- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten kdo psal tento článek ,tohoo tramvajích asi moc neví,jinak by se tak nedivil že ta tramvaj ma dvě stanoviště řidiče a dveře na obou stranach,chudák V Praze takove tramvaje jezdi již hodně dlouho,sice starši ale jezdí(kt8d5)
Lepší než ty z Plzně.Co mji design od Porsche.
Protoze neziju v Cesku, prekvapili mne nektere prispevky. A ony nove tramvaje v Cesku jezdi bez aklimatizace? Ale mozna jsem prehledl contex nekterych prispevku. I kdyz jsem slysel ze je to v Cesku stale hodne zaostale. Hlavne lidi .
No jo , ale v Praze jezdí taky supermoderní tramvaj 14T.Jenom je fakt škoda,že nebude jezdit u nás.Ale stejně , nám by stačilo oprášit tramvaj z bývalé T6 nějak + klimatizaci a vše možné a to by bylo teprv nejlepší.
To se zase Amikum za hubicku udela opancerovany vozitko
Tak se mi zdá, že je tady celé PR oddělení Inekonu a píše pochvaly na svoje vozy a shazuje Škodu... Ale chápu to, dva výrobci skoro identických tramvají, navíc bývalí partneři, nelze se divit nenávisti na život a na smrt.
Btw, jak můžete někdo propagovat wany, to fakt nechápu. 80 let stará koncepce PCC tramvaje použitá v 50 let starém modelu T3, ve kterém se vyřeže kus podlahy a prohlásí se to za nízkopodlažní vozidlo...
Vario & spol. jsou řešení pro žebrácké magistráty, které nejsou ochotny koupit svým DP nové vozy.
Ja nevim, ze by zkusenost? V Olomouci mame oboje a s Astarma byly do zacatku problemy, poruchove, rincici, i z venku hlucne. Tria jsou designove o neco malo hezci, mene hlucna a zatim s nimi nejsou ani zdaleka takove problemy jako s Astrama. Neni to nejakej super, extra rozdil, ale jsou fakt lepsi. A tusim i levnejsi. At poosudi akzdy pri svezeni sam a provozovatel pri provozovani, kdyby byly Astry ok, tak by pak Olomouc nekupovala neco jineho asi. Jinak nevim o kterych wanach se bavite, zda libereckych ci to co jezdi v Ol., Brne a Ostrave. Ty ostravske jsou designove povedene, jsou mene hlucnejsi nez Astry a take Tria, nenici tak koleje (otocny podvozek) a hlavne jsou mnohonasobne levnejsi. Pokud si DP muze koupit za cca 60 milionu jendu novou nizkopodlazku, nebo tri Varia, tak cemu da asi rpednost? KDyz je potreba co nejrychleji zajistit alepson castecnou nizkopodlaznost linek?
Ta tramvaj asi v tom Washington DC opravdu bude jezdit . viz link
Nejhezčí a nejelegantnější tramvaje, co jsem viděl, jsou ty sedmičlánkový drážďanský.
Jinak ty tříčlánkový ostravský Tria jsou pěkně hnusný
Sice sockou prakticky nejezdím,ale někdy se tomu bohužel nevyhnu,tak by mne ale zajímalo proč i u nás nejsou tramvaje vybavené např.klimatizací. V létě je tam hic a smrad jako ve vopičárně.
Protoze vzhledem k cetnosti zastavek a krizeni by to klimatizace nedavala a aby to melo efekt, tak by tramvaj zrala o pulku vice nergie, coz by provoz tramvajove dopravy prodrazilo.