Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chyby ve filmech odhalí vysoké rozlišení. Herci žvýkají alobal

Filmové disky s vysokým rozlišením jsou sice zážitkem pro diváka, pro filmaře ale představují pořádný bič. Stačí chvilka nepozornosti a třeba na americkém letišti se vynoří české hasicí přístroje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

x

hasici pristroj

Ja nevim, ale ten hasicak muze byt klidne slovenske vyroby :)

0/0
9.10.2007 21:22

Pepe

Redakce to nezvládla...

Musím nechat, že televize jste měli teda docela dobré. I fotoaparát byl velmi dobrý. Ale přehrávat dvd a blu-ray na PS3 je  velmi špatně. PC se nikdy nic nevyrovná, a určitě ne PS3 a nebo ten blu-ray přehrávač.

0/0
9.10.2007 17:23

Neo1tex

Re: Redakce to nezvládla...

Tak ty seš opravdovej znalec ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
26.3.2008 13:41

milan

prehravce

Jj, za to muze caplik PAUSE - to se v kine nestane :)

0/0
27.8.2007 16:59

Daniela

Dobrej clanek

A i evidentne vzdelani lide se u toho dokazou i

docela rozvasnit.

Clanek vystihl podstatu veci. Az bude NA CO koukat a budeme na to i

mit cas (osobne si radsi ctu), rozhodne si poridime i dobrou bednu;-).

0/0
24.8.2007 21:05

intercooler

Skutečná zastávka

Kdyby to náhodou někoho zajímalo, tak bych na 100% řekl, že to je zastávka Úholičky.

0/0
14.8.2007 19:42

Ordinary reader

Re: Skutečná zastávka

Jo, měl bych se zastavit u holičky, již mi to leze do očí;-(

0/0
23.8.2007 13:11

mom

Re: Skutečná zastávka

Právě tam sem teď u strejdy, tak to du ráno schvalně porovnat..

0/0
26.8.2007 0:51

[eT]

Re: Re: Skutečná zastávka

A jak dopadlo porovnání? Je to ona zastávka? :-)

0/0
30.9.2007 15:48

intercooler

Re: Re: Re: Skutečná zastávka

Jsem si tím 100pro jistej. Ps mapa zde.http://www.mapy.cz/#x=132918352@y=136247552@z=16@mm=F

0/0
4.10.2007 1:33

Mao221

technická

když už si chtěj redaktoři technetu utahovat z filmařů, měli by si zamést před vlastním prahem - zastávka kterou ukazují totiž není situována v Černé Hoře ale ve Švýcarsku - viz cedule Chur Ost ( Chur Východ ), což je město ve švýcarském kantotnu Graubuenden;-)...což ale na renoncu ze strany filmařů zas tak moc nemění 

0/0
13.8.2007 11:07

Mao221

ZEWLCREW

0/0
13.8.2007 11:03

x

x

co takhle hodit sem taky url?

0/0
8.8.2007 9:26

John Coffey

+++++

Tak Vam nevim...

Na diskusi jsem zabrousil spise ze zvedavosti a opet s doufanim ze se dovim reakce ci zkusenosti jinych nez redaktoru Technet.cz. Opet jsem se zklamal. Je az s podivem kolik lidi je schopno psat sve prispevky jen proto aby napsali svuj pseudonazor jaci jsou na Technetu pitomci. Jenze mili pratele o tom to neni. Uvedomte si ze predmetem clanku bylo porovnani BR a DVD a to zamerne napsano vskutku subjektivne (bez vicemene nudnych technickych detailu) tak aby byl clanek ctivy a pochopili ho i ti kteri netravi noci zabaleni v pozlacenych HiFi kabelech. Souhlasim s panem Kuznikem (nize) ze se takove prispevky ctenaru stavaji nudnymi. BTW: Kazdy prispevek ktery se navazi do redaktoru je defacto offtopic.

..coz je vlastne i ten muj...

