Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vytvořte si efektní fotografické DVD, které přehraje každý

Také byste měli rádi vaše fotografie umístěné na dokonalém DVD? Představíme vám desítku programů, pro které je to hračkou. Vyrobte si DVD-Video z vašich fotografií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tom

fotoalbum

ahoj lidi nevíte o nějakým free prográmku kterej by udělal super album  se zvukovým doprovodem??na netu jsem našel jen samý trial verze když to za něco stojí;-(

0/0
25.11.2007 21:33

hoogs

JEŠTĚ LÉPE PHOTOSTORY 3

Vše máte ve WMV:-Pzdarma.;-)

0/0
24.4.2007 23:26

hoogs

Jedině PICASa 2

a zadarmo.;-D;-D;-D

0/0
24.4.2007 23:21

Rivelino

FotoOffice 3 Professional

www.FotoOffice,eu

0/0
24.4.2007 19:49

Rivelino

Re: FotoOffice 3 Professional

http://www.FotoOffice.eu

0/0
24.4.2007 19:50

Nelde

Trial verze

To si nemohl dát autor práci a uvést alespoň jeden free prográmek? A nějaký z nich vyzkoušet? Základní problém těhle programů je, že fotky převedou na rozlišení PALu, což je dobré pro DVD ale na nic pro uchování. A většina DVD přehrávačů umí ukazovat jpg z CD, takže je to zbytečné, kromě případu veřejných prezentací.

0/0
24.4.2007 13:37

Kocourek.Mikes

Re: Trial verze

Naprostý souhlas, hrál jsem si kdysi s převodem do VCD a SVCD (super video CD formátu) a nestálo to za to ... jednou si to pustíte a pak stejně návětěvě ukážete radší 3 papírové fotky, jinak je to otrava a zapínat kvůli tomupixlu a ladit AV vstup kdyz jich máte obsazených š nebo více, je na kočku.

0/0
24.4.2007 14:28

BjBe

photo DVD vs CD

nevim jak ostatni , ale ja si paliv vsechny fotky jeste na CD. moc jsem s DVD neexperimentoval, ale na DVD mi nesli vypalit fotky jako soubory , aby to potom prehral stolni prehravac. na DVD se musi udelat z tech fotek specialni prezentace a ta potom funguje. coz zase nesplnuje potreby zalohy tech originalnich fotek.

na CD vypalim soubory i s adresari a stolni DVD prehravac je schopnej precist adresarovej strom a v nich soubory jpg a zobrazovat je jako fotky. nastavim si automaticke posunovani a mam to stejne. spojene i se zalohou originalnich souboru.

0/0
24.4.2007 12:01

erben3

Re: photo DVD vs CD

Máš pravdu jen částečně. Prezentaci na DVD může doprovázet hudba, můžeš dělat efekty, jakoby posuny kamery po fotografii, zoomování, titulky, namluvit vlastní komentář... Je to lepší, než vysmažit fotky na CD a pak blik... fotka... blik... další fotka...

0/0
24.4.2007 15:50

alnath

Re: photo DVD vs CD

No ono taky záleží na DVD přehrávači. Mám Pioneera a ten samozřejmě přežvýká jakékoliv datové DVD (klidně i RW) a jestli je v adresáři obrázek, tak ho zobrazí, když je tam mp3, tak ji přehraje. Nemusí to být v žádném DVD formátu, stačí obyčejný strom z PC

0/0
24.4.2007 17:22

erben3

.

V článku není zmíněn Photodex Proshow Producer, který já  považuji za naprostou špičku po všech programech, které jsem vyzkoušel.

0/0
24.4.2007 10:22

kucind

Re: .

Jj, moje řečR^

0/0
25.4.2007 7:49

poutnik

Re: .tak..

tak jsme ho vyzkousela.. ale jeden problem - ve vysledku je obraz mirne rozmazany/na PC, v DVDprehravaci jsem to jeste nezkousela/..ale hlavne popisky jsou silne rozmazany.. je tak normalni nebo nekde delam chybu??

0/0
25.4.2007 15:48

Jose.D

jen pro win

v přehledu mi chybí alespoň jeden program pro linux..

0/0
24.4.2007 1:22

KaKa

Re: jen pro win

mě naopak vůbec ne. máte svoje repozitáře, manuály a návody ... tak co ještě chcete?

0/0
24.4.2007 6:22

JeCh

Re: Re: jen pro win

Pro Linux je k dispozici například DVD-Slideshow: http://dvd-slideshow.sourceforge.net/wiki/Main_Page

a k němu případně nějaké GUI. Pro Windows je k dispozici zdarma DVD Slideshow GUI - http://download.videohelp.com/tin2tin/.

