Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Microsoft nabídne zadarmo odlehčený kancelářský balík

Microsoft Works je sada kancelářských aplikací, které firma nabízí méně majetným uživatelům, kteří nepotřebují funkčnost balíku Office. Konkurence donutila firmu nabídnout Works zdarma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Misojogi

kde sa to da stiahnut ?

nie je to len kacica?

na stranke microsoftu som nic nenasiel ...  :-(

0/0
21.12.2007 0:22

Fox_VK

OO.o X MS O...

No co říkají odborníci na můj názor ?

MS O je rychlejší hezčí a trošku inteligentnější v předvídání toho co uživatel míní udělat. Ale tím to končí.

0/0
14.9.2007 15:33

HelaPC

Works

Nevím jak nová verze, ale ty placené nestáli za moc a nemůžou konkurovat OpenOffice ani co se týče kompatibility s Word a Excel

0/0
8.8.2007 13:01

bill

Re: Works

tak pockej na tuto verzi works. OO hodis do kose

0/0
14.8.2007 8:59

rooman

Co myslite ze si vyberou bezni uzivatele?

Microsofti program zdarma nebo nejaky pofiderni program zdarma???

Je to jasne, open office konci.

0/0
7.8.2007 12:45

martas38

Re: Co myslite ze si vyberou bezni uzivatele?

Cesky bezny uzivatel si loolane ukradne MS Office ;-D

0/0
7.8.2007 12:55

JBetak

Re: Co myslite ze si vyberou bezni uzivatele?

Neznám poslední verze Works, ale soudě podle dřívějších je to jiná kategorie. A práce s tím bývala utrpení.

0/0
7.8.2007 13:12

Migilenik

Re: Co myslite ze si vyberou bezni uzivatele?

Works je sice z te trojice "MSOffice, MSWorks a OpenOffice, to jediné co jsem ještě nepoužil, ale ze zkušeností jiných zde debatujících soudím, že pokud by si místo "pofiderniho programu zdarma" vybral ten "Microsoftí program zdarma" solidně by prodělal a ošidil se o mnoha funkcí. Jinak pokud máš jako uživatel OpenOfficu problém, můžeš ho napsat na web http://www.openoffice.cz/ a oni se tou vadou budou zabývat. A openoffice tady není tak dlouhop aby ho jeho tvůrci skončili, teprve se rozjíždí a teprve ted to bude o "něčem". Zoufalé výpady Billa s patenty jsou toho důkazem.

0/0
7.8.2007 13:17

žýžů

Re: Co myslite ze si vyberou bezni uzivatele?

MS Worms je zdarma z poetickeho duvodu - nikdo by za penize nebral. A brat neco jen proto, ze je to zadarmo to muze jen oonan ;-D

0/0
7.8.2007 13:47

Tomik

Re: Co myslite ze si vyberou bezni uzivatele?

Kdybych si měl vybrat mezi Microsofti program zdarma (Works) a OO, tak je to jasné. Vyberu si OO R^.

Že by MS chtěl něco poskytnout jen tak zdarma je dost podezřelé. Určitě v tom bude nějaký háčekRv

0/0
7.8.2007 21:45

rooman

Re: Re: Co myslite ze si vyberou bezni uzivatele?

Vytkousej a zahod OO ;-D

0/0
10.8.2007 14:22

Linuxák

Ještě jedna poznámka

Těžko to bude zdarma, jedině součást nějaké verze WIN. Protože jeho vlastní Licence mu ZAKAZUJE šířit své produkty "zdarma".

Tady bych chtěl zopakovat jednu důležitou věc: MS produkty si nikdy nekupujete a ani nikdy asi nekoupíte, proto nemůžete mít nic zdarma. Microsoft Vám jako uživateli za vaše peníze uděluje licenci na používání, kterou může bez upozornění a náhrady kdykoliv odebrat.

PROSÍM PŘEČTĚTE SI POZORNĚ LICENCI EULA a přemýšlejte co jste to vlastně podepsali.

0/0
7.8.2007 11:26

Linuxák

OpenOffice - jednoznačně lepší

Napsat něco o nekompatibilitě OpenOffice je pěkná hloupost. Firma mikrosoft záměrně vytváří nekompatibylity a patentová omezení aby donutila ostatní uživatele kupovat své produkty.

Článek jinak hezký, ale zase placená reklama.  Vážený čtenáři nevěř všemu, zvlášť tomuto typu reklamy jenž informace jsou jednostranné a navozují pocit odborného článku.

