Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochrana Windows pro nezkušené i náročné uživatele PC

Antispyware by měl pracovat automaticky a být uživatelsky přívětivý. Navíc by od uživatele neměl vyžadovat neustálou „péči“ a přitom musí být účinný, aby zachytil co možná nejvíce škodlivého kódu mířícího do PC. My jsme jeden takový a dokonce český našli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kolemjdoucí

Spyware Terminator

R^ Výborný software. Vřele doporučuji hlavně vlastníkům Windows Vista, kteří na každou záplatu od microsoftu čekají, jak na smilování boží. ;-( Používám kombinaci kasperský free+S.Terminátor_(bez zapnutého rezidentního štítu samozřejmně) a nevím co je to virus,malware, nebo spyware... thats all(.

0/0
13.8.2007 21:39

Michal

Re: Spyware Terminator

Take to tak používam,jsi borec

0/0
14.8.2007 14:13

a

a

<a href=http://aaa.cz /a> aa

0/0
25.7.2007 12:53

p.o.p.

Mám

Spybot i AVG Anti-Spyware. Používám oba. Prosím o vaše zkušenosti, který z nich je lepší a který si mohu odinstalovat.

Díky

0/0
21.7.2007 22:53

Search & Destroy

Re: Mám

Spybot patym rokem R^:-)

0/0
22.7.2007 17:00

jirka

-

Antivir nepoužívám, firewall používám ten od MS a nikdy sem žádné problémy neměl, myslim že se to s těma ochranama moc přehání...

0/0
20.7.2007 13:44

martas38

Re: -

Mozna az to tim antivirem projedes, budes se divit, co ti ta MS parodie na firewall vsechno do komplu pustila.

0/0
20.7.2007 14:08

Migilenik

Re: Re: -

To bylo moc pěkně řečeno

0/0
22.7.2007 11:07

Karlik

lepsi nez nic

Tak sem si to vyzkousel a moc spokojen jsem nebyl, ale pro toho kdo nema vubec nic takoveho v PC je to asi lepsi nez to nic.

A za tu samou cenu jako je to nic :-). To se vyplati.

0/0
20.7.2007 7:42

Migilenik

Re: lepsi nez nic

Blbost, za stejnou cenu (nic) můžeš mít spybota. Ten už něco umí a dělá to pořádně narozdíl od Spy...dementátora.

0/0
20.7.2007 7:48

Karlik

Re: Re: lepsi nez nic

SpyBot je fajn, u segry jsem ho tam placnul a ma celkem klid.

Myslel jsem "kdo nema vubec nic". Jinak dobre na clanku je ze dela v tomhle smeru osvetu, a ten "kdo nema vubec nic" se nad tim zamysli a neco si sezene. Ale co si sezene nechme na uzivateli. A tyto diskuze mu jiste poradi ve vyberu toho spravneho SW pro nej.

0/0
20.7.2007 8:11

wwwebmanik

MOC KECÁTE

:-©..tak nevím,ale pro´t tu kritizujete něco,co prostězdarma valí..ane ein defender.......kacalky mám nejraději.. fakt

0/0
19.7.2007 21:20

Migilenik

Re: MOC KECÁTE

Ono je toho víc co valí zdarma a svou práci dělá pořádně. Mám s timhle dementním softem vlastní zkušenost.

0/0
20.7.2007 7:49

jacob

to: einstein

Tvé řešení neni řešení. Člověk, který má problém se spywarem, si určitě bude shánět PC a instalovat na něj linux :D kompilovat si kernel a doprogramovávat ovladače. Hodně chytré :)to se dřív naučí zabezpečit windows, jakože děravý systém to je, ale jak dobře a rychle se jde do něj dostat, tak rychle jde i zabezpečit.

0/0
19.7.2007 16:05

grb

Re: to: einstein

Co furt máte s tím kompilováním a doprogramováváním...ty jsi nikdy instalaci linuxu neviděl, co?

