Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co se povedlo: technologické perly roku 2006

Jak jsme slíbili, po článku o technologických propadácích roku 2006 je na místě ocenit i produkty, které naopak zaznamenaly velký úspěch. K radosti mnohých můžeme konstatovat, že těch úspěšnějších produktů je mnohem více. A to je dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jgeez

vokna nepadaj?

jesi je tu par paranu tak se jich zeptej jesi vokna nepadaj kdyz nebudes lizt jen na email nebo psat ve wordu domaci ukoly tak sou v poho zkus tam hodit par her par programu a uvidime co nepada

0/0
2.6.2007 10:10

YARDA

Nechte autora !!!

Nelíbí se mi jak všichni odsuzují ten článek, potažmo i autora. Autor jasně říká, že je to jeho názor. Nikomu to co napsal nenuti. Všichni ti chytráci by mohli sami něco napsat, když jsou to takoví odborníci pře HW. Pane autore to už tak v té naši zemi chodí. Každý si myslí, že je lepší, chytřejší a nevím co ještě, než ten druhý. Jak by bylo hezké, kdyby si lidé vážili jeden druhého a dokázali neco taky ocenit. Snižovat práci druhých to je hodně jednoduché. S pozdravem J.Z. 

 

0/0
12.1.2007 11:58

dodo

Re: Nechte autora !!!

promin, ale kdyz nekdo napise, ze Intel dela opravdovy quadcore a AMD jen spojil dva dulay dohromady neni subjektivni nazor autora, ale objektivni nesmysl.

0/0
12.1.2007 22:12

jirka

Re: Nechte autora !!!

no zase to nemůže jít do toho, že se neohradíš když někdo píše kraviny... od informací o quadcore přes nesmyslné posouzení prohlížečů a wvista až po info o youtube (ztrátová firma, nebýt googlu tak jsou dřívejší majitelé už v exekuci, také 100 000 000 lidí denně tam nechodí, jde o počet přístupů). Každopádně sepsat něco takového je těžký úkol  a něco jsem se dověděl

0/0
13.1.2007 18:10

nebulon

Perla

Z tohodle "krásného" článku je možno vyčíst nejvíce informací o perle jedné. Tou je prosím pěkně autor. Je to totiž, zřejmě velký komik a bavič, protože mě osobně pobavil hodně. Zejména pak odstavec o WVista, ze kterého sme se dověděli, že je to největší technická perla, protože se o ní nejvíce píše a hlavně, že autor ji má k dispozici, zatímco "bežní lidé" (pravděpodobně sme pro autora lůza) ne! Bravoooooo!!!To je srandy kopec.

Zbytek nemá cenu komentovat, páč je to jeden subjektivní blábol za druhým.

0/0
11.1.2007 15:48

DigitalDooM

Re: Perla

No já myslím, že vám nikdo nebránil přijít s vlastním podobným žebříčkem a pokud vím stále nikdo nebrání :)  Vzhledem k tomu, že tyto články mohou vznikat jedině z autorovo názorů, tak nevím proč by neměl být do jisté míry subjektivní ...

Vsadím se, že vaše subjektivní bláboly by byly lepší, ale to tak koukám na technetu bývá, že je tu kdejaký odborník, ale najít slušně píšícího recenzenta HW, to v téhle zemi je skutečně nadlidský ukol, což vzhledem k neuvěřitelně vysoké koncentraci nadprůměrně vzdělaných, maxi objektivních naprosto dokonale se vyjadřujících lidí v diskusích je skutečně podivuhodné ... Takže pane ,,perlo" očekávám podobný článek od vás a milerád ho uveřejním, pokud bude lepší než ten můj, milerád přiznám, že jste prostě lepší no :) 

