Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Když za letu dojde palivo: kam až letadlo doplachtí?

Leteckou katastrofu někdy zapříčiní i událost, o které by vás ani v noční můře nenapadlo, že může nastat. A přesto nastane. Během běžného letu z Toronta do Lisabonu se přelomila hadice přívodu paliva a vypustily se všechny nádrže. Dá se s takovým letadlem vůbec přistát?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

když dojde palivo

Četl jsem přípěvek,že bylo štestí,že letěli z Toronta do Lisabonu a ne  z Prahy do Toronta,že by se jim palivo ztratilo před odletem,Ten pisálek nemá všech pět pohromadě když takový blábol uvede.Co by naši zloději s kerosinem asi dělali?Do auta by to použít nemohli a kdyby tak 47 tun by těžko uskladnili nebo prodali.Viděl jsem ten dokument a musím říct,že to byli machři.Doklouzat 130 km.bez motorů tedy klobouk dolů!Chtěl byh toho pisálka vidět ve simulátoru kde by mu tu krizovou situaci nasimulovali a teď dělej co umíš!Určitě by měl plné gatě.

0/0
10.2.2008 15:22

starman3000

Kam se podělo palivo?

Měli štěsti, že letěli z Toronta do lisabonu a ne z Prahy do Toronta. To by se jim mohlo palivo ztratit ještě před odletem.

Pak by se pár cestujícich vymlouvalo: "Ne to ja nebyl, to je jen nafta na topeni."

0/0
14.2.2007 16:05

Honza

Re: Kam se podělo palivo?

No co ty jsi za debila to se hned tak nevidí.Co by asi dělali se 47 tunami kerosinu a kam to množství asi dali? Do auta se to použít nedá a prodat taky ne.A kdyby tak by asi 47 tun neprojezdili celý život.Chtěl byh vidět co bys asi dělat na jejich místě Ty. Měl bys asi plný gatě. 

0/0
10.2.2008 15:29

Honza

Re: Kam se podělo palivo?

Ten Tvůj názor,že by se pár cestujících vymlovalo ne já to nebyl byla to jen nafta na topení je hodně debilní.Kerosin je vysoce výbušné palivo a při nesprávném použití dovede nadělat pěknou paseku."Cestující" kteří by to čórli by při prvním"zatopením"by vyletěli do povětří a možná,že s nimi i půl ulice.Tvoje IQ je asi +5 co?

0/0
10.2.2008 15:43

Kerosinová paseka

Re: Re: Kam se podělo palivo?

Za to tvá emotivní reakce je pro mě osobně zarážející.Nechápu proč tě dokážou tak rozhodit příspěvky na které reaguješ. Nebereš se moc vážně :-/

0/0
10.3.2008 12:37

Tonda

Re: Re: Re: Kam se podělo palivo?

Nejsi náhodou ten pisálek co napsal,že bylo štěstí,že letěli z Toronta do Lisaboun a ne z Prahy a že by sejim palivo stratilo keště před odletem?Asi jó ta v tom případě Tvoje IQ je 0,001

0/0
16.3.2008 16:40

Martin

Re: letuska

je sam zkreslil, protoze prirucni svitilna je primarne urcena pro nouzove osvetleni kabiny pri pohybu posadky v kabine cestujicich (ma dosah 2-3m) je velmi nepravdepodobne, aby s nim mela neco osvetlovat. Realneji si svitila pri ceste do urcite pozice...

Pro vice informaci doporuciji oficialni stranky NTSB (neco jako "Mezinarodni organizace pro vysetrovani leteckych nehod") a protokol z vysetrovani, kde je presne uvedeno co, kdo, proc a jak....

Osobni pozn.: Verte, ze i prumerna "letuska" je velice kvalifikovany a profesionalni personal, ktery rozumi sve praci (tj. predevsim nouzove postupy a jejich aplikace - zabezpeceni cestujicich) a samozrejme odpovidajici znalost daneho typu. Zkusenosti, ktere maji i z rutinich dennich letu jsou nenahraditelne!!!!

Priklad: Toronto asi dva roky zpet - evakuace vice nez 200cestujicich Air France za 3min (letadlo zacalo horet a pak vybouchlo jiz bez nich) -> pro srovnani, standardni boarding do plne A320 konfig. 174Pax economy trva 25min!!!

