Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vojenské letadlo, kterým se můžete svézt i vy - jako pacient

Nejen pro prezidenty, politiky a vojáky slouží nové letadlo Airbus, které od konce září vlastní česká armáda. Díky vybavení, které z něj dělá létající jednotku intenzivní péče, může sloužit všem. Jak takový stroj vypadá a co vše zvládne, jsme se jeli podívat přímo na kbelské letiště.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bullshit

kwa ty lůžka sou předělaný z vyřazenejch soustruhů no ne???

to je zas tunel...

0/0
25.10.2007 15:33

Harous

Ach jo...

Opravdu musi ministryne litat z Kbel do Caslavy? :-/

0/0
25.10.2007 14:54

x

Re: Ach jo...

Vysvetleni vestinou je to ze ten pilot by tam kolikrat stejne letel - prevoz stroje ci proste bezny cvicny let...

0/0
25.10.2007 18:00

SZYslak

no comment

Muzeme se svezt i my, jako pacienti, ale to je precejen mene pravdepodobne, prednost urcite maji churaci typu Parouback, Lysohlavek, Dezider Cunek a ostatni chrochtacci, kteri zrovna, az vy budete nekde umirat, budou muset nutne odletet na nejake strasne dulezite jednani o dopadu recyklace ptaciho trusu na naplasti proti kurim okum :-©:-©:-©

0/0
25.10.2007 10:53

wendy

Další chyba

Chápu redaktora, že je nadšen z faktu, že mu armáda dovolila prohlédnout si letadlo, ale než začne psát oslavné ódy, měl by si přečíst pár faktů. Tak napřílad o té blbosti, že, cituji: "Tento typ letadla nabízí oproti běžnému modelu, který používají civilní aerolinky, řadu nejmodernějších systémů včetně plně automatického přistávání nebo navigačních přístrojů."

Automatickým přístáním, neboli autolandem, jsou vybaveny všechny, tedy i civilní A319. A není to ani tak moderní záležitost, protože první letadlo, certifikované na CATIII, tedy schopné zvládnout autoland, byla Caravelle, uvedená v roce 1955 a dalším HS Trident, představený v šedesátých letech.

Tahle vaše blbost se objevila už v prvním článku o A319CJ, dokonce podle mě ve stejné formulaci. Jedna malá rada na závěr - novinář se liší od přepisovače tiskových zpráv tím, že si dodané informace ověřuje a vyhledává upřesnění k danému tématu.

0/0
25.10.2007 7:52

wendy

Re: Další chyba

Ještě se upřesním, u CATIII mi vypadlo písmenko c.

0/0
25.10.2007 7:55

Doctor

chyba

Popis k obrázku (VSE1e9aab_IMG_0167.JPG) je špatný. Nejedná se o defibrilátor a kyslíkové lahve, ale o transportní ventilátor a kyslíkové lahve.!

0/0
25.10.2007 6:25

Roman Všetečka - Technet.cz

Re: chyba

Dobrý den,

máte pravdu, defiblirátor se ztratil při ořezu. Díky za upozornění, již je to opraveno

0/0
25.10.2007 10:20

Doctor

Re: Re: chyba

Píšete jednu chybu za druhou, nemáte o věci ani ponětí!

u článku je pro změnu "ventilár", ale je to VENTILÁTOR

u další fotky a v textu používáte "deblirátor", ale je to DEFIBRILÁTOR, od defibrilace :-©

0/0
25.10.2007 19:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.