0/0
11.1.2007 17:09

pepa

Re: Re: Perla

Po smrti se dostane IT odbornik DigitalDooM do nebe. Pred branou nebeskou uz ceka Bill Gates a laka nove prichozi na pekelny produkt Windows Vista. Svaty petr je vstricny a necha neboheho DigitalDooma at si teda vyzkousi nebe a Windows Vista a at se pak rozhodne. Nuz, vede Bill Gates DigiDooma ke vratum pekelnym. Jakmile je otevrou, objevi se obrovska party s polonahymi slecnami, chlast tece proudem...Dalsi den se Digitalni Doom jde podivat zase do nebe. Vsude azuro, vsichni polehavaji na mraccich a ve vzduchu je citit klid a mir...Svaty petr se tedy zepta: Tak co sis vybral chlapce? "No vis, nebe sice vypada hezky, ale je tam moc nuda, myslim ze by mi vic vyhovovalo peklo Vista. OK. Vede tedy spokojeny Gates nove polapeneho k brane pekelne. Jakmile se otevre, vyvali se oblak sirneho dymu, spalujici horko a varici kotle jsou plne stenajicich nebozaku. Ale jak to, vzdyt jsem tady byl vcera...ta party a tak, pta se Doom...a Bill Gates s dabelskym usmevem odpovi: to byla jen demoverze...

0/0
11.1.2007 17:47

DigitalDooM

Re: Re: Re: Perla

No víte ... má to jeden háček ... já nejsem IT odborník, nikde jsem to netvrdil a nikdy nebudu ... jsem jen člověk s velkým přehledem v aktuální situaci kolem HW ...

mezi rádoby odborníky se nikdy řadit nechci ...

0/0
11.1.2007 18:38

artus.l

Re: Re: Re: Re: Perla

Nechci se vas nejak dotknout, to ze mate prehled je urcite pravda kazdy ma svuj nazor, a je dobry. Jen se mi nelibi ze do HW (technologie) radite i windouws vista. Nevim v cem je dobry, podle me v tom ze abych mohl spustit vistu na max mam jen jednu moznost, pocitac za cca 40k kc. Duvod: jedina (ne)povedena grafika G80, v soucasne dobe drahe ram(asi min 2048 DDR2) procesor idealne X2,Dual core, HHD cim vetsi tim lip... atd, Podle me zbytecne premrsteny pozadavky ze to umi proti XP (co to umi navic ze se bez toho jako uzivatel neobejdu?) podle stejny rozdil jako MS Office v5(1993) MS office2003 (umí porad to same, stejne pada, jen je o 300mb vetsi)

Nezminil jste se o ADM( ATA Disk Module) doufam ze vite co to je rekl bych ze je to dost dulezita technologie.

(opera, firefox, linux, skype, miranda atd bych zaradil pred MS W vista, tychle programi plni co maji plnit a nejsou s nima probleme)

Tesim se na kritiku

0/0
12.1.2007 0:19

DigitalDooM

Re: Re: Re: Re: Re: Perla

No tohle je opět váš názor,ale z mého pohledu těžko mohu zařadit operu, linux apod před Vista. Mě osobně se nelíbí, jak se všichni do Vista opírají, Windows Vista je nekomplexnějším a jedním z nejsložitejších programů na světě. Víte proč? protože narozdíl od mnoha jiných musí být blbům vzdorný, což je takřka nemožné, nicméně je v tom úspěšnější než všichni ostatní. Ačkoli dobře vím, co je Vista zač a nemám nějaké přehnané kladné názory, Vista je a v dohledné době bude progamem č.1 a již letos vzbudila větší zájem, něž linux, opera atd. dohormady ;)

K tomu ostatnímu, já nechápu, co všihcni máte s tím, že Windows padá? Když máte blbej zdroj, tak to nevalujte na Windows. prrošel jsem přez 98, Milenia, 2000, Xp a te´d už i Vista a mohu říci minimum pádů, snad naposledy mi spadly XP když jsem měl špatné moduly, jinak samovolně jen tak nic nespadne ...  Ofiice si snad na žádnej pád nepamatuji a to je využívím dnes a denně již pár let ...

 

0/0
12.1.2007 16:01

lama

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Perla

Víte jaký je rozdíl mezi os Windows a listím?

