Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak vybrat kvalitní počítačovou myš. Nepodceňujte hlodavce

Bezdrátová, s ocáskem, optická, laserová, jednoduchá, multifunkční ... vyberte si myšku podle svého gusta. Poradíme jakou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Drahcir

Hm...

Nesouhlasim... Mam klasickou mysku optiku Genius za 150 kc a jsem s ni spokojen... Ten, kdo ji ma za patnact set, bude urcite argumentovat, ze ta jeho je lepsi... Ovsem nevim jak vy, ale ja s mysi nechodim na vystavy :P !

0/0
31.8.2007 15:29

Gilhad

Zvlastni ...

> Na druhou stranu je cenový rozdíl mezi kvalitní a průměrnou počítačovou myší jen pár set korun,

Cili za cenu jedne "kvalitni" muzu mit stado "prumernych" ... ktere mi budou slouzit vlastne stejne dobre...

> Přeci jen, patnáct stovek je více než přijatelná cena, navíc myš neměníme každý měsíc a zdaleka tak rychle nestárne a neztrácí na hodnotě, jako je tomu například u grafických karet.

patnact stovek je prijatelna cena za 10-15 mysi. Slusna graficka karta vydrzi na rozdil od mysi skutecne leta, rozhodne to neni neco, co bych menil kazdy mesic ...

0/0
1.8.2007 18:36

Radek1979

já se postupem času

uplně přeorientoval na tablet a sem plně spokojen ;-)

0/0
20.7.2007 8:47

Hurvajs

utrnout laserovou myš??

Mám MS wirelees laser 6000, utrhnout se mně ji teda nepovedlo a to jsem se snažil hodně. Pravda pokud ji zkouší na zrdcadle tak nejede, ale proč se sakva prodávají podložky pod myši. Microsoft dělá velice kvalitní myši, ale mám dojem že většina lidí zde slyší Microsoft tak už předem ví, že je to šunt.  Radši si ji otestujte a pak mluvte.

0/0
19.7.2007 21:29

0xf

test

k senzorum... a dalsimu mysimu hw. Co tahle ty mysi rozebrat a promerit. Bylo by to celkem seriozni nez se tu prsit. Takove male laboratorni cviko. Myslim ze vic nez zdroj osciloskop a citac potrebovat nebudete. A bude to jasne cerne na bilem kdo je co za mysoun zac ;-)

0/0
19.7.2007 14:57

pisatel69

Nastavitelná tlačítka

Úplně mě fascinuje, jak tady všichni pr0g@m3ři snášejí ódy na myši razer a logitech, dokonalost a pestrost v nastavení atd. Mám jednoduchou otázku: umí tyhle myšičky nadefinovat různé akce pro tlačítka pro každý program zvlášť? Tohle totiž prakticky žádná myš neumí. až na drobnou vyjímku - myši od Microsoftu!!! R^

0/0
19.7.2007 13:28

pepik

Re: Nastavitelná tlačítka

omyl. Pro můj

Logitech Media Play si můžu nastavit všech 10tlačitek+ roller pro kazdy program jakoukoli zkratku/funkci co chci. Výdrž na jednu AA baterku 2400mA 3mesice. Naprosta spokojenost... A na co 10tlačitek? kolik ma vas dalkovy ovladac? tak proto;-D

0/0
19.7.2007 22:03

Sir Humphrey Appleby

Re: Nastavitelná tlačítka

měl jsi vůbec někdu logitech mouse?

0/0
22.7.2007 12:19

kurfa

jedine dve kolecka...

Nechapu, jak nekdo muze pouzivat mys bez druheho kolecka pro horizontalni scrollovani...

0/0
19.7.2007 13:17

psy.co

:)

Hele Doome, clanek dobry, ale G5ku si tam mohl vzpomenout, precijen je to dnes s razrem top mys a misto si tam zaslouzila...

0/0
19.7.2007 10:06

kim

a co leváci

A co leváci? Na ty se opět nemyslí:-/

0/0
18.7.2007 16:52

DD

Re: a co leváci

mno, leda ty souměrné myši :( bohužel ....

0/0
18.7.2007 17:55

Homer1

Re: Re: a co leváci

Proč bohužel? Já je mám nejraději, mě prostě sedí do ruky daleko lépe než ty zdegenerované brambory....

