Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak koupit televizi pod stromeček: nejpodrobnější průvodce na internetu

Koupit správný televizor není žádná hračka. Zorientovat se v nabídce obchodů a vybrat ten pravý vám pomůže náš velký průvodce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FIGI

MAQMA

maqma nebrat zaruka na Ebay je jen 6měsíců a po 7měsících vám odejde

ZDROJ, vlastní zkušenost.Zdroj stojí asi 600EuR a je vyroben přímo pro

MAQMA atypicky. MAQMA  NENÍ ZNAČKOVÁ  TELEVIZE.Rv

0/0
9.1.2008 19:00

alois

Figi

maqma nebrat zaruka na Ebay je jen 6měsíců a po 7měsících vám odejde ZDROJ, vlastní zkušenost.Zdroj stojí asi 600EuR a je vyroben přímo pro MAQMA atypicky. MAQMA  NENÍ ZNAČKOVÁ  TELEVIZE.Rv

0/0
9.1.2008 18:53

kosak

z notebooku na LCD

možná jste bojovali se stejnou věcí jako já: z většiny notebooků (i s velmi kvalitní grafickou kartou) se nedaří pustit přes VGA/DVI obraz na plné rozlišení LCD panelu (např. 1 366 x 768). V tom případě doporučuji stáhnout program Powerstrip, který doplní dané rozlišení do možností grafické karty. Pak již lze sledovat na LCD televizi 16:9 opravdu obraz opravdu s tímto poměrem stran.

0/0
4.1.2008 18:06

walrot

Overscan - neviditelný kus obrazu

Při nákupu televize si dejte všichni pozor na funkci overscan (eventuálně jak je řešen, odkud se obraz roztahuje). Pokud ji nelze vypnout, tak neuvidíte části obrazu. Např. sledování MS v hokeji bez zobrazení stavu zápasu... Touto závadou trpí např. všechny televize Fujitsu-Siemens 27 a 32 (obraz roztažený nahoru), řada 40 má obraz roztažený "za okraj LCD panelu" symetricky podle vodorovné osy.

0/0
4.1.2008 17:57

kosak

Re: Overscan - neviditelný kus obrazu

souhlas, a fujitsu-siemens česká republika to označují za funktionalitu a ne za závadu!!! takže pozor na to, kupte si raději jinou značku. že tato značka nenabízí kvalitní firmware u svých televizí je vidět i podle toho, že tyto televize již přestali největší internetové obchody prodávat. Různé problémy s přepínáním 4:3 a 16:9, atd. A samozřejmě nevypínatelný overscan:-((

0/0
4.1.2008 18:01

fancrt

Autor nezostal dlzny

tomu co predvadzaju napr. v supermarketoch. Nikdy nevidite 32" kvalitny CRT TV vedla LCD ci plaziem.Pri rovnakom zdroji /HDMI/ je obraz vyrazne "ke koukani" lepsi nez na LCD! Ale skuste si to porovnat napr pri sportovych prenosoch tak je LCD prepadakom. Obchodnici zavrhli CRT ako vratne lahve. Zaujimavostou Vianoc bol dopyt po CRT napr Samsung ale kto pise aky kvalitny obraz ma LCD tak klame sam seba a citatelov nehovoriac a  posudzuje kvalitu TV nie podla obrazu ..

0/0
27.12.2007 17:12

Greybeard+

Re: Autor nezostal dlzny

No, nevím či klamu sám sebe, ale koupil jsem jako dárek Sharp LC 32D 43U a oproti CRT Toshiba 27" dva roky starému je Sharp co se týče kvality obrazu nesrovnatelně lepší. Mluvím o obrazu ve standartním rozlišení v HD je kvalita obrazu vůči Toshibě absolutní a to jsem účastníkem jedné z nejhorších kabelových sítí v NYC, Tom Warner cable TV.Dnes jsem poprvé sledoval hokej na HD NY Rangers vers. Montreal a byl to zážitek z krásného obrazu. Docela by mne zajímalo na jakém základě vycházíš z toho, že LCD jsou horší.

