Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové procesory Intel: nástupce Core2Duo a inspirace u AMD

Válka mezi předními výrobci procesorů, AMD a Intelem, se dostává do dalšího kola. Intel připravuje osmijádrové procesory, nástupce Core2Duo a použije některé osvědčené technologie AMD. Co náš čeká v příštích měsících?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

psy.co

:)

Vynikajici clanek, chyby se daji odpustit a nikomu to zily myslim netrha. Bravo p. Stach.R^

0/0
13.4.2007 15:47

JK

Autor je neinformovany diletant

Prosim vas. Kdy uz se poucite. Prestante opakovat ten neskutecny blabol, ze jadro Conroe ma 4MB! Vsechny procesory E6x00 maji jadro Conroe. Tedy i E6300 a E6400, ktere maji jen 2MB L2 cache. Jediny CPU s jadrem Alendalle je E4300!Rv

0/0
13.4.2007 14:52

JK

Re: Autor je neinformovany diletant

jako kdybych to nerikal... Nehalem nebude pouzivat APPI ale Common system Interface (CSI).....!

0/0
13.4.2007 14:56

KK

Re: Re: Autor je neinformovany diletant

;-DCOMMON RAIL

0/0
13.4.2007 19:21

Marty

Re: Autor je neinformovany diletant

http://www.zive.cz/h/Uzivatel/AR.asp?ARI=132802Já nevím ale hned na první stránce vidím výpis z CPU-Z z E6300(2MB L2), kde stojí Allendale!

Nebo je to tak profláklá dezinformace, že o ní nevěděli ani autoři CPU-Z???;-D

0/0
13.4.2007 15:57

DigitalDooM

Re: Autor je neinformovany diletant

kde v článku vidíte nějaký nesmysl o tom, že bych se nějak výrzaně pozasatvoval nad tím, co je Core se 4MB a Alendalle? v textu snad slovo Alendalle ani napadlo ...možná váz zklamu ale Alendalle možná ani neexistuje, i to E4300 je core akorát s 800MHz FSB ;) za APPI se omlouvám, chyba vznikla nedorozuměním :) 

0/0
13.4.2007 16:07

L.

Re: Autor je neinformovany diletant

Seš magor.

0/0
16.4.2007 12:13

R-Man

8 jader do desktopu?

No ja si myslim, ze 8 jader do desktopu je uplna zbytecnost. Neumim si predstavit, ze do konce roku 2008 bude aspon jedna "obycejna" aplikace ci hra napsana s optimalizaci pro vicejadro. Dnes je takto psane pouze minimum aplikaci, co bezny uzivatel pouziva na svem desktopu. Vlastne znam jen jednu, a to je navic setric obrazovky (BOINC). Mam pocit, ze tu zacina stejne smesna honba za vice jadry, jako uz probiha u megapixelu :-DDD

0/0
13.4.2007 12:41

shinigami

Re: 8 jader do desktopu?

Na jednu stranu je to pro vetsinu lidi zbytecne, na druhou, pokud to bude za dva roky stat stejne jako dnesni dvoujadra a opravdu pujde omezit nevyuzita jadra, aby nezrala stavu, proc ne?

Jinak rok je ve vyvoji sw systemu hodne, dost pomuze uz jen to, ze se na vic jader zoptimalizuji systemove knihovy.

0/0
13.4.2007 13:04

kernel

Re: 8 jader do desktopu?

BOINC je SlySoft je pro me jedina motivace proc si poridit nake 4jadro pod 65W :)

0/0
14.4.2007 17:08

Jan V.

Tohle je technický server?

Proč pan Jan Stach píše Mhz i MHz? Prož hodnotu a jednotky píše s mezerou (3 GHz) i bez (1,86Ghz)? Ví pan Stach, jak je to správně? Kdyby to alespoň psal pořád stějně, ale takto je vidět, že si správným psaním neláme hlavu. Raději žádné takové članky. Děkuji, uděláte více škody, než užitku.

0/0
13.4.2007 11:32

franta

Re: Tohle je technický server?

Raději takový článek než gramaticky vyladěný spisek s nulovou informační hodnotou.