0/0
6.8.2007 18:21

falm

Re: +++++

Off topic jste, vazeny, bohuzel vy!

Redaktori jsou profesionalni novinari (nebo jsou za ne prinejmensim povazovani a jsou tak i honorovani) a jako takovi jdou s kuzi na trh. Podtrhuji slovo trh. V zadnem pripade to neznamena, ze si ma zakaznik (ctenar) trhnout nohou. Kazdy, kdo prezentuje nejaky nazor, poskytuje nejakou informaci, musi pocitat s ohlasem - od toho koneckoncu diskuse jsou. A melo by byt prinejmensim novinarskou etikou (kdyz uz ne primo profesionalni redakcni politikou) reagovat na nejzavaznejsi prispevky. Nedeje-li se tak a najdu-li d 8/8 stale jeste preklep v textu napsanem 19/7 ("HD rozlišení je nyní marktingovým pojmem") - znamena to jedine: ani autor ani redakce si svych ctenaru nevazi.

0/0
8.8.2007 9:54

ABC

Re: Re: +++++

Na to se nedá nereagovat !! Já osobně považuji celou redakci Technetu.cz za sbírku nudících se zaměstnanců, kteří se už na nic nehodí, v čele s dobrodruhem a amatérským sebevrahem panem Všetečkou (všichni pamatujeme jeho osvětový článek, jak vyčistit VF trafo "skleněného" monitoru, že..? :o)))). Snůšky nesmyslů, blábolů a neověřených desinformací, co zde plodíte, nemají (nejen) na internetu obdoby !! Čest práci, ale té vaší už raději ani ne.. !!Rv

0/0
10.8.2007 9:42

VíKo

Re: Re: +++++

"Vážený" pane Falm. Mám intenzivní pochybnost, že máte byť jen povšechnou povědomost o tom, co se v článku řešilo... Pro vás to byla změť obrázků a nějakého textu, ve kterém jste si dal za cíl nalézt chyby. Což se vám po úpěnlivé práci podařilo. Polilo vás blahé teplíčko, jak jste na tom dobře a rychle to sem napsal. Že to kromě Vás zajímá ještě další tři vyšinuté jedince je smutnou skutečností, která przní diskusi, která mohla být zajímavá. Pro mě jste imbecil.

0/0
23.8.2007 8:04

Ordinary reader

Re: Re: Re: +++++

Vážení pánové, díky Vám jsem se dnes poprvé od srdce zasmál. Děkuji, jen tak dál;-)R^

0/0
23.8.2007 13:08

wildge

To nic neni,

i na beznem DVD, ci v kine na Vas obcas ve Svycarsku vyskoci ceska cedule se jmenem ulice.

0/0
2.8.2007 13:56

PepaBob

Re: To nic neni,

Mám tušení, že kdysi i husitský bratr Žižka měl na ruce hodinky.

0/0
7.8.2007 9:39

Homer1

Re: Re: To nic neni,

To nebyl Žižka, to byl rudoarmějec a vracel se z Berlína. Neměl na ruce jedny hodinky ale měl jich tam deset - davaj časý  :-)))

0/0
7.8.2007 22:58

apokalypsa

Tady nic neni a nebude

HDTV je uzasne, souhlasim.

Ted jen, kde sakra vzit ten signal, mam jen neco malo na satelitu. Kdyz pak vidim v obchode vsechny ty plazmy s podivne deformovanym obrazem, urcite jeste par let pockam a zatim si vystacim s pocitacem a satelitem. To mi reknete, jak vubec mohou dneska ty plazmy a LCD prodavat? Vzdyt je to horsi nez klasicke TV 50Hz. I ty 100Hz nestoji za nic, obraz z DVD je na nich takovy rozplizly.

0/0
25.7.2007 12:22

wildge

Re: Tady nic neni a nebude

Coz o to, ale mne prijde navic jeste ta cena dost predrazena.