Listí padá jen na podzim.  :-D

0/0
14.1.2007 4:29

DigitalDooM

Re: Re: Re: Re: Re: Perla

A možná vás trochu uklidím, mám VISTA Ultimate - tedy maximum a vše na max a má sestava: AMD Opteron 144 (1,8GHz) s939, DFI LP nf4, 2x512MB 400MHz cl2, X800XL 256MB, 36GB raptor a vše na max včetně aero a je to dokonce rychlejší než s XP ;)  skvělá správa paměti atd ... jasné že DX10 si neužiji, ale to si neužijete ani kdyby jste nakrásně G80 a vista měl, protože dx10 není dnes stále žádná hra a dlouho nebude ;)

0/0
12.1.2007 16:01

artus.l

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Perla

VISTA Ultimate mas koupene za vlastni penize? Windows pada staci jen pouzivat vic siti(2x wi-fi, pripojeni k mistni siti) Mam notebook Asus A6T myslim ze je kvalitni(vyber komponentu). Win spadne tak jednou do mesice (pouzivam rezim spanku) (preplnena pamet, potize s navazanim spojeni)

Zalezi jak se pouziva win. a co se na nem dela, kdyz pc kazdy den vypnu, budu tam jen cist postu a psat ve wordu tak opravdu nezatuhle.

0/0
13.1.2007 2:27

Ozzy

Tohle není článek, ale omezený výlev autora....

Je to jen názor jednoho člověka, proto by si měl autor spíš udělat blog. Buď objektivně nebo radši neotravovat blbostma.

1. Je vidět, že autor je pravý odpůrce LCD a obrazu s vysokým rozlišením.

2.Trinitron 21'' mám v práci a vždycky se těším domů na 19''LCD.

3.Tlačení do vícejádrových procesorů je fajn, ale kde jsou pro ně aplikace?

A technologických perel roku 2006 bylo opravdu dost, škoda, že tu žádný nejsou....

0/0
11.1.2007 11:18

MikyMaus

Re: Tohle není článek, ale omezený výlev autora....

Souhlasim, az na ty SMP. Ja osobne SMP vyuzivam na notebooku dost a uz bych nic jineho nechtel.

Nejde ani tak o aplikace vyuzivajici vice procesoru (ikdyz kazda multithreadova aplikace, bezici na OS, ktery to umi, vice procesoru vyuziva), ale spise o multitasking. Pro me je hodne prijemne, ze mi funguji dva programy najednou plnohodnotne a ze se nehadaji s ostatnimi a s jadrem OS o procesorovy cas...

0/0
11.1.2007 11:27

DigitalDooM

Re: Tohle není článek, ale omezený výlev autora....

Opět, články jsou ve valné většině názorem autora , pro příště tedy skusíme udělat nějaký žebříček, ale stejně to někdo musí sepsta, takže tam ten názor autora mít budete ...  to ještě pořád ale neznamená, že když máte jiný názor, tak můj je automaticky omezený výlev, třeba máte vy blbej názor a nevíte o tom ;)

1. autor není pravý odpůrce LCD s vysokým rozlišením, jen nějak nevidí na LCD nic úžasného, když už ví, co mají vyvinuto dále ...

2, Já na svůj trinitronek nedám dopustit, to víte, že by se mi kvalitní LCD líbilo také, ale 40 000 do srovnatelně kvalitního LCD (obrazem) to skutečně nedám ...

3, já nikoho nikam netlačím, myslím, že jsem to popsal dobře a jasně jsem uvedl, že vícejádra jsou sice krásná, ale málokdo ví, jak je v domácnosti využít ...

... jen tak mezi námi, to slovo perly v názvu nebyl můj nápad, taky se mi tam moc nepozdává, jmenovalo se to původně jinak, ale článek jsem věnoval Tehnetu a co si s ním udělaj je také na nich :)

0/0
11.1.2007 17:18

dodo

autore clanku, vrat se domu

Posledni dobou pozoruji u clanku na technetu, ze obsahuji fakticke nesmysly. jako napriklad tento clanek. " Tedy AMD zatím jako platformu AMD 4x4 s dvěma dvoujádrovými procesory,

ale Intel má skutečný čtyřjádrový procesor, tedy QuadCore, v nabídce. " Nechtel bych pochybovat o autorovych znalostech zkusenostech, ale podle meho mineni je situace presne opacna, tedy ze Intel vyrabi Quad core na zaklade dvou 2-jadrovych jader, zatimco AMD vyrabi skutecne ctyrjadro. Nejsem zadny vzdelany v oboru, ani se o dane tema hloubeji nezajimam, presto mi takove zasadni desinformace na serveru tohoto typu prijdou jako fatalni chyba.