0/0
29.1.2007 17:17

Martin

Re: letuska

ktera nejcasteji ovetluji logo spolecnosti na smerovce, svetlomety osvetlujici kola hlavniho podvozku, pozicni svetla, protisrazkovy majak (beacon) a tzv. strobe light (taky majak) - (blikaji) -> otazkou je, ktera svetla bylo mozne pri nouzovem napajeni z naporove turbiny napajet v souvisloti se zabezpecenim elekriny do vsech nepostradatelnych systemu??? -> dalsi vec je, ze i pri mesicne noci je v techto vyskach oblacnost a zbytky kondenzacnich proudu od jinych letadel, ktere maji zasadni vliv na viditelnost!!!! (Cirry) ¨

4) Kurz a kvalifikace palubnich pruvodcich se krome jazykovych a zdravotnich prepokladu skladaji z tzv. "materialky", coz je velice podrobna znalost letove prirucky (vedet, co kde je za system, jak funguje a tak), byva to prave nejvetsi problem pro uspesne ukonceni vycviku, dost jich na tom pohori!!!! Ti co projdou se stavaji palubnimi pruvodcimi! -> "letuskou nebo stevardem"

5) Posledni vec je, ze autor clanku pravdepobodne vychazel ze zkreslenych informaci, pripadne

0/0
29.1.2007 17:11

hydroplán

Mno

Mali ich zavrieť až by sčernali ku*vy a nie pokuta, pche... (Y):-)

0/0
22.1.2007 19:42

LazyFatMan

Dokumenty

Jestli je to stejný dokument, tak se těším na tu část kdy vylétl pilot dírou po předním skle a drželi ho až do přistání, bo jsem to sledoval na NG v polospánku a nejsem si jist, zda jsem dobře rozuměl, že to přežil.

0/0
18.1.2007 14:28

zooner

Re: Dokumenty

jo, prezil to

0/0
18.1.2007 20:22

MedaLump

Re: Dokumenty

A lítal pak dál, jen ale s letadly s oknem vkládaným zevnitř...

0/0
21.1.2007 10:54

KOSTITŘAS

NĚKDO SE TADY PTAL PO SMYSLU ČLÁNKU

Myslím si, že má, ale zároveň se ptám jestli musí mít skutečně nějaký speciální smysl. Obávám se, že při takovéto filosofii bychom se toho moc nedo(na)četli. Kromě toho, článek má dobrou strukturu, spád i gradaci. Proč kritizovat za každou cenu, navíc něco, co je v rámci iDNES silně nadprůměrné.

0/0
18.1.2007 13:47

Blackxxx

robinn

:-) Piloti zvládli situaci skvěle, ALE

na jejím vyhrocení se podíleli nemalou měrou. Opakovaně ignorovali chybové hlášení a při přečerpávání paliva jednali naprosto po technické stránce nelogicky!!! Tento seriál o leteckých katastrofách je velmi zajímavý i z hlediska zavinění. Prý ekonomika trhu vše vyřeší (tvrdí různí chytrolíni) Na uvedených příkladech je vidět, že opak je pravdou. Čím více ekonomiky, tím méně bezpečnost.

0/0
18.1.2007 11:20

MedaLump

Re: robinn

Spíš technické řešení oněch hlášení a hlavně přílišné množství planých poplachů - kdyby se braly všechny vážně bez ohledu na jejich pravost, nikam by se nelétalo. Takž se nejdřívě zkoumá, jestli je varování pravé - a to podle výsledků FMEA (analýzy možných závad, jejich projevů a důsledků - co se vytváří v průběhu vývoje a doplňuje v průběhu provozu daného typu stroje). A nejpravděpodobnější závady mají být popsány v letovém manuálu spolu s instrukcemi, jak je posádka pozná a co má dělat. A to, že trubičky praskají (nejen lajdáctvím údržby či šéfů, ale třeba i vadou materiálu) neni nic nového pod sluncem, navíc někdo z posádky se o tom nejspíš už dočet (když to podezřívali), ale kapitán uvěřil (z jeho pohledu správně) manuálu, kde se o současné "nízké teplotě" a "vysokém tlaku" nepsalo jako o projevu jiné závady, než vadných čidel...

