Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyzkoušejte vychytávky ve Windows Vista

Chcete-li zkontrolovat počasí, je třeba spustit webový prohlížeč, další aplikaci je nutné spustit k zobrazení kalendáře, kontaktů a chcete-li pouze něco spočítat, zřejmě spustíte aplikaci Kalkulačka. Není snadnější použít jednoduché, specializované miniaplikace, které okamžitě poskytují základní informace a úlohy nezávisle na tom, co právě děláte?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dejf

Wow! started 5 years ago...

Apple MacOS X :)

0/0
9.4.2007 19:08

IP.00

nemo7-->souhlasim stebou

na takovyjhlech forech se nema cenu hadat s tema "expertama"..clovek tu rekne ma firefox a reakce na to:"ty a programator"??takovou demenci sem dlouho nevidel..firefox je best ja ho taky pouzivam kuli extensions.ja znam tekovych lidi spoustu kteri si mysli ze umeji s pc a pritom ho akorat umi zapnout a mlit jak win xp je vybeh ze us ma visty..nevim jak sou na tom ostatni me je 15 let visty nepotrebuju?proc?kuli aeru?ten si muzu stahnout i do xp a nevidim duvod proc bych mel platit za visty..podle me tak je novy jen vzhled  naky zabezpecovaci kraviny na ktery me akorat dostanou<nesnasim mrkvosoft a odmitam jim platit za jejich "system".poprve se na takovem foru setkavam s clovekem co taky prisel nato ze visty sou k h*vnu.

0/0
8.4.2007 14:24

jos.ju

nic moc

;-O(Y)nic moc pánové mě to nějak moc dobře nechodí a to jsem si myslel že jsem udělal super kup

0/0
7.4.2007 22:29

Michal

Jsem spokojen

..pouzivám 64bit verzi na "beznem" PC s ATHLONEM 3800+,1GB RAM a grafikou ATI X 1300.Vše funguje bez problemu a dle mého názoru i svižněji než pod WinXP.Menší problém byl  s Pinnacle Studio, ale to už je díky záplatě OK.Takže mohu doporučit.

0/0
7.4.2007 0:22

nbm

bhm

zdarec pičáre

:-©

0/0
6.4.2007 16:29

TomášM

Dalši vychytávky ve Vistách

1) ten slavný gadget toolbar si bere i 40 procent procesorového času, šel okamžitě pryč2) zoufalá podpora videa. Čisté visty nepřehrají žádné video a natož DVD disk.3)zoufalá hw náročnost, když editujete obrázek a posloucháte u toho MP3 seká se vám počítač (mám 3 GHz procesor a 2 GB RAM)4) Visty nenainstalujete pokud máte SATA harddisk, prostě ho setup nenajde, pokud mu nedáte ovladače. to je rok 2007 sakra?5) Co sliby o rychlém startu OS? Žádný se nekoná.6) Opět nesmyslné BSOD typu division-by-zero. Co mně je po tom sakra že někdo dělí nulou? Ať si to nechaj pro sebe a výsledek si vymyslej jakej chtěj, to je důvod zrestartovat počítač?7) Idiotská práva kdy ani administrátor nemůže uložit soubor na root adresář.

8) Idiotský file-browsing dialog který stále nabízí pitomé předdefinované adresáře na ukládání a nepamatuje si poslední cestu.

Visty - nebrat

0/0
6.4.2007 14:00

Nate

Re: Dalši vychytávky ve Vistách

3) mam slabsi konfiguraci a az takhle do extremu to nejde, ani pri bezicim vdubu se neseka zvuk (pravda ze prohlizec obrazku ve viste je ponekud narocny)4) takze na sata jde instalovat, ozkouseno na 3 pocitacich... 5) vity mi bootoji stejne rychle jako cista XP a z rezimu spanku jeste rychleji... 6)za 2 mesice ani jedna... 7) na C root by se nic ukladat nemelo, ale to je kazdeho vec (s pravy admina to lze)...s ostatnim soulasim :-)

0/0
7.4.2007 11:40

Prubojny___kapitalista

Obhájci versus kritici Visty

Asi takto: v tuto chvíli jsou Visty k ničemu, použitelné budou až po 1. servis packu...;-)

Měl jsem je nainstalované, po několika hodinách spadly celé "Ovládací panely" ... Nevím jak Vy, ale pro mě to je dostatečný impuls k tomu,Visty nebrat - zatím.