0/0
18.7.2007 18:12

DD

Re: Re: Re: a co leváci

Mnho jasně, jenže ergonomické myši jsou právě dělány pro praváky a levák má smůlu ...

0/0
18.7.2007 19:18

Homer1

Re: Re: Re: Re: a co leváci

Z pohledu leváka - ano... nemají to lehké...

0/0
18.7.2007 19:42

sirouch

Re: Re: Re: Re: Re: a co leváci

Jsem levak, ale od mala si s myskou hraju pravou rukou. Je to vyhodnejsi i kvuli klavesnici.

K levakum: kupujete si i klavesnice pro leváky?

0/0
18.7.2007 21:32

Paffka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co leváci

klávesnici mám normální, dřív, když jsem se učil ovládat pc jsem byl rád, že mám aspon neco, ale odjakziva drzim mys v leve ruce, a je skoda, ze se na levou ruku neda sehnat poradna mys

0/0
30.8.2007 12:09

Jarda

Re: Re: a co leváci

...ale jo. Ergonomická myš pro leváky je třeba tady www.obchodprolevaky.cz

0/0
5.10.2007 8:31

Homer1

Nemáte někdo tip???

Sháněl jsem se po myšce s následujícími parametry, ale zdá se že nic takového nikdo nedělá - ale snad někdo o něco takového zakopl...        

Rozměr: klasická velká myš (ne ty notebookový "buráky").

Tvar: klasický, žádná extravagance co se nedá pořádně uchopit.

Bluetooth, laserová, s miniUSB konektorem pro dobíjení z compu.

Je dost modelů které něco splňují ale všechno nesplňuje, zdá se, žádná myš...

0/0
18.7.2007 16:01

expend

zkusenosti

Mám doma dvě myši, na práci Logitech MX Revolution a na hry Razer Krait. S oběma jsem velmi spokojen. Sám mohu potvrdit, Logitech má jedny z nejlepších myší. Autor článku však také neuvedl, že dnešní trend bezdrátových myší s sebou nese značné nevýhody. Jednak ve ztrátě přesnosti při přenosu přes infra (u MX Revolution) v řádu tisícin což nevadí při použití v kanceláři, ale u her je to trošku jiná káva. S Razerem jsem velmi spokojenej i když je menší i tak padne do dlaně.

0/0
18.7.2007 15:46

DD

Re: zkusenosti

Sdílíme stejný názor, ale rád bych opět podotkl, že článek o bezdrátových myších připravím na příště, jak tak koukám je žádaný, do té doby otestujeme několik bezdrátů, takže bude materiál k porovnání.  

máte podobný vkus, já osobně jsem bohužel už postižený potřebou kvalitního senzoru, což mi u MX Revolution právě velmi chybí jinak bych měl vybráno :) ...  Krait se mě velice líbil, míval jsem staršího Diamondbacka a dnes bych vzal Krait všema deseti místo něj za ty peníze je Krait skutečně špička v kategorii, ale ta velikost není pro každého ... kamarád to označil za myš pro ženský :)

0/0
18.7.2007 16:03

expend

Re: Re: zkusenosti

Je to tak Razer je malej, ale pohodlně sedí v ruce, to, že můžu celou hru odehrát jen zápěstím pez pohnutí paže je super. Přítelkyni se myš líbí víc než MX rev. (což nechápu) a používá v podstatě jen ji.

0/0
18.7.2007 16:30

Amudarja

Technika

Bezdrat optic mouse: TECHNIKA za 299,- Kc 800 dpi, pryzi potazene strany, cerno stribrna, auto rezim uspory.

http://img233.imageshack.us/img233/44/technikauh7.jpg

R^

0/0
18.7.2007 15:41

sibelius

Re: Technika

ty seš za to placenej? Každá koruna z těch 299kč?

A co výdrž na jedny baterie?

0/0
21.7.2007 13:45

txxx

Nekolik slov k autorovi clanku

Procetl jsem si celou diskuzi a musim konstatovat, a aniz bych chtel posuzovat hodnotu clanku, mam pocit, ze autor je priserne arogantni a nesnese kritiku... 26 z celkovych 75 prispevku, ve kterych se vesmes povysuje nad ostatni ctenare, pochazi od autora clanku a prakticky ve vsech nam sdeluje, jaky je expert, pripaden jak vytribeny literarni vkus ma... kritika ma slouzit obvykle k tomu, aby se clovek stal lepsim, ale tady mam pocit, ze autor uz nema co zlepsovat, protoze uz je beztak nejchytrejsi a vsechno vi nejlip...