Kdyz srovnate stejne velky monitor a TV, co z toho bude mit lepsi obraz a co z toho bude podstatne drazsi?

0/0
2.8.2007 13:58

ABC

Re: Tady nic neni a nebude

nechci se zastávat výrobců TV ani žádných výrobků, ale na těch prodejnách, kde Tv vystavujou, snad maj pro dvacet-třicet TV jednu pokojovou anténu vietnamské kvality (!!) a rozvody snad lektrikářskou dvojlinkou místo koaxu, to se pak nelze divit, že ty TV všelijak blikaj a kroutěj obraz..

0/0
10.8.2007 9:46

milan

Re: Tady nic neni a nebude

To ale neni problem TV, nybrz zdroje signalu. Vetsinou je technicky nekvalitni (jak posignalove tak i datove strance).

Obcas tam maji k HDTV pripojeny HDDVD nebo PC a pousteji demosnimky v HDTV kvalite - a to je jiny pokoukani...

0/0
27.8.2007 16:56

Sperli

Ještě dodávám

V obou případech se počítá s tím, že divák (většinou ne Čech) i tak nerozezná, o jaký jazyk se jedná, že nebude znát ostatní reálie, resp. že se bude soustředit na jiné věci, než detaily. Jak je ale vidět, kolikrát je divák pozornější, než by studia chtěla, viz odrazy štábu v brýlích. :-)

0/0
25.7.2007 11:16

Sperli

A co kina?

Autor článku uvádí, že filmaři si díky novým technologiím musí dávat větší pozor, pozapoměl ale na to, že v kinech máme vysoké rozlišení, ba jistě ještě vyšší, už nějaký ten pátek, přesto se tyhle chyby vyskytují, takže si myslím, že nové technologie nevytvoří podstatný tlak na tyto detaily. Casino Royale bylo natočeno s opravdu ostrým obrazem a  na kvalitní materiál, v kině je toho vidět opravdu hodně. Dali si dost práce se zakrýváním nápisů ať už na chodbách, nebo na obchodech, přesto jim něco uniklo. Uvedu chybu z nižší kategorie - Hostelu, kde si Český Krumlov zahrál Bratislavu: jsme na Slovensku, ale vyskytuje se tam česká zastávka, pražské Hlavní nádraží, navíc i česká hlášení.;-) Tam si s maskováním reálií nedali žádnou práci...

0/0
25.7.2007 11:15

Mimon

Re: A co kina?

No pre amikov a inych to nie je ani nutne, kedze tazko rozlisia ci to je po slovensky alebo cesky :o)

0/0
25.7.2007 12:50

Tajné

Re: A co kina?

A kde by vzaly kina větší rozlišení? Uvědomte si že se většina filmů pořád točí na film.

0/0
30.10.2007 22:46

Johny

Re: Re: A co kina?

Ty jsi fakt vtipnej;-D;-D;-D A jaký asi myslíš že má film rozlišení? Rozhodně x-krát vyšší než nějaký HDTV!

0/0
14.8.2008 0:00

Tajné

Re: Re: Re: A co kina?

Přinejlepším zhruba stejný.

0/0
14.8.2008 2:23

Heretic

Technet

Jste redakce břídilů a nebo mi to  připadá jen tím, že se snažíte reagovat v diskuzích_? Tyto debaty nemůžete nikdy vyhrát. Zákazník(čtenář) má vždy pravdu.

0/0
25.7.2007 10:20

Tomach

Re: Technet

Jen tak ze zajimavosti - TEN Heretic? Kdysi z Fida?

0/0
6.10.2007 7:18

gumbo

Žádný rozdíl

Mě ty obrázky připadají stejné. proč mám ten pocit, že chyba není na mé straně ;-D

0/0
24.7.2007 20:29

Vaclav Nyvlt - Technet.cz

Re: Žádný rozdíl

... nebo je to tím, že máte 14" CRT monitor z roku 1986? Nezlobte se, ale ten rozdil je videt na prvni pohled ...