Jak řekl můj kamarád, Visty jsou tak na ho*no, že si je nebudu ani pirátsky pálit - škoda CD za 10.- Kč ;-D

0/0
6.4.2007 12:37

JK

Re: Obhájci versus kritici Visty

Ehm. A ktere Windows jsou natolik dobre, ze se vyplati je piratsky palit???;-D

0/0
6.4.2007 12:53

Ladik

Re: Re: Obhájci versus kritici Visty

No, já už Operační systém Microsoft WINDOWS Vista, asi nějaká verze CZ, stahuju, a asi ho zkusím, podle, mě, to bude, snad, v pohodě, prostě, no!

0/0
6.4.2007 22:34

LG

Re: Obhájci versus kritici Visty

Novy Visty maji v sobe zabudovanou neco jako lokalizaci proti piratskym kopiim takze staci aby jsi se jenom pripojil na net a spadnou ti.urcite na to bude crack ale u visty je lepsi si koupit org.

0/0
9.4.2007 10:41

pavka

Re: Re: Obhájci versus kritici Visty

je úsměvné číst tyto postřehy s postupem času :)

0/0
26.9.2008 21:50

PEPE

Re: Re: Re: Obhájci versus kritici Visty

Moje slova ...jsem cca rok na Vistách (to neni nová droga):-) a už jsem si na ně natolik zvyknul, že mi dělá problém si občas vzpomenou jak to bylo v XP. Nemůžu si už v nejmenším stěžovat a to mam relativně pomalej notebook. To jsou moje postřehy a je jasný, že lidi, který se potřebujou OS ve střevech si na něm něco najdou, ale pokud jste uživatele OS a ne programátoři, tak neni problém si zvyknout.... HOJR^

0/0
4.10.2008 20:03

K Viste XP atd...

Zatim nejlepsim operacnim systemem

JE

Windows Vista. Samozrejme, ze kdyz ho nekdo nema z jakehokoliv duvodu ,ale rad by mel tak mu nezbyde nic jineho, nez si na Vistu zanadavat;-D a tise pritom zavidet tem, kteri Vistu maji;-)

A k tem virum o kterych se casto mluvi ve spojitosti s Vistou.. Ono neni problemem vytvorit ochranne a antivirove upgrates a ochranne zaplaty cimz si prosly hlavne windows XP. Pokud ma nekdo ilegalni windows, ta je to pro neho samozrejme problem., protoze si muze stahnout tak akorat arkadu;-D

0/0
5.4.2007 22:00

K Viste XP atd...

Re: Zatim nejlepsim operacnim systemem

Ale pro uzivatele legalnich wins vcetne Vista, neni problem si v pripade ohrzoeni od ruznych hackeru atd. kteri logicky napadaji a radi ten NEJPOUZIVANEJSI operacni system na svete s cimz jsou spojene ruzne virusove neduhy, stahnout z internetu ochranne vecicky naprosto zdarma, ktere hackerum zabrani v pristupu napr k osobnim a jinym datum v pocitaci uzivatele.

0/0
5.4.2007 22:04

fritzek

Re: Re: Zatim nejlepsim operacnim systemem

Ochranne vecicky naprosto zdarma. Ktere mohou ovsem take delat uplne cokoliv, aniz by o tom clovek vedel, stejne jako systemy od M$. Jestli pachtite po bezpecnosti, tak se zkuste poohlednout po jinych systemech. Treba po takovych, ktere bezpecnostni diry nemaji.