0/0
31.12.2007 4:33

multimil.

Jenom za 300 000 a víc.

Nemáte někdo zkušenosti s plazmou za 300 000 kč?

Díky.

0/0
26.12.2007 0:26

Adam

Vánoce?

Kuwa, že bych něco zaspal?

0/0
25.12.2007 19:53

TomášM

V této době nemá cenu televizi kupovat

protože nejsou k dispozici žádné filmy, žádné televize, vysílající v HDTV. Než to bude, televize z dneška budou zastaralé

0/0
17.12.2007 20:46

jurij

skoda ze autor nemel odvahu rici ze

skoda ze autor nemel odvahu rici ze LCD ci plazma dnes cca pod 30.000 Kc ma podstatne horsi obraz nez klasicke dobre CRTcko :-/ 

proc tam neni take porovnani techto placatych technologii s klasickym CRTckem  

najdete si na webu napr.:  Jak vybrat KVALITNÍ OBRAZOVKU která má opravdu kvalitní obraz ?   viz www.google.com   

www.google.com/search?as_q=Jak+vybrat+KVALITN%C3%8D+OBRAZOVKU+kter%C3%A1+m%C3%A1+opravdu+kvalitn%C3%AD+obraz+&hl=cs&num=10&btnG=Vyhledat+Googlem&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=&cr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&as_rights=

0/0
17.12.2007 14:09

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: skoda ze autor nemel odvahu rici ze

protože už kvalitní CRT prakticky neseženete

0/0
27.12.2007 16:01

martasKP

Re: skoda ze autor nemel odvahu rici ze

Taky jsem koukal po CRT TV,pokud nekdo vite o nejake kvalitni a navic 16:9,dejte vedet,marne jsem ale hledal ... btw,ten odkaz je trosku fousatej bych rekl,trosku zaspal dobu8-o

0/0
3.1.2008 10:15

falm

Proc podporujete pouze zahranicni vyrobky?

Mame prece prinejmensim 2 ceske vyrobce plazny! Navic vetsina zahranicnich televizoru nema jednu malickost a sice obzazovy format SECAM. Bez neho treba starsi videokazety nahrane v totmo systemy prehrajete pouze cernobile.

0/0
14.12.2007 15:04

Marek

Hezké

Zdravím koukkámm jak to tady pěkně jede a jen se chci zeptat má vv dnešní době cenu telka lcd v full hd cenu?

Jsme v Čechách a ttady je to stolet za opicema a škoda peněz za bednu co?

Užíte si to a nezapoměnte že mnoho stanic v pěkném rozlišeni není a když je tak je to pěknně placene ale je dobré že mááte hodně peněz co?;-D 

0/0
7.12.2007 10:35

komat

full HD nad 26"

"Zatímco na 26“ monitoru se lze srovnat s běžným 1 366 x 768, u větších je již 1 920 x 1 080 (Full HD) nutností"

Mam 1366x768 na 37" a az ted po roce jsem diky tomuto clanku zjistil, ze je to vlastne "nutne" neni ke koukani ;-D

0/0
6.12.2007 23:01

Fantomas

LCD x Plazma

Ahoj,

mohl by mi nekdo prosim poradit jestli si mam koupit LCD Samsung LE37R86BD nebo plazmu PANASONIC TH-42PX70E ? Nebo doporucujete uplne neco jineho ? Cetl jsem zde neco o LG !? Jinak me narohy jsou cena do 30k a chystam se ji spojit dvd prehravacem a i s pocitacem, ale ciste pro sledovani filmu

0/0
6.12.2007 2:41

Dann

Re: LCD x Plazma

Mám ho doma - špička

0/0
6.1.2008 17:56

Honza

Poradte jakou tV

Koukam ze je tady hodne odborniku. Mohl by mi nekdo poradit jakou konkretni tv mam koupit? Kuli mensimu pokoji jen uhlopricku max 82cm (tim padem asi LCD), analogovy i digitalni tuner. A asi HD ready. Kolem 20 litru. PC se pripojovat nebude. A neni pro me tak me nekamenujte :) Ja bych si ted tv asi nekupoval. Predem diky za tipy 

0/0
3.12.2007 21:25

Tajné

špatně si poradí s jinými než nativními rozlišeními?

