Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Víme, co vašim Windows škodí

Představíme vám nejen produkt, který odhalí falešné ničitele škodlivého software, ale také systémový nástroj, který této nákaze bezpečně zabrání. Nechybí však ani editor pro výrobu vlastních puzzle či aplikace pro servisní střediska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prt

že by Bill Gates ???

0/0
27.2.2007 9:07

petr

co je to?

co je to ten windous?

0/0
24.2.2007 11:33

jouda

Re: co je to?

Hele ja nevim, na cebitu na to byla jednou takova modra reklama, neco s exception, tak to to bude asi neco vyimecnyho :)

0/0
24.2.2007 13:06

Homer1

Re: Re: co je to?

né to je nějaká deathmetalová kapela nebo co. Prý si říká modrá smrt....

0/0
28.2.2007 0:02

allen

win

hmm..

0/0
23.2.2007 18:11

SMIL

já vím co škodí PC

Je to jeho uživatel a pak v neposlední řadě mironet.

0/0
23.2.2007 15:19

NET

vydělávejte na internetu

http://vydelek.hyps.cz/

0/0
23.2.2007 14:22

Homer1

Re: vydělávejte na internetu

vyliž si prdel - klidně bez internetu.

0/0
28.2.2007 0:01

MS

Za všechno může LINUKS

!!!

0/0
23.2.2007 13:53

GOGOL :)))

Re: Za všechno může LINUKS

se píše LYNUX WOLE ;-D;-D;-D

0/0
23.2.2007 13:54

NET

Re: Re: Za všechno může LINUKS

ty seš dobrej jouda...taky honíš mahry a máš to blbě   ...píše se to Linux;-D;-D

0/0
23.2.2007 14:23

pan tau

Re: Re: Re: Za všechno může LINUKS

nezeres maso, nepoznas vtip

0/0
23.2.2007 15:50

Damian

Re: Za všechno může LINUKS

Za všechno může (MS (Anonym)... ;-D;-D;-D

0/0
23.2.2007 23:55

MS

Re: Re: Za všechno může LINUKS

;-D

0/0
1.3.2007 11:16

uživatel

MONOPOL= MICROSOFT

to je to co škodí nejvíc našim windows i počítačům, autor se ale o téhle nejhorší věci vůbec nezmínil  Rv  :-©

0/0
23.2.2007 13:39

Zase jeden

Re: MONOPOL= MICROSOFT

Já nevím, že některým lidem leží Microsoft pořád tak v žaludku... Jestli se vám Microsoft nelíbí a nemáte Windows rádi, tak si dál jeďte na svém Linuxu nebo Macu a nešiřte nám tady svoje rozumy o tom jak jsou Windows škodlivé. My si vás taky nevšímáme, tak si nás taky prosím nevšímejte. Bill forever!!

0/0
23.2.2007 13:46

Mike757

Re: Re: MONOPOL= MICROSOFT

To je přesně to, co jsem už psal. Každému vyhovuje něco jiného, tak ať to používá a netroubí pořád do světa co je lepší, protože s tím stejně nic nevyřeší, ani nezmění. Místo věcného vyjádření k dané problematice, se zmohl jen na 1 populistický kec. Nevím co ho k tomu vede, že se vůbec snaží psát do diskuzí, která evidentně není pro něho určená, když používá jiný OS. Zajímalo by mně, jak jsou "vybraní" jedinci staří, protože snad jen věk je může omluvit.

0/0
23.2.2007 14:00

fritzek

Re: Re: MONOPOL= MICROSOFT

Windows jw pohodovy system. Akorat, ze 80% lidi, kteri zkusi Linux u nej uz zustanou. Problem tak zustava v tom, ze drtiva vetsina lidi pouziva Windows jenom kvuli sve neznalosti a ke sve skode.