0/0
6.4.2007 0:04

horstlee

Re: Re: Re: Zatim nejlepsim operacnim systemem

Systém, který nemá bezpečnostní díry, NEEXISTUJE!... a nikdy existovat nebude...právě naopak...

0/0
6.4.2007 11:38

martas38

Re: Re: Re: Re: Zatim nejlepsim operacnim systemem

Souhlas. Ale co si mam myslet o systemu, u ktereho mne bezpecnostni zaplata odstavi zvukovou kartu a system krici, ze dochazi k nepovolenym presunum dll knihoven?

0/0
6.4.2007 12:04

fritzek

Re: Re: Re: Re: Zatim nejlepsim operacnim systemem

Zni to pekne. Zkuste se podivat treba na OpenBSD. Netvrdim sice, ze zarucene nema bezpecnostni diry. Dosud ale nebyla zadna objevena.

0/0
6.4.2007 12:07

velky bratr

Re: Re: Re: Re: Re: Zatim nejlepsim operacnim systemem

Clovece neblamuj. OpenBSD nedavno ohlasilo druhou vzdalene zneuzitelnou zranitelnost v zakladni instalaci za poslednich 10 let vyvoje! Lokalnich chybek je porad dost, ale je fakt, ze oproti widlim je na tom o dost lip, no vlastne proti vsem systemum, jejihz chybky jsou verejne zname, jak je na tom treba proti os/360  z raketoplanu se muzem jen domyslet...

0/0
10.4.2007 8:55

fritzek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zatim nejlepsim operacnim systemem

Druha vzdalene zneuzitelna zranitelnost za celou existenci systemu je takrka zanedbatelna. V porovnani s jakymkoliv systemem od M$ se jedna o neprustrelny OS.

0/0
10.4.2007 17:50

K Viste XP atd...

Re: Zatim nejlepsim operacnim systemem

Legalni operacni system, kvalitni antivirovy program a firewall (ne freeware) a clovek nema v podstate zadny problem... Microsoft poskytuje svym zakaznikum kvalitni sluzby a ja jsem s wins. velmi spokojeny a nikdy bych nemenil. Boj microsoftu proti utokum hackeru je velmi uspesny a sluzby ktere poskytuje prozatim nenahraditelne nicim lepsim:-)

0/0
5.4.2007 22:08

askortik

Re: Re: Zatim nejlepsim operacnim systemem

najivko. Mezi legalnimi a nelegalnimi okny je rozdil jen v cene a cistem svedomi. V dnesni dobe, kdy velka cast programu, ktere maji pristup na internet nema pristupne zdrojove kody neexistuje zadna bezpecna ochrana.

0/0
5.4.2007 23:51

fritzek

Re: Re: Re: Zatim nejlepsim operacnim systemem

A kolik takovych programu bezny clovek pouziva? Jedine dva programy, ktere pouzivam, aniz bych mel pristup ke zdrojovym kodum, jsou Microsoft Windows XP a Microsoft Visual studio. A tem nedovolim pristup na internet. Zodpovednost je na kazdem uzivateli. Nastesti se muzeme svobodne rozhodnout.

0/0
5.4.2007 23:55

fritzek

Re: Zatim nejlepsim operacnim systemem

Mam legalni Windows XP SP2 i Windows Vista. Presto pouzivam vyhradne jine operacni systemy a M$ produkty spustim, jen kdyz opravdu musim. Neco v te tve uvaze nesedi.

0/0
5.4.2007 23:47

dejf

Re: Zatim nejlepsim operacnim systemem

Uzivatele MacOs X nemaji co zavidet...

Wow! started 5 years ago...

0/0
9.4.2007 19:10

xpepa

Pocasi

pokud by pocasi fungovalo . .. staci nastavit podle http://awentus.wz.cz R^

0/0
5.4.2007 20:55

seep

dotaz

A k čemu jsou ty vychytávky dobrý???

0/0
5.4.2007 20:26

fritzek

Re: dotaz

Bonusova sada bezpecnostnich der.