0/0
19.7.2007 16:45

videl

Re: Re: to: einstein

a uz si nekdy videl uzivatele - lamu, kterej ma problem s double-click? to bych vas vy chytraci chtel videt, jak mu doporucujete linux;-D;-D

0/0
19.7.2007 18:18

einstein

Re: Re: Re: to: einstein

presne pre toho uzivatela lamu su niektore distra najvhodnejsie.mam znameho,ktory sa chvalil tym,ze nepouziva win ale linux.ked som sa spytal ktora to je distribucia,tak vravel,ze nevie,lebo on sa v tom nevyzna.vraj mu to nejaky znamy nainstaloval a nastavil pred dvoma rokmi.a bezi bez problemov.tak presne takto som si to myslel.pre lamu je najlepsi linux.ten nic neinstaluje ani nekompiluje.pouziva,co mu je naservirovane.a nebude sirit zbytocne virusy ked zavita na pornostranky.

0/0
19.7.2007 20:49

videl

Re: Re: Re: Re: to: einstein

prisel a nastavil... ;-D;-D;-D

0/0
19.7.2007 20:59

jacob

no comment 2

Proto v první řadě doporučim uživatelům, aby se v první řadě soustředili na prohlížeč (opravdu kvalitní-opera, méně kvalitní pomalej balast-firefox), násladně si zakázali kritická místa windows (netbios port), nainstalovali firwall a naučili se s jeho packet-filterem, což neni u dnešních user-friendly firewallů nic obtížného. Pak se vyhnete blbinám jako "terminator"

0/0
19.7.2007 16:01

ph

Re: no comment 2

Opera je opravdu kvalitní prohlížeč? A od které že doby? Opera nesahá MSIE ani ke kolenům a k Firefoxu se nemůže ani přiblížit.

0/0
19.7.2007 16:41

Queribus

Re: Re: no comment 2

To jste mě rozesmál...;-D

0/0
19.7.2007 17:31

albi

Re: Re: no comment 2

MSIE je nejlepší ? Tak to bude z toho horka...

0/0
19.7.2007 19:22

ph

Re: Re: Re: no comment 2

Nenapsal jsem že je MSIE nejlepší, ale že je lepší než nemožná Opera, která nedokáže ani takovou běžnou věc, jako je například zobrazování fontu který je nastavený v kodu stránky. Neumí blokovat reklamu. To že ji nezobrazuje neznamená že ji nestahuje. Autoři zatajují bezpečnostní díry atd. atd. Zkrátka Opera je big shit.

0/0
19.7.2007 19:59

Sju.Catova

Re: Re: Re: Re: no comment 2

;-)hmmm já Operu neuznávám z důvodu že se nepřizpůsobuje winům a zobrazuje stranky rozlišně než ostatni! PSIE nebo jak to bylo asi neznám, preferuju FF, ale Operu a IE mam taky jen kdyby nahodou

0/0
19.7.2007 23:16

Mira

Re: Re: no comment 2

tak ty to zabal....nulo....;-D:-©

0/0
20.7.2007 21:06

rooman

Re: no comment 2

Vazne nevim o co vam jde. Nejlepsi je prece SAFARI.

0/0
20.7.2007 8:40

jacob

no comment

Zbytečné články podobného žánru mě vždy jen rozesmějí, jelikož vím, jak jsou tyto věci opravdu zbytečné. Akorát vám to bere operační paměť ram a nic z toho. Opravdu zkušený uživatel nepoužívá ani antivir, pokud tedy neni fanoušek warezu. Já osobně používám lokálně nainstalovany firewall s kvalitním packet filterem + další moduly chránící windows například před "injection kodem", v takovémto případě je antivirus na dvě věci. Spyware a podobné blbůstky jsem nikdy nezažil a snad nikdy nazažiji a to jen díky mému kvalitnímu ptohlížeči (opera), který má za rok 17 reportovaných chyb, z toho 17 opravených, když vemu jako příklad IE (180 chyb a opravenych 100), tak neni divu, že nejsem ohrožen.

