Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Armáda má nové letadlo beze zbraní. Byli jsme uvnitř

Česká armáda má nové letadlo. Budou v něm létat prezident, vrcholní politici, vojáci, humanitární pomoc a někdy i civilisté v nouzi. Airbus A-319 CJ jsme prohlédli ze všech stran: zevnitř i zvenku, nakoukli jsme do sprchy i pilotní kabiny. Víme, čím se liší od obyčejných letadel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vojtěch

Nádherné ale bezpečnost???

Je to vše moc hezké, ale to nerezové umývadlo v koupelně?? Při průletu turbulencí - to je potenciální místo škaredého zranění. Vojtěch Faja

0/0
16.10.2007 8:25

pája

horakovi

R^;-)Vje to good film libi se mi tom,pata,a ondra

0/0
23.7.2007 21:34

Marus

Titanic

Ahojky musím se vám s něčím svěrit srtašně miluju TITANIC;-D    

VVVVVVVV

0/0
12.4.2007 23:47

Izret

co dodat..

...nejzbabelejsi armada na Svete a rozhazuje si, jako by nekdy byla pro tuto zemi uzitecna, myslim ted doopravdy uzitecna..ne ty nicotne zablezky v temnote. Nechapu, proc si na tu armadu nekdo poradne neposviti, jeji naklady nekolikanasobne prevysuji naklady velikostne podbnych armad, ktere ovsem aktivne operuji.

0/0
4.3.2007 22:06

Tomáš

Re: co dodat..

Plácáš blbosti.To má prezident létat v dvouplošníku?Česká armáda až dosud používala zastaralé Tupolevy,které se již mnohokrát ukázali jako nespolehlivé(prostě mají už svoje odlétáno),nyní armáda provedla modernizaci.Tupolevy byly skvělé letadla,ale jejich doba už skončila.

0/0
6.3.2007 21:53

FrantišekFlinta2

Co dodat

PRASATA Republika ve srač*kách a ti grázlové si kupují letadla.Doufejme že brzo spad*ne :-©:-©:-©

0/0
4.3.2007 11:55

NOVEJ

KDO TAKÉ BUDE LÉTAT

V ČLÁNKU JE UVÁDĚNO,KDO VŠECHNO TÍM BUDE LÉTAT,ALE NENAŠEL JSEM ZMÍNKU,ŽE TĚMITO LETOUNY,ZA NAŠE PENÍZE,LÉTAJÍ TAKÉ NA DOVOLENOU ZA,ŘEKNĚME, VELMI REŽIJNÍ CENY LAMPASÁCI I SE SVÝMI RODINAMI.. A NA JAKÉKOLIV UPOZORNĚNÍ NA TUTO SITUACI JIŽ ROKY VŠICHNI ODPOVÍDAJÍ NAPŘ.-JE TO V RÁMCI VÝCVIKU,LEPŠÍ, NEŽ ABYCHOM LÉTALI PRÁZDNÍ...NO CO  14 DNÍ NA AZORECH S PLNOU PENZÍ A DOPRAVOU ZA 2000,--NO, KDO BY TO NEBRAL, ŽE, ALE PROČ TO PLATÍM JÁ, ZE SVÝCH DANÍ???;-€.

0/0
20.2.2007 22:53

Lampasák

Re: KDO TAKÉ BUDE LÉTAT

To je ale blbost :-))) Kdyby to tak bylo, bral bych to klidně dvakrát ročně... A to nejsem nějaký obyčejný řidič, sedím celkem vysoko...

0/0
4.3.2007 12:07

zdevy

Re: KDO TAKÉ BUDE LÉTAT

zakomplexovanej blbečku, chtěls do armády a neprošels testama ?:-) No to se stává;-D Jinak ceny pro lampasáky máš tady ty civilní šmucko http://www.volareza-dovolena.cz/tisteny-katalog.html a jinak šup do rachoty ať se máme lépe než doteď;-D

0/0
4.3.2007 12:14

cvrcek92

Re: Re: KDO TAKÉ BUDE LÉTAT

Človíčku tak ty jsi se projevil jako naprostá guma lampasácká. Připomnělo mi to zážitek kdy jsem byl na vojně v Přerově a jel v jednom Gazu s lampasákama kteří byli asi tak o dva roky starší než já a o práci v životě nezavadili. Jedeme Přerovem a oni se baví mezi sebou a  jeden povídá: hele co to tam jde a ukazuje z okýnka na chodce venku, druhý mu obratem odpovídá, to je nejaký zkur**ný civil a společně se tomu smáli jako výbornýmu vtipu. Myslel jsem si že se dnešní armáda, tedy její příslušníci přece jen trochu vyvinuli k lepšímu, no vidím že jsem se hluboce mýlil a profesionální voják je stále ta líná, práce se štítící guma lampasácká  jak ji známe z dob socialistické armády.(Y)

0/0
5.3.2007 10:26

NOVEJ

Re: Re: KDO TAKÉ BUDE LÉTAT

RvTYHLE ZÁJEZDY NA VOLAREZE NEHLEDEJ,TO JE PODPULTOVKA A PROBLÉM SE NA NĚ DOSTAT MAJÍ I Z GEN.ŠT.!