0/0
23.2.2007 17:13

Alien

Re: Re: Re: MONOPOL= MICROSOFT

Aha, tak to jo. To díky za vysvětlení toho, proč ani po tolika letech existence a propagování linuxu tento operační systém nepřevládá na desktopech v podnicích a v domácnostech, zatím co windows léta letoucí kraluje přesně na těch zmíněných desktopech.

Sám používám výhradně Mandrivu, ale nejsem blbec abych to někomu věčně vnucoval. Zastávám totiž názor, že winy jsou pro běžné uživatele daleko srozumitelnější než právě linux. A každý si má vybrat to, v čem se mu lépe pracuje nebo třeba v čem mu jdou hrát tisíce skvělých her.

To je totiž přesně to, co dělá oněch cca 96% domácích uživatelů se svými počítači. Táta si stáhne poštu a napíše odpovědi, pak totéž udělá máma a to už u počítače stepuje nervní potomek obou rodičů, kterého svrbí prsty na hraní nějaké skvělé herní pecky, o kterých se na linuxu lidem ani nesní a hádám že to ani nikdy nebude reálně možné, aby se nové herní hity daly bezproblému na lunuxu hrát. Kdo by také portoval hry pro s bídou 1% linuxáků.

0/0
23.2.2007 17:40

Cisa1

Re: Re: Re: Re: MONOPOL= MICROSOFT

A neni lepsi si koupit herni konzoli a na ty maily a net vubec pouzivat prave ten "bezpecnejsi" Linux (kdyz uz maji doma PC) nebo nakousnuty jabko, ktery je natolik bezpecny, ze antivir jsem na nem videl naposledy v roce 98 na systemu 7.5? Aspon se zbavi toho stepujiciho potomka za zady ;-D a v klidu projedou webik od A do bž.

0/0
23.2.2007 18:12

Alien

Re: Re: Re: Re: Re: MONOPOL= MICROSOFT

Nikdy bych nevyhodil peníze za nákup herní konzole. Počítač je mnohem univerzálnější. Knzole je "dobrá" maximálně na to hraní. Nikdy jsem třeba neslyšel o nějaké encyklopedii pro konzole, ani o programech na výuku jazyků nebo třeba o slovníku. Na počítačích toho jsou spousty. Další spousty toho obsahuje internet který nedělá počítačům potíže. Konzole na internetu můžou zase jenom ty hry.

0/0
23.2.2007 18:30

velky bratr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MONOPOL= MICROSOFT

Playstation3 je normalni pocitac s neuveritelnym vykonem, kterej se da pouzivat i na hgry. Takze ono je to s temi konzolemi v dnesni dobe osemetne.

Uz jsem zaznamenal dva lidi ve svem okoli, kteri si poridili konzoli vymenou za PC.

0/0
23.2.2007 18:39

Alien

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MONOPOL= MICROSOFT

Nikdy jsem konzolím nefandil a trvám na tom že počítač je a vždycky bude výhodnější než konzole. Jak bych asi na PS3 napsal nějaký web ? :-))

0/0
23.2.2007 19:15

velky bratr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MONOPOL= MICROSOFT

Uplne stejne jako na PC. V tom je ten vtip - umi to HDTV ci monitor nebo display s vysokym rozlisenim, jako minus beru predvsim to, ze pouze jeden monitor. Klavesnici, mys a dalsi nesmysly se pripoji po usb 2.0. Disk se tam da vymenit, ramka se da pridat i procesor se asi da taktovat a chladit dusikem :)

0/0
24.2.2007 12:50

velky bratr

Re: Re: Re: Re: MONOPOL= MICROSOFT

Duvody jsou dva:

1) lide jsou nauceni pouzivat pocitac jako jednoucelovy nastroj typu hrabe nebo ryc. Oni nepredpokladaji, ze by veci mohli jit jinak (nejzenze lepe) jedine s vymenou pocitace. Lide se o pocitac nezajimaji a pritom se jedna o zarizeni svym beznym efektivnim ovladam blizke spise autu ci malemu letadlu.