0/0
19.7.2007 16:01

JJ

Re: no comment

No tohle musí bejt lama jako vrata s IQ balení marmelády. Takovou krávovinu by němej neřek, kdyby mu hubu rozbil.

0/0
19.7.2007 22:13

Bobo

Re: Re: no comment

Miluji věcnu konstruktivní kritiku. Tenhle příspěvek ale svědčí o skutečných (ubohých) kvalitách autora.

Jinak souhlasím s původním příspěvkem, mám podobné zkušenosti na řadě PC, které udržuji v chodu.

0/0
19.7.2007 23:11

einstein

2 riesenia

su tu dve jednoduche riesenia na vsetky neduhy win.su davno vymyslene,tak neviem co sa tu kolo nich tolko kombinuje.riesenie jeden:nedrzat ziadne privatne data na pocitaci a potom vam moze byt jedno,ci dakto precital vasu IP adresu alebo ze kde surfujete,lebo z toho vam neubudne a on na tom nezarobi.riesenie druhe:kupit si ojazdeny pocitac za par supov,nainstalovat na neho linux a pouzivat len na surfovanie,mail,skype atd.Ten druhy,nadupany stroj na ktorom bezi win odpojit od siete a uz ho nikdy nezapojit.

0/0
19.7.2007 11:55

Martas38

Re: 2 riesenia

Predpokladam, ze v te posledni vete mas na mysli elektrickou sit 220V a ne pocitacovou ;-D. Pak je ale skoda nechat zahalet nadupane zelezo a ten linux bych dal primo na ne.

0/0
19.7.2007 12:03

einstein

Re: Re: 2 riesenia

jasne,www siet:-)

ved ten nadupany stroj nemusi zahalat,je mozne na nom robit vsetko co predtym,len ho nepripajat do siete.problem je v tom,ze obycajny uzivatel win ma neobycajne problemy s rozbiehanim tlaciarne,skeneru a pod.pod linuxom.realita je taka,ze linux zatial nedokaze nahradit win vo vsetkych ohladoch.mozno linuxovy geek si poradi,ale takych nie je vela.ja sam pouzivam niekolko desiatok programov pod win,ktore by som ani s pistolou pri hlave pod linuxom ani nerozbehal.ale rozbehnut browser,mail,skype ci ICQ pod linuxom dokaze aj menej lenivy uzivatel win,ktory je ochotny trochu citat a hladat.sam som totizto taky:-)

0/0
19.7.2007 12:38

Inverted cat

Re: Re: Re: 2 riesenia

Takže to mám pracovat na izolovaném počítači a pro poštu si chodit k druhému počítači... zajímavé chraň bůh, abys musel pracovat s dokumentama z pošty (normální kancklkrysa)...

Myslím že stačí pár méně drsných opatření a hromada rizik se eliminuje nebo sníží. Např.:

1)ADSLkáři místo USB modemů, používat externí modem/router a zapnout NAT (ten vůbec vyřeší spoustu potíží hlavně díky tomu, že pokud není router defaultně nastavený tak, že neznámou příchozí komunikaci pošle dovnitř - tak většina lidí tohle není schopna zapnout ručně).

2)na brouzdání po sprosťárnách používat operu nebo FFox a ne IE... a když vyskočí nějaké okno zběsile neklikat na "ano chci". A neinstalovat každou 3,14čovinu, kterou uvidí na netu.

Tyhle věci docela omezí množství potíží... na zbytek pro BFU (utlouk, office, passians) stačí středně dobrý antivir/antispyware.

0/0
19.7.2007 13:34

einstein

Re: Re: Re: Re: 2 riesenia

asi sme si nerozumeli.ja som hovoril o riesenie pre domaceho uzivatela,co sa ludi v kancelariach tyka,tych virusy a podobna haved nemusia trapit,je tam predsa admin aby sa o tie stroje staral.uzivatel nemusi vediet takmer nic (len pouzivat programy ktore normalne pouziva) a vacsinou ani nevie.

0/0
19.7.2007 20:42

DISP

KERIO + NOD + SD

s těmito třemi spokojenost...