špatně si poradí s jinými než nativními rozlišeními? Proč to nenapíšete i k plazmě?

0/0
23.11.2007 18:22

milan

Re: špatně si poradí s jinými než nativními rozlišeními?

Protoze u plazmy to neplati. Staci se podivat v jakemkoliv obchode na obraz z dalky i z blizka. Je rozdil kdyz na plazme sviti body a pkdyz LCD je podvsiceno.

0/0
24.11.2007 2:12

Tajné

Re: Re: špatně si poradí s jinými než nativními rozlišeními?

Ale samozřejmě že platí. Příště si něco ověřte než zase vypustíte nějaký blábol kterým budete mást lidi. Neporadí, stejně jako žádný zobrazovač s rastrem. Přesněji by se mělo říct že LCD a plazma dokáže zobrazit JEN nativní rozlišení. Ostatní se zobrazuje tak že ho elektronika přepočte do nativního. Jedině CRT dokáže změnit rozlišení.

0/0
24.11.2007 12:33

vševěd

Re: Re: Re: špatně si poradí s jinými než nativními rozlišeními?

Ještě bych dodal, že si lepší modely LCD TV/monitorů a plazmy poradí nejenom s nativním rozlišením, ale i s jeho podíly dvou/čtyř. Jednoduše řečeno by měl 26" LCD monitor s nativním rozlišením 1920x1200 zobrazit bez interpolace 960x600...

0/0
24.11.2007 20:41

Tajné

Re: Re: Re: Re: špatně si poradí s jinými než nativními rozlišeními?

Ne, jestli to nějaké umí tak to taky obstarává elektronika.

0/0
24.11.2007 21:55

xxx

Re: Re: Re: špatně si poradí s jinými než nativními rozlišeními?

CRT "dokáže" - a co ??? CRT se svojí normou PAL a 5xx řádky?

0/0
21.1.2008 22:02

Tajné

Re: Re: Re: Re: špatně si poradí s jinými než nativními rozlišeními?

Změnit rozlišení. Ano, je to tak, jedině CRT nemá rozlišení pevně dané konstrukcí.

Ale já si myslim že ty by ses spíš potřeboval vyspat a vystřízlivět.

0/0
21.1.2008 22:25

Malej Jarda

Hlavně na vánoce

kupujte výhodně TV. To je teda kauf.

0/0
23.11.2007 17:49

celim

Já jsem sice televizní maniak,

ale myslím si, že nejlepší je si TV vůbec nekupovat! To byste nevěřili, kolik má pak člověk najednou volného času:-) Kdysi jeden můj přítel TV nazval "debilizátorem", protože si k tomu člověk sedne a čumí jak debil na kdejakou hovadinu, aby si po skončení pořadu řekl "to zase byla kravina, že jsem radši nedělal něco užitečnějšího" (třeba děti;-D;-D)

0/0
23.11.2007 16:03

jirspi

Re: Já jsem sice televizní maniak,

... tak tak ... tři nejrozšířenější závislosti na světě jsou: alkohol, nikotin a televize ...

0/0
23.11.2007 23:40

iuos

hmm

zajímavé, že o závislosti na televizi mluví vesměs lidi, co tv-závislost nahradili závislostí na internetu ;-D;-D

0/0
24.11.2007 8:02

lapis

Re: Re: Já jsem sice televizní maniak,

Zapomněl jsi sex, ale to tě časem přejde.

