože ani na jednom z těch počítačů nemáme vlastní veřejnou IP a než platit někomu za prostor, tak je to lepší řešit takhle, nevadí tomu restarty PC, protože to bez problému naváže, to se mi občas u FTP nepodařilo

0/0
5.12.2006 16:21

lachta

Re: Re: Re: torrent

mám pocit, že alespoň někteří z váš tu veřejnou ip mít musí...

0/0
5.12.2006 16:38

bizmut

Re: Re: Re: Re: torrent

není podmínkou, stačí se napojit přes nějaký proxy server a vypadáš hned jako aktiv... 

0/0
5.12.2006 17:30

Apophis1

Re: Re: torrent

Predstav si, ze mas film ktery by chtelo dalsich 10000 lidi. Pres BT si to stahnou sami mezi sebou. Na ftp na to budes cekat mesice.

0/0
5.12.2006 19:42

Kytka

legal?

Zase jen planá zmínka o úvahách o legálnosti... To je pro iDNES takový problém požádat o vyjádření nějakého právníka-specialistu na autorské právo, aby řekl, jestli je sosání písniček a filmů z netu legální nebo ne? Konečně by bylo jasno... V diskusích se to omílá pořád dokola, jeden tvrdí, že je to legální, druhej tvrdí, že je to nelegální...

0/0
5.12.2006 14:08

goes

Re: legal?

Stahování hudby a filmů pro vlastní potřebu je legální. Stahování programů a her i pro vlastní je nelegální. Nabízení (sdílení) čehokoli je nelegální.

0/0
5.12.2006 14:57

Ped

Re: Re: legal?

stahovat a soucasne nesdilet je u P2P siti docela problem.

Pokud nevite presne co delate a jak delate (t.j. nejste pocitacovy nadsenec), tak nejspis porusujete zakon i pri stahovani hudby/filmu.

I v pripade ze vite co delate, tak je to krajne neeticke.

Jestli Vam chybi filmy/hudba, doporucuji se podivat po tech ktere jsou (legalne) volne k dispozici, jako ruzne hudebni nahravky od "demo sceneru", nebo videa na youtube a pod.

Nebo si kupte nejaky casopis za 300Kc s pribalenym DVD. (je to legalni, eticke, a date tim najevo prodejcum DVD ze za to nejste ochotni dat 500-1000Kc. Jestli nemate ani na tohle, tak by jste nemeli cumet na filmy ale zacit makat)

0/0
5.12.2006 17:25

Ludek_II

Re: Re: Re: legal?

R^R^

0/0
5.12.2006 19:38

Punch

Re: Re: Re: legal?

Ty si chitrák, to neumíš psát hátchky?

Zduř

0/0
5.12.2006 21:26

petron

Re: Re: Re: Re: legal?

A ty jsi megachYtrak!

0/0
12.12.2006 0:32

Etik

Re: Re: Re: legal?

na to se nedá nereagovat.....etické -neetické,na tohle se zeptejte u našich zákonodárců kteří dělají zákony jestli je něco pro ně neetické.S tím problémy nemají.Viz Čunek.A vy chcete aby lidé dodržovali etiku?To je krajně neetické.

0/0
23.1.2008 6:00

komar

?

Přiznávám se, že jsem článek ani nečetl, ale přesto:

Jestli budou hudební a filmové společnosti bojovat proti P2P tak hlavně díky autorům takových článků jako je tento. Jasně, stačí se zmínit, že P2P neslouží jen k šíření nelegálního obsahu ("jinak řečeno, stáhnete tam co potřebujete") a je všechno v pořádku, že ano. Opravdu si vážený autore myslíte, že je takovýhle článek přínosem? A hlavně, myslíte si, že člověk, který s počítačem není zrovna kamarád, se bude nastavovat s nějakým programem, řešit sdílení, huby apod.? Nebude - program nainstaluje, otevře, nepochopí a zase odinstaluje. A ten zbytek lidí už P2P dávno zná. Tak nač sáhodlouhé články, které akorát uškodí věci samotné?

0/0
5.12.2006 9:14

Antonym

Re: ?

Souhlas, článek zbytečnej, akorát přibude lamovskej dotazů,proč mi to nejde,co s tím atd.:-( Opruz;-€

0/0
5.12.2006 9:24

sat037

Ale notak,

kazdej jednou zacinal, navic v dobe kdy jsem zacinal ja, tak byl ms-dos nekdy ve verzi 2 nebo 3, konektivita do netu zadna, kapacita pc pro multimedia nulova. Tim chci rict, ze nam co jsme zacinali driv je to stejne na pendrek, protoze se to clovek stejne musi ucit jako soucasny zacatecnik.

A cim vic lidi bude na P2P tim vice dat bude sdileno. Ja zacatecnikum fandim, kazdymu kdo je ochotnej se porad neco ucit a ne jen parit hry drzim palce.