Dokud se lide nenauci, ze pocitac je pristorj slozitosti automobilu, ze taky potrebuje obcasnou udrzbu a ze sposuta veci se da delat tisicem ruznych zpusobu z nihz mnohe jsou jednodussi.

Clovek, ktery timto zpusobem prozre nemusi zacit pouzivat linux, znam par jednotlivcu, kteri dovedou po letech prace s windows pracovat podobne efektivne jako desitky tech, kteri maji dva roky na stole linux.

Linuxaku je vic jak 1% a pribyva jich mnohem rychleji, nez by clovek ocekaval - spousta znamych to vyzkousela a dnes jej bezne pouziva.

0/0
23.2.2007 18:38

velky bratr

Re: Re: Re: Re: MONOPOL= MICROSOFT

Duvod druhy - marketingova masaz. Zatimco lo linuxu je slyset prave predevsim diky ucastnikum podobnych diskusi, kteri mnohdy ne zrovna vhodnym zpusobem upozornuji widlisty na alternativu, o tom, jak jsou nova widle rychlejsi a lepsi se doctete v kazdejch novinach.

To je vec, ktera nuti nektere linuxaky ke kriku, vim dobre, ze jejich sluzba je spise medvedi, prestoze maji svym zpusobem vesme spravdu.

Idealni je, kdyz po vas lidi chteji instalovat pocitace a vy jim tam odmitate dat piratske widle. To se najednou rozhodnou, ze ten linux vyzkousej a nekolikatisicovou investici si rozmyslej. Po par mesicich dojdou k zaveru, ze ten linux je hroznej a ze teda zaplatej za wokna. Po nekolika dnech si priserne nadavaj, ze utratili prachy za tenhle srot, kterej skoro nic nedovede a neda se ovladat. No povazte, stoji to mnoho tisic a pricetnej prohlizec se musi doinstalovat, kancelarskej software tam neni, vypalovat opticka media to taky moc neumi, nejsou v tom zadny smysluplny hry krom pinballu.

0/0
23.2.2007 18:46

kido

Re: Re: Re: MONOPOL= MICROSOFT

myslis 80% z toho 1% uzivatelu PC, kteri pouzivaj linux ? ;-D 

0/0
23.2.2007 17:41

Franta

Re: Re: Re: MONOPOL= MICROSOFT

Sezen si uz konecne zenskou....

0/0
5.3.2007 19:05

MS

je to JehoWolba

MAFRA dla přednost WINDOWS serveru před Linuxem kvůli spolehlivosti ... hádejte proč ;-D

táhněte s tučňákem...

0/0
23.2.2007 13:36

Honza

Re: je to JehoWolba

protože sou to pitomci a neumí Linux nastavit! ! ! !

 ;-€

0/0
23.2.2007 15:21

win

Re: Re: je to JehoWolba

proč bych ho měl umět nastavovat, když Windows to udělá sám???

0/0
23.2.2007 23:00

velky bratr

Re: je to JehoWolba

Protoze i pro widle existuje na trhu prostor - nekde maji na administratory, jinde na software. Ten rozdil neni az takovej a predevsim, este jsem nevidel widle sestelovany tak, aby po nekolika letech pouzivani a aktualizovani delaly vsechno jak maj, zatimco na linuxu jsem to videl uz mockrat.

Mimoto, Mafra to mohla dostat zadarmo za marketingove clanky jako jsou tyto.

0/0
23.2.2007 18:59

MS

je to JehoWolba

jehoWista ;-D;-D;-D

0/0
23.2.2007 13:33

Hanýsek

To je nějaký vtip, ne?

"Tento nástroj pro operační systémy Windows 2000 a vyšší má za úkol pomoci odstranit z pevného disku aplikace typu antisp(y)ware, antivirus, ..." Tohle spíš vypadá na virus, než na užitečný nástroj 8-o

0/0
23.2.2007 13:29

Cisa1

Víme, co vašim Windows škodí...