0/0
18.7.2007 14:56

DD

Re: Nekolik slov k autorovi clanku

Pár slov k vašemu příspěvku ... kritiku naopak vítám, bohužel kritika musí být na úrovni nikoli napadání autora za to, že má jiný názor ...

Zlepšovat je rozhodně co, nicméně já píši o tom, co dobře znám a čím se zabývám, takže mi odpusťte, ale přeci jen mám pocit, že o daném tématu něco vím

Rozhodně nikde nepíši, že vím vše a rozhodně se nad nikoho nepovyšuji, jen odpovídám na příspěvky, tak jak jsou kladeny, nemůžu za to, že musím vysvětlovat fakt, že skutečně vím, o čem píši ...

děkuji za vaše slova, pokud docházíte k názoru, že se povyšuji, pak je to možná tím, že jako člověk bráním svou práci a ujišťuji všechny, že je psána, tak, jak má být.

0/0
18.7.2007 15:20

txxx

Re: Re: Nekolik slov k autorovi clanku

Naprosto nechci zpochybnovat vasi odbornost, nicmene by to pri te obhajobe asi chtelo trochu "ubrat"...

0/0
18.7.2007 15:31

DD

Re: Re: Re: Nekolik slov k autorovi clanku

no o odbornosti bych zrovna nemluvil, ale daným tématem se hodně a rád zabývám, takže vím o něm to co vědět mám :). Jsem zvyklý obhajovat věci a koneckonců i testovat věci důsledně - z toho možná pramení ten váš pocit :) omlouvám se za to, mám rád když je jasno :)

0/0
18.7.2007 15:35

sirouch

Re: Re: Re: Re: Nekolik slov k autorovi clanku

Za koncem vety se pise "." a ne ":)"

0/0
18.7.2007 21:36

psy.co

Re: Re: Re: Re: Re: Nekolik slov k autorovi clanku

ty si tez dobra pi*c/a co nema co delat navecer ze?

0/0
19.7.2007 10:04

jiand38

Preference

tak nevím,mě je celkem úplně jedno,jaké má myš rozlišení,hlavně,že mě po 8 hodinách práce nebolí zápěstí.

PS: momentálně používám MX1000,kterou jste na ddworldu dost kritizoval a plná spokojenost :-)

0/0
18.7.2007 14:46

DD

Re: Preference

MX1000 jsme snad v testu ještě neměli ... tedy pokud si dobře pamatuji, možná mi unikla, ale co já vím, tak logitech byl doposud zastoupen jen modely G3 a G5. Již připraveny mám G7, G5 rev2 je v přípravě a MX Revolution je v pořadí na vydání ...

0/0
18.7.2007 15:22

DD

Re: Preference

PS: na zápěstí doporučuji područku - využívám komplet od Razeru právě díky té područce, upozorňuji, že je to na týdenní zvykání, ale bez toho ani ránu. Od té doby co to používám mě zápěstí už nikdy nebolelo :) Takže vřele doporučuji, vyhněte se gelovým a gumovým - to je horší jak bez područky.

0/0
18.7.2007 15:23

Jiřik

Co to je A4tech ???

To si tady dělá autor snad srandu,když do toho článku nezařadil ani jednu myš od Logitechu.I kdyby autor neudělal jediný test myši od Logitech,tak tam stačilo dát zmínku alespoň o nějaké myši z řady MX.Na to opravdu dělat test nepotřebujete.Mně ten článek připadá jako reklama na razer.Možná jsou skvělé vlastnostma,ale ten vzhled je tragédie.To už bych radši měl na stole tu dřevěnou co je na obrázku.

0/0
18.7.2007 13:26

DD

Re: Co to je A4tech ???

Četl jste to? Jsou to jen tipy na myši ...

nebojte Logitech bude příště a to hned 3 ;) Jen tak mezi námi hodnotit vzheld je ošemetná věc, mě se design Razerů zdá na dnešním trhu mezi běžnými myši jasko nejlepší ... samozřejmě jsou tu ale designové lahůdky jako MX Revolution Logitech, na tu se ale podíváme někdy příště až bude řeč o bezdrátech ;)

0/0
18.7.2007 13:29

Jiřik

Re: Re: Co to je A4tech ???

