Diskuze

Jak se připravují letadla, aby mohla v zimě létat. Byli jsme u toho

Zima vždy nedělá starosti jen silničářům, ale způsobuje problémy i v letecké dopravě. Namrzlé okénko u auta je nemilá věc, ale pokud se námraza objeví na křídle letounu, může způsobit potíže při letu. Podívejte se s námi, jak s námrazou bojují technici ČSA.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Machek32

14. 5. 2007 16:49
dotaz

nikde nemohu sehnat chemické složení odmrazovací kapaliny kilfrost. poradí mi někdo prosím.

0 0
možnosti
WD

wildge

14. 3. 2007 9:47
Hmmm

Zrejme se nesmeli na to letadlo krive podivat.

0 0
možnosti
JJ

Sporadany_obcan

13. 3. 2007 20:47
Oceňuji, že autor článku vstupuje do této diskuse

a neskrývá se, jak je to obvyklé u autorů v ostatních rubrikách iDNES.cz

Můžete jim pane Nývlte alespoň vyřídit, že je to jejich chování přinejmenším velmi hloupé? Mnohdy jsou přímo v diskusích sami autoři voláni k polemice, ale oni se tváří asi takto (Y)

Jinak fajn článek, díky! R^ Sám jsem takový postřik na palubě letadla zrovna v Ruzyni minulou zimu zažil.

0 0
možnosti

Tobey

12. 3. 2007 21:27
oprava

Luxusni, samozrejme ;-D

0 0
možnosti

Tobey

12. 3. 2007 21:27
Parada

Luxisni clanek, diky.R^

0 0
možnosti

Kirk

12. 3. 2007 20:59
Super

Zase článek o něčem zajímavém, skvělé. Sice tam zřejmě jsou sem tam faktické chyby, ale autor se nestydí přiznat chybu a nechat se opravit v diskusi.

Bohužel žijeme v době, kdy lze takovýto článek označit za klenot (vzhledem k tomu moři článků nízké úrovně, kterými nás jinak idnes zasypává).

0 0
možnosti

Razor

12. 3. 2007 20:27
Fajn clanek

svezi, informacemi nabitý: Diky.R^

0 0
možnosti

rob

12. 3. 2007 14:31
nepřesnosti

Článek je napsán pěkně, ale jak psal někdo níže, pro člověka znalého problematiky, obsahuje nepřesnosti (ale nikdo nejsme dokonalý). Za všechny snad jen jednu, která mě nejvíc rvala za oči - letadlo nemá snímač dynamického tlaku, dynamický tlak je vypočítaná hodnota.

0 0
možnosti

Desperado

12. 3. 2007 15:36
Re: nepřesnosti

Třeba u Pitot-statické trubice se snímá celkový tlak (statický + dynamický) prostředním kanálkem a potom čistě statický dírkami po obvodu trubice, no a rozdíl těchto dvou veličin dá jen ten dynamický pro určení vzdušné rychlosti...

0 0
možnosti
PP

spartaman

12. 3. 2007 14:22
Dobrý článek

Článek je zajímavý. Jen mi přijde divné, že je uvěřejněn ve chvíli, kdy všichni už víme, že je tu jaro. ;-D

Ale jinak díky za něj.

0 0
možnosti
PP

spartaman

12. 3. 2007 14:24
Re: Dobrý článek

I když na druhou stranu chápu, že čekání na mráz by mohlo být nekonečné. ;-D

0 0
možnosti

ML

12. 3. 2007 14:11
CSA vs CSL

Zaujalo me ze kazda letecka spolecnost ma vlastni odmrazovace. Spis jsem cekal ze tyhle "standardni" sluzby bude zajistovat samo letiste (tedy CSL) a ne primo letecka spolecnost (tedy CSA). Copak ma CSA i vlastni cisterny, dispecery, ...? Nebo jak vlastne jsou pravomoce a sluzby na letisti rozdelene?

0 0
možnosti

xromano

12. 3. 2007 17:14
Re: CSA vs CSL

Tohle bych videl jako dobry tip na dalsi clanek, nebo spis serii clanku. Jak vlastne funguje letiste? Myslim, zeby to mohlo byt pro ctenare docela zajimave cteni, dozvedet se, co je v pozadi fungovani takoveho kolosu.

0 0
možnosti