0/0
6.3.2007 10:38

Hrada01

.

a pak, že nejsou kačky.

0/0
9.2.2007 0:21

jeen

Re: .

Ale jsou, jen ne pro každého!;-D

0/0
9.2.2007 12:33

Levík

Re: .Vládní letka?

Proč se nikde nepíše o tom, že tohle je vládní letka pro chudáky z MO (já myslel, že mají bojovat a ne se vozit v luxusních apartmánech - kde jsou bojové podmínky?) a ještě existuje větší Vládní letka č.2 na Starém letišti v Praze kterou obhospodařuje MV? Na co krmit 1 darmožrouty když můžeme krmit dva, že? O tom, že ve vládní letce na Starém ruzyňském letišti mohli pracovat jen stateční a vysoce (hluboce?) prověření soudruzi se skvělými výsledky v PŠM se také moc nepíše. Proč taky když tam dodnes pracují a nyní se starají o techniku pro současné soudruhy v našich dnešních vládách, že?

0/0
21.2.2007 20:25

abraka

na stare ruzyni jsou vojaci, je to stejna letka co obsluhuje i novy airbus

to uz par let neplati...na stare ruzyni ta letka nepatri MV..setrvacnosti tomu lidi rikaji porad vladni letka...tato letka patri pod MO...skoro vsude ve svete "vladni letky" jsou specialni vojenske letky,a v NATO je to standard, jen u nas a v par statech v minulosti si policajti vymysleli svoji vladni letku patrici pod MV..Air Force One je take vojensky special

0/0
21.2.2007 23:07

iboom

LETIŠTĚ DRTÍ NOVU!NEJSLEDOVANĚJŠÍ VE 20.00

Seriál Letiště včera večer suveréně zvítězil se sledovaností 1095000 diváků a tak drtivě porazil jak film Koktejl na Nově s 873000,tak i seriál Horákovi na ČT1 s 867000 diváky.8-oejvyšší počet diváků za dobu svého vysílání zaznmenaal i cyklus Neuvěřitelné životy,který si nenechalo ujít 952000 lidí u televizních obrazovek.Do Top 9 se vvešel i seriál Sběratelé kostí(Bones) s 491 tisíci diváků.!...Více na http://www.novinky.cz/10/88/46.html nebo na http://www.prima-tv.wbs.cz/.

0/0
8.2.2007 16:16

jeen

Re: LETIŠTĚ DRTÍ NOVU!NEJSLEDOVANĚJŠÍ VE 20.00

No a?

:-©                             (Y)

0/0
9.2.2007 12:09

Paulo

Re: LETIŠTĚ DRTÍ NOVU!NEJSLEDOVANĚJŠÍ VE 20.00

Co je to nova ??

0/0
21.2.2007 7:56

VOSET

PROČ ZUBŠTEJ V ZIMĚ?

:-/

0/0
8.2.2007 15:58

kraxna

Re: PROČ ZUBŠTEJ V ZIMĚ?

To je Pražský Hrad po nárazu Airbusu....;-D

0/0
8.2.2007 20:40

Pan Poklicka

U teto casti letadla mezi uvedenymi snimky mi unika tech. podstata

http://technet.idnes.cz/foto.asp?c=A070206_185939_tec_technika_NYV&r=tec_technika&styl=zoom&foto1=TOM18e3ed_Zubstejn_zima_1.jpg

nevite nekdo k cemu slouzi?

0/0
8.2.2007 13:47

Roman

luxus po Putina

máte pocit že si česká armáda objednala luxusní letadlo? změníte názor, viz. odkaz:

http://hectop.livejournal.com/354521.html

0/0
8.2.2007 12:53

xyzz

Re: luxus po Putina

... dost dobrý ...R^R^

0/0
8.2.2007 20:29

dd

319

http://www.youtube.com/watch?v=d6_jva3tjts

0/0
8.2.2007 6:53

phi

proč

se nekoupilo něco menšího ?

