Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zbavte se špiónů, vyžeňte brouky z počítače

Pokud se vám nějaký škůdce dostane do počítače, je zle. Může odcizit a zneužít vaše osobní data, hesla, čísla účtů a další citlivé údaje. Naštěstí existují účinné aplikace, které umí spyware a další škodlivý software najít a zlikvidovat. Za řadu z nich navíc nemusíte zaplatit ani korunu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

filozoficek

Čeština pro Search and Destroy

Na začátku instalace v nabídce čeština není, zvolte angličtinu, nainstalujte (1.4 verze), spusťte program a na horní liště klikněte na Language a vyberte tam[>-] češtinu. OPRAVDU TAM JE!!! (Taky mě to dost dlouho prudilo, kde že je...);-D

0/0
10.6.2007 12:29

Robert

více

Nevíte, jestli je možno používat více těchto programu?

0/0
3.3.2007 10:25

paolo

NOD

este je tu antivirak NOD32.

0/0
2.3.2007 22:29

sejkpe@quick.cz

Čeština do Spybot - Search & Destroy 1.4

V článku na Technetu píšou,že je  Spybot - Search & Destroy 1.4 dostupný v češtině,[>-]ale ta v programu,Slunečnici ani v [>-]češtinách není k nalezení??Neví někdo něco otom? Sejk

0/0
27.2.2007 22:13

pavel

spyware teminator

pokud nasel skodlivy SW, je lepsi ho dat do karanteny, nebo rovnou odstranit? Jaky smysl ma vlastne funkce karanteny?

Dik

0/0
26.2.2007 18:35

Ludek_II

Re: spyware teminator

Ja to odstranuju - na co si hrat na hrudi hada ? :o)

0/0
26.2.2007 20:14

pavel

Re: Re: spyware teminator

hmm, ale aby se neodtranilo, neco co je chybne detekovano, a pak se nezhroutil system

0/0
26.2.2007 20:40

ondra

Windows Defender

Zrovna včera jsem Windows Defender odinstaloval. Přece jenom neustálá konzumace 100% CPU jeho procesem s normální prioritou je hodně brzdící záležitost. A vzhledem k tomu, že to od podzimu ještě nic nenašlo (narozdíl od jiných sw), tak to byla aplikace (pro mě) na nic.

0/0
26.2.2007 11:21

LaMe

Re: Windows Defender

Myslím, že hlavním úkolem Defenderu je sloužit MS (sbírat informace) a ne uživateli (odstraňovat škodlivý SW). Za celou dobu co jej mám, nikdy nic nenašel.

0/0
26.2.2007 21:01

Karel Kahovec

Windows Defender

"Windows XP (jiná verze Windows podporována není)."

Není nad přesnou informaci, že? Defender běhá na XP SP2 a na Vistě.

Upozorňuji tímto pány z linuxové "komunity", že na linux ho nenainstalují a na linuxu nespustí, jedině na nějaké virtuální mašině s některým ze zníněných dvou OS, kterou beztak každý, kdo potřebuje na linuxu pracovat a ne jen surfovat, chatovat a mailovat, stejně musí používat. ;-D

0/0
26.2.2007 6:23

Jahod

Re: Windows Defender

Tak zoufalým nejsem. Tuhle zbytečnost jsem nenainstaloval ani na XP natož do linuxu.

0/0
28.2.2007 18:40

Risa

Spyware Doctor

Má někdo zkušenosti s tímto sw???

0/0
25.2.2007 15:42

defaq

Re: Spyware Doctor

no to je spyware sám o sobě;-D

0/0
25.2.2007 18:39

ja

Re: Re: Spyware Doctor

Ja si myslim, ze neni, kdyz je v testu antispyware programu na patem miste.

http://anti-spyware-review.toptenreviews.com/

0/0
26.2.2007 15:47

Risa

Spyware Doctor

Má někdo zkušenosti s tímto programem ???

0/0
25.2.2007 15:41

jarek

ochrana ?

ja se chci zeptat...mam nortona internet security a AD aware.Norton mi nic nenasel a Ad nasel  kritickych objektu...co je spatne? A mnel bych vymenit Ad za ten sp. destroy ktery je sam aktivni....

Dik ale nejsem pocitacovy typ.....;-(

0/0
25.2.2007 13:36

Ludek_II

Re: ochrana ?

A jak je ten norton stary ? Je aktualizovany pravidelne ?

0/0
25.2.2007 13:48

jarek

Re: Re: ochrana ?

koupil jsem ho minuly tyden a aktualizace zkousim ob den.Ale ted mi tam stejne nejde stahnout jedna pro norton confidental a hlasi mi to ze potrebuji asi novejsi live update,coz jsem ho stahnul a nejde nainstaovat jelikoz pry  bezi poprad jiny a tak mam to zkusit pozdeji...:-(

0/0
25.2.2007 15:35

jarek

Re: Re: Re: ochrana ?

nainstaloval jsem si ten search-destroy a naslo mi to dohromady 55   trac.cookies.Coz je asi taky nic moc (nechci li by nikdo vedel kam vsude lezu atd.) A to bylo potom co mi nasel ten AD ty kriticke objekty a zneskodnil....no a ten NOD nijak nic,tak co si mam myslet a vybrat jako laik...???