0/0
21.1.2007 9:34

Vaclav Tom

Jeden ze zahranici

Ziji v Montrealu a pripad dobre znam. Muj dobry znamy (take ceskeho puvodu) pracoval v te dobe jako marketingovy reditel v Air Transat. Ve chvili katastrofy projednaval pronajel prave tohoto letadla firme El Al, ktera se chtela vratit na montrealsky trh. Obchod byl blizko k uzavreni, ale nakonec se pochopitelne smlouva nepodepsala. Nasledky pro AT byly velke. Ztratili ETOPS a tim padem prisli o dalsi sezony charterovych letu mezi Kanadou a Japonskem (to tez zaridil muj znamy rok predem). A pak nastal 11. zari. Za dalsich pul roku konec hvezdne kariery u firmy, ktere vydelal miliony dolaru. To vse nemohl absolutne ovlivnit. Nyni zije v Praze a venuje je kulturni oblasti. Na zaver: AT velmi dobre prosperuje jako operator charterovych letu dodnes.

0/0
18.1.2007 5:43

Jiří Hradil

Dobrý článek, díky

0/0
17.1.2007 21:41

Larrax

Vy, kteří nadáváte na šetření leteckých společností.

Uvědomte si, že většina lidí si nekupuje zimní gumy a auta s ABS a airbagy a jezdí ve rezovatých starých křápech. Hájí se tím, že lepší prostě nemají. Proč myslíte, že když někdo takhle uvažuje o životě svém a svých dětí (tedy upřednostní nižší náklad před vyšší  bezpečností), že letecké společnosti by se měly chovat jinak ? Automobilová doprava platí krutou daň za to, že vůbec existuje a přesto jsme ochotni ji využívat a to riziko podstupujeme, i když by se dalo snížit, kdybysme si připlatili. Letecká doprava je s bezpečností na míle před automobilovou a přesto řada lidí nadává, že to stále nestačí.

0/0
17.1.2007 9:02

Jintaj

Re: Vy, kteří nadáváte na šetření leteckých společností.

Pravda, ale např. taxikáři nesmějí používat auta více než 8 let stará. A letecké společnosti si za své služby nechávají velice dobře zaplatit - vozí v nich cestující veřejnost, která jim svěřuje své životy. O platech jejich managementu se raději nebudu rozepisovat. Pravda bude tedy (jako obvykle) někde uprostřed....X

0/0
17.1.2007 11:18

Martin

Re: Re: Vy, kteří nadáváte na šetření leteckých společností.

Kdyz jedes tramvaji taky sverujes svuj zivot?!?!

Bezpecnost v letadlech, krere jsou schvaleny pro provoz ve statech JAA (souhrne Evropa) jsou tak prisne, ze si to nedokazete predstavit! Navic narozdil od jinych oboru jsou letadla periodicky zkoumana a maji presne dane zivotnosti jednotlivych komponent.

Ceny za letenky nejsou zadne uzasne, aby si spolecnosti mohli kupovat kazdy tyden nove ero. Navic provozovat letoun s kapacitou 100 a vice cestujicich je z hlediska vsech nakladu (pojisteni, mortaz atd.) tak nakladne, ze to opravdu neni legrace.

Mate pravdu, ze letectvi je obor ve kterem se pohybuje hodne penez (ceny za techniku, dily atd.), ale ty pritekaji a zase odtekaji!!!!

Verte, ze management neni tim, kdo by snizoval rozpocet firem.Navic ne kazda spolecnost je polostatnim (pseoudosocialistickym) podnikem, ktery kdyz se dostane do problemu dostane "vyzivne" ze statniho rozpoctu!!!Vase predstava je trosku mylna!!!

0/0
29.1.2007 17:37

djdave2

letuska

Nechapu proc piloti vyslali nejakou slepici s primitivni baterkou kontrolovat kridla ... To si nemohli aspon prisvitit pristavacimi svetly nebo to zkontrolovat osobne ?

0/0
16.1.2007 23:40

cikzak

Re: letuska

:-) stejne tou baterkou maximalne oslnila sama sebe takze venku ve tme mohla videt jedine vetsi ho

0/0
17.1.2007 3:08

pity

Re: letuska

Ty tak zvane slepice jak je oslovujes, rozumi letadlum mnohem vice nez ty. Myslis ze pristavaci svetla ktera jsou na trupu pred kridly a na kridlech samotnych, ze sviti dozadu, aby byl videt unik z kridel? A nebo ze by letely po spatku, aby to ty svetla ktere smeruji k cumaku osvitila? Zamysli se nad tim nez nekoho nazves slepici a ze sebe udelas nemyslici nadobu.

