Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

UPC přichází s digitální kabelovou televizí. Analog zůstává v nabídce

Společnost UPC dnes oznámila, že po čtyřměsíčním testovacím období zahajuje řádné vysílání své digitální kabelové televize. Ta je ode dneška dostupná ve většině kabelových sítí UPC.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HANA STALMACHOVÁ

VŠE S UPC

JAK JSTE SPOKOJENI SE SLUŽBAMI UPC?JÁ OSOBNĚ VŮBEC.VYUŽILI JSME NABÍDKY 6+6 A VČAS JSME ODESLALI,ŽE O TYTO SLUŽBY NEMÁME-PO SKONČENÍ-ZÁJEM.I PŘESTO JSME DOSTALI FAKTIURU NA TYTO SLUŽBY.CHTĚLI PO NÁS,ABYCHM ZASLALI KOPII DORUČOVACÍHO LÍSTKU,COŽ JSME UDĚLALI-PŘED 10 DNY-A OPĚT SI HRAJÍ NA MRTVÉHO BROUKA.NIKDY NEPOUŽÍVÁME PO BOX,SNAŽÍME SE ZASLAT VŠE NA PEVNOU ADRESU.ALE ANI NENÍ SICHR.ČEKÁME JEŠTĚ NA VÝPIS Z BANKY A NEVĚŘÍM TOMU,ŽE SI TO NESTÁHLI I Z UČTU

0/0
21.11.2007 14:18

phate77

UPC lže

UPC nalog hodlá postupně omezit a nakonec s koncem pozemního analogu vypnout. Např. do konce roku 2007 by mělo dojít k úplnému vypnutí analogového HBO.

0/0
14.11.2007 12:49

divizni

za hradby

mám internet a TV -hrozné problémy do doby,kdy se mi podařilo proniknout ra hradby ! Vlézt do vetšinou skleněného baráku a vyžádat si jméno a mail nějakého vedoucího pracovníka - a pak už to funguje ráz na ráz...

0/0
3.11.2007 18:39

ekronos

přístup

Před pár dny jsem už po třetí odmítl nabídku UPC na přechod na digi. Pominu fakt, že jsem si na vlastní oči ověřil, jak katastrofická kvalita toho vysílání je. Znovu jsem vysvětlil, že pro mě settopbox nemá význam, když přes něj nenahraju těch x pořadů na x kanálech co běží během dne, na které se chci v klidu večer podívat.

Operátor mi na to naštvaně oznámil, že mě tedy už kontaktovat nebudou, že si poznačil, že jsme nabídku odmítl a ať nepočítám s tím, že až na konci roku vypnou HBO, že si zavolám a oni hned přiklušou a že si můžu být jist, že platit to budu dál, protože oni mě už dali možnost přejít.

Není to krásný příklad korektního jednání se zákazníkem?!

0/0
29.10.2007 16:47

iuos

hmm

mohl bys prosím specifikovat ty pořady, co nahráváš? docela mne to zajímá :-)

btw musel jsem změnit povolení k inkasa z karnevalu na upc - tenhle měsíc si nic nestrhli, tak jsem jim psal (dovolat se nedá) - napsali mi, že si to strhnout příští měsíc a přiližii pro kontrolu čísla účtů... docela mne vyděsilo, že chtějí neomeznýl imit - mám limit 2000 - tak jsem jim odpověděl, že firmě s jejich pověstí nebudu dávat neomezenej limit... nakonec mi volala nějakáslečna s tím, že platbu si strahli 2.10 a je vše v pořádku... je možný, že si platbu strhli, ale ne mně .... a pak jim dej nemezenj limit na inkaso ;-D;-D jsem zvědavej příští měsíc

0/0
29.10.2007 17:17

Tomáš

alternativní zkušenost

Hmm, zajímavé zkušenosti. Já mám přes UPC jen internet a ten je naprosto v pohodě. Nejstabilnější, které jsem kdy měl.

0/0
21.9.2007 22:01

jajaja00

Re: alternativní zkušenost

Záleží na lokalitě. Nám to vypadává dost často (Praha ČM a Letňany).

0/0
24.9.2007 11:25

Richard 1. Lví srdce

Ochrana osobních údajů

Zaměstnanci společnosti UPC Česká republika, a.s. získali v rozporu se zákonem č. 101/2000 Sb. osobní údaje o klientech společnosti UPC, kteří přispívají do diskusí na iDNES. Stalo se tak z registru společnosti UPC Česká republika, a.s.