0/0
13.4.2007 11:43

R-Man

Re: Re: Tohle je technický server?

Radeji clanek s hodnotou a k tomu gramaticky spravne, to je prece zaklad, pokud neco nekam pisu, ..u vas ne?

0/0
13.4.2007 12:36

DigitalDooM

Re: Tohle je technický server?

Ačkoli se snažím o gramatickou správnost tak prostě ne každý se v té češtině tolika vyžívá ... já myslím, že tyto ,,hrubky" nejsou tak strašné, smysl to má i s nima - Ano sem tam ustřelím písmenko ... nemyslím že nadělám nějakou škodu ... navíc v závislosti na tvaru ve kterém chci použít číslici a jednotky se musí psát dohromady i zvlášť ... takže omlouvám se pokud vám to tolik vadí a zcela to podle vás dává článku jiný význam nicméně mě spíše zajímá aby to bylo obsahově dobře a zajímavé ... na gramatiku se snažím dávat pozor, ale ne každý máme češtinu zcela v malíčku ....

0/0
13.4.2007 13:01

Daniel Čech

Re: Re: Tohle je technický server?

No on je problém v tom, že pokud čteme články po všech stránkách správně napsané, tak se sami učíme, jak to být má. Potom to tak píšeme taky. Pokud však ani ve veřejných médiích nevidíme vzor, získáme pocit, že je to vlastně jedno a jen diletantsky lpíme na "obsahu". Souhlasím s názorem, že do veřejných médií se má psát správně a pokud publikujete a potažmo za to i dostáváte peníze, najměte si korektora. Ten zase nemusí rozumět technické stránce, ale pravopisné a typografické hrubky odstraní.

0/0
13.4.2007 15:09

martanecek

Re: Re: Re: Tohle je technický server?

R^

0/0
14.4.2007 11:27

tanger123

Re: Tohle je technický server?

doporucoval bych Vam se o tom poradit s psychiatrem

0/0
13.4.2007 17:58

jirka

Re: Tohle je technický server?

ano tohle je technický server, a protože tomu kulový rozumíš, tak aspoň zkritizuješ písmenka, obrázky, odstavce, zarovnání, ošklivě sladěné reklamy, ... Jdi si číst ábíčko a neotravuj

0/0
14.4.2007 10:52

dezzo

Re: Re: Tohle je technický server?

To je dobry, autor napise chybe fyzikalni jednotku frekvence a ten kdo na to upozorni tomu nerozumi. ;-D;-D;-D;-D

Ty ses taky yteligent myslim.

0/0
15.4.2007 0:34

BrainLess

Re: Tohle je technický server?

Z radoby intosu tveho razeni je mi vzdycky blivno. Neco udelat to ne ale hanit to umi kazdej blb. Muzu ti rict ze je mi uplne sumafuk jestli je napsano 1.63GHz, 1,63ghz 1.63 GhZ nebo 1.63    GHZ. muj mozek to prebere a pochopi co tim autor chtel rici, mas s tim nejakej problem ? Nebo je to nejakej syndrom maleho pindiku s nutkavou potrebou predvest jakej ze JA jsem to ale king.

0/0
14.4.2007 18:04

dezzo

Re: Re: Tohle je technický server?

Tak to je sila. Nejaka nicka, chrchel vesmiru se tady bude rozkrikovat. NE! Neni to jedno. Neni jedno jestli napises GHz, gHz, Ghz nebo ghZ. Jedna se o frekvenci a jeji nasobky a ta ma presne dany nazev ty kryple! :-©:-©:-©

0/0
15.4.2007 0:25

stoural

Re: Re: Re: Tohle je technický server?

Prosim te - nema smysl se bavit z lidmi, kteri neprisli na to, ze existuji nejake carky ve vete atd. :-) Proste lama podpori vzdy lamu. ;-D

0/0
16.4.2007 20:45

No Flame

Re: Tohle je technický server?

