Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nejrychlejší lokomotiva na světě testuje nové vagóny pro ČD

Nové velkoprostorové vozy první třídy pro České dráhy testuje na Zkušebním okruhu VUZ v Cerhenicích u Velimi nejrychlejší sériově vyráběná lokomotiva na světě. Technické a bezpečnostní zkoušky totiž požadují testování v rychlosti 200 kilometrů za hodinu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

debiil

4. 4. 2007 12:48
98+8*+98+9-0+98

VVVV

0 0
možnosti
RM

Qíteček

2. 1. 2007 20:14
Siemens?

No esi ty vagóny packaj tak jak telefony, tak potěš... Eště že vlakem nejezdím ;-)

0 0
možnosti

nobody

16. 12. 2006 20:28
stare akorat prejmenovane na nove ?

jsko sorry ale ty vagony jsou ty stare s malym faceliftem jinak komunisticka technologie a design, bleeee podelane uzke dvere, zadny nerez v exterieru a interieru (bude to za chvili rezave a hnusne jako vsechny vagony CD) atd. ani bych se nedivil kdyby na tom delali porad stejni "zkuseni" dedci, znate to o tech starych psech a novych kouscich ?

0 0
možnosti

michawel

19. 12. 2006 23:06
Re: stare akorat prejmenovane na nove ?

Co to placas za nesmysly? Sorry za silnejsi slova, ale nemluvis pravdu. Prvni vozy pro CD byly dodany v letech 1999/2000. Jedna se o vozy moderni konstrukce na podvozcich SGP300 s tlakotesnou skrini pro rychlost az 200 km/h. Takze zadny komunismus. Nerez, hm ten skoro nenajdes ani v ICE3, leda tak na WC v umyvadle. Interiery se dnes delaji standardne v plastech. Jestli to je dobre, to necht posoudi kazdy sam. Jinak z hlediska porovnani techto vozu s temi z prvni serie, je zmen skutecne jen malo. Hlavni zmenou jsou jine sedacky (bohuzel tvrdsi a horsi), dalsimi pak rozkladaci stolky a hlavne zasuvky. Vse podstatne je pak uz stejne. Mel jsem moznost se tim vozem svezt 315 km a musim rict, ze chodove vlastnosti vyborne, na sezeni to ale moc neni. Rozhodne ale odmitam tvrzeni, ze by tyto vozy mely komunisticky design a technologii.

0 0
možnosti

xcmaniax

15. 12. 2006 17:24
nesmysly

koukam, ze tady prispivaji zase sami experti, viz prispevky o pendolinu apod. Kdyby se koupili tyto rychle lokomotivy, tak nebudou stejne jezdit rychleji nez pendolino, dokonce i TGV na nasich tratich je pomalejsi nez pendolino. Vse je limitovano oblouky, jejich malymi polomery a prevysenimi...atd. Technologie, kterou pouziva pendolino je pro nase trate to nejlepsi k dosazeni nejvyssi rychlosti! Projektuji zeleznicni trate, tak vim o cem mluvim, vsechno je o penezich, kdyz da stat okamzite cca 250mld tak se vsude bude moct jezdit rychlosti 250-300kph;-)

0 0
možnosti
JV

Scout_duck

16. 12. 2006 0:05
Re: nesmysly

Na diskuzích Idnes.cz jsou většinou samí experti, kteř problematiku ovládají. Jsem ovšem toho názoru, že zrychlení o těch asi dvacet minut, kolik Pendolino dokáže najet není odpovídající vzhledem k ceně. Ať se postaví trať, kde se bude moci jezdit rychlostí, o které mluvíte a pak se na to koupí soupravy. Proč máme Ferrari, když jsou cesty okresního formátu?

0 0
možnosti
JV

Scout_duck

15. 12. 2006 16:07
Sqěle

Přesně jak tu někdo psal, jezdí dost IC/EC vlaků, ale že by dávali do běžných rychlíků takovhle vagony to né.   Mimochodem, je v pořádku, že v době od 16.00 do osmi večer jedou z Olomouce na Prahu pouze dva normální rychlíky? A šest EC/IC/SC ? Když člověk nestihne rychlík v šest, tak mu další jede v osm, a nebo může jet s příplatkem na tak malou dálku, parád. Privatizovat a sokroumá doprava!

0 0
možnosti
JV

Scout_duck

15. 12. 2006 16:10
Re: Sqěle

Ehm, dobře, dva IC z těch šesti patří RTExpresu, jenže ten zatím nejezdí. A pro náhodného cestujícího je dvakrát (opravdu, EC 244 kč RTExpres 120kč) levnější z Olomouce do PCE. Abych dosáhl přijatelnější ceny 174 Kč u ČD, tak musím mít jejich kartu, proč u RT nemusím??

0 0
možnosti

Sundrbabak

15. 12. 2006 16:01
vagony 1. tridy ...