0/0
24.7.2007 23:37

Ravenhorn

HD je nejlepší

HD technologie je super. Jak se jednou vidí něco v HD tak DVD kvalita je pro mě už nízká a nedostačující. Kdo chce tak ať si dívá na 55cm uhlopříčku, ale já chci pořádnou tv s co nejostřejším obrazem a nejlepšími barvami. A to poskytne jen HD technologie.

0/0
24.7.2007 11:45

Kuk

HDTV slaví v Evropě 25 let a u nás už se skoro vysílá

O2 pokusně šíří HDTV už teˇď a bude toho letos víc. Hlavně na satelitech R^

A když už píšete o HDTV tak sem dávejte skrýnšoty v plným rozměru 1920 x 1080 ne nějaký pidirozplizlosti (Y)

0/0
23.7.2007 2:38

Vaclav Nyvlt - Technet.cz

Re: HDTV slaví v Evropě 25 let a u nás už se skoro vysílá

Zamyslete se nad tím ...

0/0
24.7.2007 23:38

potooczech

HD...

Tak bezny clovek dneska rozhodne nema jediny duvod, proc vzit svoji soucasnou televizi a menit ji za HD ready nebo Full HD LCD (plazmu co ma 1024x768 moc za HD ready nepovazuju, ty starsi uz vubec ne). Vysilani ve vyssim rozliseni jak soucasny PAL se ma u nas testovat az kolem roku 2012 a na pouhe sledovani par filmu na BR nebo HD-DVD pri soucasnych cenach je to ne blbost, ale zbytecnost. Na druhou stranu pokud dneska nekdo potrebuje koupit novou telku a vi ze ji bude mit dalsich 10 let, tak proc si nekoupit aspon nejaky HD ready LCD, ktery jdou cenove dost dolu.

Problemem v CR je digitalni vysilani na velmi mizerny kvalite. Nizky datovy toky a slaby pokryti zpusobuji, ze kvalita digitalniho vysilani silne pokulhava za analogem.

Na druhou stranu vyssi rozliseni se casem rozhodne prosadi, u nas bohuzel tak za deset let, na zapad od nas se uz bezne v HD vysila. Kdo treba sleduje F1 na RTL na HD prenosu a pak prepne na nasi telku v mizernym digi-PALu, tak vi o cem je rec ...

0/0
22.7.2007 16:48

mikes

Re: HD...

Z vaseho prispevku vyplyva, ze ani nevite co HD ready znamena, hlavne ze se tim ohanite...

0/0
28.8.2007 10:06

Tajné

Re: HD...

Pokud vim tak O2 vysílá v HDTV Novu a na kabelu snad it ČT1...

0/0
30.10.2007 22:51

strafer

Re: Re: HD...

je krasne, ze O2 vysila novu ve vysokem rozliseni... otazka je, jestli nova produkuje ty sve porady v necem lepsim nez PAL;-D

0/0
21.6.2008 0:01

Tajné

Re: Re: Re: HD...

Ano, produkuje.

0/0
21.6.2008 0:09

Petr

HD mě nemá co nabídnout

Přečetl jsem si diskuzi a nemohu říci, že by článek byl špatný, chápu o co autorovi šlo, chápu i ty rejpaly kteří řeší nesmyslné věci týkající se detailů v obr.