0/0
17.1.2007 8:05

djdave2

Re: Re: letuska

Urcite by svetlo odrazem od letadla castecne osvitilo i zadni cast. Staci kdyz jen blika cervene svetlo tak jsou videt v zablescich obrysy kridla.

0/0
17.1.2007 9:58

Pecaf

Re: Re: Re: letuska

Odrazem? To leda od skály, která by se v tu ránu vynořila před letadlem.

0/0
17.1.2007 13:24

djdave

Re: Re: Re: Re: letuska

kdyby ta letuska pritiskla cumak na okno a zakryla rukama zboku oci urcite by to videla ... jenze by to nesmela byt slepice ... navic svitil mesic a byla jasna noc .... rikal pilot si to mel overit sam

0/0
17.1.2007 15:03

MiG

Re: Re: Re: Re: Re: letuska

Docela mě překvapuje kolik z vás napadla stejná věc. Tak jak to zahráli ve filmi by fakt viděla houby.

Chtělo to minimálně několikawatovou svítilnu s velmi úzkým kuželem a zakrýt si odraz baterie od skla třeba knihou. Minimálně po přivyknutí tmě by to mělo být vidět. Otázka, jestli však vůbec takovou svítilnu měli v té době na palubě...

0/0
18.1.2007 4:29

djdave

Re: Re: Re: Re: Re: Re: letuska

konecne rozumnej clovek ...

0/0
19.1.2007 15:32

MIrek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: letuska

ono je tam prinejmensim dvojte sklo ...

0/0
29.1.2007 16:03

veeger_x

Re: Re: Re: Re: Re: letuska

zakomplexovanej DJ nebo šovinista, který dostal kopačky a od těch dob je pro něj každá slepice, že? Rv

0/0
18.1.2007 17:48

djdave

Re: Re: Re: Re: Re: Re: letuska

stastne zenatej ... Ale slepice poznam ;-DR^

0/0
19.1.2007 15:35

djdave

Re: Re: Re: Re: Re: Re: letuska

Nemate nekdo ten film co kdysi nasi davali v TV ? Bylo to s ruskou aeroflot kdy letadlo letelo evakuovat obyvatele od jedne explodujici sopky. Pri naslednem odletu poskodili letadlo (TU154 myslim) ktere se zacalo trhat a odvazlivec tam lez nejak z ocasu a z venku to dratoval. Pritom ale hodne omrznul. Jmenovalo se to Let do bezpeci myslim, skoda ze uz ho nedavali stejne jako Afera Concorde, taky dobrej film.

0/0
19.1.2007 15:40

Keni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: letuska

Jo,nekde se o tom nekdo na netu zminil.

1.) Tim tunelem neprolezes. Natoz tak oblecenej.

2.) Se venku udusis a zmrznes.

3.)Kabina je pretlakova, takze te to tou dirou vystreli.

Proste pohadka neco jako Letiste. ALe mam dojem, ze pri tom filmovani jim to letadlo nalozeny trhavinou pro jejich strizlivy stav ujelo a malo znicilo cele letiste. Ale uz si nepamatuji. Ale hledejte na CZ serverech. Mam dojem, ze to bylo na www.planes.cz

0/0
4.12.2007 2:34

MedaLump

Re: Re: Re: letuska

Jenomže na to, abys viděl únik v takovém vichru Ti zdaleka pár záblesků nestačí. Nezapomeň, že se při vyšší vlhkosti mlhová (kondenzační) stopa tvoří za jakoukoliv hranou, takže musíš rozeznat "normální" (kondenzační) a "nenormální" stopy od sebe. A navíc bych se nedivil, že Ty bys nepoznal ani únik půl nádrže za minutu...

Navíc ty Tvoje "slepice" mají to letadlo okoukané z okének daleko lépe než i nejzkušenější piloti (Ti furt neprocházejí tam a zpátky), takže bych se nedivil, že budou schopné spíš vidět něco nenormálního (třeba nebudou vědět CO to je, ale že to JE nenormání, poznají určitě)...