Tito zaměstnanci se shromažďují mimo jiné v diskusi ”Zemřel Adamec, komunista, který předal moc Havlovi”.

Každý, koho se to týká, může podat podnět nebo stížnost na porušení zákona o ochraně osobních údajů u Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz. Podnět lze podat i anonymně.

X

0/0
18.9.2007 9:00

Petr

UPC

Omlouvám se, že píše sem do této diskuze, ale jiný způsob jak kontaktovat společnost UPC neexistuje.

UPC je nejneserioznější společnost v české republice. Když potřebujete něco vyřídit, poradit tak neexistuje žádný způsob jak tuto společnost kontaktovat. Telefóni čísla, která zveřejňují na svých stránkách, nejsou zdarma, a po zavolání se ozve pouze automat a ten Vám řekne, že jste 50-tý v pořadí a tak to pokračuje 49, 48, 47... no a po hodině placeného hovoru zjistíte že jste už 10-tý. Já osobně jsem už protelefonoval spoustu peněz a nikdy jsem se nedovolal. Nevydržel sem tak dlouho za peníze čekat. Tak druhý způsob jak je možnost tuto "vynikající" společnost kontaktovat je přes e-mail. Po odeslání e-mailu jsem čekal na odpověď 4 dny, ve které mi nakonec neodpověděli na můj problém. Tak tomu říkám vynikající služba zákazníkům.

Doporučuji se držet od této společnosti nejdále, jak to jen půjde, protože problémy, které vás čekají si nedokážete představit.

0/0
11.9.2007 6:52

Lubino

Re: UPC

Naprostý souhlas s telefonním centrem , až na to , že já byl 10 vpořadí. Ale šílenost neuvěřitelná!

0/0
11.9.2007 8:28

Antonio

Re: Re: UPC

presne tak  :-©

0/0
19.9.2007 6:32

Fujtajbl

Re: Re: UPC

UPC - dle me zkusenosti naprosto neseriozni firma. Nefunkcni temer vsechno - od tzv. "Call centra", pres kontaktni  formulare, az po moznost vyreklamovat nefunkcni sluzby. Jedine,co jim jde rychle je vypinani sluzeb,pokud je nejaky problem na Vasi strane. FUJ a HANBA!

0/0
21.9.2007 9:08

Hujer

Re: UPC

Ha, ha, mám stejné zážitky ...

http://magazin.softimage.cz/?p=248

0/0
11.9.2007 9:54

tetka

Re: UPC

Přidávám se ke kritikům. Víc než týden jsme "přijímali tapetu" na obrazovce místo programu na ČT2. Někdy i 24 hodiny statický obraz, pak to třeba cvhíli šlo. Po vyplnění formuláře, málem i s číslem vlastních bot, přišlo doporučení zavolat jim, aby dohodli návštěvu s technikem. Proč bychom měli volat my, když jsme závadu dle jejich pokynů nahlásili. Na další e-mail už odpověď žádná, zatím. Nevím proč, ale závada byla v celém městě a předpokládám, že by svoje vysílání měli sledovat a o poruše vědět. Určitě dostali více upozornění a víc než týden se nic nedělo. O tom, že upravili původní základní nabídku na kanálu UPC Express na několik měsiců o téměř celodenní vysílání trapných SMS na obrazovce, ani nemluvím. Jeden zaplacený kanál naprosto nevyužitý!! Budiž jim chvála, že aspoň toto zmizelo. Takže netrpělivě čekáme, až bude v naší oblasti jiná možnost příjmu tv (připravuje se) a rychle se s UPC rozloučíme.

0/0
12.9.2007 8:36

jajaja00

Re: UPC

Máš pravdu, ale společnost ČSSD je ještě horší. A ani tam nemusíš volat.....

0/0
12.9.2007 11:46

tetka

Re: Re: UPC

Tak už mám druhou, absolutně stejnou odpověď tohoto znění: "Dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 8. 9. 2007, týkající se technického problému.

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na <http://web.upc.cz/klpoz/cz/index.asp>.

Dovolujeme si Vás požádat o kontakt s Klientským centrem UPC  na níže uvedeném telefonním čísle, kdykoliv v provozní době od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.

Důvodem je naplánovat návštěvu  našeho technika, bez které nelze realizovat kontrolu signálu Vaší kabelové televize." Proč mám volat já, když jim dávám moje číslo a měli by mít zájem poskytovat zaplacenou službu? A po zkušenostech ostatních s telefonováním na UPC, nejsem ochotná platit ještě za telefon. Zákazníku, zaplať, možná dostaneš nějakou službu!!!!

