- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super článek, pochopí to i laik, který vidí letadlo leda tak okolo Ruzyně. Moc se mi líbil. Díky
Naprosto úchvatný článek! Děkuji autorům.
potechnicke strance vynikajici clanek. jsem technik a je to presne tak jak to je napsane. Rekl bych ze clanek je napsany tak ze tomu rozumi kazdy. Bravo!!!!
Az na ty zbytecny anglicky slova v ceskym textu dobrej clanek.
To asi jinak neslo, rekl bych, ze tomu ti technici fakt tak rikaji.
Škoda že se autor nezmínil o letové životnosti každého letadla, které uvádí výrobce a mělo by být oznámeno každému pasažérovi před vstupem na palubu, aby si uvědomil "do čeho jde". Za tento časový limit by neměl jít žádný slušný dopravce - to neplalí o tzv. nízkorozpočtových dopravcích pro něž zisky jsou opravdu nad životy pasažérů. O tom by "mohli povídat" pasažéři Boeingu 747společnosti TWA, jejichž letadlo se rozsypalo krátce po startu z letiště J.F.K. kousek od pobřeží Long Islandu, New York, pár let tomu. Letadlo mělo dle verdiktu šetření leteckých inspektorů odlétáno už téměř dvojnásobek své životnosti stanovené výrobcem a drak letadla už byl tak unavený že se prostě rozpadl. TWA přišlo s teorií že prý vybuchly nádrže - ale stovky plážových povalečů na plážích Long Islandu coby svědkové onoho neštěstí (stroj byl blízko pobřeží a v malé výšce po startu) potvrdili verdikt inspektorů - stroj se ve vzduchu rozpadl. Nikdo nepřežil.
TWA nebyly nízkonákladové airolinky. Takže nestrašte lidi tím, že když létají s Ryan-Air či Smart Wings, tak jsou více v nebezpečí než u ČSA či BA.
Teď mě tak napadá, za jak dlouho by jim tu "rozborku" udělala parta 65 životem vyškolených cikánů :-)) ..... 10 hodin ? (samosebou i s odvozem do sběrných surovin!!)
No, to je ten problém. Rozeberou, ale už nedají dohromady.
Cikáni to umí jen jednosměrně.