0/0
7.8.2007 11:17

Migilenik

Re: OpenOffice - jednoznačně lepší

"Napsat něco o nekompatibilitě OpenOffice je pěkná hloupost. Firma mikrosoft záměrně vytváří nekompatibylity a patentová omezení aby donutila ostatní uživatele kupovat své produkty."

Tohle je přesná formulace, naprostá pravda, není co dodat:-)

0/0
7.8.2007 11:24

JeCh

Re: Re: OpenOffice - jednoznačně lepší

Navíc jsem zjistil, že se starším Wordem (verze 6) je OO mnohem víc kompatibilní než MSO 2003.

0/0
7.8.2007 23:29

xxx

Re: OpenOffice - jednoznačně lepší

Pokud vim, OO pouziva standardizovany format dokumentu kdezto MS Office ma neverejny format ktery neni vzajemne kompatibilni ani mezi verzemi (nutne pouzit rezim zpetne kompatibility...). Tento clanek rozhodne nepovazujte za solidni informaci, jdo o prachsprostou MS propagandu. A ze nekdo zahodi OO po vyzkouseni Works? To snad nevyzaduje komentar, kdo pouziva OO asi tezko bude mit duvod se k produktum MS vracet...

0/0
16.8.2007 9:25

Ruger

Sakra co bědujete?

Bill je sice žralok, ale vytvořil jedno nové odvětví, stimuluje vývoj hardware jako nikdo a je prostě komerčně nejúspěšnější.

To je kapitalismus a tak to má být.

Kritizovat Microsoft se stalo módou, patří to k dobrému  tónu.. Fascinovalo mne, jak jsme museli vyhodit programátora, protože najust a urputně vytvářel zákaznické aplikace, aby se  ovládáním nepodobaly windows...Protože Bill pro něj byl "blb". Výsledek byl ten, že pro laika -uživatele zákaznického softu byl produkt neovladatelný. Šel na ovládání intuicí a bylo mu to málo platné...

Přes všechny výhrady, které k Microsoftu mám je to velký průmyslový kolos, který zatím dobře prosperuje a přecejenom určuje standardy...Docela fandím Linuxu, ale opakovaně jsme u různých klientů převáděli jejich servery na platformy Microsoftu po té, co jejich stávající správci nebyli schopni vychodit dlouhodobě Lin ux tak, aby občas nehavaroval.   

0/0
7.8.2007 11:05

Migilenik

Re: Sakra co bědujete?

Ano je to kolos který prosperoval a protože si na to zvykl, tak než aby konkurenci porazil tak ji klade do cesty překážky.

0/0
7.8.2007 11:28

Ruger

Kecy, kecy, ekonomie je neúprosná

Nemusí se ti to líbit, nemusíš být odvařený z toho, že Bill odkupuje dobré nápady jiných, ale Tomas Alva Edison nedělal nic jiného- a díky tomu vyniknul..

0/0
7.8.2007 11:53

Ruger

Co je to "klade překážky"? Tím myslíš

, že nedá konkurenci na zlatém podnose, to co si jeho lidé tvrdě odpracovali??8-o

0/0
7.8.2007 11:54

Migilenik

Re: Co je to "klade překážky"? Tím myslíš

A to že chce po firmách používajících produkty OpenSource "vypalne" za udajne porusení licencí komunitou OpenSource bez toho aby vyjmenovaly Které že to patenty měli udajně porušit.(Y)

0/0
7.8.2007 12:07

Collin

To nemyslíte vážně?

Zajímalo by mě, jestli někdy redaktor pracoval s MS Works. Já je měl dodaný s mým prvním laptopem a je to nepoužitelnej vrak, čistá demoverze. Neobsahuje často ani funkce, který považuju za základní, ať jde o tabulkovej nebo textovej procesor. Kompatibilita třeba s MS Excell taky není ani náhodou 100%.

A mimochodem, dneska už se pomalu stává standardem OpenOffice a tu 100% kompatibilitu potřebujete taky na soubory tohoto balíku, což žádný snad zatím produkt MS nenabízí

.

0/0
7.8.2007 9:15

jan

Re: To nemyslíte vážně?

Tak plně se připojuji k této reakci.  Jako ubývalý živatel Works mohu s klidným svědomím prohlásit, že 100% kompatibilita s MS office je blud a napsat to písemně může jen člověk placený Microsoftem (což by ještě šlo pochopit pokud by technet tento článek zřetelně označil jako PR), nebo chudák, který nemá ani šajnu o čem píše.