Četl jsem to velmi pozorně a všiml jsem si,že píšete o tom,že příště budou tipy i na jiné myši.Jen jsem vám svým příspěvkem chtěl sdělit to,že o myších od Logitechu toho bylo popsáno tolik,že jste i bez vlastního testu mohl do svého článku nějakou zařadit.Máte pravdu v tom,že mezi běžnými myši je razer opravdu nejlepší (bohužel jen vlastnostma).Vzhledem se od ostatních bohužel moc neliší.Nejspíše jste chtěl na stůl něco co moc nebije do očí.

0/0
18.7.2007 13:50

DD

Re: Re: Re: Co to je A4tech ???

Mno mewzi námi Logitech G5/57 do očí nijak zvlášť nebije, doporučuji zkusit Saitek 3200 - to je vánoční stromeček. Habu taky dost svítí bez vypnutí, mě osobně se designově nejvíce líbí DeathAdder, to je ukázka skutenčně funkčního jednoduchého designu u běžné myši. Jinak designově se mi doost líbí Logitech MX Revolution - to je král ergonomie :) 

0/0
18.7.2007 15:33

Amudarja

Za 299,-

V Tescu je v akci bezdrat optic mouse: TECHNIKA za 299,- 800 dpi, pryzi potazene strany, auto rezim uspory. Mam ji mesic a zatim funguje bezva !

0/0
18.7.2007 13:14

DD

Re: Za 299,-

Safra - já ji snad zařadím do plánu recenzí :)

0/0
18.7.2007 13:26

Amudarja

Re: Re: Za 299,-

Rozhodne by za to stala.. ma i velmi pekny cerno-stribrny design.

0/0
18.7.2007 14:46

Amudarja

Re: Re: Re: Za 299,-

Zde je obrazek: http://img233.imageshack.us/img233/44/technikauh7.jpg

0/0
18.7.2007 15:37

sibelius

Re: Za 299,-

až na to, že na baterky vdrží cca týden...

0/0
19.7.2007 14:47

Matysek.

Subjektivita

Pane DD, opet (stejne jako na Zive.cz) zapominate na Logitech, ktere jste z doby MX1000 tak odsuzoval, protoze Vam nepadala do ruky. Vzpominejte na Vasi reakci, kdyz si nekdo dovolil napsat neco proti Razeru. Do jisteho smyslu mate pravdu, rozumne jsou i kriteria pro vyber, ale Vasemu hodnoceni se musim smat. Bohuzel naprosto ignorujete i jine vyrobce, kteri preci jen maji take co nabidnout. Zvykam si u Vas, ze v pripade mysidel a klavesnic je trend ignorovat Logitech, Genuis, atd. uz standardni.

0/0
18.7.2007 11:16

DD

Re: Subjektivita

 ... hmmm tohle mi nepřipadá jako ignorace vámi zmíněných značek:

Logitech:

http://www.ddworld.cz/periferie/logitech-g5-herni-mys-10.html

http://www.ddworld.cz/periferie/logitech-g3-v-jednoduchosti-je-krasa-18.html

Genius to samé - minimálně dva u mě na webu máte další značky jsou zastoupeny také: Creative, Saitec, microsoft, Zykon atd. Abych vás parafrízoval, musím se smát vašemu komentáři, je vidět, že moje články nečtete, jinak by jste nepřišel na nesmysl s ignorováním značek. V tuco chvíli vám mohu slíbit brzy test: Logitech MX Revolutions, Logitech G5 rev2, Logitech G7, Logitech MX Air, nějaký ten genius se objeví taky + pár dalších značek ... skutečně nechápu kam jste na ten názor přišel ;)

0/0
18.7.2007 11:32

fil

Re: Re: Subjektivita

"Logitech G5 je aktuálně jednou z nejdražších laserových myší na trhu. Bohužel za danou cenu poskytuje běžnou úroveň zpracování, která se u kvalitní myši dá očekávat. Slabinou myši je laserový senzor, který proti optickému senzoru na starších verzích není pokrokem. G5 má ve výbavě naprosto zbytečná a celou myš prodražující závažíčka. Této myši by slušela cena někde kolem 1200 korun, kde by odpovídala nabízené kvalitě a zpracování.  "

Zaver vasi recenze jedne z nejlepsich mysi na trhu. Skutecne profesionalita a objektivnost sama. ;-D

0/0
18.7.2007 12:42

DD

Re: Re: Re: Subjektivita

To je zase váš názor, udělejte si vlastní recenzi a máte právo na váš názor. Během našeho testování si myš vysloužila uvedené hodnocení ... za ním si i teď stojím ... navíc na trhu je upravená verze Logitech G5 kterou mám v prstech právě nyní ...