... vaše Windows ;-D

0/0
23.2.2007 12:13

Mike757

Re

S Tvým příspěvkem naprosto souhlasím. Četl jsem ho až když jsem odeslal ten Tvůj. Většinou to ale tak bývá, že rádoby někteří "odborníci" chtějí předvést úrovní svých znalostí stylem navážet se do každého.To co jsem psal používám doma. V práci 8 PC včetně sítě, mám ošetřeno trochu jinak,spíš mně "zaměstnávají" uživatelé. Někdy. :-)    

0/0
23.2.2007 11:03

Mike757

Proč v každém příspěvku?

Nechápu a obávám se,že ani nepochopím, proč se každá diskuze k tématům WIN zvrhne na rádoby souboj LINUX kontra WIN, nebo si někdo alespoň "přihřeje" polívčičku.Každému vyhovuje něco jiného, tak ať to používá a netroubí pořád do světa co je lepší, protože s tím stejně nic nevyřeší, ani nezmění. A pokud si myslí, že ano, tak na to třeba věkem přijde, že tomu tak není.Nic není 100% dokonalé a ani nikdy nebude.Zpět k tématu: Používám Kaspersky internet security (KIS) kontroluje příchozí i odchozí komunikaci+jednou za čas projedu ADWARE a Spybot a nemám problém.Když k tomu přidáte router s HW firewall není co řešit.Nevím jak tyto "sr*ačky" jak někteří píší zatěžují systém (ProcesExpl.) za provozu-u mně tedy vůbec ne-spíš asi někteří neví o čem píší.Při samotném scanu samozřejmě ano, ale nemám problém na 15 min.od PC odejít,zvlášť když u něho sedím cca 10 hodin denně.Tak už čekám, na reakci jaký jsem debil co že to používám, jak je to všechno špatně, že jsem určitě BFU, lama apod. Ach, jo.

0/0
23.2.2007 10:45

Wallha

Re: Proč v každém příspěvku?

To nemá smysl tady vůbec řešit, nechápu proč by Tě měl někdo označovat za lamu, obzvlášť pokud si přečteš příspěvek typu:

"zivim se jako SW vyvojar, antivir nepouzivam, a nanejvys jednou za dva mesice projedu pocitac antispyware."

0/0
23.2.2007 10:49

Mike757

Re: Re: Proč v každém příspěvku?

S Tvým příspěvkem naprosto souhlasím. Četl jsem ho až když jsem odeslal ten Tvůj. Většinou to ale tak bývá, že rádoby někteří "odborníci" chtějí předvést úrovní svých znalostí stylem navážet se do každého.To co jsem psal používám doma. V práci 8 PC včetně sítě, mám ošetřeno trochu jinak,spíš mně "zaměstnávají" uživatelé. Někdy. :-)   

0/0
23.2.2007 11:05

shweed

Re: Proč v každém příspěvku?

Nekritizuji, neshazuji nerikam co je lepsi co by si mel uzivatel vybrat. At kazdy pouziva co mu vyhovuje. Co mi vadi je, ze tu neexistuje povedomi o tom ze existuje i neco jineho. Zkratka jak si ma nekdo vybrat ze chce pouzivat  OS  XY , kdyz se vsude docte jen o OS XX. Jen se schvalne zkus zeptat ve svem lidi ve svem okoli, kteri se nepohybuji v IT co to je linux, bsd, nebo OSX.

0/0
23.2.2007 11:38

Mike757

Re: Re: Proč v každém příspěvku?

