Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test: Výborná bezdrátová sluchátka pro domácí poslech

Bezdrátová sluchátka znamenají svobodu pohybu a zpravidla také kompromis ve kvalitě zvuku. Beyerdynamic RSX-700 nás přesvědčila o opaku - hrají výborně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sklamán

bezdrát. sluchátka

 Som sklamaný.Kúpil som si Sony DAV-X 10 (DVD 25000.-) a s hrúzou som zistil,že nemajú sluchátkový výstup.Preto som zauvažoval,že bezdrátové sluchátka by to mohli vyriešiť napríklad keby boli budené signálom zo Scartu.Nikde však nevidím vstupné úrovne a impedancie a tak sa jednoducho pýtam či by to bolo takto možné.Ďakujem.

0/0
14.1.2008 16:24

brablenec

..tak jsem si je koupil

sluchátka jsou super. nejsem sice kovaný hifista nebo jak tomu tady někteří říkají, ale chci v několika slovech shrnout svoje zkušenosti, které doufám pomohou dalším nerozhodným. tak tedy: sluchátka mají skutečně přítlak z kategorie lehčích, nechtěl bych s nimi skákat přes kozu (k tomu snad ani neslouží), zvuk krystalicky čistý, přenos se mi zdá subjektivně skutečně excelentně vyvážený. co nemohu oproti tomu zkousnout je zoufalý dosah. 20 metrů je utopie. jedny jsem reklamoval v domění, že jde o vadný kus, druhá sluchátka se chovají stejně, zapomeňte na vzdálenost nad 10 metrů, obvzlášť, stojí li v cestě i obyčejná cihlová zeď. přesto doporučuju, na netu se dostanete pod 5000 tisíc. čau

0/0
5.12.2007 20:34

Fox_VK

vlastní bezdrát

V jedné knížce po tatovi co jsem kdysi objevil byl takový šikovný návod na jednoduchá bezdrátová sluchatka :)

Vysílač tvořila dvojlinka natažená dvakrát až třikrát do kola kolem místnosti která měla dva konce spojené a byla zapojená přímo na zvukový výstup s přehrávače a přijmač byla cívka se zesilovačem a výstupem na sluchátka(o) nejlépe telefoní .

Kam se na to hrabe jakýsi digitál...

0/0
23.11.2007 16:03

Xeelee

Re: vlastní bezdrát

Jaká to je kniha? Mohl bys sem napsat nějaké podrobnosti?

0/0
23.11.2007 17:31

Kovis

Re: Re: vlastní bezdrát

Ta konstrukce vyšla někdy před 30-40 lety v Rádiovém konstruktéru či jak se ten časopis jmenoval...

0/0
23.11.2007 21:38

Xeelee

Re: Re: Re: vlastní bezdrát

Tak podle tohodle popisu to asi nenajdu :(

0/0
23.11.2007 22:28

Netopejr Netopýrovič

Re: vlastní bezdrát

Tak si to vyrob a uslyšíš (i když možná ne :-P ) zač je toho loket. Příjemný a šťastný poslech... doporučuji ještě požádat spolubydlící, ať někde ve vedlejší místnosti pouští mixér, elektrickou troubu atp. Ko(s)mické efekty v poslechu se rázem dostaví. ;-D;-D

0/0
23.11.2007 22:39

martin

okno

Za to, že sigál nepřešel přes okno nemůže v žádným případě argon(jak autor naznačuje) ale pokovená vrstva na skle, ktará není samozřejmě vidět,ale zlepšuje tepelně izolační vlastnosti dvojskla ;-)

0/0
23.11.2007 14:52

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: okno

Díky za doplnění.

0/0
23.11.2007 22:20

xxx

Výdrž baterie

Mě by zajímalo jaká je výdrž baterie?

0/0
23.11.2007 12:28

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Výdrž baterie

Výrobce udává 6, je se pohyboval mezi 5 - 6. V textu je to uvedeno.

0/0
23.11.2007 12:40

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Re: Výdrž baterie

Myšleno v hodinách :-).

