- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
televizní reklamy nalezete na http://www.starmedia.cz
Když se podíváte na reklamu na IE7, tak si týpek nalije cca půlku sklenice a v dalším střihu má skoro plnou sklenici. Inu Ms po***e, co může
Dobrý den, děkuji za hezký článek a odkazy. Vytvořil jsem stránky http://adswatcher.com/
A co takhle http://vlog.modry.cz .. tam aspon (na rozdil od zmineneho blogu) neni vic reklam nez videji ..
Pravda, proč ne? Přidám odkaz do článku.
Takže: soutěží o "nejnápaditější reklamu" je celá řada, ale významnější a kvalitnější než Epica je např. Cannes Lions (canneslions.com) - letos končí právě teď - nebo Clio. Billboard není "netradiční reklama", ale jedno z nejtradičnějších a nejstarších reklamních médií. Na internetu se nejedná o "zakázané" reklamy, ale o tzv. virální reklamy, vymyšlené tak, aby si je díky obsahu, který by v TV neprošel kvůli řadě právních omezení, šířili lidé nadšeně sami. Tím pádem nemůže takové sdílení společnostem vadit, protože si výrobu těchto klipů sami draze zaplatili a na internet to daly k šíření. Taktéž nelze mluvit o "reklamách zakázaných v televizi", protože reklama může být stažena z vysílání teprve poté, co je nějakou dobu vysílána a začně budit pohoršení, následně ji nějaká komise či rada doporučí nebo nařídí - jak kde - stáhnout (což přestává mít vzhledem ke krátké "životnosti" reklam smysl). Btw - reklama na X-Box je jen ubohá 100% kopie oceněné "střílecí" reklamy na Wrangler.
Citace z článku: "Sdílení takových videí na internetu v tomto případě společnostem,
vlastnícím autorská práva ke klipům, evidentně nevadí. Jejich klip se
alespoň dostane k více divákům." To je to samé, co píšete vy, nebo ne?
V "netradičnosti" nešlo o formu reklamy, ale o nápad.
"Google Video -
tento server se nedávno proměnil v univerzální vyhledávač videí,
prohledává nejen vlastní klipy a klipy z YouTube, ale také z dalších
serverů, což z něj dělá." ...Což z něj dělá co? Teď z toho neusnu....