- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
me se ten design moc nezda, vypada to jako by to nekdo delal doma na kolene - takovou kabinu svari kdejaky udrzbar na vsi. A ty kulaty blatniky vzadu a hranaty ve pred...
u vojenskýho auta ti na nějaký líbivý design vojáci zvysoka prdí...jde o to, aby to bylo co nejsnáze a nejlevněji vyrobitelné. Jinak vojenská auta se nevyrábí nijak extra kvalitně, páč se předpokládá že brzo budou nepřítelem zlikvidovány
ale ACR si koupi rakouske Steyry, protoze Steyr se urcite snazi byt v uplaceni stejne dobry jako Saab...
Steyr doda nova OTcka, ktere Tatra jaksi nevyrabi.
Je to pekne citat, ako sa dari bratom cechom. Len malokto si vsak spomenie, ako ceski vladni predstavitelia po revolucii zastavili slovensku vojensku vyrobu, pricom cesku ponechali. Na Slovensku padlo vsetko, co dovtedy fungovalo za Ceskoslovensko. Teraz su slovaci v prdeli, pretoze stratili vsetky trhy. Cesi nestratili. Nikomu nic nezavidim, len ma napadol takyto postreh. A este... trochu mi kruti usta do usmevu, ked pocujem Tatra Koprivnice. To ako keby na Slovnesku vyrabali vozidla zn. Snezka, alebo kamion Sumava
nic si z toho nedělej, před nedávnem tu na iVčera psali, že chce vláda zrušit smlouvu AČR s Tatrou nákup nákladáků kvůli slabému zastoupení českých firem v Tatře. Tatra se nedohodla s jedním posledním větším CZ dodavatelem kvůli kvalitě.... no a tender Tatra vyhrála bez výběrového řízení, protože vláda si přála výhradně českou firmu a kolik českých firem vyrábí vojenské náklaďáky, že? Záměr dobrý, ale výsledek...
V každém případě, navzdory mé prvotní rozladěnosti, děkuji redaktorům za opravu v nadpisu ("Česká Tatra -> "Tatra") a v textu ("Česká armáda" -> "česká armáda").
Jsem mile potěšen :-)
Tím považuji za rozumné ukončit debatu o českých a moravských problémech. Kdo chce, chápe, kdo nechce, nepochopí nikdy... Diskuzi, na toto téma, co se mně týká, je možné smazat.
Ještě jednou díky za nápravu.
mozna by nebylo od veci mit ke kazdymu clanku dve diskuse - jednu normal a druhou na hrubky.
Osobne me takoveto prispevky nebavi cist (jsou pro me bez hodnoty, a naopak me obiraji o cas), na druhou stranu hrubky v clancich tot vecny problem.
s jedním kolem? když jsem byl na vojně, tak jsem jezdil s 815 a vyvěšenými čtyřmi koly (všechna vnitřní, tzn. 2 a 3. náprava) a jela v pohodě.. Jinak to je teda dost funkční design, co? Svezl bych se...
jizda je s tim paradni. jeste kdyz vas veze lopraisuv mechanik. :)
A že v galerii montujete 4x4, 6x6 a 8x8 Tatru pod jeden titulek 4x4, to Vám v Idnesu asi vůbec nevadí ?
Taky jsem na to koukal. Ty prvni obrazky krasny Tatrovky a u toho 4x4.
Pojem dokráčení mi celkem nic neříká, ale TATRA osmikolka s vyvěšeným pravým předním a posledním pravým kolem nás skvěle vozila po poušti bez nejmenších problémů.
Dobrý den,
velmi mě mrzí, jaký nadpis jsem musel zvolit. Články "technet" čtu pravidelně, ale to, co se nám poslední měsíce předkládá, je již naprostá katastrofa. Včerejší článek o životě z "černé díry" ve vašem podání byl směšný, ale vem ho čert.
Nemůžu a ani nechci však zavřít oči nad tím, co si vaši rádoby novináři dovolují z nacionálního hlediska. Spojení "Česká Tatra" je podle mě skandální a žalovatelné. V životě jsem se s podobným hnusem nesetkal a "technet" to řadí do kategorie bulváru, který si nevidí do úst. Krom toho byla Tatra Kopřivnice od nepaměti na Moravě, což pisatele patrně nezajímá, hlavně, že je originální.
No a konečně, "Česká armáda"? To jste opravdu mysleli vážně včetně toho velkého "Č"? Česká může být pošta nebo jiná organizace, která si myslí, že česká = automaticky i moravská. Ale organizace, o níž jste chtěli patrně psát, se týká obou národů, proto se jmenuje "Armáda České republiky".
Polepšete se, prosím. Díky.