0/0
12.9.2007 14:52

jajaja00

Re: Re: Re: UPC

Do Lihového domu jsem nikdy nevolal, ale s kontaktním centrem UPC zkušenost mám (telefonickou, písemnou, elektronickou) a souhlasím, že je to hrozné.

0/0
12.9.2007 15:02

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: Re: Re: UPC

Souhlas.

:-) R^

0/0
18.9.2007 10:40

PanTau

Re: Re: Re: Re: UPC

Je to hrozný.  ;-€

0/0
19.9.2007 17:47

Fox

Re: UPC

Díky společnosti UPC a přístupu zaměstnanců tohoto monopolního molocha jsem po marném 23-denním boji odhlásil HBO.

(Y)

0/0
26.10.2007 16:17

HANA STALMACHOVÁ

Re: UPC

OMLOUVÁM SE,ŽE TI TYKÁM,ALE MÁŠ PRAVDU ABYCH ZÍSKALA NĚJAKÉ INFORMACE,TAK JSEM SI VYLUXOVALA KREDIT,COŽ BYLO PŘES 200 KČ.JEŠTĚ ŠTĚSTÍ,ŽE JSEM BYLA DEVÁTÁ,ALE I TAK JSEM S OPERÁTOREM NEDOMLUVILA,.DOŠEL KREDIT.JEŠTĚ ŽE ZAČAL TÍM,CO JSEM CHTĚLA VĚDĚT.

0/0
21.11.2007 14:35

kenx

pane Hrone

Pane Hrone, nemohl byste to téma více rozebrat? Takhle mi to připadá jak tisková zpráva UPC s tím že nechápu proč je pak pod tím váš podpis. Témata pro důkladnější rozbor: Kdy UPC nabídne virtuální videopůjčovnu? Pronajme UPC i nějaký harddiskový DVB-C rekordér? Bude UPC podporovat lidi co mají DVB-C ve svém luxusním TV přijímači, případně mají jiné DVB-C zařízení? Otázka na závěr: proč by měla být digitální kabelovka dražší než analogová když pro provozovatele by tomu mělo být právě naopak a nejlepší stav pro něj je 100% přechod na digitál což mu ušetří nádherný frekvenční rozsah pro jiné použití? Děkuji :-)

0/0
10.9.2007 20:21

kenx

Re: pane Hrone

Jo ještě samozřejmě jedna věc, nabídne signál ve vysokém rozlišení (HDTV - 720 či 1080 řádek) který by tak byl skutečným trumfem proti konkurenci, klíčovou vlastností a motivací pro klienty?

0/0
10.9.2007 20:25

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: pane Hrone

;-D

0/0
18.9.2007 16:54

Merk

Re: pane Hrone

Proč by měla být dražší? No protože dává zákazníkovi víc. Obchodně by byl nesmysl dávat stejnou cenu jako za analog. Stejně by na digitál nepřešli zdaleka všichni a zařízení na zpracování analogového signálu a jeho pouštění do kabelu už je dávno pořízené :-)

0/0
10.9.2007 20:27

TM

Re: Re: pane Hrone

Víc? Jo, víc poruch, zaseklého obrazu, ... to ano. To si můžou nechat.

0/0
24.9.2007 10:50

jajaja00

Re: pane Hrone

Technet čteš evidentně poprvé. Časem zjistíš, že zde to je většinou o reklamě a propagaci.

0/0
12.9.2007 11:48

Pája

Re: Re: pane Hrone

pravda, pravda

0/0
19.9.2007 8:59

Many

Zlodějina

Podle mě, je to beztak zlodějina, nabízet základní nabídku za 299,- kde nic zvláštního oproti vlastní anténě navíc není. A to jsem si myslel, že základní analog za 199,- je předražený... :-©

0/0
10.9.2007 18:27

Vocour

Re: Zlodějina

Je tam anamorfní 16:9 (stále se zvyšující část vysílání ČT), kterou analogově nechytíš... A jsou tam všechny slovenské kanály, které taky na vlasní naténu na drtivé většině území ČR nechytíš... Jen je otázka, zda to za těch 100 navíc stojí ;-)

0/0
10.9.2007 18:39

Many

Re: Re: Zlodějina

Právě že na Moravě STV1 a STV2 v pohodě chytnu ale JOJ nebo MARKÝZU, které se chytit nedaří, v základní nabídce nejsou :-(

0/0
11.9.2007 12:32

Vocour

Re: Re: Re: Zlodějina

V základní nabídce digitálu UPC jsou.

