- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby raději místo těchto pokusů používali 2GB RAM či více, udělali by lépe. To je to samé, jako ReadyBoost na Vistě, zrychlení pomocí flashky, také neznatelný rozdíl s a bez...
intel inside,idiot outside
ale stat se to precfi muze kazdemu
Sama o sobě je zábavná i fotka nad článkem.
Americká "nediskriminační korektnost" z ní přímo čiší... černá žena, bílá žena, mexičan...
A neni intel turbo memory to same, co RAM? Vzdyt i RAM slouzi pro cachovani stranek z LAP do FAP. Z obsahu toho okenka "Co znamena..." mi to tak pripada. Tudiz je to jen dalsi RAM navic, ktera slouzi vyhradne pro HDD. Vysvetlil by mi tedy prosim autor, proc "Na obranu Intelu musí poznamenat, že základní myšlenka Turbo Memory je určitě dobrá"?
Dobrý den, zaprvé jde o technologii - NAND flash paměť není to samé co RAM, která má velkou spotřebu a při odpojení napájení se smaže. Dále Turbo Memory není jen ten buffer, je to celá technologie, která rozhoduje co se do cache zapíše a dále jak se s tím bude nakládat. Měla by dokázat rozpoznat nejčastěji používané soubory, tzn. neobsahuje jen ty právě spuštěné, a urychlit tak i spouštění programů (popř. systému, ve své prezentaci Intel udává až 20% zrychlení bootování). Jinak si to lze představit jako mezistupeň mezi RAM a diskem, ovšem s menší energetickou náročností, než když je v počítači pouze RAM a disk. Nejlepší by bylo mít RAM a SSD uložiště, bohužel SSD je v současnosti hodně drahé (cca 16 000Kč za 32GB). Pěkný den
... a zákon schválnosti. Normálka. Ale musela to být docela zábava :)
Microsoft v tom má tradici ... Microsoft to dělá i za přítomnosti Gatese ... ten klip všichni známe ( připojení scaneru za běhu PC do USB portu ... modrá obrazovka s varováním )
Protože novináři si zvykli najíst se ráno na tiskovce a večer na rautu, aby pak napsali hezkých pár řádků o každé ptákovině, pro kterou se tiskovka koná takže jestli se na tiskovke řekne něco zásadního, stejně to nikdo nezpracuje, protože 90% novinářů o tom ví kulový a nemá zájem si předem nastudovat problematiku. Takže opíše do svého článku úvod z tiskové zprávy a hotofka
Měli si to nejdřív vyzkoušet nanečisto. V reklamách např. na prací prášek taky vytahují z pračku novou košili a ne tu původní (vypranou).