- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zajimavy podnikatelsky pristup...maji strach, ze by ten jejich brak nechtela UPC, ale i ostatni jako O2TV, Mates AD a ostatni operatori pres IP ci kabelove rozvody vysilat? Buhehe...parada. Kdyz chci vydelat, musim za to taky neco nabidnout a snazit se ... jestli jim to projde, tak zakladam tez svou zelevizi...vetsinu casu na ni pojede reklama a to by bylo aby na to nekdo byt nahodou obcas neprepl :) Inzerentum se celoplosna pusobnost jiste bude libit :)
Vyhazet ze zakladni nabidny vse krome CT, kterou si platime a osttni at si zaslouzi, nebo domluvi zarazeni kam chteji....chteji podnikat, tak at podnikaji.
problém vidím v tom, že pro komerční televizi není zákazník divák, ale inzerent! a televize neprodává pořad divákovi, ale prodává inzerentovi svoji "diváckou základnu". takže soukromé televize vlastně chtějí, aby pro ně "zboží", které prodávají, "vyrobil" zadarmo někdo jiný! na druhou stranu pokud už to takto mají některé komerční televize zařízené, bylo by jen spravedlivé, aby to platilo i pro televize nové. na třetí stranu nevidím důvod toto nařízení nezrušit. kabelovka by snad sama měla nabízet už základní skladbu zajímavější než je to, co můžu zadarmo chytit ze vzduchu - to je přeci její podnikání. a už teď je to na hranici.
Tak nějak Já bych to nařízení nechal jen pro Českou televizi. Ostatní ať se snaží.
Akorát by to chtělo zákon doplnit, že když už povinně platíme na ČT, tak bychom si ještě připlatili na tyhle nový. On to Fero Fenič už nějak prosadí.
Co to je toto? Už takhle je dost nesmyslné, že kromě veřejnoprávní televize musí kabelovky šířit signál i soukromých TV povinně, přidávat tam další pofidérní stanice na které stejně nikdo není zvědavý je nesmysl.
Kabelová televize je soukromá společnost a může si vysílat výběr stanic výhradně podle svého uvážení. Zákon, který přikazuje soukromé společnosti povinně odebírat služby jiné soukromé společnosti je z principu špatný. To je stejné, jako kdyby obchodníci ve městě měli povinnost prodávat rohlíky každého nového pekaře ve městě.
Osobe mi prijde dost nehorazne, ze televizni firmy si chteji vydupat takovou povinnost. V drtive vetsine odvetvi funguje, ze kdyz prichazim s necim novym na trh, musim si pro to samozrejme logicky zajistit taky odbyt, jinak nebudu uspesny. Jen nekteri rovnejsi mezi rovnymi zjevne maji pocit, ze odbyt (resp. v tomto pripade prodejni retezec, abych byl presny) jim musi zajistit zakon. Tomu panecku rikam podnikani...