0/0
11.1.2007 7:50

Unlimited Jedi

Amd vs Intel

ja mám svoje Pentium 4 a sem spokojenej :-)

0/0
10.1.2007 22:24

Rigante

Re: Amd vs Intel

Tes sem na ten clanek tlemil jak tele z jara....   Ja na svoje Pentium4 nedam dopustit a on napise, ze se nevyrabi :)  Lol

0/0
11.1.2007 13:37

dodo

Re: Re: Amd vs Intel

vsak ma taky pravdu, P4 s enevyrabi, pac je konstrukcne nevyhovujici. Noce procesory Core 2 jsou odvozeny od Pentii 3

0/0
11.1.2007 14:13

Martin

Re: Re: Re: Amd vs Intel

Pentium 4 sa vyraba, a podla vsetkeho este aj chvilu vyrabat bude, staci sa pozriet na stranky Intelu pred tym, ako tu placneme blbost, vsak ano...

0/0
12.1.2007 12:46

dodo

Re: Re: Re: Re: Amd vs Intel

na strankach intelu se dozvis sama superlative, stejne jako to dela vyrobce chokoli na svych strankach ;) faktem je, ze P4 uspelo jen diky masivni reklamni kampani, technicky je to vsak naprosty propada P4, ani nic postavene na jeho technologii s enevyrabi

0/0
12.1.2007 22:08

ddtn1

Amd vs Intel

Tak jo, musim se take vyjadrit..to uz je snad 50ty clanek co ctu jak jsou vychvalovany Intely se svym dual core..ano jsou to dobre procesory, ale zdaleka nejsou o tolik lepsi nez dualcore od AMD (dle testu o cca 6-8%) Ze P4 stala za prd se vi uz davno a je fakt ze marketing ma Intel perfektni. Co se tyce architektury tak tu ma stale AMD lepsi zvlaste u novych procesoru, zvlaste rozdelenim L1,2,3 cache a rezimem direct control misto zastaraleho FSB jak ho zname u Intelu takze v ctyrjadrovem procesoru ac AMD vyjelo dele dava Intelu zase pekne naprdel. A take hlavne co se tyce energeticke narocnosti o optimalizaci ve virtualizaci..ale tim nebudu obtezovat takove odborniky jako jsou tady :-D takze vice objektivity. BTW mam takovy dojem ze situace z konce clanku je presne opacna..Intel ma dvouprocesorou mrchu s dvema jadry, zatimco AMD jdnoprocesorove sasi s 4 jadry, ale to jen tak na okraj;-)

0/0
10.1.2007 22:16

Qíteček

Vista?

No tak teda nevím, pačemu je Vista mezi perlama a zároveň me zi propadákama? Asi je autor zatím neviděl a čerpá z informací "jedna paní povídala"...

Já sem je teda taky eště neviděl, a asi v dohledný době ani neuvidím... Přece jenom ty HW požadafky...

0/0
10.1.2007 21:33

Warhead

ATI vs Nvidia

Anketní průzkumy hovoří pro Nvidii a nemám ten pocit že by ATI měla být před ní ... je pravda že měla upěšné období ale nemožnost srovnávat 8800 GTX je právě proto že nvidia jí prostě vydala dřív ... tudíž řekl bych jasně vede a že se ATI o podobnou technlogii zajímala taky je vedlějsí , rozhodli se ubírat vědeckým směrem a je to jejich volba tudíž u mě Nvidia vede ;)

0/0
10.1.2007 21:29

nebulon

Re: ATI vs Nvidia

Naprosto souhlasím. Ten článek je jeden blábol větší než druhý....