Určitě by se našlo spousta lidí, kteří by byli moc rádi, aby se objevily články s tématikou k LINUXU, OSD. Poměr rozšíření OS je bohužel jiný, takže většina věcí je k WIN. Wallha ve svém příspěvku to napsal správně: A proč tady JEDE Win? Protože podnikatel nepotřebuje aby zaměstnance musel posílat na školení nových systémů, pro něj je výhodné, pokud zaměstnanec aspoň nějaké základy má. Zaměstnanec ty základy má, protože má Win doma ve svým PC a je jedno proč - třeba proto, že doma na něm hraje hry on, nebo jeho děti. A proč na něm hraje hry? Protože většina schopných her je dělaná na Win. Je to takový uzavřený kruh, který prostě nerozetneš.

0/0
23.2.2007 12:09

shweed

Re: Re: Re: Proč v každém příspěvku?

Nezajima mne pomer rozsireni OS mezi lidmi. To co kritizuji a o cem nenachazim ani slovo ve tve reakci je MALE POVEDOMI LIDI KTERI NEJSOU Z IT sveta ZE TU EXISTUJI i jine operacni systemy. Proto mi vadi ze  se o nich nepise vubec jako by neexistovali pro takove servery jako IDNES, NOVINKY atp. PS: 32 pouzivam i WIN2000 i Linux. V praci WIN doma LIN

0/0
23.2.2007 15:17

Mike757

Re: Re: Re: Re: Proč v každém příspěvku?

Možná právě to je problém,že Tě nezajímá rozšíření OS mezi lidmi, kde WIN vede a lidé jsou kolikrát "rádi",že zvládají alespoň základní uživatelské operace ve WIN,nedej bože když jim JEN něco malinko změníš-hned je problém,JAK CHCEŠ NAUČIT TAKOVÉ PRACOVAT V DALŠÍM OS? TAKŽE JESTLI MAJÍ POVĚDOMÍ O JINÝCH OS NEBO NE, JE PAK ZCELA JEDNO, PROTOŽE JSOU RÁDI, ŽE "UMÍ" ALESPOŇ NĚCO a jakž takž jim to dostačuje k práci. O ochotě učit se něco dalšího (nebo nového) ani nemluvě.Přesně takových lidí - "uživatelů" mám v práci 8.A kolikrát mně štvou i tím, že si nejsou schopni zapamatovat věci,které dělají opakovaně, byť třeba 1 x za měsíc.Co mám dělat? A co mám dělat u lidí, kteří přijdou a chtějí poskládat (nebo opravit)PC (samozřejmě s WIN) byť je kolikrát vidí poprvé, a co teď? Mám jim nabídnout LINUX? Prostě to nejde.Děcka na ZŠ mají výuku na PC - co mají? WINy.Myslím, že nás to může "štvát" klidně oba dva a třeba i každého z jiných důvodů, ale to je tak asi za současného stavu věci všechno.   

0/0
23.2.2007 16:18

Cisa1

Re: Re: Re: Re: Re: Proč v každém příspěvku?

Ne všude mají na školách windoze. Jsou školy, které jedou na OSX. A není jich málo.

0/0
23.2.2007 18:17

Mike757

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč v každém příspěvku?

To je sice hezké INFO, ale na podstatě to nic nemění.

0/0
23.2.2007 19:28

velky bratr

Re: Re: Re: Proč v každém příspěvku?

Zamestnancu, o nihz se da rict, ze maji nejake zaklady ovladani pocitace je miziva mensina. Mnozi zamestnanci si mysli,m ze dovedou pociatc ovladat a pritom denne stravi nejmen hodinu casu uplne zbytecne proto, ze nebyli ochotni venovat nekolik hodin uceni.

Lidem, kteri si mysli, ze umi ovladat widle j uplne jedno, jestli maji widle nebo linux, v obem budou bez znalosti principu klikat neproduktivne, coz se zamestnavateli nevyplaci, ale skoleni je neco co se nenosi.

On takovy pocitac, operacni system a kancelarske aplikace samy o sobe jsou co do narocnosti efektivniho ovladani nekde na urovni maleho letadla, ale lide maji dojem, ze to preci nic neni a tak se souzi zbytecnymi akcemi a hlavne vlastni neznalosti onech zakladu.