V této diskuzi se projevují typické výdobytky dnešní doby. Kdysi prakticky nikoho ani nenapadlo posuzovat, zda mezinárodně uznávané jednotky lze psát jinak, než správně. Příslušná neznalost byla prostě neomluvitelná a v seriozních zdrojích se nevyskytovala (a těch jiných moc nebylo). Pokud ovšem dnes někdo napíše veřejně "s osmy jádry" a jiný si dovolí to komentovat, je komentátor vzápětí "kamenován", že předem nepochyboval o konci BTX (tohle se nedávno skutečně stalo, a není těžké uhodnout, kde). Bylo řečeno, že všechno je relativní. Snad, ale přesto zatím existují hodnoty, které jsou nezpochybnitelné (a osobně jsem za to světu vděčný). Vyjmenovávat je pro ty, co je neznají (či nerespektují), nemá smysl. Mimochodem, výrok o tom, že hanět umí každej blb, mi silně připomíná dobu, kdy kritika byla nežádoucí. Autor výroku ji patrně moc nepamatuje, zato "dnešní dobu" má silně "pod kůží".

0/0
15.4.2007 12:12

czbacil

Licence

Na co mi bude CPU s 8 jadry, kdyz XP podporuji max 2 CPU (2 jadra) kolik sezerou Visty nevim, ale myslim, ze 8 CPU bude pro MS brano jako server a tim bude chtit mit server verzi OS, nebo ze by MS vymyslel nejaky server to home user :)

0/0
13.4.2007 9:59

reakce

Re: Licence

Zajímavý názor. Takže kvůli neschopnosti výrobce dominantního systému by se měl zastavit vývoj procesorů!R^

P.S. Další důvod proč utéct od těch kryptofašistů z Microsoftu!

0/0
13.4.2007 10:32

xixi

Re: Re: Licence

No ja jsem jim jen smeju..mnoho mejch znamejch ma nadupany 64bitovy masiny a jedou jim na nim jejich 32bitovy Xpecka - na Visty se bojej toze tam jsou ochrany proti jejich "legalnimu" softu. Technologie jdou rychle dopredu a M$ nebude stihat ani krast napady, aby mohl vymyslet dalsi brecku podporujici novy hardware. Priste treba Nas zastance legalniho softu uz ukradne celej Macintosh. Ja vim, ze to je trosku offtopic. Ale aspon si tady trosku vyleju svoje komplexy :)

0/0
13.4.2007 11:55

TrueRobos

Re: Licence

Mýlíte se. Pro licence je rozhodující počet fyzických socketů pro CPU, ne počet cores na jednom CPU. Pokud to vím správně, WinXP všech verzí podporují až 32 cores.

0/0
13.4.2007 16:05

who

proc si stezujete na male portfolio? co Conroe-L?

Nove pentium zalozene na architekture Intel Core bude mit modelovou radu E2000

V totalnim low-endu jsou Celeorny (Conroe-L)

Takze vcem je problem?

0/0
13.4.2007 9:26

zvedavec

a jak teda notebooky?

Zajimalo by me jakej tak procesor muzu ocekavat v nejlepsich notebookach na zacatku roku 2008 . .nemate nekdo nejakej odhad?

0/0
13.4.2007 2:52

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: a jak teda notebooky?

O procesorech v noteboocích jsme psali v článku http://notebooky.idnes.cz/jaky-procesor-je-pro-vas-notebook-nejlepsi-intel-amd-a-dalsi-pqc-/tech-a-trendy-nb.asp?c=A070329_144545_tech-a-trendy-nb_NYV

Hezký den

0/0
13.4.2007 9:40

jose

no,

tak trochu jednostranně zaměřené na firmu intel..

0/0
13.4.2007 1:41

luk

Re: no,

tak to je snad jasny z nadpisu:

Nové procesory Intel...

0/0
13.4.2007 2:33

mcmess

Re: no,

tahle diskuze bude opet stat za to R^;-D

0/0
13.4.2007 3:57

Boguš

Re: Re: no,

... jn .... AMDčáci a INTELáci se tu budou nesmyslně mydlit .. a těch neřčení z reklamy .... to bude prča ..... ;-DR^

0/0
13.4.2007 6:19

Jan

Re: no, a co mysliš že jetématem článku?

Nicméně hned ze startu je jasně napsano, že AMD má cenově navrh - příště si něco přečti než pustíš blábol;-)

0/0
13.4.2007 11:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.