0/0
5.4.2007 23:57

spodní voda

Vychytávky

Geniální vychytávky, super novinky jinde nevídané.

Zajímalo by mě, za jak dlouho je využije nějaký tvůrce viru a napadne přes ně celý visty.

Po tom, co musel MS přiznat, že windows napadají i animovaný kurzory to asi nebude dlouho trvat.

HASTA LA VISTA, Vista

0/0
5.4.2007 17:29

Nosferatu

Pokud nevyhraju tohle...

tak do Vist nejdu... http://www.agen.cz/soutez/o-50000

0/0
5.4.2007 16:56

ZED

Jen par poznamek

1. IBM prodalo pouze divizi PC. Servery a pod. dela stale.

2. Vazba OS X na vlastni hardware je naopak naprosto genialni. Asi kazdy nekdy hledal ovladace a nekdy mu diky nim "spadl" cely system.

3. Pro MICROSOFT to bylo mozna vyhodne. Protoze Apple vedl s Microsoftem desitky let soudni spory, od prvnich Windows o tom, ze Microsoft vykradl Apple. Soucast te "Financni injekce" byla dohoda, ze Apple ukonci veskere soudni spory.A navic. Microsoft nemuze dopustit, aby zkrachoval nekdo, od koho "opisuje" celou svou historii a jesti je Vista "Budoucnost", tak ... :)

4. Nesmite srovnavat "Marketingovy uspech" a "Technologicky uspech". Microsoft lepe prodava svoje vyrobky, presto je ale Aplle technologicky dal. To je zivot.

0/0
5.4.2007 13:17

macstrangler

Re: Jen par poznamek

Vazba na vlastní hardware? To myslíš procesor značky Intel, grafickou kartu ATI, základní desku intel či ASUS, ramku od Smasungu? Nebo narážíš na výrobu iPodů společností ASUS u které se iPody vyrábějí? Nebo baterie Sony do notebooků? Já ti nevím jestli bych chtěl písíčko od Apple ... zatím se to učí ... uvidíme napřesrok ... Jo a pamatuji si na totalitní přístup Apple v době kdy uvolnil MacOS a začali se objevovat Macy od jiných výrobců UMAX, Pioneer, Power Computing apod. které měly jednu základní vlastnost - Byly rychlejší než originální macy (!!!) a přitom levnější. Ukázalo se jak Apple odrbává své vlastní fandy! To byla docela ostuda, pamatuji jak všichni kupovali dvouprocesorové klony Macu, protože Apple je sám nebyl schopen vyrobit. Vyřešili to pro Apple typickou userfriendly totalitou - prostě výorbcům licenci sebrali (říkají že odkoupili...) a odřízli tak majitele klonů od tech. podpory ... udělat to tak Gates ...

0/0
5.4.2007 15:45

velky bratr

Re: Re: Jen par poznamek

Vlastnorucni sestaveni dava

Applu vyhodu - je fakt, ze tovarna na sobe ma napsano Acer, ale design je Apple - mensi roztristenost ma za nasledky snazsi vyvoj spolehliveho Operacniho Systemu. Intel zakladni desky nevyrabi, pro nej je naopak dela vetsinou FoxConn. Jmeno fabriky, kde se desky vyrobi neimplikuje architekty, ale castecne bohuzel implikuje spolehlivost - od prechodu na Intel Apple ztratil vetsinu sve vyjimecnosti a dnes se muze chlubit opravdu jen tim MacOS Xem...

Ano, klony byly ve sve dobe celkem dost zajimave, ale prave byly dosti problemove - byly sice rychlejsi, jenze na nich MacOS padal mnohem casteji, protoze to byly kompy postavene sice podle specifikaci, lec ne v prime vazbe na navrh operacniho systemu. Povestna spolehlivost Apple sla dolu a MacOS (tehdy jeste s marketinovym oznacenim Sytem # sireny skrze usenet zadara) uz nebyl spolehlivym prostredim. Netvrdim, ze to Apple v prvnim oficialnim MacOSu (verze8) nenakopl uplne do haje, ale to uz je jina pohadka.