0/0
30.1.2008 17:57

tnx

Nesouhlasim

... u větších

je již 1 920 x 1 080 (Full HD) nutností. Takové zapojení je vhodné pro

prohlížení internetu, hraní her a prezentace fotek, pro kancelářské

činnosti se hodí méně.

Nezlobte se na me, ale to mi prijde jako nesmysl. Vysoke rozliseni u kancelarske cinnosti neprinasi zadny problem. Naopak, lepe se pracuje s tabulkami, na obrazovku se vleze vic nastroju. Pri hrani her se bud obrazovka prepne do nizsiho zozliseni, tedy dojde k neostrosti, a nebo potrebujete brutalni vykon systemu, aby byl schopny rozumne zobrazovat hru ve vysokem rozliseni.

0/0
23.11.2007 12:46

jurij

Jak vybrat KVALITNÍ OBRAZOVKU která má opravdu kvalitní obra

Jak vybrat KVALITNÍ OBRAZOVKU která má opravdu kvalitní obraz?

vyhledejte si to na www.google.com

--- 8-o ---

www.google.com/search?hl=en&q=Jak+vybrat+KVALITN%C3%8D+OBRAZOVKU+kter%C3%A1+m%C3%A1+opravdu+kvalitn%C3%AD+obraz&btnG=Google+Search

--- R^ ---

0/0
23.11.2007 1:20

iuos

hmm

chytráků je tu dost, třeba mi poradíte ;-)

mám lcd samsung - a mám "problém" s bručením - při propojení kabelová zásuvka UPC - anténní koax-> set top box -> scart ->lcd tv    je slyšet bručení...

ALE POZOR - když používám starý - psem okousaný - koax, tak zvuk je v pohodě... ale zase se na HBO objevuje kostičkování a kvalita signálu je někde mezi 50-70%

zkusil jsem už dva různý kabely a pořád radši jedu skrz ten starej...

máte někdo zkušenosti s anténníma kabelama?  díky za relevantní (případně vtipné) reakce:-)

0/0
22.11.2007 14:40

Vocour

Re: hmm

Kup si na koax galvanický oddělovač za +- 100 Kč. Najdeš ho kdekoliv v prodejnách anténní techniky, třeba na www.omko.cz

0/0
22.11.2007 14:51

iuos

hmm

díky - vyzkouším to

0/0
23.11.2007 12:25

Aleš

Re: hmm

Zkus si někde půjčit jiný set-top box v tom tvém asi odešel kondezátor u zdroje.

Ten okousaný kabel je nejspíš zázračný, shovej si ho, když nic nepomůže ! :-)

0/0
22.11.2007 14:59

Aleš

Re: hmm

Jo a dej taky vědět, jak to dopadlo JO!

0/0
22.11.2007 15:01

Draasal

Re: hmm

Tento problém jsem vyřešil propojením Se top boxu od kabelovky s TV dodávaným koax. kabelem. Strčil jsem to do TV místo normální anteny. Jinak je to ještě propojeno Scartem.Přestalo to bručet,asi se to nějak uzemnilo. Zajímavé je, že mi to první den nebručelo.

0/0
25.11.2007 18:02

iuos

hmm

no jo, když já ale využívám jak digi příjmu tak i analogu - je tam pár stanic, co v digi upc nedává (i když si nedělám iluze, že je to skutečně digitální vysílání) :-)

btw protože jsem o víkendu blil jak amina s horečkama, tak to pořád nemám vyřešený :-©:-©:-©

0/0
26.11.2007 13:47

ODSakEda

ODSakEda

LG 42LF66!!!!!!!!!!R^

0/0
22.11.2007 14:24

Vlaďka

pozdrav

Dobrý den,

pozdravujte, prosím, Evinku, na té fotce jí to moc sluší a já o ní hodně dlouho neslyšela, tak ráda vidím, že se má dobře a nic jí nechybí... pokud i ji by někdy zajímalo, jak se mám já (jako, že nebude, ale stejně to zkouším:)), telefonní číslo mám pořád stejné:) díky za vzkaz, mějte se, V.