A ten boj proti P2P, mno at bojuji, kdyz je to ba, oni dobre vedi ze to valny vyznam nema.

0/0
5.12.2006 9:32

velky bratr

Re: Ale notak,

Aleale, kdyz jednou nekdo umi pracovat s  pocitacem, ne obsluhovat  jako opicka jednu konkretni aplikaci, tak zadny problem nema. Je uplne jedno u jake verze ceho clovek zacinal, dulezite  je kolik se naucil postupu a naopak kolik se naucil principu, cim vic je ten pomer ve prospech principu, tim lepe pro nej...

0/0
5.12.2006 10:59

kabjeG

Re: ?

Nechapu, jak muzes kritizovat autora a jeho clanek, kdyz jsi ho ani necetl...

0/0
7.12.2006 10:49

anonym

souhlas

mam rad torrent a muzu vsem doporucit.

0/0
5.12.2006 8:27

ZZZ

Re: souhlas

Mám Torent i P2P, na P2P to občas jde stáhnout rychleji, co potřebuju. U Torrentu se mi stává , že se dostanu na 95% stahování a dál to nejde.  Záleží jak co a jak kdy. Zaplať pánbůh, říkám já, že tyhle systémy máme. A pokud nám je náhodou nějak nějaký blbec něčím na internetu zatípne, pro mě osobně není problém přejít ihned opět na starý systém BBS (Bulletin Board System), které bývaly o tom samém a prakticky jsou nevystopovatelné.. R^ 

0/0
5.12.2006 15:07

Ped

Re: Re: souhlas

aaa... pan ma i torrent, i P2P .. no prosim, odbornik. :D

0/0
5.12.2006 17:27

Ped

Re: souhlas

jinak vetsina SW (myslim legalni veci, t.j. Open Office, distribuce linuxu, atd.) je distrubuovana pres torrent a ja tuto moznost pravidelne vyuzivam... Pod windows doporucuji utorrent.com klienta, nema ani 200kB (!) a vypada hezky + zatim mi vzdy slouzil spolehlive. Pod linuxem zatim nic nedoporucuji, hraju si s nim teprve kratce.

0/0
5.12.2006 17:30

Čuty

nevím...

...teda co bude stahovat pak, ale copak asi stahuje teď? 8-o8-o8-o

Možná by to chtělo opravit popisek u fotky....

0/0
5.12.2006 7:22

Korektor

Re: nevím...

"Co pak asi stahuje" je fakt dobrý (čeština je sviňa, že?). Podle mě zatím píchá do klapek, on ji s tím stahováním pak někdo pomůže.

0/0
5.12.2006 8:12

korektor2

Re: Re: nevím...

"copak asi stahuje" je fakt dobré...

Korektor by měl umět češtinu!!!

0/0
5.12.2006 17:37

anonymni alkoholik

pír tů pír

Sosej a nechej sosat. A kdo tvdí, že nidky nesosal, ten sosá dodnes.

PS: nemá někdo funkční torrent na Wokna Vista? Piste na mail<zavinac>p2P.sex

0/0
5.12.2006 1:12

Alek

Re: pír tů pír

hledej šmudlo.....

0/0
5.12.2006 9:26

luke

Re: pír tů pír

Bohuzel uz to tolik neplati..

Na P2P siti jsem nestahoval uz docela dlouho, ale kdyz jsem to zkousel naposled (a Xkrat predtim) tak to spis vypadalo tak, ze se vsichni drzeli pravidla "sosam, nech me sosat a beda jestli odemne budes neco chtit"..

jakmile jsem se k nekomu pripojil tak nasledoval kick do par minut (PM nepomahaly)..

Toto ma relativne dobre osetreny torrent, ale nejak jsem mu neprisel na chut (hlavne proto, ze jakozto passive jsem nezjistil jak ho donutit aby sosal rychleji)..

Takze nejidealnejsi mi prpada porad stara dobra technologie FTP :)

0/0
5.12.2006 9:26

Riccardo

Re: Re: pír tů pír

Já mám s Bittorrentem dobré zkušenosti. Používám klienta Azureus, ale je nutné ho dobře nastavit. Pak využije 100% kapacity linky.

0/0
5.12.2006 15:23

Riccardo

Re: Re: pír tů pír

... a hlavně je nutné udržovat poměr upload:download na 1:1, jinak je zle a dochází ke kickům.

0/0
5.12.2006 15:24

Lam0r

Re: Re: Re: pír tů pír

Blbost, poměr stačí 1:4, tzn. na každé 4 KB/s downloadu stačí 1 KB/s uploadu, aby došlo k plnému vytížení linky.

0/0
5.12.2006 17:06

xleo

Re: Re: Re: Re: pír tů pír

Na torrentech(veřejných) často stahuji 200 kB/s a posílám 4 KB/s. Záleží kolik lidí to posílá. A u DC nemusím posílat vůbec nic. Pokud o mé soubory nemá nikdo zájem.

0/0
5.12.2006 21:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.