0/0
24.4.2007 7:35

MokrOus

Re: Re: jen pro win

Ano, ale tohle je prece server pro vsechny, tak bych cekal, ze by bude (kdyz uz nic jineho, tak alespon) zminen soft pro jine OS nez od MS. At uz Linux nebo MAC OS. A stejne tak, jak uz nekdo zminil i pro Win by tu melo byt neco free. Bez to je obsah clanku proste neuplny a svym zpusobem i matouci.

0/0
24.4.2007 14:12

km@

Re: jen pro win

Běž si skuhrat na svoje menšinové servery - to vaše 0.1 % uživatelů nestojí za to, aby se tím rozumný člověk vůbec zaobíral. Já jedu dva roky na MACu, ale v životě by mě nenapadlo se všude vnucovat s fňukáním, jako to máte ve zvyku vy. Jestlipak to nebude tím:  je všeobecně známo, že k WIN usedá člověk se šroubovákem, k MACu se sklenkou vína a k LINUXu s uhrama...?

0/0
24.4.2007 7:57

hurvajs

Re: Re: jen pro win

no dle tvého příspěvku bych řekl že ty používáš vidle..... ke kydání hnoje ;-D

0/0
24.4.2007 8:29

máza

Re: Re: Re: jen pro win

Horší je, že má pravdu... :-/ Proč se vždycky do diskuzí pod články, ve kterých je popisován program pro Windows, sesypou Linuxáci? K vám na Linuxové servery taky nechodí nikdo prudit s tím, jak mají Windows lepší softwareovou podporu, a že není problém pod nimi rozchodit cokoli, zatímco sehnat konkrétní program pod Linux je asi jako shánět ho pro DOS...

Linux je dobrá věc na server, ale jako pracovní nástroj (pokud neděláte web) nestojí za moc. Ano, Windows mají určitě víc chyb, špatnou architekturu atd., ale dokud se výrobci softwaru a hardwaru nerozhodnou Linux více podporovat, bude v menšině. A to bude trvat ještě hooodně dlouho... Tak si zatím stěžujte na svých fórech, a neotravujte s tím lidi, které to nezajíma.

0/0
24.4.2007 9:46

BjBe

Re: Re: Re: Re: jen pro win

pod nektere clanky se sesypou docela opravnene, ale zrovna pod tento je to blbost

0/0
24.4.2007 11:58

JeCh

Re: Re: Re: Re: jen pro win

Nemáš pravdu v mnoha věcech. Pod články o linuxové problematice se velmi často sesype mnoho okýnkářů a začnou blábolit nesmysly. A co se týká například SW výbavy zdarma, v některých oblastech je na Linuxu mnohem větší výběr než ve Windows. Vezmi si například MIDI Sequencery - pro Linux jsou minimálně 2 špičkové zdarma, pro Windows nic. To samý platí o realtime efektech nebo virtuálních studiech.

0/0
24.4.2007 12:24

máza

Re: Re: Re: Re: Re: jen pro win

Samozřejmě, že Linux má už v základu distribucí řadu free software, který svému účelu slouží stejně, jako software, který je pro Windows placený. Ale na druhou stranu, pokud člověk musí využívat software, který alternativu prostě nemá (různé CADy, MatLab se Simuliknem...), není holt jiná možnost. Ale o to mi nejde...

Hlavním důvodem toho, proč jsem tento příspěvek napsal, je neustálé opakování té samé situace. Když jsem si koupil notebook, snažil jsem se do něj dostat Linux (Ubuntu), ale měl jsem problémy s hardwarem. Prolezl jsem spoustu fór týkajících se Linuxu, ale nikde jsem nenarazil na nikoho, kdo by mi radil: "Nejde to? To chce Windows!" (disk se nainstalovat nepodařilo, ovladače pro Linux vyšly až po čtvrt roce).

Na druhou stranu, pokud se na Technetu objeví článek o Windows (oprávněně, je to majoritní systém), ihned se vyrojí Linuxáci, a začnou kázat a konvertovat... Pokud nějaký článek o Linuxu chcete, napište ho a zveřejněte, ale nestěžujte si, že to nikdo neudělá za vás...

0/0
24.4.2007 13:44

darkhalf

Re: Re: jen pro win

...Je všeobecně známo...";-D;-D;-D zajímavé kecy...;-D

Soudím, že ty u toho taháš každý večer litr kvalitního krabicového....Rv

0/0
24.4.2007 9:56

Hook

Re: Re: jen pro win

K Macu usedá počítač se sklenkou vína proto, aby se opil, a nevěděl, jaký množství softu není pro Mac uděláno.

0/0
24.4.2007 10:14

cwapa

Re: Re: jen pro win

hehe 100% SOUHLAS... sice sem s linuxem blbnul ale ted ....

rad si dam sklednku u mac a nechalse pohladit designem.... kdyz na to nenajdu potrebny soft, mame zde widle ktere nezklamou mnostvym nelegalniho softu ktery je zdarma k dostani na tune for :)

linuxaci sou nasr ze nemaj moznost porusovat zakony nebo co?

0/0
24.4.2007 13:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.