0/0
18.7.2007 13:31

DD

Re: Re: Re: Subjektivita

Jen tak mezi námi, každá recenze na cokoli je více či méně subjektivní, protože ji dělají různí lidé. Nechci tedy tvrdit, že moje recenze je ta nejobjektivnější a nejlepší, jen říkám, že se snažím o zvážení a důsledné zjištění všech kladů a mínusů a o následné hodnocení a doporučení - souhlasit nemusíte, ale nepouštěl bych se do polemiky, kdo z nás je objektivnější ;)

0/0
18.7.2007 13:39

psy.co

Re: Re: Re: Re: Subjektivita

Hej to mas mozna pravdu, ale G5ka je jedna z nejoblibenejsich mysi vubec. Ja jsem si delal recenzi sam pro sebe a dal jsem ji 10/10. A je pravda, ze zavazicka jsou k hovn*u, a to jsem grafik/gamer zaroven... Porad bez zavazicek a dokonce i bez toho plastoveho stredu...

0/0
19.7.2007 10:11

Matysek.

Re: Re: Subjektivita

Na tento nazor jsem prisel po precteni teto recenze, ktera je napsana na Technetu a nikoliv na Vasem soukromem webu. Nemohu si pomoci, ale vidim v tomto clanku jen odkaz, na recenzi konkretni mysi, ktere dle Vas jsou "nejvhodnejsi", coz nepopiram, ale nikde tu nevidim sebemensi zminku o konkurentech napr. prave Logitech, Raptor,... nikolov (ano mate poznamku o vydrzi na baterii, tot vse). Pripada mi, ze zde uvadite primarne herni mysi (ano, jsou rychle a presne, coz je pro hry nutne), ale naprosto zapominate, ze uz jen titulek a prvni odstavec je primarne urcen pro informace, podle ceho mys vybirat. Napr. zminka "vzdalovani se o pc" ... porad jsem si myslel, ze je nejaky dosah, nejaky uhel,.. kde mys je schopna pracovat tak, jak ma, coz jaksi vubec nezduraznujete (Ma to byt objektivni rada pri porizeni mysi), pricemz je toto podstatne. Nemit kabel muze byt velice prakticke a pohodlne, ale ani toto nejste schopen napsat.

0/0
18.7.2007 13:53

Matysek.

Re: Re: Subjektivita

Opravdu tedy nechapu cilovou skupinu, pro ktere je ono urceno, resp. nechapu, jak bezny BFU, pro ktereho by mel byt tento clanek primarne urcen, bude vybirat. On si nema z ceho vybrat, desing se nemusi nutne kazdemu libit, napr. do kancelare muze byt i decetni podsviceni mysi neesteticke (subjektivni, jako nazor na desing), nemusi mu zrovna onen Razer padnou (Take mi jeho ergnomie nevyhovuje, byt examatka s podruckou je uzasna) a neni si z ceho vybrat. Kdyz uz to pisete, tak dejte Vase doporuceni, ale take dejte 3 - 4 srovnatelne konkurenty, ktere mohou byt dobrym kompromisem. To je ona ignorace, kterou byste v recenzi pro siroky okruh lidi (tedy i lidi 40+, co pouzivaji pocitace jen na praci napr. excelu) mel jiste zahrnout. Vetsina uzivatelu PC stale jeste nevi, ze existuje e-shop, kdyz onu Razerku nenajdou v beznem obchode (nenajdou, nebo spatne) a zase jsou tam kde byli, nevedi co koupit. Bezny uzivatel nesleduje kolik ms, hz, dpi,... atd to ma, toto sleduje nekdo jiny, ale ne BFU.

0/0
18.7.2007 14:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.