Nojo 1. trida, ale na 2. se vubec nemysli. Takhle by mela vypadat i 2. trida jako v Nemecku nebo Rakousku. Takhle za chvili nebude vlakem nikdo jezdit ... smradlavymi vagony plnymi zahranicnich turistu z Ukrajiny, Rumunska a Bulharska ... Rv;-€

0 0
možnosti

AllOs

15. 12. 2006 19:58
Re: vagony 1. tridy ...

2. trida tak vypada.

0 0
možnosti

jaras

15. 12. 2006 15:29
pardas

0 0
možnosti
I

iqtyqve

15. 12. 2006 13:56
TAURUS

Já myslel že Taurusy tady zkouší Railtrans nebo jak se ta firma zove a né ČD.Už aby na kolejích zavládla konkurence ,myslím že bude mít stejně blahodárný účinek jako vstup stugent agency apod.do autobusový dopravy.

0 0
možnosti

blamage

15. 12. 2006 12:33
Co to je za blbost?

To mají být vagony první třídy? A kde jsou ty elektrické zásuvky? Kde je připojení k síti? Zase se bude upravovat standard první třídy? Mám pocit že tady není něco v pořádku.

0 0
možnosti

kiwi

15. 12. 2006 14:50
Re: Co to je za blbost?

Neboj, zásuvky tam jsou, stejně jako v nových vozech 2. třídy. R^

0 0
možnosti

Qescob

15. 12. 2006 11:55
Tady je NEMECKO

Němečtí technici zkoušejí nové německé vagóny s německou lokomotivou v podstatě pro německé cestující. A to jsme byli železničářská velmoc: vlastní vagónky, ČKD lokomotivy, nejhustší síť v Evropě atd...

0 0
možnosti

Dobrý den

15. 12. 2006 17:16
Re: Tady je NEMECKO

Tržby z osobní přepravy jsou 6 miliard, jen osobní náklady zaměstnanců ČD 20 miliard. Osobní přepravu krom státu dotují dráhy křížově z nákladní přepravy a budou to dělat zjevně tak dlouho, dokud se náklad nepřestěhuje definitivně na silnice.

V ČR je hodně železničních fandů. Nechápu, proč nerozbijete prasátka a těch 20 miliard ročně, co by ČD potřebovali, aby se dostali na úroveň Německých drah nedáte dohromady.

Proč bydlíš v bytě? Přestěhuj se do jeskyně, hlavně když mezi Prahou a Brnem pojedeš rychlíkem jen o půl hodinu déle, než autem. Za tohle ta malá oběť přece stojí.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Znovuzrození japonských letadlových lodí. Ve výzbroji budou mít F-35B

v diskusi je 45 příspěvků

19. dubna 2024

Japonsko má ve své ústavě zakázáno vlastnit ofenzivní zbraně, jako jsou letadlové lodě. Doba...

Námořníci USA propašovali před 100 lety na palubu bitevní lodi prostitutku

v diskusi je 30 příspěvků

13. dubna 2024

V dubnu 1924 zažilo americké námořnictvo obrovský skandál, který se dostal na titulní stránky...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Uvidíme v budoucnu na obloze druhý Měsíc? Příčinou může být neobvyklá hvězda

v diskusi je 13 příspěvků

17. dubna 2024

Velmi neobvyklá hvězda éta Carinae v 19. století náhle zjasnila a stala se druhou nejjasnější...

Skvělý filmový zvuk bez velké instalace. Test nejzajímavějších soundbarů

v diskusi je 17 příspěvků

15. dubna 2024

Položíte jej na polici před televizor, propojíte kabelem, zapojíte do zásuvky a během pár chvil se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Dawesův plán na čas stabilizoval Německo, ale nástup Hitlera neodvrátil

v diskusi je 15 příspěvků

16. dubna 2024

Německá vláda přijala před 100 lety, v dubnu 1924, Dawesův plán. Byl to americký projekt na...

Znovuzrození japonských letadlových lodí. Ve výzbroji budou mít F-35B

v diskusi je 45 příspěvků

19. dubna 2024

Japonsko má ve své ústavě zakázáno vlastnit ofenzivní zbraně, jako jsou letadlové lodě. Doba...

Lotyšská armáda je malá, materiálem nehýří, ale Ukrajině něco ze svého poslala

v diskusi je 5 příspěvků

18. dubna 2024

V roce 2004 vstoupilo Lotyšsko do NATO, přesto nemůže nechat svou případnou obranu pouze na bedrech...

Pes na Měsíci či Marsu už nemusí být fikce. NASA trénuje průzkumného robopsa

v diskusi jsou 4 příspěvky

17. dubna 2024  15:12

Vědci z projektu Lassie, sponzorovaném americkou NASA, zdokonalují robotického psa pro použití při...

Na dům mu spadl odpad z vesmíru. Nyní NASA potvrdila, že je to kus z baterie

v diskusi je 8 příspěvků

17. dubna 2024  11:50

Před několika týdny proběhla médii informace o varování německého Spolkového úřad pro civilní...