0/0
11.1.2007 15:02

leppard

Re: ATI vs Nvidia

Presne tak! Pokud ma nVidia momentalne radove lepsi GPU na trhu, tak prece nemuze za to, ze je o velky krok pred konkurenci... Ten clanek hovori o technologiich roku 2006, treba bude GPU od ATI technologii roku 2007... Srovnani s konkurenci tu prece je - s tou stavajici, co je na trhu... Myslim, ze je to dost tendencni a je jasne videt, kdo je autorovi vice sympaticky... :-) Koneckoncu se staci podivat na uvedeny odkaz k testu ATI Radeonu X1950Pro - web "ddworld" je rovnez tendencne zamereny...to je bez debat - sam mam v jednom pecku (nove) Radeon X1950Pro a ve druhem 7950GT (muj syn), takze nestranim ani jednomu z vyrobcu, ale na tyto "vyplody" se proste nereagovat neda... :-©

0/0
12.1.2007 12:20

Arachno1^ted

lol

Da se řict, že je to cele nějake zmatene. Třeba kde sou mobily a podobně? Některe zmiňpvané věci  jsou docela zastarale( viz. FF , dvoujadra, Ati...total omg ... přiště to pořadně zduvodněte a pořadně rozmyslete.

0/0
10.1.2007 21:16

bonebreaker

Proč Firefox a ne Opera?

Dost mě překvapilo, že jste do žebříčku umístil Firefox místo Opery a dokonce rovnou na třetí místo. Nezlobte se na mě, ale rozdíl mezi těmito dvěma prohlížeči mi přijde propastný :-/(samozřejmě ve prospěch Opery)

0/0
10.1.2007 20:32

jarno

Re: Proč Firefox a ne Opera?

Jj, souhlas R^ Ale pro zdejsi server jsou asi dulezitejsi procenta populace vyuzivajici prohlizece a ne kvalita Rv

0/0
11.1.2007 9:15

Johny

Re: Proč Firefox a ne Opera?

Opera je komernční sračka. Zadarmo jí začali distrubuovat jenom kvůli tomu, že by neměla vůbec šanci. Tak tu neplkej kraviny a buď rád, že není v propadácích;-D

0/0
21.1.2007 2:49

podo1

GOOGLE ADSENSE

Je konecne na Slovensku a v Cechach!!!

http://letsmakesomemoneyonline.blogspot.com

ostatne su len doplnky:)))))))

0/0
10.1.2007 19:29

Lucia

Firefox

Firefox... 23% v Europe? Odkial to cislo pochadza? Ked sa pozriem na statistiky navstevnosti web stranok, 98% ludi pouziva IE

0/0
10.1.2007 18:12

Kopie?

Re: Firefox

Na jaké statistiky se koukáte? Na 3 roky staré? 98% IE máte možná na svém "bložínku", ale těch 23% je zhruba správné aktuální číslo. Viz třeba http://www.toplist.cz/global.html

0/0
10.1.2007 18:29

Lucia

Re: Re: Firefox

''Blozinek'' su internetove stranky mojej firmy....  :-)   Ale dakujem!!

0/0
11.1.2007 20:52

Jircalius

Re: Firefox

Firefox rulez. Jako webdeveloper neznám nic horšího, než je IE. Totální iracionální shit. A teď se do mě pusťte :D

0/0
10.1.2007 18:32

Kolemjdoucí

Re: Re: Firefox

Máte naprostou pravdu.

0/0
10.1.2007 19:01

bonebreaker

Re: Re: Firefox

Souhlasím s Vámi, že IE je odpad. Ale měl byste vědět, že takové Opeře nesahá Firefox ani po kotníky ;-)

0/0
10.1.2007 20:15

MrScully

Re: Re: Firefox

KECY :) Co se tyce webdesignu, tak IE se chova tak, jak by to programator ocekaval, zatimco Firefox podle standardu - osobne je mi blizsi prvni varianta :) A jako uzivatel? Firefox mi PADA uplne neskutecne casto a je pomalej jak zelva, zatimco IE nepadnul uz tak rok. Takze asi tak. Chce to trochu objektivity. Ja pouzivam oboji - IE mam mnohem radsi, Firefox mi prijde bezpecnejsi.

0/0
10.1.2007 23:13

maxx

Re: Re: Re: Firefox

sorry, ale tobe se zda double margin bug ok ? jako ze bys to cekal ze se to tak bude chovat ? ?Norma je od toho, ze iuvahy lidi sou uplne jiny, kazdej si mysli neco jinyho. Proto to norma dava dohromady. Proto si myslim, ze to co pises je nesmysl ;-D. bye ;) take it easy man

0/0
11.1.2007 11:21

crys

Re: Re: Re: Re: Firefox

ale decka, tak se nehadejte - delam weby taky uz nejakej ten patek a musim rict, ze kazdej prohlizec ma svoje + a - ... jasne u me vitezi maxthon (kdo nezna ma smulu) - umi i engine gecko i IE, pak FF v necem je i IE6 (7 je fakt shit) lepsi, ale cpat bugovou Operu pred FF a IE... to snad ne... spravuju par weu a ze statistik jasne plyne, ze operu nepouziva vic jak 5-10% lidi ... proc asi....