0/0
10.4.2007 9:06

macstrangler

Re: Jen par poznamek

A k tomu marketingovému a technologickému úspěchu ... je to přesně naopak ... Apple má skvělý marketingový přístup jak okouzil oddaného fanouška pocitem výlučnosti a prodat mu přitom nejobyčejnější věci co jsou na trhu, ovšem ... hezky zabalené ... no on je to sporný i ten design ... takovej  iMac "all in one" s nulovou ergonomií monitoru (prostě nejde naklápět a otáčet) je hezký porotože všichni od Apple říkají, že je hezký ... kdo viděl stejné řešení od Sony ví o čem mluvím ... to samé ta bílá ... opravdu jste všichni chtěli bílý notebook?

0/0
5.4.2007 15:49

Kanibal

Re: Re: Jen par poznamek

Mám MacBook Pro asi dva měsíce a okamžitě jsem si zvykl, sviští jak namydlenej a MacOS X si nemůžu vynachválit. Z Vás mluví teoretická znalost jablíček. Já dělal na PC deset let a se současnou zkušenosti jasně volím Apple.

0/0
5.4.2007 20:30

velky bratr

Re: Re: Jen par poznamek

On Apple drive delal mnohem pokrokovejsi veci nez dnes. Vzpominam se slzou v oku na Apple II s motorkem ovladanym naklonem obrazovky - psal se zacatek 80. let :)

Je otazka zda vsichni chteli bilou, ale je fakt, ze Apple zacal delat bila zarizeni a vetsina konsumnich vyrobcu uz dela bile veci taky, kdyby se neprodavaly, nebyly by na trhu :) Apple opravdu udava smer, ve spouste veci mas pravdu - pro spoustu lidi je jeho pridana hodnota mensi nez cenovy rozdil - ale ne druhe strane, leckdo chtel mit doma pocitac, ktery nerusi svym vzhledem, nezabira zbytecne mnoho prostoru... a Appple prisel s Macintoshem SE, pozdeji s Clasicem. Rada Perforem integrovanych do monitoru umela manualne nastavitelny naklon obrazovky, jejich nejvetsi nevyhodou byl fakt, ze se jednalo o radu performa, druhou pak rozliseni pouhych 640x480 v dobe, kdy 21" monitor 1600x1200 u Applu nebyl zadnou exotikou. iMac s monitorem nicmoc, ale ten displayovy se naklanet da...

0/0
10.4.2007 9:11

GreedyX

Re: Jen par poznamek

http://www.youtube.com/watch?v=TaIUkwPybtM

0/0
5.4.2007 23:43

Nemo7

Přechod na Vistu

Klidně bych přešel na Win Vista.Všude slyším že vylepšení jsou desítky, 100 důvodů proč řeknete Wow.Tak mi řekněte JEDNU úžasnou věc, bez které se neobejdu a která se vyplatí. Jsem programátor a vyvíjím serverové databázové systémy pod ASP.NET .NET Framework verze 3 existuje pod Win XP,stejně jako další věc,která mně jako novinka zajímá-Power Shell. Další novinky:Šifrování paměti:Výhodné hlavně při spouštění prémiového obsahu. :)

User Account Control(UAC):Aby mně systém při každé blbině obtěžoval? Spuštění sw bez nutnosti startu OS:Pojede takto IIS s MSSQL databází ?

Skvěle vylepšený průzkumník:Ještě že mám koupený Total Commander, tam mám produktivitu práce 10x větší. Lepší zabezpečení:Spyware jsem zatím neměl, jsem za HW routerem.Pokud bych měl potřebu zkoumat web z té horší stránky tak si spustím Tučňáka.

Miniaplikace:Hodiny mám dole a počasí jako Forecastfox ve Firefoxu.Takže se znovu ptám,čím se mi vložené peníze do Visty vrátí ?