0/0
21.1.2007 9:54

Larrax

Re: letuska

Nepodceňuj letušky, jejich hlavní úkol je bezpečnost cestujících zejména v tísni, roznášení jídla a kafíček je jen podružná činnost. Aby viděla nebo neviděla, zda něco uniká z křídla nemusí mít pilotní průkaz. Navíc ve stavu nouze není vhodné, aby některý z pilotů zbytečně opuštěl kokpit. Jo a ty světla jsou na přídi a na křídlech zepředu a dopředu také svítí, takže by jim moc nepomohly, spíš by naopak oslňovaly.

0/0
17.1.2007 8:49

Paolo

Re: letuska

Ty Jendo, nemohli oni se vlastně jenom kouknout do zpětných zrcátek dole pod letadlem, vždyť by tam to palivo viděli, nepřečerpali, doletěli bezpečně, bezpečně by přistáli, a my, my bychom byli uchráněni tvých přitroublých cintů.? Mohli, určitě mohli.

0/0
17.1.2007 10:44

Diana

Re: letuska

Z tebe ta blbost tryská na míle.Ty když lezeš do letadla,tak tě musí letecký personál všude na světě milovat ;-D

0/0
18.1.2007 0:07

djdave

Re: Re: letuska

neboj, nepatrim k tem kteri kdyz vidi kapat vodu z kliky od dveri uvnitr v letadle volaji letusku ... a to sem v r.05 nalital sluzebne 37tis mil.

0/0
19.1.2007 15:32

Dave

Re: Re: Re: letuska

a ani tech 37tisíc mil ti nezabríná v tom aby jsi byl debil

0/0
29.1.2007 14:43

djdave2

Re: Re: Re: Re: letuska

;-D

0/0
29.1.2007 22:52

Martin

Re: letuska

Nebudu reagovat na ty urazky, jen bych Vam osvetlil par zakladnich informaci.

1) Nouzove postupy jsou zpracovany vyvojari a konstruktery letadel, overeny a doplneny dle predpisu a kazdy provozovatel si je na zaklade svych zkusenosti a doporuceni zprisnuje a nechava schvalovat od prislusneho leteckeho uradu. -> To je je den z duvodu, proc tuto cinnost provadi palubni pruvodci a ne pilot, ktery ma v tu dobu uplne jine starosti.

2) Nejobtiznejsim je spravna identifikace zavady a spravne provedeni daneho checklistu (ukony stanovene provozni a letovou priruckou). -> Coz byl i pri teto nehode zasadni problem - zjistit co se vlastne deje a jak na to nejprimereneji reagovat.

3) Na letadle najdete plno ruznych svetylek, ktera sviti do vsech smeru. Pristavaci a pojizdeci svetlomety opravdu sviti jen dopredu, ale jsou zde i svetla svitici na saci hrdlo motoru,dale na konci kridel (wingtip light),

0/0
29.1.2007 16:59

Martin

Re: letuska

ktera nejcasteji ovetluji logo spolecnosti na smerovce, svetlomety osvetlujici kola hlavniho podvozku, pozicni svetla, protisrazkovy majak (beacon) a tzv. strobe light (taky majak) - (blikaji) -> otazkou je, ktera svetla bylo mozne pri nouzovem napajeni z naporove turbiny napajet v souvisloti se zabezpecenim elekriny do vsech nepostradatelnych systemu??? -> dalsi vec je, ze i pri mesicne noci je v techto vyskach oblacnost a zbytky kondenzacnich proudu od jinych letadel, ktere maji zasadni vliv na viditelnost!!!! (Cirry)

4) Kurz a kvalifikace palubnich pruvodcich se krome jazykovych a zdravotnich prepokladu skladaji z tzv. "materialky", coz je velice podrobna znalost letove prirucky (vedet, co kde je za system, jak funguje a tak), byva to prave nejvetsi problem pro uspesne ukonceni vycviku, dost jich na tom pohori!!!! Ti co projdou se stavaji palubnimi pruvodcimi! -> "letuskou nebo stevardem"

5) Posledni vec je, ze autor clanku pravdepobodne vychazel ze zkreslenych informaci, pripadne

0/0
29.1.2007 17:21

Martin

Re: letuska

je sam zkreslil, protoze prirucni svitilna je primarne urcena pro nouzove osvetleni kabiny pri pohybu posadky v kabine cestujicich (ma dosah 2-3m) je velmi nepravdepodobne, aby s nim mela neco osvetlovat. Realneji si svitila pri ceste do urcite pozice...

Pro vice informaci doporuciji oficialni stranky NTSB (neco jako "Mezinarodni organizace pro vysetrovani leteckych nehod") a protokol z vysetrovani, kde je presne uvedeno co, kdo, proc a jak....