0/0
23.11.2007 12:43

anonym

anonym

;-D

0/0
23.11.2007 12:23

osmera

zajimave

To me teda opravdu zaujmulo. Neco takoveho hledam, ale vzdy me zatim odradila kvalita zvuku ktera byla vzdy degradovana na kvalitu radia na VKV

Jeste bych teda chtel aby mela na sobe tlacitko pro preskoceni skladby kdyz se mi nejaka nelibi, ale to by bylo mozne jedine s nejakyma na bazi bluethooth. Ale tam uz kvalitu opravdu nelze najit snad vubec.

Jeste by me zajimalo jak silny je tlak na hlavu, u nekterych sluchatek mam pocit ze me pak hlava boli ze silneho sevreni.

Diky za recenzi.

0/0
23.11.2007 11:29

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: zajimave

Rado se stalo. Pritlak je prijemny, spise nizsi, v recenzi to uvadim. Hezky den.

0/0
23.11.2007 11:32

Fox_VK

Bolení hlavy

Vyzkoušejte trošku ztlumit hlasitost - třeba vás ta hlava bolet nebude

0/0
23.11.2007 15:31

mirgot

Cena

5 150 Kč (doporučená cena):-/

0/0
23.11.2007 11:04

mirgot

Pan Nývlt - Technet

Zajímavý článek (ostatně jako spousta dalších), nenechte se vyprudit :-) mě fascinuje pokaždé ten příliv jedovatých a stírajících odpovědí a reakcí u vpodstatě jekéhokoliv článku (nejen) na technetu, asi jsme opravdu silně frustrovaný národ, zvláště dopoledne v pracovní době... ;-)

0/0
23.11.2007 11:10

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Pan Nývlt - Technet

Diky moc :-).

0/0
23.11.2007 11:16

jirspi

Re: Pan Nývlt - Technet

... přesně tak, tady se v jakékoliv diskuzi na jakékoliv téma vždycky najde banda, která rozumí absolutně všemu ... článek by napsali 10x lépe, ale pak zjistíte, že nemají podepsanou ani poštovní schránku ...

0/0
23.11.2007 12:40

Pepa

Nevíte proč?

..už dávno někdo solidní nevestavěp mp3 přehrávač do sluchátek. Výrobně by to vyšlo skoro nastejno a nemusel bych se otravovat s takovýmito krámy a nějakým vf přenosem, který vždy je o dosahu a kvalitě. ZAtím jsem nikde nic podobného jako mp3 přehrávač vestavěný ve sluchátkách neviděl. A že těch přehrávačů dnes je.

0/0
23.11.2007 11:00

Kladýnko

Re: Nevíte proč?

Troufal bych si odhadnout, že problém bude v napájení a s tím související provozní době...

0/0
23.11.2007 13:17

sid

Re: Re: Nevíte proč?

Vydrz by nebyla horsi, nez u techto sluchatek. Napajeni mp3 prehravace je zanedbatelne.

0/0
23.11.2007 13:23

Kladýnko

Re: Re: Re: Nevíte proč?

No právě, 5-6hodin co vydrží ty sluchátka je u mp3 dost málo....

0/0
23.11.2007 15:07

TrueRobos

Re: Nevíte proč?

Samozřejmě že existují, ale proč svazovat MP3 přehrávač se sluchátky?

0/0
26.11.2007 23:21

Ef

Češtin

zatímco tato recenze, byť silně subjektivní, jeví se býti dobrou, čeština zde opět dostává pořádně na pr*el. Naučte se skloňovat, pane Nývlte, to za Vás žádný program neudělá..

0/0
23.11.2007 10:43

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Češtin

Napiště mi prosím které objektivní hodnocení vám chybí. Buďte konkrétní i v prípadě češtinských prohřešků.