Mě ale na celé HD prudí to, jakým způsobem jsou lidi oblbováni v obchodech a jakým způsobem se vydělává na neinformovaných lidech. Dokud se v HD nebude vysílat v TV což je v mém případě 99%  sledovacího času, jsou investice do HD televize nejenom vyhozené peníze ale i značný posun k horší kvalitě než na běžné primitivní CRT TV. A to že nebude, je otázka min. 10 ale spíše více let.Navíc výroba pořadů v HD kvalitě je natolik drahá, že ani po této době nebudeme moci sledovat většinu programů v HD. Smutné je i oblbování lidí s digitálním vysíláním které v této oblastni nepřináší vůbec nic nového ba naopak,je výhodou pouze  pro distributory signálu.Takže jediný závěr dnešní doby je ten, že si pod tíhou silného marketingu lidé kupují drahé HD televize které jim przní obraz vysílaný v PAL neskutečným způsobem a sami sobě si nalhávají

0/0
22.7.2007 12:18

vtech

Re: HD mě nemá co nabídnout

Je to individualni. Ja TV nemam vubec, filmy/koncerty sleduji na projektoru, takze mne vubec nezajima, kdy bude TV ty svoje blafy vysilat v HD (muzou klidne 160x120, mono). HD u filmu mne naopak zajima moc. Uz pokukuju po projektorech s vyssim rozlisenim, nez slabych 800x600, ktere mam dnes.

0/0
17.8.2007 13:09

Tomach

Re: HD mě nemá co nabídnout

Nojo, jestli to ale nebude tim ze kdo si koupi HD TV tak urcite minimalne 90% casu sleduje DVD nebo HD disky a ne TV...

Co se HD kvality TV tyce, neni to az takovy problem, samozrejme zalezi zda se rozdeli pasmo mezi 250 lowlowres teleshoppingovych kanalu (nekdy mam pocit ze nektere opravdu jedou v rozliseni 160x160 :) ), nebo 10 kvalitnich.

Vyroba poradu az tak slozita neni, naprosta vetsina filmu je stejne natocena v HD a moderni TV porady se take delaji technikou ktera HD zvlada - alespon u nas v Au. Navic kazda spolecnost ktera dostala pridelene pasmo, musi dle zakona odvysilat urcity pocet hodin v HD rocne (tusim minimalne 1040).

0/0
6.10.2007 7:29

Můj skromný příspěvek k této diskusi...

Pro škarohlídy: (Y) : Mně se článek velmi líbí a jsem si jistý, že byl napsán kvalitně a podařilo se mu zřetelně objasnit to, co bylo cílem článku...R^ 

Skvělé, jen tak dál R^R^R^.

0/0
20.7.2007 23:33

Modern725

HDTV??

HDTV je otázkou blízké budoucnosti, to je myslím bez debat. V každém případě ne každý může mít mít doma televizi, která to umí přehrát v dostatečné kvalitě už třeba jen proto, že televizí které to opravdu umí je zatím jen pár. Celá ta technologie je mladá a je tu i vysoká šance, že bude nahrazena něčím ještě lepším. Osobně mám doma starého trinitrona od sony a dokud neodejde, tak si ho nechám. Pro HDTV ani nemám místo a pokud si budu chtít film užít, stejně zajdu do kina. Takže stejně - HDTV? A na co?? ;-D

0/0
20.7.2007 16:20

Modern725

Re: HDTV??

Na to, abych ve filmech kontroloval, zda herec žvejká alobal, nebo je na hasičáku českej nápis třeba ?? ;-)

0/0
20.7.2007 16:21

Vatik

Protichůdné informace na IDnes

Dovoluji si upozornit na tenhle článek ze 4.1.2007:

http://technet.idnes.cz/nejvetsi-technologicke-propadaky-roku-2006-f1u-/hardware.asp?c=A070102_124420_hardware_NYV

kde se mimo jiné dočtete i takové perly jako "HDTV zůstává drtivě poraženo DVD a obyčejnými vakuovými televizemi." nebo "Hlavně však HDTV není až tak úžasné, jak se nám to různé firmy snaží malovat."

Takže co se stalo? Výrobci HDTV technologie konečně zaplatili a tak je začali novináři chválit? Nebo snad IDnes během půl roku změnila názor a otočila o 180°? Chlapci z redakce by si měli více hlídat co uveřejňují na svém webu, jinak jim lidi přestanou důvěřovat.

0/0
20.7.2007 11:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.