0/0
7.8.2007 9:47

.spaisee

Re: To nemyslíte vážně?

Taky pro, textový editor Works jue WordPad s hezčím designem a co se tabulkovýho editoru týče, je asi na stejné úrovni s tím, co nabízí Google ve webiovým provedení.

Zoufalej pokus...

0/0
7.8.2007 10:12

Migilenik

Re: To nemyslíte vážně?

Velice dobrý příspěvek, nezbývá než souhlasit.

"dneska už se pomalu stává standardem OpenOffice a tu 100% kompatibilitu potřebujete taky na soubory tohoto balíku, což žádný snad zatím produkt MS nenabízí"

A proč ji MSOffice nenabízí. Protože lidé by pak se pak nemuseli strachovat jestli to v práci, ve škole, atd. otevřou a MS by tím přišel o monopol!

0/0
7.8.2007 10:12

roba21

Re: To nemyslíte vážně?

Čtěte pořádně, mluví se v budoucím čase, tedy o příští verzi MS Works.

0/0
7.8.2007 10:31

Michal

Re: To nemyslíte vážně?

Zcela souhlasím, navíc OpenOffice k "běžné" práci zcela  dostačuje a kompatibilitu řeší jak možnost ukládání do formátů MS OFFICE tak do Pdf. Komu dělá problémy zvládnout OpenOffice, neumí správně pracovat ani s MS OFFICEM.

0/0
7.8.2007 10:33

Migilenik

Re: Re: To nemyslíte vážně?

"zcela dostačuje"

Zcela dostačuje MOffice. Kdyby Bill dodržoval pravidla hosp. soutěže a nedělal cavyky s formáty a s každou verzí je totálně nepřekopal tak má OpenOffice minimalně celá Evropa.

0/0
7.8.2007 10:37

JBetak

Re: To nemyslíte vážně?

Naprostý souhlas. Kdysi jsem musel s Works pracovat, v podstatě to ani nešlo, a co jsem v tom před 10-12 lety napsal, jsem už po 5 letech ničím neotevřel (Word, Excel, dokonce ani v novější verzi Works) a dneska už tuplem ne. Microsoftí řeči o kompatibilitě či nekompatibilitě hodnotím jako čisté žvásty.

0/0
7.8.2007 13:19

jarek

MS Charita

No ono to bude zdarma hlavne diky tomu, ze penize za to nikdo davat nechtel. Z nouze ctnost ale stejne nezvysi pocet uzivatelu MS Works. V tomto segmentu jsou totiz open source projekty jiz na lepsi urovni.

0/0
7.8.2007 8:20

Karel Kahovec

Psát dopis v Notepadu

(Poznámkový blok), to mě srazilo za židle, nekecám.

V každých Windows už od verze 95 je k dispozici Wordpad, který na psaní dopisů naprosto stačí.

0/0
7.8.2007 6:52

astral7.

Open Office x Outlook

Kdyby v balíku OpenOffice byla též plná náhrada velkého Outlooku, tak OpenOffice ve firmě používáme. Zcela nezávisle mohu říci že OpenOffice jako nahrada Wordu a Excelu je naprosto dokonalá a produkty z MS Office svými funkcemi předčí. Ovšem absence "velkého Outlooku", nekompatabilita s Exchangem, nemožnost plánování v teamu, dělá tento soft pro firmy nepoužitelný. A doma chci mít stejný soft jako ve firmě.

0/0
7.8.2007 4:27

Collin

Re: Open Office x Outlook

No nevím jakým způsobem "velký Outlook" používáte, ale podle mého názoru to je absolutně hrozný SW. V polovině kanceláří jsme ho museli nahradit za OpenSource aplikace, které jsou přehlednější spolehlivější, ale hlavně žerou systémové prostředky mnohonásobně méně (jde o počítače kde je potřeba výpočetní výkon). Nepoužívají se na nich groupwarové funkce, nebyl proto problém použít aplikace jako Thunderbird. Plánování máme také řešeno úplně jinak.

0/0
7.8.2007 9:21

Linuxák

Re: Re: Open Office x Outlook

Naprosto s Vámi souhlasím, pro mnoho firem je to jediné možné řešení jak se zbavit naprosto zbytečných problémů.