0/0
23.11.2007 10:48

Lanta

Tahle větička mě fakt dostala

"Zvuk jako s drátem".....LOL;-DA já hlupák stále nechápu,proč se hifisti snaží dávat k excelentním přístrojům drahé kabely o velkých průřezech a silné izolaci...to jsou ale hlupáci - stačí přece,když si pořídí kvalitní FM přenašeč signálu;-D;-D;-D

0/0
23.11.2007 9:43

Dea

Re: Tahle větička mě fakt dostala

Zvuk jako s drátem, ale jako u drátových sluchátek za 1-2000 Kč. Proč ne?

Prostě za bezdrát se platí a nikdy to stejnou kvalitu mít nebude (co se týče stejně drahých sluchátek nebo absolutně) a nebo to bude při stejné kvalitě dražší (pouze ovšem do určité hranice, kam top modely bezdrátových sluchátek stačí)

0/0
23.11.2007 9:47

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Re: Tahle větička mě fakt dostala

Ano. Ale je fakt, ze zvuk samotnych sluchatek v tomto pripade odpovida spise kategorii nad 3 tisice korun. Proste se povedly, proto jsem je napsal.

0/0
23.11.2007 10:27

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Tahle větička mě fakt dostala

Není to FM a jsme v jiné cenové kategorii. Chápeme?

0/0
23.11.2007 10:24

Azazel

Re: Tahle větička mě fakt dostala

protože hifisti jsou idioti

strašně rád bych někdy s takovými "odborníky" udělal test - poznali by tak velký kulový...

0/0
23.11.2007 11:05

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Re: Tahle větička mě fakt dostala

Ne, vliv kabelů na reprodukci je velký, zpravidla se používají slepé testy, kdy posluchači nevědí, jaké zapojení poslouchají - aby se odstranil placebo efekt. Někdy takový test uspořádejte :-).

0/0
23.11.2007 11:16

Netopejr Netopýrovič

Re: Re: Tahle větička mě fakt dostala

Když čtu tvůj příspěvek, vidno, že idioti nejsou jen hifisti, jak tvrdíš. :-P

0/0
23.11.2007 22:34

Netopejr Netopýrovič

Re: Tahle větička mě fakt dostala

A úplně nejlepší by byl i nějaký ten bezdrátový FM přenos mezi výkonovým zesilovačem a reproboxy, co? Ty Kryšpíne Lojzoidní. :-P;-D

0/0
23.11.2007 22:23

trilll

Vánoce v "recenzích" přicházejí :(

Porovnávat sluchátka za 5150,- s "bezejmennými" bezdrátovými sluchátky, které jsou v běžné prodejní síti za 1-2kKč je ubohé. Dobíjení přes kabel??? - co takhle hezký nabíjecí stojánek, jak to umí levnější konkurence (kabel tam může být přibalen i tak) ? .. Mám za to, že v tomto případě se jedná o placenou+předvánoční+reklamní recenzi, jak jinak...

0/0
23.11.2007 7:53

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Vánoce v "recenzích" přicházejí :(

Nevím, zda jste se špatně vyspal, nebo vám pes rozkousal ranní tisk, nicméně diskuze na Technet.cz opravdu není určena pro ventilaci ranní frustrace.

Napište mi prosím, se kterými bezejmennými sluchátky za 1 - 2 koruny jsem je porovnával - vzpomínka na předchozí testované modely zahrnuje starší Beyerdynamic, Sennheiser a AKG. Tedy to nejlepsi na trhu. Dobíjení přes stojánek je elegantní, ale někdo radeji preferuje kompaktní základnu. Proto to v textu uvídám a i jen malinko pozorný čtenář  si z toho jasně odnese tvrzení "sluchátka nemají dobíjecí stojánek, ale kablík". Takže přestantě mudrovat něco o předánočních předplaceních superultra PR recenzích ... Předem díky za pochopení.