0/0
5.4.2007 12:18

martas38

Re: Přechod na Vistu

Budes mit po vecerech nadhernou zabavu s preinstalovavanim naboreneho systemu a se shanenim antispy a antiviru a funkcniho firewallu. A to vse s prekrasnym aerem.

0/0
5.4.2007 12:35

ickis

Re: Přechod na Vistu

Mno, reknu ti uprimne, ja jsem na vistu presel, dokonce jsem si je koupil, a ted se biju do hlavy. Aero je pekny, o tom zadna, ale to je asi tak vsechno. Po dvou dnech provozu mi zkolaboval Sidebar, treti den napoveda, ctvrty centrum zabezpeceni, paty i takove bezproblemove aplikace jako acrobat... Je to celkove asi tak stabilni jako namornik po 20 panacich.. A to vubec nemluvim o tom, ze pri spusteni KAZDEHO pitomeho programu se te widle furt ptaji, jestli to opravdu chces spustit :-©

Celkove vzato DURAZNE NEDOPORUCUJU. Mozna az bude service pack 2, tak to bude pouzitelne, ted si spise reknete "Wow, to je ale shit" Rv

0/0
5.4.2007 13:16

Kanibal

Re: Přechod na Vistu

Jsem automobilový závodník a teď mi řekněte, jestli zajedu rekord kola na mosteckým okruhu s tím novým Transitem. (Y)

0/0
5.4.2007 20:31

Nemo7

Re: Re: Přechod na Vistu

Sice nechápu, ale každý příspěvek dobrý. Windows Vista jsem ještě neviděl, tak se slušně ptám lidí, co s ním mají zkušenosti na důvod k přechodu - pocit z nových funkcí, stability atp. Proč tedy takový vypatlaný smajlík? Jinak děkuji všem normálním uživatelům za rady.

0/0
5.4.2007 21:00

ty a programator??

Re: Přechod na Vistu

;-D;-D kdybys byl programator tak bys nepouzival Firefoxe nebo co to je za pokus o prohlizec  ;-D;-D

0/0
6.4.2007 7:50

Nemo7

Re: Re: Přechod na Vistu

Operu znám také - no flame. :-) Příklad byl kvůli Forecastfoxu.

0/0
6.4.2007 8:14

Nemo7

Re: Re: Přechod na Vistu

Nebo radši používáš Konqueror (Safari) s jádrem KHTML místo Gecka ? ;-D;-DJe tu snad někdo, kdo považuje za prohlížeč IE7 ?

0/0
6.4.2007 8:23

fritzek

Re: Re: Přechod na Vistu

Smim se zeptat, proc?

0/0
6.4.2007 15:09

TomášM

Re: Přechod na Vistu

s Frameworkem 3 jdi do pr(d)ele vývojáři, neexistuje zatím ani v betě

0/0
6.4.2007 14:02

Nemo7

Re: Re: Přechod na Vistu

Začnu také používat Váš slovník  -  nevím, kdo je v p*deli. Když je někdo d*bil přesvědčený o své neomylnosti, který neumí ani Googlit, tak mu to oplatím.... Stáhl jsem si soubor dotnetfx3setup.exe ze stránky http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=10CC340B-F857-4A14-83F5-25634C3BF043&displaylang=en. S vaším vyjadřováním asi nebutete umět anglicky, ale třeba Vám někdo tento odstavec přeloží. IMPORTANT: If you have installed previous pre-release versions of the .NET Framework 3.0, such as Beta 2, RC1 or Community Technical Preview (CTP) builds, then you must uninstall these versions using Add/Remove Programs in Control Panel before installing this final release version. ... Framework 3.0 is included as part of the Windows Vista™ operating system ... This redistributable package is for Windows XP and Windows Server 2003. Datum vydání je 11/21/2006. Pěkný den a pěkné Velikonoce. Copak reagují pouze totální magoři ?

0/0
6.4.2007 15:16

Ano

www.sexymousepad.com

:-) Zivot muze byt zabavny i s PC: www.sexymousepad.com ;-D

0/0
5.4.2007 11:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.