Diskuze

Co se stane, když v kabině letadla vyšlehnou za letu plameny

O ohni se říká, že je dobrý sluha, ale špatný pán. Když se však červený kohout ujme vlády v kokpitu letadla, platí to dvojnásob. V roce 1998 díky němu přišlo v jednom letadle o život 229 lidí. Stejně nebezpečné hořlavé materiály jsou však stále ve dvou třetinách letadel. Další díl leteckých katastrof.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ninja

13. 2. 2007 22:00
to poznám

Raz som letel spoločnosťou Noveal Air a mám dosť na celý život (CK Kartágo).Tak isto začalo v  zadnej časti dymiť. Na šťastie to bolo cca 7min. po štarte. Až, keď obaja piloti aj s personálom videli  a cítili dym, až vtedy sme sa začali vracať naspäť na letisko. Nechcem vás zaťažovať podrobnosťami, ale nebolo mi všetko jedno.:-©

0 0
možnosti

super61

13. 2. 2007 20:46
no tohle

dyt v bedně je nějaka supersopka ane  letadlo Rv

0 0
možnosti
JK

jindrakunc

13. 2. 2007 17:40
Pro autora

Včera jsem byl upozorněn na to, že autoři na iDNES.cz umí česky. Takže neumí.RvRvRv Odkdy se uhoří DÍKY plamenům v kabině??? Já myslel, že je to kvůli. A význam Díky a Kvůli je sakra rozdílný.

0 0
možnosti

Pepi_Bouchac

13. 2. 2007 20:46
Re: Pro autora

Ale copak, spatny den v praci? :-/

0 0
možnosti

jindrich-jan.kunc@centrum.cz

13. 2. 2007 17:36
dzindza

0 0
možnosti
PP

Roumen

13. 2. 2007 11:48
Dalsi sily...

Ten serial Mayday ma celkem  3 rady, vysila se 4. a pracuje se na pate.

To,

co CT vysilalal je obsah prvni rady s tim, ze vynechali dily "Racing the Storm" a "Cutting Corners". Misto toho davali "Deadly Crossroads" a

"The Killing Machine" ze druhe rady...duvody neznam, ale verim a

doufam, ze odvysilaji i vsechny zbyle dily a rady...

0 0
možnosti

jolaos

13. 2. 2007 11:40
Vysledky analyzy

"Analýza zbytků trvala 4,5 roku, stála 40 mil USD, a vyústila v konstatování – hořlavé materiály nemají v letadlech co dělat." Za 400 USD bych jim to rekl taky...To je jako zjisteni, ze skakat pod vlak je nebezpecny;-D

0 0
možnosti

Josef

13. 2. 2007 19:03
Re: Vysledky analyzy

Mas velkou pravdu, jsou blbi. To naproti tomu Rusaci s podobnymi analyzami vubec neztraceji cas !!

0 0
možnosti

Karel

13. 2. 2007 11:35
Je to trochu "bulvár"...

Je to dost omezeně napsané, každému, kdo si chce udělat lepší obrázek, doporučuji přečíst si závěrečnou zprávu. Především rozvody pro zábavní systém byly dimenzovány na celé letadlo, i když nakonec byly terminály osazeny jen v 1. třídě (takže o přetížení mluvit rozhodně nejde). Dále - příčina vzniku požáru je uváděna pouze jako pravděpodobná, a indicie na její podporu tomu odpovídají. Otázku hořlavosti konstrukčních materiálů a jejich zkoušek v článku taky extrémě zjednodušují. Je to asi článek (a seriál) pro ty, kdo chce mít v hlavě jasno, ať už je to pravda, nebo ne.

0 0
možnosti

Pepi Bouchac

13. 2. 2007 10:05
Co se tady divite

Vy vsichni, co tady pindate o tom, ze to byl prvni dil - NO A CO????? Vsak to cist nemusite, nikdo vas nenuti. Ja jsem v Anglii, takze CT nechytam a jsem za tyto zajimave clanky vdecny a je mi naprosto sumafuk v jakem to je poradi. Vy se asi v robote fakt drbete na pr**li, ze musite tak blbe pindat ;-O

0 0
možnosti

derviš

13. 2. 2007 11:36
Re: Co se tady divite

Pepine slez ze stromu a pořádně se rozhlídni. Ten článek tu už jednou byl a pro mne z nepochopitelného důvodu se objevil znovu na titulní stránce iDnes.Kapišto? ;-) Vy v Anglii  asi víte proč, tak nám to pověz.Díky

0 0
možnosti

larrax

13. 2. 2007 8:17
Vy to jedete celé od začátku ?

To je 4. sloka, ta začíná stejně jako ta první ......

0 0
možnosti
PP

spartaman

13. 2. 2007 9:26
Re: Vy to jedete celé od začátku ?

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

derviš

13. 2. 2007 7:38
Ano, ano

dokonalé zpravodajství by Idnes. Díky že jsem si to mohl přečíst znovu, ale zase mne tak nepodceňujte, já bych to v historii našel ;-)

0 0
možnosti

Vaclav Nyvlt

13. 2. 2007 10:56
Re: Ano, ano

V historii urcite ne .. viz. dale ;)

0 0
možnosti