(ostatním čtenářům se omlouvám za poněkud ostřejší tón, ale podobně stupidní příspěvky jsou opravdu ubíjející)

0/0
23.11.2007 9:14

smrk

Re: Re: Vánoce v "recenzích" přicházejí :(

Vubec se neomlouvejte. Mate uplnou pravdu. V posledni dobe se bohuzel stalo modou techto diskuzi cokoliv kladne napsaneho oznacit za "placeny PR clanek" aniz by dotycny mel predstavu, coze to to PR vlastne je a naopak pri jakekoliv negativni zmince v recenzi oznacit autora za "debila, ktery tomu ani za mak nerozumi, protoze dotycny diskuter tomu prece rozumim daleko vic". Anonymne si do kohokoliv kopnout je prece tak snadne ... :(

0/0
23.11.2007 9:29

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Re: Re: Vánoce v "recenzích" přicházejí :(

Diky moc, je to bohuzel presne tak.

0/0
23.11.2007 11:17

V

Re: Re: Re: Re: Vánoce v "recenzích" přicházejí :(

Jen technická poznámka, 1 - 2kKč (k=kilo=1000). Odjaduji, že ten pán měl na mysli cenovou relaci 1 až 2 tisíce korun.

Hezký den a díky za recenzi.

V.

0/0
23.11.2007 11:42

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Re: Re: Re: Re: Vánoce v "recenzích" přicházejí :(

Ja vim .. psal jsem to v rozcileni rychle ... a trochu mi to ulitlo. Hezky den

0/0
23.11.2007 11:56

TrueRobos

Re: Re: Re: Vánoce v "recenzích" přicházejí :(

A jak snadné je založit si další nick a sám sebe pochválit, že? ;-)

0/0
26.11.2007 23:23

Jan Pobořil

Těžká volba

Sháním nějaké sluchátka, co by hraly dobře a zároveň byly bezdrátové. Ale ani tyto mi nevyhovují, mám totiž ještě jiný požadavek. Nesmí vyžadovat k notebooku nepraktický vysílač. Musí mi vystačit bluetooth v počítači. Existuje něco takového?

0/0
23.11.2007 7:36

sappho

Re: Těžká volba

Ano existuje. Nevzpomenu si ted na název ale nedávno tu byla rezence na bezdrátové sluchátka na bázy bluetooth.

0/0
23.11.2007 8:39

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Těžká volba

Existuje jich spousta, například Samsung BH270 (test na Technet.cz již brzy) nebo Creative  SE2300 (test na Technet.cz vyšel 15.10.2007), případně Motorola  HT820.  Ale žádné z nich se zvuku testovaných Beyerdynamic ani nepřiblíží. Ale jsou zase jevnější. 

0/0
23.11.2007 9:18

Johny

Re: Re: Těžká volba

Ono jde hlavně o to, že Beyerdynamic je specializovaná firma na audio (sluchátka). Něco jako Senheiser, Koss apod.

Samsung, Creative, Motorola to jsou univerzálové na "všechno";-)

0/0
24.11.2007 20:26

cassul

Okno

Plastikové okno, třebaže s argonem, není pro elektromagnetické vlny žádná překážka. To ta kovová folie, co je na tom nejspíš nalepená, to je jiné kafe...

0/0
23.11.2007 7:19

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Okno

Tak jsem to jeste konzultoval s clovekem, ktery wifi site profesionalne montuje. Kvalitni (a draha) okna dokazi signal snizit i o 90% ... zatimco okna s nejlevnejsimi skly signal propusti vicemene bez problemu.

0/0
23.11.2007 11:39

Fox_VK

Re: Re: Okno

Asi tu wifi anténu vyhodím za okno na mráz....

I když velikost stínění oken panelákového typu co máme na kolejích je poněkud diskutabilní...

0/0
23.11.2007 15:47

prazakm

Re: Okno

Na tom není nalepená žádná fólie. Izolační dvojskla jsou izolační proto, že jsou pokovená a propouští teplo jedním směrem. Argon je tam proto, aby kovová vrstva neoxidovala. A na tom, jaké sklo si vyberete, záleží jeho propustnost pro záření, nejen elektromagnetické. Přes takový Stopsol nedostanete ani infračervené záření.

0/0
23.11.2007 14:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.