0/0
25.2.2007 15:41

Ludek_II

Re: Re: Re: Re: ochrana ?

Norton i NOD jsou oba dobri...ja mam Noda a jsem s nim spokojeny.

Hlavne si jeste porid dobry firewall - napr Kerio personal /jista verze je i free/.

Antiviry nekombinuj - staci jeden /treba norton/. Pak si zkus na netu udelat test zabezpeceni pc - na googlu jiste najdes odkaz /zkus i testovaci "virus" eicar - rekne ti zda je antivir dobre nastaven.

0/0
26.2.2007 20:13

ladaxxt

Re: ochrana ?

tak si nech poradit na www.viry.cz a ne v diskuzi na iDnes.cz :-P

0/0
25.2.2007 19:08

jirka

Ta holčina s kvérem je výborná

0/0
25.2.2007 12:16

creeters

Re: Ta holčina s kvérem je výborná

JJ, kdyby vsichni spioni a brouci v mem pocitaci vypadali jako ta holcina, tak bych s nima zas az takovej problem nemel ;-D

0/0
25.2.2007 14:00

Oak

Re: Ta holčina s kvérem je výborná

Technetu třikrát zdar! Nejen tato holčina, ty fotky od Profimedie jsou většinou fakt vkusný a důvtiný. Všímám si toho už delší dobu :-D

0/0
25.2.2007 15:52

feese

Spyware Terminator

Malo zkusenym uzivatelum Spyware Terminator nedoporucuju. Kvuli hlidani zapisu do registru v realnem case budete neustale dotazovani na povoleni/zakaz a budete mit z toho dost zamotanou hlavu. Povolit? Zakazat? Volte radeji neco jineho.

A jeste jedna vec. Prave z tohoto duvodu jsem ST odinstaloval z PC svych rodicu a dal tam zpatky Ad-Aware. Jake bylo moje prekvapeni, kdyz Ad-Aware ve chvili predtim Terminatorem zkontrolovanem PC nasel nekolik nezadoucich objektu.

0/0
25.2.2007 10:58

Holan

Re: Spyware Terminator

Nesouhlasim, SpywareTerminator stit toho proste umi vic nez ostatni freewary - ma i HIPS, ktery hlida vsechny zmeny. Je otazkou prvnich dvou dnu jej "naucit" co je dobre a co ne. No a pokud jej nechcete mit, staci na tray ikone odskrtnout.

0/0
26.2.2007 9:21

mDss

Re: Spyware Terminator

Souhlasim.Take nikde nebylo uvedeno ze je mozne ho nainstalovat i s integrovanym antivirem.To mi pripada supr, pustit kompletni kontrolu AV+Antispy.To mivaji snad jenom komercni produkty.Hips se da opravdu snadno vypnout.Ostatne uz i pri instalaci si clovek muze vybrat jak moc ho to ma otravovat.

0/0
1.3.2007 10:47

dejv

Re: Spyware Terminator

Real-Time shield je stitem od toho aby branil a na to se musi ptat. Cetnost dotazu jde ovlivnit spravnym nastavenim pri instalaci, kde to chtelo zvolit beginer ci advanced mod.

Pokud chce clovek pouzivat Spyware Terminator pouze pro scan pocitace, tak je mozno stit vypnout a v tom pripade vas nebude otravovat vubec.

0/0
1.5.2007 14:15

Gilhad

Linux tim netrpi

Ja pouzivam Linux a podobne problemy proste nemam ;-)

0/0
25.2.2007 10:37

feese

Re: Linux tim netrpi

Za to mas evidentne problem s necim jinym. Tenhle clanek a diskuze neni o Linuxu...

0/0
25.2.2007 10:52

isonom

Re: Re: Linux tim netrpi

Ale je o spyware (atd.) s kterym GNU/Linux problem nema. Uvedeni tohoto systemu jako alternativy k obrane pred "skodlivym" softwarem je tedy relevantni.

0/0
25.2.2007 11:10

TClovek

Re: Re: Re: Linux tim netrpi

takze az nekde budou psat o tom, ze zdrazujou benzin, tak tam budete psat, ze vas se to netyka, protoze mate diesel? :-)

podle me tahle propaganda linuxu spis skodi nez pomaha

0/0
25.2.2007 11:23

chrochtik

Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

Ale neškodí :-) Čím více se o něm mluví (dokonce i negativně), tím lépe.

0/0
25.2.2007 12:57

Alien

Re: Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

Ale škodí. Zvláště když o linuxu žvaní blbec kterýmu ho někdo znalejší nainstaloval a nakonfiguroval a pak té lamce dal user práva !