0/0
24.2.2007 13:05

Alien

Re: Re: Proč v každém příspěvku?

Jako uživatel Mandrivy, tedy linuxák, si nemyslím že by bylo málo informací o linuxu. Jenom na internetu člověk na linux naráží na kdejakých stránkách o počítačích, o programování, o psaní a správě webů atd. Linuxu se přímo věnuje jenom v naší mrňavé zemičce spousta webů, takže informací je víc než dost. Rozhodně přinejmenším to množství dobře odpovídá poměru v jakém je rozšířen linux a v jakém majoritní windows. To že lidi na linux kašlou je díky tomu že to není pro ně snadný systém. Je určitě složitější na chápání než windows.

Chybí v něm spousta ovladačů pro železo a není to chybou jeho výrobců, ale je to chybou linuxu a jeho vývojářů, že pro linux výrobci železa nechtějí ovladače dělat. Psát něco pro ani ne jedno procento uživatelů, když ke všemu tito useři používají stovky různých distribucí linuxu s několika různými a navzájem nekompatibilními balíčkovými systémy...

To asi pro firmy zodpovídající se svým akcionářům za investované peníze nebude to pravé ořechové že.

0/0
23.2.2007 17:54

velky bratr

Re: Re: Re: Proč v každém příspěvku?

Vyrobce nic psat nemusi, komunita si drivery rada napise sama, ale musi k tomu mit podklady ty vyrobci jaksi nehodlaji dat k dispozici. Takze neco jde reverse engeneeringem (sledovani originalniho ovladace s widlema a psani vlastniho kodu podle jeho chovani) a neco proste nejde, protoze je to prilis narocne. nForce sitovka se povedla, radeon staele neumi 3D akceleraci.

Drivery v linuxu nejsou v souvislosti s balicky, resp nemusi byt. staci poslat linusovi funkcni driver pro aktualn i jadro a komunita se uz o aktualizace postara. Mluvi z vas neznalost.

0/0
26.2.2007 11:36

velky bratr

Re: Proč v každém příspěvku?

Uzivatele linuxu tu akorat vesmes upozornuji, ze tuhle kupu volovin ma jejich system od instalace a nemuseli to nikde hledat, stahovat a instalovat.

Zatimco widle maji reklamu a to i v podobe techto clanku, linux ma vesmes takovou reklamu, jakou mu udelaji jeho uzivatele. Kdyz je nebude slyset, dopadne to spatne - v urcitych castech sveta je sireni linuxu ilegalni, nebo je prinejmensim hrube omezeno jeho pouziti (krasny priklad je Francie).

NAvic, driv ci pozdeji kazdeho napadne, ze by na tom mohlo neco byt a kdyz si linux nainstaluji a zkusi ho par mesicu pouzivat (musi se s nim naucit, stejne jako se musi naucit s novou verzi widli), mnohdy zjisti, ze je to prinejmensim podobne uzitecne.

Jo, cekam reakci: "ja se nic mezi 3.11 a XP preucivat nemusel, to bylo vsechno jasny" a odpovim rovnou: to znamena, ze bude vsechno jasny i na tom linuxu.

Clovek, ktery neumi pouzivat poradne windows bude mit prechod zakonite jednodussi, protoze jeho produktivita i ve widlich stala za prd.

0/0
23.2.2007 19:05

shweed

a co Linux BSD nebo OSX

Docela rad bych si jednoho dne precetl na tomto serveru i clanek o Linuxu nebo o OSX. Proc tyto dva konkurenti jsou stale vytlacovani clanky o antispywary a antivirech pro windows. Jsou dve cesty jak si zabezpecit pocitac!!!! Bud instalace antispywaru antiviru a anti kdoviceho na windows, nebo pouzivat os system, ktery tyhle programy nepotrebuje. OSX, Linux.

0/0
23.2.2007 9:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.