0/0
22.11.2007 14:10

Jiří Linhart

Připojení plazmy s PC

Prosím znalé o radu ohledně nejlepšího kabelu pro spojení PC-Plazma. Např. zda je poznat kvalita obrazu při zapojení přes VGA nebo YUV.

Jaké máte zkušensoti?

0/0
22.11.2007 11:07

ODSakEda

Re: Připojení plazmy s PC

Kdo chcete přopijit velkou placatou progresivní(!) telku k PC, nekupujte plasmu! Bude se obraz i el. vlastnostmi podobat spíše CRT TV...Rv a né PC monitoru natož LCD PC monitoru!R^

0/0
22.11.2007 14:15

Aleš

Re: Připojení plazmy s PC

Odpověď na 1. otázku:

PC - TV propoj přes HDMI kabel a na straně PC použij přechodku HDMI/DVI = digitální přenos a výborná kvalita.Pokud tvoje graf. karta nemá DVI, ale jen VGA, tak použij VGA kabel = analogový přenos a dobrá kvalita.

Odpověď na 2. otázku:

Objektivně se to na standardních sestavách poznat nedá a nekomlikuj si život propojováním PC - TV přes YUV, když můžeš lehce použít VGA.

Propojování ZDAR! Aleš.

0/0
22.11.2007 14:44

Kuca1982

Pixel Mapping

Chtěl bych si pořídit větší tv. Moje 55ka mi už moc nevyhovuje :-). Přesto nejsem žádný fajnšmekr, nemám velké nároky na kvalitu obrazu. Představoval bych si LCD o uhlopříčce tak 81cm do 20 tisíc. Problém je v tom, že chci k tv připojit i PC... Existuje nějaká LCD TV v této cenové hladině, která podporuje pixel mapping 1:1? ?

0/0
22.11.2007 5:41

ODSakEda

LG :-)

již přes půl roku maj modely od LG řady xxLC55 nebo fuul HD xxLF66 nebo s rozšířenou paletou barev ale dražší - xxLY95 korekci pohybu XdEngine 3. generace! Běžicí texk na čt24 je nerozmázlý ani neposkakuje trhaně! Tyto LG krom češtiny umí i ručně řídit asi 5 parametrů zpracování obrazu! Ořezávat automaticky černé pruhy či detekovat vysílání 16:9 anamorfně R^ Nemaj nádech do růžova, jako 99% plasem a 80% LCDTV... popřípadě jde řídit každý RGB kanál smaostatně ručně :-) Vyhlazuje txt a grafiku a nerozplizně stínováné obličejů a pod, jako většina LCDTV!

0/0
21.11.2007 10:49

ODSakEda

Re: LG :-)

Jo a pro uživatele PC: Ty poslední dvě -fuul HD, maj jak ve volbě tak ověřený pixel mapping 1:1 po rozhraní DVI a využijí opravdu plné rozlišení s přesností na 1 pixel! Ovládáte tedy adresně každý jeden pixel grafikou PC! Mnohé dosavadní i když fuul HD displeje nedokázali objít intermní grafiku  PŘEPOČÍTÁVALI vždy zrátově(!) ROZLIŠENÍ i po DVI(!)...

0/0
21.11.2007 10:53

mbs2

Re: LG :-)

XD Engine 3 je XD Engine 2007? A fakt to funguje? Opravdu se ty chybejici snimky dopocitavaji?

A jak to je se snimkovou frekvenci u LG? Modely prodavane v Nemecku

(napr. 42PC52 za 900e) maji 100Hz, u "nasich" jsem to nenasel.

0/0
21.11.2007 12:45

ODSakEda

Re: Re: LG :-)

xxPCyy = Plasma, LCD  = xxPCyy!

0/0
21.11.2007 16:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.