0/0
8.2.2007 2:08

Mike

Porucice

Myslim ze popkud si fotky v tomto clanku prohlidnou partnerky nasich politiku, boudou mit hosanci zaracha;-D

0/0
7.2.2007 22:06

SZYslak

Re: Porucice

vzhledem k tomu, jake partnerky si dobrovolne vybiraji a maji s nimi i nemanzelske deti, si to nemyslim ;-D

0/0
8.2.2007 2:02

mkali

Airbus A319CJ - Sprcha (to je to vpravo

;-D;-D;-D

0/0
7.2.2007 20:53

OldFaker

Typické pro armádu balkánského typu

...To je typický vojenský transporter,  rychle se přesouvající jednotky tam naloží všechny své věci na přívěsný kluzák - no, nic nového, jen jestli tam EADS namontoval tažné zařízení... Ministryně dá ještě uháčkovat firhanky a dečky na fantastickou zábavní elektroniku... Už se těším, jak nabízíme přepravní kapacitu pro přesun bulharské roty pětihodinovým letem ;-D a ten šťasný výraz Minaříkův, když sděloval, že mu dovolili to éro pilotovat... Balkán je pro nás lichotivý...

0/0
7.2.2007 17:07

rychloslimejs

Re: Typické pro armádu balkánského typu

tak priste nakoupime jednoucelove C117, pan pak bude treba spokojen... prvotni zamer byl, abychom nedelali ve svete svym letadlovym parkem ostudu nasim statnikum, staci, ze delaji ostudu oni, druhotny, mit letadlo pro presun vojaku ( to tohle letadlo take splnuje), neni ucelem prepravovat tanky, protoze na to muze byt pripravena jen skutecne silna armada se skutecne silnou ekonomikou...

0/0
7.2.2007 17:47

Honza

Re: Re: Typické pro armádu balkánského typu

Omyl Slimejši, původním záměrem bylo nakoupit letadla pro potřeby armády! Tedy pro transport vojska a techniky. Do toho přišli politici s tím, že letadlo by měli využívat i oni a pro ně nějaký nákladní transportér samozřejmě není vhodný. Nakoupila se tak hračka vhodná pro politiky, pro vojáky už daleko méně. Alternativou k nákupu těchto vládních (zdráhám se napsat vojenských) letadel bylo využití běžných linek ČSA (tak jako je tomu například v Británii, kde vládní představitelé využívají služeb British Airways), na delší vzdálenosti pak stávající Challenger. O účelnosti této investice nechť každý zauvažuje sám.

0/0
8.2.2007 11:02

geroc

Re: Typické pro armádu balkánského typu

Je vidět že buď nemáš o vojenském letectví ani ponětí, anebo jseš V*L. Tohle a ani druhý A319CJ nejsou primárně určeny pro transport vojska. A i když Tu-154 jsou spolehlivé stroje v tuhle chvíli jsou už za svým zenitem. A nakonec: ten článek je kupodivu napsán solidně,takže doporučuju ještě jednou si ho přečíst.

0/0
7.2.2007 20:59

OldFaker

Typické pro frikulíny:

Tykají a ví o tom úplné prd: protože jsme se zavázali k mobilitě jednotek, ne k tomu, že budou mít v čem jezdit termiti! To je zásadní, a sekundární: solidní popis papalášského éra mi je k ničemu, když mohu termity vozit linkami a pro VOJENSKÝ transport potřebuji opravdové transportéry! O TU54 vím své, ale to je tím, že jsem s vojenským letectvem strávil tak o dvacet roků více, než jste na světě, ale to je mimo chápání frikulína, hodnotícího kvalitu interiéru a zábavní systém...Bože, tohle je národ idiotů, běsnit na Grripeny a chválit hračky....

0/0
7.2.2007 21:51

Tom

Re: Typické pro frikulíny:

Vcelku pochybuji take o Vasich znalostech. Pokud vim, tak ma jit o dva letouny, uz od pocatku se o nich mluvilo, ze maji patrit do tzv. vladni letky, navic prezentovany interier je verze VIP pro 44 pasazeru, urcena pro lety vladnich cinitelu. Behem 24 hodin je mozne interier letadla prestavet do verze pro vojensky transport, tedy s kapacitou okolo 100 mist a bez tech serepeticek pro papalase. Jsme mala zeme, tudiz jendoucelovy stroj by se nevyplatil. Na velke transportni stroje (i pro techniku) nemame a hlavne by byly nevyuzite, nekolik studii, a to vcetne zahranicnich, to dokazuje. Je tedy jasne, ze pro ucely CR je potreba nakoupit strednich stroju pro prevoz osob (zahranicni vojenske akce, presun zacharnaru do mist zivelnich katastrof apod.) a je potreba valstnit alespon jedno reprezentativni letadlo pro potreby hlavy statu (challenger je nedostacujici).Pokud budeme mit dve letadla s prestavitelnym interierem vhodna pro oba tyto hlavni ucely, tak si myslim, ze je to dobra investice.

