- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
JAK JSTE SPOKOJENI SE SLUŽBAMI UPC?JÁ OSOBNĚ VŮBEC.VYUŽILI JSME NABÍDKY 6+6 A VČAS JSME ODESLALI,ŽE O TYTO SLUŽBY NEMÁME-PO SKONČENÍ-ZÁJEM.I PŘESTO JSME DOSTALI FAKTIURU NA TYTO SLUŽBY.CHTĚLI PO NÁS,ABYCHM ZASLALI KOPII DORUČOVACÍHO LÍSTKU,COŽ JSME UDĚLALI-PŘED 10 DNY-A OPĚT SI HRAJÍ NA MRTVÉHO BROUKA.NIKDY NEPOUŽÍVÁME PO BOX,SNAŽÍME SE ZASLAT VŠE NA PEVNOU ADRESU.ALE ANI NENÍ SICHR.ČEKÁME JEŠTĚ NA VÝPIS Z BANKY A NEVĚŘÍM TOMU,ŽE SI TO NESTÁHLI I Z UČTU
UPC nalog hodlá postupně omezit a nakonec s koncem pozemního analogu vypnout. Např. do konce roku 2007 by mělo dojít k úplnému vypnutí analogového HBO.
mám internet a TV -hrozné problémy do doby,kdy se mi podařilo proniknout ra hradby ! Vlézt do vetšinou skleněného baráku a vyžádat si jméno a mail nějakého vedoucího pracovníka - a pak už to funguje ráz na ráz...
Před pár dny jsem už po třetí odmítl nabídku UPC na přechod na digi. Pominu fakt, že jsem si na vlastní oči ověřil, jak katastrofická kvalita toho vysílání je. Znovu jsem vysvětlil, že pro mě settopbox nemá význam, když přes něj nenahraju těch x pořadů na x kanálech co běží během dne, na které se chci v klidu večer podívat.
Operátor mi na to naštvaně oznámil, že mě tedy už kontaktovat nebudou, že si poznačil, že jsme nabídku odmítl a ať nepočítám s tím, že až na konci roku vypnou HBO, že si zavolám a oni hned přiklušou a že si můžu být jist, že platit to budu dál, protože oni mě už dali možnost přejít.
Není to krásný příklad korektního jednání se zákazníkem?!
mohl bys prosím specifikovat ty pořady, co nahráváš? docela mne to zajímá
btw musel jsem změnit povolení k inkasa z karnevalu na upc - tenhle měsíc si nic nestrhli, tak jsem jim psal (dovolat se nedá) - napsali mi, že si to strhnout příští měsíc a přiližii pro kontrolu čísla účtů... docela mne vyděsilo, že chtějí neomeznýl imit - mám limit 2000 - tak jsem jim odpověděl, že firmě s jejich pověstí nebudu dávat neomezenej limit... nakonec mi volala nějakáslečna s tím, že platbu si strahli 2.10 a je vše v pořádku... je možný, že si platbu strhli, ale ne mně .... a pak jim dej nemezenj limit na inkaso jsem zvědavej příští měsíc
Hmm, zajímavé zkušenosti. Já mám přes UPC jen internet a ten je naprosto v pohodě. Nejstabilnější, které jsem kdy měl.
Záleží na lokalitě. Nám to vypadává dost často (Praha ČM a Letňany).
Zaměstnanci společnosti UPC Česká republika, a.s. získali v rozporu se zákonem č. 101/2000 Sb. osobní údaje o klientech společnosti UPC, kteří přispívají do diskusí na iDNES. Stalo se tak z registru společnosti UPC Česká republika, a.s.
Tito zaměstnanci se shromažďují mimo jiné v diskusi ”Zemřel Adamec, komunista, který předal moc Havlovi”.
Každý, koho se to týká, může podat podnět nebo stížnost na porušení zákona o ochraně osobních údajů u Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, http://www.uoou.cz. Podnět lze podat i anonymně.
Omlouvám se, že píše sem do této diskuze, ale jiný způsob jak kontaktovat společnost UPC neexistuje.
UPC je nejneserioznější společnost v české republice. Když potřebujete něco vyřídit, poradit tak neexistuje žádný způsob jak tuto společnost kontaktovat. Telefóni čísla, která zveřejňují na svých stránkách, nejsou zdarma, a po zavolání se ozve pouze automat a ten Vám řekne, že jste 50-tý v pořadí a tak to pokračuje 49, 48, 47... no a po hodině placeného hovoru zjistíte že jste už 10-tý. Já osobně jsem už protelefonoval spoustu peněz a nikdy jsem se nedovolal. Nevydržel sem tak dlouho za peníze čekat. Tak druhý způsob jak je možnost tuto "vynikající" společnost kontaktovat je přes e-mail. Po odeslání e-mailu jsem čekal na odpověď 4 dny, ve které mi nakonec neodpověděli na můj problém. Tak tomu říkám vynikající služba zákazníkům.
Doporučuji se držet od této společnosti nejdále, jak to jen půjde, protože problémy, které vás čekají si nedokážete představit.
Naprostý souhlas s telefonním centrem , až na to , že já byl 10 vpořadí. Ale šílenost neuvěřitelná!
Pane Hrone, nemohl byste to téma více rozebrat? Takhle mi to připadá jak tisková zpráva UPC s tím že nechápu proč je pak pod tím váš podpis. Témata pro důkladnější rozbor: Kdy UPC nabídne virtuální videopůjčovnu? Pronajme UPC i nějaký harddiskový DVB-C rekordér? Bude UPC podporovat lidi co mají DVB-C ve svém luxusním TV přijímači, případně mají jiné DVB-C zařízení? Otázka na závěr: proč by měla být digitální kabelovka dražší než analogová když pro provozovatele by tomu mělo být právě naopak a nejlepší stav pro něj je 100% přechod na digitál což mu ušetří nádherný frekvenční rozsah pro jiné použití? Děkuji
Jo ještě samozřejmě jedna věc, nabídne signál ve vysokém rozlišení (HDTV - 720 či 1080 řádek) který by tak byl skutečným trumfem proti konkurenci, klíčovou vlastností a motivací pro klienty?
Podle mě, je to beztak zlodějina, nabízet základní nabídku za 299,- kde nic zvláštního oproti vlastní anténě navíc není. A to jsem si myslel, že základní analog za 199,- je předražený...
Je tam anamorfní 16:9 (stále se zvyšující část vysílání ČT), kterou analogově nechytíš... A jsou tam všechny slovenské kanály, které taky na vlasní naténu na drtivé většině území ČR nechytíš... Jen je otázka, zda to za těch 100 navíc stojí ;-)
Mám tu pochybnou čest být pokusným králíkem UPC. Instalovali mi kabelový set top box, na testovací období za 1Kč měsíčně. ZA VÍC TO NESTOJÍ - vrátím jim to. Obraz se nepříjemně často zastavuje, někdy celý, jindy jen jednotlivé čtverečky, nebo nějaká souvislá oblast. Je super, když se postava zasekne - a z pod tohoto zaseklého obrazu odejde. Jo, zlatý analog.