Osobni pozn.: Verte, ze i prumerna "letuska" je velice kvalifikovany a profesionalni personal, ktery rozumi sve praci (tj. predevsim nouzove postupy a jejich aplikace - zabezpeceni cestujicich) a samozrejme odpovidajici znalost daneho typu. Zkusenosti, ktere maji i z rutinich dennich letu jsou nenahraditelne!!!!

Priklad: Toronto asi dva roky zpet - evakuace vice nez 200cestujicich Air France za 3min (letadlo zacalo horet a pak vybouchlo jiz bez nich) -> pro srovnani, standardni boarding do plne A320 konfig. 174Pax economy trva 25min!!!

0/0
29.1.2007 17:21

djdave2

Re: Re: letuska

diky za odborne priblizeni problemu. Nicmene kontrolu svitilnou provadela letuska jeste za normaliho chodu motoru takze ty ruzna svetla jak pises mohli klidne pouzit. To jak to bylo predvedeno v tom filmu opravdu na naivni slepici ktera sviti baterkou pres okno nekam do tmy bez intuitivnich postupu (delsi pohled, zakryti oci rukou vypadalo :) Jinak se omlouva vsem letuskam, sam na ne dost pri letu spoleham ze kdyby neco, zachrani nas :)

0/0
29.1.2007 22:51

Jintaj

ŠKoda, že ten seriál opomine jednu z nejdramatičtějších nehod...

a to událost z 19.7.1989 , kdy havaroval McDonnell Douglas DC-10-10; let United Airlines 232 Denver-Stapleton Intl. - Chicago v Sioux City, Iowa. Stroji 40 minut po startu ze zadního motoru vyletěl kotouč ventilátoru, poškodil pravý stabilizátor a kompletně vyřadil hydraulický systém - letoun byl prakticky neovladatelný a nakláněl se stále doprava. Piloti museli stroj řídit pouze rozdílným tahem motorů. Letadlo střídavě stoupalo a klesalo. Těsně před nouzovým přistáním variometr ukazoval příliš vysokou rychlost klesání (550 m/min), kapitán proto dal oba motory na plný plyn. Při 440 km/h došlo k nárazu pravým podvozkem a motorem, utržení podvozku a pravého křídla a odlomení zadní části trupu. Pilotní kabina se odtrhla, stroj sjel do pole, převrátil se na záda a vzplál. Zahynulo 111 lidí z 285 cestujících a 10 členů posádky - přežilo 184 lidí (včetně pilotů). Zdemolovaná pilotní kabina byla vzhůru nohama a oddělena od trupu. Příčina? Výrobní vada kotouče ventilátoru...

0/0
16.1.2007 22:15

Georgik

Re: ŠKoda, že ten seriál opomine jednu z nejdramatičtějších nehod...

Jestli to nebude tím, že o této události byl natočen jak dokument - cca 1h, tak v podstatě celovečerní film, byť s dokumentárními prvky. Jen pro zajímavost - letadlo bylo skutečně téměř neovladatelné a několika špičkovým posádkám byla na trenažéru nasimulována stejná situace a ani jedna se s tím na přistávací plochu nedostala.

0/0
17.1.2007 14:37

Děsběs

Re: Re: ŠKoda, že ten seriál opomine jednu z nejdramatičtějších nehod...

A jak se ten film jmenuje, pls?

0/0
17.1.2007 16:15

Georgik

Re: Re: Re: ŠKoda, že ten seriál opomine jednu z nejdramatičtějších nehod...

Toho jsem se bál, že se na to někdo zeptá...;-D zkusím někde zapátrat

0/0
17.1.2007 18:33

Georgik-I

Re: Re: Re: Re: ŠKoda, že ten seriál opomine jednu z nejdramatičtějších nehod...

Tisíc hrdinů (1992)

Crash Landing: The Rescue of Flight 232

0/0
17.1.2007 19:08

Vaclav Tom

Re: ŠKoda, že ten seriál opomine jednu z nejdramatičtějších nehod...

Pamatuji se, ze jsem to videl - bohuzel - zive v televizi. ABC News Nightline se dovedel, ze to letadlo bude havarovat a stacili poslat kamery a reportery. Byl to jen zazrak, ze nekdo vubec prezil.

0/0
18.1.2007 6:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.