0/0
8.2.2007 19:01

honzaXY

Re: Re: Typické pro armádu balkánského typu

Solidně ten článek napsán není.

0/0
8.2.2007 12:14

poradce

prosím

 Je to hezké letadlo ,ale nikdy neberte na palubu Baudyše.8-o

0/0
7.2.2007 16:47

Jirka

Re: prosím

;-D

0/0
8.2.2007 13:42

FlightDetent

pochvala autorovi

Je to hezky napsane, pochopitelne (zamerne) laickou terminologii, ale spravne. To je v ceskych mediich NAPROSTO ojedinele. Pomatenec Gazdik nejen ze do srotu patri, ale jak je patrno, jsou lide kteri jej muzou nahradit protoze jej odborne (a tim myslim novinarsky) dramaticky prevysuji. R^[>-]!

0/0
7.2.2007 16:32

pt

Možná

Dobře že je novej Airbus ve Kbelích. Dobrá práce vojáci. Díky.

A k těm rejpalům uremcanejm z diskuse jen tolik: mozná, že tohle letadlo budete jednou potřebovat i Vy. Stačí, aby jste se nakazili na dovolené nějakou nebezpečnou nemocí a bude Vás třeba převést k léčení domů...pak pochopíte...

0/0
7.2.2007 15:48

SZYslak

Re: Možná

jezis ty ses trouba, ze to nema obdob, tak nas prosimte usetri svych vyplodu, kdyz jedu do zahranici, tak se vzdy dobre pojistim u dobre pojistovny a ta, kdyz se mi neco stane v pohode vypravi soukromy tryskac a muzu ti rict, ze tenhle airbus to nebude, modelku nemcovou taky neprevazeli iljusinem nebo co to je

0/0
7.2.2007 18:11

SZYslak

Re: Re: Možná

Tupolev

0/0
7.2.2007 18:15

Agent ze západu

Re: Re: Možná

Mozna jsem trouba ja a mozna jsi trouba ty. Ja mel komplet cestovni od Ceske Pojistovny (ale je otazka zda-li to je dle tveho meritka dobra pojistovna) a bohuzel tzv. storno cesty z povetrnostnich duvodu neni jeho soucasti a ani zadna jina pojistovna v CR toto neposkytuje. Tak pred tim nez nekoho zacnes urazet, zjisti si fakta at zbytecne nevypadas jako ocas co zna jen svoji vesnici a za ni konci svet ... :)

0/0
8.2.2007 13:46

Jirka

Re: Re: Re: Možná

.prď na Němcovou ;-)

0/0
8.2.2007 13:48

Jirka

Re: Re: Možná

..ty jo,ty jsi Němcová? ;-D

0/0
8.2.2007 13:47

djdave2

haha

tys pobavil me, vubec jsi nepochopil o jake stavy nouze jde ... Doufam ze meli na tom letisti aspon dobry kafe 8-o kdyz uz jsi tam tak trpel.

0/0
7.2.2007 14:30

Agent ze západu

Re: haha

Super, ze se bavis. Az se neco podobneho stane tobe, vzpomen si na to, ze je to vlastne prdel a vubec o nic nejde :)  Ackoliv kdo-vi, kazdy mame jiny vkus a nekomu se muze libit prespavat po letistich mezi cernejma co smrdi a obcas jim zajede ruka do cizi kapsy :) Chapu, ze u vas na vesnici bys pak byl za hrdinu :)

0/0
8.2.2007 13:50

9 99

K designu

Kdo vymýšlel to "úchvatné" maskování?

Proč na nápis ČESKÁ REPUBLIKA raději nepoužili klasický Times New Roman místo tohoto pepíkovsky balíkovského typu? Proč tam není velký státní znak místo toho modrého lvíčka a bylo nutné, aby bylo šedý?

Celkem to naši designéři odflákli. Ta sedadla v interiéru, hlavně v těch lepších zónách, mi připadají tak nějak "nabubřelá", jak se to všechno dělalo za komoušů včetně použitých barev.

Rv:-/[>-]

0/0
7.2.2007 14:21

Rebby

Re: K designu

Patkove pismo?! Proc jako?

0/0
7.2.2007 15:29

v

Re: Re: K designu

vždyť tam je patkové písmo, ale takové "přitroublé"

0/0
8.2.2007 6:36

iceduck

Re: K designu

stříbrná...  Takže pro příště prvně nasadit brýle, a pak kritizovat..

0/0
7.2.2007 18:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.