Diskuze

Nechte své fotky vydělávat, nabídněte je do fotobanky

Svými fotografiemi se můžete nejen chlubit, ale také na nich zajímavě vydělávat. Stačí je nabídnout fotobankám a pak jen sledovat, jak na účtu přibývají peníze.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

honzik

12. 10. 2007 21:16
Me pomohl tenhle manik

Tedy hlavne jeho clanek a pak taky mi hodne pomohl a ochotne poradil pres email: http://petr.vaclavek.com/article/425

Diky nemu ted vydelavam na zahranicnich fotobankach asi 11 000 za mesic a dal to roste!

0 0
možnosti

jiri vaclavek

12. 7. 2007 9:18
fotobanky

škoda že tu nejsou konkretni podminky v jednotlivých fotobankách. U mě jednoznačne vyhrávají zahraniční mirkfotobanky jako stockexpert,istockphoto, dreamstime, bigstockphoto, stockexpert, fotolia, 123rfoto, které jsou začínající tvrdou konkurencí  pro jedničky mezi fotobankami jako jsou CORBIS a GETTY IMAGES ....mimochodem GETTY IMAGES zakoupili mikrofotobanku tusim istockphoto. prodej jmenovaných agentur je corbis 100 000 000 fotek - 251 000 000 dolarů, getty images 807 milionu dolaru a 90 milionu fotek. shutterstock 2 miliony fotek necelé a přes 10 000 000   dolaru tady přesto že ceny u mikrofotobank jsou zlomkové za jednu fotku ,... pruměrný výdělek je u mikrofotobank srovnatelný na jednu fotku s fotobankami klasickými .... napsal bych víc ale viz odkaz dříve.. případě rád napíšu celý článek ....

0 0
možnosti

Jiri Vaclavek

12. 7. 2007 8:27
zajimavý článek

ale fotobanky pro běžného smrtelníka, tzn mikrofotobanky, které opravdu fungují najdete v mém článku ... http://www.photopost.cz/pp5free/clanek.php?id=39

každopádně díky za další tipy na fotobanky

0 0
možnosti

Mára

11. 7. 2007 21:44
já na idnes

kdybych nabídl idnesu fotku která by se někam hodila využili by jste ji?

mohla by to bej celkem sranda se vidět někde v článku. /samozřejmě foto zdarma

;-)

0 0
možnosti

Vaclav Nyvlt - Technet.cz

12. 7. 2007 15:09
Re: já na idnes

Proč by ne? Můžete ji poslat na redakce@technet.cz. V pripadě vetsiho datového objemu prosim vyuzijte sluzeb nektere z internetovych uschoven.

0 0
možnosti

Magumi

11. 7. 2007 17:16
Výdělek

Podle mě to má smysl jenom pro lidi, kteří mají mnoho set a pokud možno spíš několik tisíc kvalitních fotek a takových amatérů zas tolik není.

0 0
možnosti

jiri vaclavek

12. 7. 2007 10:55
Re: Výdělek

znam spoustu lidi a zen na materske ktere se tim v pohodě živí

0 0
možnosti

Petr

11. 7. 2007 14:56
a co zvirata?

jak je to s pravy u zvirat? kdyz bych treba na vystave psu fotil jednotlive rasy a nasledne fotky nabidl fotobance? muzou se majitele psu ozvat? (a bude jim to neco platne? :-) ) a co znacky aut? tim nemyslim SPZ, ale auta jako takova?

0 0
možnosti

jiri vaclavek

12. 7. 2007 10:54
Re: a co zvirata?

no myslim ze majitel psa se asi ozvat nemuze .. s spezkou je to jasne.. fotku pro komercni ucely pouzit nelze ... jako editorial uziti v novinach na idnes zase naopak ano

0 0
možnosti

lachta

11. 7. 2007 14:34
fotky z kompaktu?:)

k tomu můžu říct jen jediné: ne každý je tak dobrý fotograf jako Lucie Vjaterová, a kdo ano, nebo dokonce lepší, bývá profesionál a tohle všechno už dávno ví. :-)

0 0
možnosti

ja

11. 7. 2007 13:03
co kdyz jsem na fotce ?

Co kdyz jsem na fotce a nevim o tom? Ja nechci byt nikde v casopise....

0 0
možnosti

Ralf

11. 7. 2007 15:17
Re: co kdyz jsem na fotce ?

Ty voe já tě viděl včera v novinách !! ;-D

0 0
možnosti

David

11. 7. 2007 12:23
ahoj

;-O;-O;-O

0 0
možnosti

Zpomalenec

11. 7. 2007 11:40
Fotografování velkých akcí

"Především musíte mít publikační souhlas od všech osob, které lze na

snímcích identifikovat. To znamená, že pokud i někde v pozadí stojí

člověk, kterému je vidět do tváře, musíte mít jeho souhlas."

Když se fotí na koncertu publikum, je vidět do tváře několika stovkám posluchačů, tak by se každého mělo tázat, jestli s uveřejněním v tisku souhlasí? Nebo se na to vztahuje nějaká výjimka?

0 0
možnosti

mk

11. 7. 2007 11:43
Re: Fotografování velkých akcí

Pro reportážní účely není třeba svolení osob na fotografiích. Pro komerční ano. Viz případ z minulého týdne, kdy se chlapík poznal na fotce focené kdysi agenturou pro účely zpravodajství a teď si ji z archivu vytáhla reklamka a použila na billboardy.

0 0
možnosti