0/0
25.2.2007 14:39

velky bratr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

Kdyz o nem zvani spokojena lama, ktere to funguje lip jak wokna je to dukaz toho ze to jde...

0/0
25.2.2007 17:21

velky bratr

Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

To dava smysl, atmosfericky diesel se da navic predelat tak, aby palil vyfritovanej repkovej olej a jezdit zadarmo, protoze hospody ho jentak vyhazovat nemuzou.

Proste a jednoduse, kdyz se obevi problem, tak je vhodne k nemu nabidnout vsechna reseni, takze i predelani na LPG je relevantni informace v clanku o drahem benzinu a radach co s tim.

Proto je linux proste jedna z cest jak chranit svuj pocitac. Je ale fakt, ze hlavnim ochrancem pocitace by mela byt stejne jako u auta hlava uzivatele.

0/0
25.2.2007 17:21

feese

Re: Re: Re: Linux tim netrpi

Nemohu nez zopakovat to co vyse - tenhle clanek neni o srovnani vyhod a nevyhod Windows a Linuxu. Je proste pro ty, co uz Windows maji a nyni se potrebuji chranit. Chapu, ze se pro Vas uzivatele Linuxu pise malo clanku, ale s tim se proste musite smirit a nezasirat kazdou diskuzi tim, jak je Linux genialni...

0/0
25.2.2007 11:31

okikawa

Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

Naprosto souhlasím!

0/0
25.2.2007 12:17

chrochtik

Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

Clanku o Linuxu je cim dal tim vic :-) Az Windowsaci prestanou zasirat nase diskuze, my prestaneme zasirat vase. Kazda mince ma dve strany.

0/0
25.2.2007 13:01

Valsidal

Re: Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

Prosimte, mohl bys ukazat jedinou diskuzi o linuxu, kde lezou jak ty rikas windowsaci? Nikomu nestojite ani za rec, proto tady otravujes, strupe.;-D

0/0
25.2.2007 13:50

chrochtik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

Jistě.

Třeba zde: http://zive.cz/h/Uzivatel/AR.asp?ARI=133417

A strupa si nechte od cesty (pokud Vám není 5)

0/0
25.2.2007 14:24

Valsidal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

A to je vse? Srovnej si to s kazdodennim flame, ktery tu vyvolavaji zatrpkli linuxari. A strupa ti pridam na cestu.R^

0/0
25.2.2007 15:13

chrochtik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

No vždyť jste po mě chtěl jednu diskuzi :-) Chcete další? Stačí říct.

Za strupa na cestu děkuji ;-D

0/0
25.2.2007 16:25

velky bratr

Re: Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

Pekne receno, na rootu se taky neustale obevuji dotazy na konfiguraci XPecek.

0/0
25.2.2007 17:23

velky bratr

Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

Ano a ti co uz windows maji a potrebuji se chranit, mohou vedle instalace dalsich desitek programu vymenit windows za linux. To mi prijde logicke.

0/0
25.2.2007 17:22

MikyMaus

Re: Re: Re: Re: Linux tim netrpi

Nemáš pravdu. Tento článek není o Windows, ale o *počítači*. O Windows v něm není ani zmínka (až na poslední asi tři odstavce o Windows Defenderu) a proto zmínění Linuxu jako možného antispywarového řešení pro *počítač* JE relevantní a naprosto v pořádku. Způsob, jakým to bylo učiněno komentovat nebudu..

Já jen doplním, že existují i jiné operační systémy, jako {Free/Open/Net}BSD, Solaris..., případně, pro ty "lamy", na které je Linux a jemu podobní, příliš "geniální", tu je ještě MacOS X, který rozhodně netrpí těmi "neduhy", jako jsou rozšířené blbosti typu "Nechci Linux, protože nechci pracovat s příkazovou řádkou", nebo "nefunguje v něm skoro žádný hardware", apod...

-miky

0/0
25.2.2007 20:15

velky bratr

Re: Re: Linux tim netrpi

Ten clanek je o pocitacove bezpecnosti a obrane proti nezadoucimu softu. Nikde tam neni zmineno, ze linux nic takoveho stejne jako vsechny ostatni slusne vychovane systemy nepotrebuje.

0/0
25.2.2007 17:18

Vencour

Re: Re: Linux tim netrpi

je to o principech a prioritách, někdo má linux, někdo spyware :-)

Dobrou noc ;-)

0/0
25.2.2007 21:48

aaa

Re: Linux tim netrpi

LINUX -dnes ráno umřel

0/0
25.2.2007 11:35

Ped

Re: Re: Linux tim netrpi

Mne taky, kdyz jsem sel spat a dal sem vypnout pocitac.

A  a odpoledne jak jsem se vzbudil jsem ho zapnul a LINUX je zpatky zivy a zdravy. Proste MAGIE! ;-D

0/0
25.2.2007 12:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.