0/0
7.8.2007 11:20

.spaisee

Re: Open Office x Outlook

"Velký Outlook", dovol, abych se s prominutím zasmál, Thundebird je mnohonásobně přívětijejší a rychlejší. No a co se teamové práce týče. je plná p***l OpenSource aplikaci, stačí použít strejdu gůgla.. :)

0/0
7.8.2007 10:15

Migilenik

Re: Open Office x Outlook

Stále nemohu pochopit co by měl Outlook dělat v balíku kancelářských officů. Outlook, tedy aplikace pro internetovou aplikaci bych neřadil do takového balíku. OpenO je balík editorů, poštovního klienta bych řadil spíše k prohlížeči. Dobrá dvojice je Firefox A Thunderbird. nebo Opera a integrovaný M2R^

0/0
7.8.2007 10:16

.spaisee

Re: Re: Open Office x Outlook

Souhlas, nicméně kombinace FF a Thunderbird se mi zdá lepší už jen proto, že když se vysype (berte s nadsázkou) jedno, druhé běží a poštovní klient Opery je přecejen primitivnější rozjet a nakonfigrovat.

0/0
7.8.2007 10:20

.spaisee

Re: Re: Re: Open Office x Outlook

Sory, oprava

Thunderbird je jednodušší rozjet a nakonfigurovat

0/0
7.8.2007 10:28

Migilenik

Re: Re: Re: Re: Open Office x Outlook

Jo na tom, "když se jedno rozsype druhé jede" něco bude

0/0
7.8.2007 10:38

Step

Re: Re: Open Office x Outlook

Protože narozdíl od domácích bastlířů se ve firmách musí pracovat ve skupinách, a tam ti plánování schůzek a delegování úkolů a nevím co ještě přijde vhod. A tyhle funkce má Outlook, ale nemá je nějaký pop3 klient...

0/0
7.8.2007 13:27

mpixel

Re: Re: Re: Open Office x Outlook

přesně tak. Domácím bastlířům plně dostačuje pop3 klient. Ale firemní chtějí něco jiného.

0/0
7.8.2007 17:14

Mates

Re: Re: Re: Re: Open Office x Outlook

Mas recht. Napriklad Lotus Notes.

0/0
7.8.2007 17:35

lenoch

dělám pomalu

Řídím se rčením, co mužeš udělat (podle plánu _Outloka) dnes, ponech na zítřek, ono to počká, jako všechno. Prostě bastlířům stačí kalednář z Obchodních tiskáren v Kolíně.

0/0
7.8.2007 20:24

Bob

Re: Re: Re: Open Office x Outlook

Pokud jde o poštu, tak outlook je právě pop3 klientem, jeho pojetí IMAP je naprosto příšerné. POP3 ve firmě používá jen zoufalec - to ještě tak na nějakém free webhostingu, ale do firmy pop3? ...a brouzdáte přes gopher, ne? :-©

0/0
7.8.2007 22:32

Anonym

Co furt máte

Nevim co furt řešíte já mam dokonce 07 office a ty jsou úplně nejlepší!!!

0/0
7.8.2007 0:21

.spaisee

Re: Co furt máte

a přičuchl jsi někdy k OO?

Podle mě se MS Office 2007 nevyplatí ani stahovat, zbytečně zapráskaná lajna chujovinama... R^

0/0
7.8.2007 10:18

Migilenik

Re: Co furt máte

Jo tobě to jde, ale pár lidí co ještě MSOffice 2007 doted nemá bude mít problem s otevřením např. přílohy z nového Outlooku, nebo nový textový formát wordu. Nezaleží totiž jenom na tobě jako jednotlivci ale na kompatibilitě s ostatními balíky či vlastními staršími verzemi MS Office.(Y)

0/0
7.8.2007 10:19

troglodit

Re: Co furt máte

Plně souhlasím.

R^Mám Office7 a na nic jiného bych nešáhl!

0/0
7.8.2007 14:54

fritzek

Zdarma? To je vtip?

Pokud se ma jednat o adware, tak to znamena, ze jej zaplatim ekonzumovanim reklamy. Uz vidim ten scenar, jak potrebuju neco rychle napsat(za hodinu se to musi odeslat), ale zrovna nemam zadny textovy editor po ruce. Stahnu tedy MS Works(za pul hodiny se to musi odevzdat). Nainstaluju, a kdyz uz bych chtel zacit psat, tak to po me bude chtit vyplneni pulhodinoveho reklamniho dotazniku. Brrr

0/0
6.8.2007 16:09

Jose Nepřijel

Re: Zdarma? To je vtip?

Ano, zřejmě zdarma, z peněženky vám neubude:) A prohlédnout si nějakou reklamu vás asi nezabije:-) Jinak co vím já, tak dotazník se vyplňuje u OpenOffice:-)

0/0
6.8.2007 20:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.