0/0
11.1.2007 17:05

crys

Re: Re: Re: Re: Re: Firefox

jooo jeste bych podotkl, ze nechapu proc by nejakej prohlizec VUBEC mel byt perla minulyho roku - at uz pouzivate co chcete, nic perloidniho jsem nezaznamenal, nekdo snad jo?

0/0
11.1.2007 17:08

maxx

Re: Re: Re: Re: Re: Firefox

neboj ja se tu nehadam jenom vyjadruju svuj nesouhlas. Jinak souhlasim s tim, ze neco je lepsi v IE a neco ve FF. Ale nejlepsi by bylo kdyby se vsechno zobrazovalo stejne at uz podle normy nebo podle toho jak se to borcum z microsoftu zda. Ale proste stejne :D. Nerikej, ze te nesere ze musis spoustu chyb obchazet, abys dosahl stejneho zobrazeni na ruznych prohlizecich. Ikdyz uz jsem si mozna i zvyknul :P

0/0
11.1.2007 17:13

bonebreaker

Re: Re: Re: Re: Re: Firefox

Děláš weby nějaký ten pátek, ale bohužel jsi asi Operu zkoušel taky před nějakým tím pátkem. Je pravda, že její starší verze byly opravdu nic moc (bugy, atd.). Jenomže nynější Opera je úplně někde jinde. Dokazují to také všelijaké testy prohlížečů, které většinou s přehledem vyhrává. Myslím, že bys ji měl taky vyzkoušet ;-) .

Mj. taky dělám weby nějaký ten pátek a musím říct, že stránky co dělám, mě v Opeře neposlouchají určitě o nic méně než ve Firefoxu - možná i více ;-) .

0/0
11.1.2007 17:37

crys

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Firefox

Operu mam 9.02 ... pravda je, ze 8micka byla fakt desna. Bugy ma ale porad :-© co se tyce ladeni webu.... zdrojak podle standardu a pak vsech 5 prohlizecu a HURA metodou pokus-omyl dosahnout stejnych vysledku...(Y)

0/0
11.1.2007 17:53

bonebreaker

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Firefox

Je to zvláštní, protože bugy jsem u této verze nezaznamenal téměř žádné.

Jinak co se týče webdesignu, samozřejmě že není úplně dokonalá. I mně se čas od času stane, že zkrátka něco ne a ne správně zobrazit, ačkoliv by měla. Jenom jsem chtěl podotknout, že se to rozhodně nestává o nic častěji, než u ostatních prohlížečů.

Ale co se týče ostatních funkcí prohlížečů, tam je to bezkonkurenční. Ten můj silně pozitivní názor na Operu (kterého sis jistě všiml :D) je založen právě na tom. Takové obrovské spektrum všelijakých funkcí, pomůcek a vymožeností uchvátí snad každého. V tomhle odvětví nám ostatní prohlížeče (vč. FF) nabízejí jen malý zlomek.

0/0
11.1.2007 18:23

defaq

co příspěvek to perla

co příspěvek to perla;-D

0/0
10.1.2007 17:40

lamapower

12345678910

nemate pravdu ps3 tam nema co robit je to technologicky shit neprinasa nic nove, ;-OATI da best! V

nvidia(Y)Rv;-€:-©

0/0
10.1.2007 16:52

adsdadsa

hhhhhhhhhhh

no jo na technetu sou lamy jako dycky...GeForce az za ATI ? no LOL kdyt ATI nic za ten rok nevymyslela...

0/0
10.1.2007 16:47

Snake

Je to neobjektivne !!!

Prceo tady chyba konzola PS3 technologicky najvyspelejsia masina  procesor  cell - blue -ray, vymenitelny HDD je to asi malo, ked ho predbehla wii . To ze SONY nestiha vyrabat neznamena, to je druha vec .

0/0
10.1.2007 15:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.