- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, tohle je vlak. Ne jako Regionova - osobní vůz na podvozku dobytčáku.
...ho stejne hned poskrabou, postrikaji a potrhaji a bude po parade
Jezdim s nim Wien Südbahnhof - Bratislava, cesta na hodinku. Pohodlne, ciste, nehlucne, rychle. Kdyz si to tu nezridime a neudalem v tom neporadek jako v jinych vlacich, muze to byt prijemne svezeni.
Trať do Berouna je elektrifikovaná, takže provozovat tam motorák?? Jinak vlak vypadá pěkně, ale zbytečný luxus. Lepší by bylo modernizovat - víc souprav. Když se hodně peněz nacpe např. do Pendolina, tak pak ostatní jezdí staré soupravy.
Je-li nutný nebo vhodný motorový vlak, byly by lepší systémy. Dieselový elektroagregát. Kde je trakce, tam jet na elektřinu, naftu pálit jen na trati bez vedení. I tam je nejlepší kombinace hybridní, tj generovat elektřinu a pohánět el.motorem (funguje to skvěle i aut).
Důvod, proč to má jezdit na naftu je možná tento. El. trakci provozuje dráha, kdežto byly by spory o spotřebu. Takhle natankují a pojedou jasně za své - nebudou přeplácet. Jenže otázka ekologie je v tahu.
jake vlaky maji modernizovat? Veolia pokud vim zadne stare vlaky nema? Druha vec, trat do Berouna pres Rudnou neni elektrifikovana, takze ses tu snazil vcelku marne
... mají novinku, ale U NÁS na Chebsku už to lítá několik let... (z Německa samozřejmě...)
A co zbytek republiky - tady se jezdí skoro ve drevenych vagonech a vy cajzlaci budete mit zase nove spoje. U vas by meli rusit trate a ne u nas parchanti.
Pavelko, pavelko, nebuď vulgární, nebo si zadřeš do p*dele třísku!!!
V předvedeném vlaku se může pasažér koukat mašinfírovi přez rameno a pozorovat jak jede. Alespoň mám takovou zkušenost z DB. Doufám že to čeští mašínfírové vylepší jako u REGIONOVY a výhled zakryjí ušmudlanými "firhaňky".
Vlak je to pohlednej a odpovídá svýmu určení. Tedy na místní dráhy se zastávkami každých pár km. Je to třída Regionova, pokud chcete srovnávat. Jenže narozdíl od ní, nabízí jízdní komfort rychlíkovýho vozu, proti adaptovanýmu dobytčáku.
jazdím s ním denne na trase Bratislava Viedeň oebb rak. dráhy.
V celom vlaku je jeden jediný záchod a to ešte k tomu veľmi poruchový. Sedadlá sú tvrdé, dreho potiahnuté látkou. 50% času je ten jediný záchodp okazený, kapacitne nestíha a fekálie sa rozlievajú po podlahe. To je realita.
Staré socialistické vlaky sú lepšie. Kto neverí nech si vyskúša tewnto moderne sa tváriaci NEPODAROK