0/0
19.7.2007 11:54

ANO, ALE!!!

Re: KERIO + NOD + SD

Ještě lepší kombinace:

COMODO, NOD, ADAWARE PRO R^

0/0
19.7.2007 13:36

Tukan

Re: Re: KERIO + NOD + SD

Ad-aware SE, Spybot-Search & Destroy, AVG ,Firefox :-)

0/0
20.7.2007 8:44

Migilenik

Re: Re: Re: KERIO + NOD + SD

To samé + OPERA + Noadware + Kerio

0/0
21.7.2007 12:32

Matysek.

Pro nezkusene

snad prijemny a snadno pochopitelny software neexistuje. Pokud je nekdo uzivatel v pravem slova smyslu, sahne radeji po kompletnim komernim baliku.

0/0
19.7.2007 10:25

Martas38

Re: Pro nezkusene

Mate pravdu. Akorat ze obvykle nekoupi, ale ukradne na warezu.

0/0
19.7.2007 10:44

já 1.

Re: Pro nezkusene

Pokud je někdo opravdový uživatel, který tomu navíc alespoň trošku rozumí, sáhne po tom, co je dobré a je úplně jedno, jestli je to komerční balík nebo sada komerčních programů různých výrobců nebo sada nezpoplatněných programů různých výrobců. To, že je něco komerčním balíkem ještě neznamená, že je to dobré či dokonce bezpečné. Falešný pocit bezpečí je nejhorší.

0/0
19.7.2007 11:24

Migilenik

Spy... Ter... na nic

Všechny free nejsou na "hovno", např SpybotS%D je perfektní nástroj, skvěle se skloubí s free verzí AdAware. Ale ten kdo napsal na web takovejhle titulek "Ochrana Windows pro nezkušené i náročné uživatele PC" a pak tam dal návod na Spyware Terminator je blázen, Spyware Terminator je mezi antispyware nástroji tak, jako MSIE mezi prohlížeči

:-/

0/0
19.7.2007 9:58

Kosturica

Re: Spy... Ter... na nic

Ad-Aware, Spyboot detto, vzdy cisty comp, preto som si nainstaloval na radu znameho SD a uz to bolo o niecom inom... Este mozem z osobnych skusenosti odporucit Ewido.

0/0
19.7.2007 10:20

Peter

Re: Spy... Ter... na nic

No tak zrovna free Adaware a S&D za konkurenci Spyware Terminatora nepovazuju. Realtime ochrana co ma Spyware Terminator je asi tak 100x lepsi nez u vyse zminovanych. Plus spousta dalsich veci je lepsich, adaware i sd zaspali dobu.

0/0
19.7.2007 16:12

Migilenik

Re: Re: Spy... Ter... na nic

Ano někdo tu skutečně zaspal dobu, jsi to ty a tvůrci Spyware terminátora.

0/0
20.7.2007 7:51

Kosturica

Nikdy mi antivir (Norton) nic nenasiel,

na spyware jedine Spyware Doctor, vsetky tie free aplikacie stoja za h...

0/0
19.7.2007 8:38

martin

Re: Nikdy mi antivir (Norton) nic nenasiel,

Naprostý souhlas :-).

0/0
19.7.2007 9:01

wertz

Re: Nikdy mi antivir (Norton) nic nenasiel,

Taky mi Norton furt nic nemohl najít a když jsem si potom nainstaloval Kasperského, tak jsem se nestačil divit...

0/0
19.7.2007 9:19

já 1.

Re: Re: Nikdy mi antivir (Norton) nic nenasiel,

R^

0/0
19.7.2007 11:26

Peter

Re: Nikdy mi antivir (Norton) nic nenasiel,

Spyware Terminatora pouzivam, mel jsem i SD. SD ma lepsi databazi, ale Spyware Terminator ma super vec - zalozku s neznamymi aplikacemi ve skanu, kde vidite nalezene nezname veci, ktere jdou snadno zlikvidovat. Realtime ochrana je mezi free produkty jednoznacne nejlepsi.

0/0
19.7.2007 16:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.