0/0
11.9.2007 14:31

TM

Vlastní zkušenost

Mám tu pochybnou čest být pokusným králíkem UPC. Instalovali mi kabelový set top box, na testovací období za 1Kč měsíčně. ZA VÍC TO NESTOJÍ - vrátím jim to. Obraz se nepříjemně často zastavuje, někdy celý, jindy jen jednotlivé čtverečky, nebo nějaká souvislá oblast. Je super, když se postava zasekne - a z pod tohoto zaseklého obrazu odejde. Jo, zlatý analog.

0/0
10.9.2007 17:14

jajaja00

Re: Vlastní zkušenost

Co ti říká pojem "testovací období" ?

0/0
12.9.2007 11:49

TM

Re: Re: Vlastní zkušenost

.. to už skončilo, obraz je pořád stejně mizerný.

0/0
24.9.2007 10:49

jajaja00

Re: Re: Re: Vlastní zkušenost

Věřím. Šmankote já nejsem fanda UPC, jak mohlo vyznít. Obraz se nám zasekává i při "normálním" kabelu. Přenos je oproti "normální" TV o několik sekund opožděný (z hospody už slyším řev gól a doma na obrazovce hráč teprve napřahuje k ráně,....). O možnosti dovolat se na jejich kontakt centrum už tu myslím někdo psal.

Jakýkoliv monopol je prostě věc špatná.

0/0
24.9.2007 11:24

mofo

kvalita nemůže být lepší

už teď bere upc signál ber kde ber. co lze vzít ze země digitálně už asi berou, protože i v analogu se moc hezky rýsují na většině programů empegové artefakty (čtverečky). určitě to není satelit s mpeg4. a všechno to cpou do stejných kabelů k analogu a internetu. set-top-box je pochopitelně speciálně pro kabel, nelze použít jinak. upc tedy nabízí v základu o něco víc programů v nijak odlišné kvalitě za znatelně víc peněz plus degradaci přijímače na pouhý monitor. nevýhody převažují.

0/0
10.9.2007 15:58

Vocour

Re: kvalita nemůže být lepší

Co všichni šaškujou s mpeg4?! Na krásný PAL obraz zcela stačí mpeg2, viz třeba DVD, které je v mpeg2. Podstatný není způsob komprese, ale počet kanálů v multiplexu resp. datový tok každého kanálu. A v tomto směru snad UPC nijak podstatně omezena není, do digitálního kabelového rozvodu se vejde multiplexů plná prd*l. Takže jí nic nebrání pustit do digitálního kabelu signál v kvalitě, kterou sama dostane. Což by v případě ČT a spol. zrovna mohla být plná kvalita DVB-S.

0/0
10.9.2007 16:06

Pavel

kvalita

A co kvalita obrazu? Ze zacatku to vidim dost tragicky stylem dejme jim co nejvice kanalu nehlede na kvalitu. Co nejake HD?

0/0
10.9.2007 14:29

Vocour

Re: kvalita

S*r pes na HD, prozatím by úplně stačilo kvalitní 16:9 PAL s kvalitním stereo zvukem :-). Máte už někdo vlastní zkušenosti? Je to aspoň lepší, než v DVB-T? Nebo je to tak dobré jako DVB-S? Jsou rozdíly v technické kvalitě jednotlivých programů?

0/0
10.9.2007 14:38

Prudil

Re: Re: kvalita

Kvalita zalostna. Mame to zatim nove, ale obraz rozplizly, z nekolika programu se stala jen staticka fotka a dost jinych programu kostickuje az brutalne kostickuje. Hovorim o lokalite Kladno. Vcera pridavali nove programy, kouknu, naladim a hle zmizelo pet programu. HBO, HBO 2, HBO Comedy a Viasaty. Sice to asi ma sovislost s nejakym doladovanim, ale me tohle jako zakaznika zajimat nemusi.

Dale kdyz chcete nejake info nedostane se vam odpovedi drive nez za pet a vice dnu a to budete hovorit o stesti. O placene telefonni podpore nemluve, nemate sanci se dovolat a kdyz ano, bude vas to stat majlant.

0/0
20.9.2007 9:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.