- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Většinu těchto havárii letadel zaviní pozemní personál,který špatně kontroluje práci svých podřízených.Také kapitán by si měl projít a zkontrolovat viditelné části letadla-např Pitotovu trubici,jest-li ji přičištění někdo nezalepil průhlednou nebo stříbrnou páskou-což ze země není vidět.
Slyšeljsem přepis hovoru co si piloti povídali mezi sebou ai ty které byly odvysílány řidicí věži.Když jsem to slyšel tak jsem měl slzy v očích.Bylo to zoufalé opravdu,Byl to scénář hororu jaký by žádný scénarista nenapsal. A divím se že ty americké vyšetřovatele sledovala japonská policie na každém kroku.A japíci odmítli i americkou pomoc.
Nechapu, jak mohli odmitnout pomoc od kohokoliv, kdo byl na miste nehody jako prvni (i kdyz to byli Amici ;) Vzdyt tim padem zabili spoustu potencialne prezivsich lidi.
Ono pokud 4 prezili celych 12 hodin, pak ihned po nehode jich mohly byt i desitky.
Vazne smutne - by me zajimalo, zda byl za toto idiotske rozhodnuti nekdo potrestany...
všichni ti lidi zemřeli jenom proto, že se v Boeingu přehnaně šetrilo a jenom zaplátovali tu tlakovou přepážku ! Kdyby se dopravní prostředky pro větší počet lidí, podroboval takovýmto rekonstrukcím (nemalého rozsahu a na více místech letadla) jen pod dohledem a kontrolou probíhajících prací leteckými inženýry, těžko by se taková katastrofa odehrála.
To bylo jenom lepení letadla jenom aby navenek vypadalo v pořádku. To letadlo chtělo po takových opravách dělat navíc další kontrolu a zátěžové testy spravovaných dílů,
ale nejlíp jednou havarované letadlo jen sešrotovat.
Tady je ta nedbalost namalovana:
http://shippai.jst.go.jp/fkd/Contents?fn=2&id=CB0071008&idx=6
Slyseli jste autenticky zaznam z cerne skrinky?
http://www.youtube.com/watch?v=odRCEHBmLfU
Mezi narazem do prvniho kopce a finalni explozi jsou necele 4 sekundy. Jinak cely prepis je taky drsny. Piloti opravdu velmi dlouho vubec nemeli poneti, co se deje.
Vše zopakují dvakrát až třikrát. Co je příčinou? Že by obava z diskriminačních soudních pří? I slabomyslní mají svá práva... Nebo snad snaha o nafouknutí pořadu? :)
V dokumentech zahranční výroby je opakování nutné - hodinový dokument bývá přerušen i čtyřmi reklamními přestávkami, a po každé z nich je potřeba zopakovat (sdělit nově příchozím), co se děje. My máme to štěstí, že jej na ČT vidíme bez reklam.
Každou informaci pro jistotu nejméně dvakrát až třikrát zopakují, jeden nikdy neví. Co kdyby zapli telku i v Dobřanech... Případně by stačilo pořad sestříhat na cca poloviční stopáž. :)
Ten Kasík asi bude nějakej externí redaktor iDnes. Nebo nějakej novic, kterej nestačil načichnoout. Není nějak moc normální člověk? Když komunikuje?
Jestli to má být pochvala, tak děkuju:-) Když klepnete na moje jméno, tak zjistíte, že už jsem pro idnes.cz napsal nějakých dvěstě článků, takže až takový nováček už nejsem :-) Myslím, že redakce Technetu.cz obecně do diskuzí pod svými články přispívá relativně často. Aspoň dokud se diskuze nezvrhne...
A budou mít červené čepičky, modré čepičky nebo zelené čepičky? ;-)
To patřilo k příspěvku:
"... kam Velký Kleuster odvede všechny kočky a bude tam mít stánek s koblihami a hot-dogy ... "
Ani při jedné z nehod se nejednalo o chybu v konstrukci letounu
Asi jste meli na mysli zadnou z tech dvou nejvetsich nehod. Pokud se dobre pamatuji, tak v jednom dokumentu o leteckych katastrofach zminovali spatnou kontstrukci zamku dveti nakladoveho prostoru. Dvere pri jednom letu nad pacifikem odletely a vytrhly i kus trupu. Vzniklou dirou odleteli nejaci lide.
Jinak B747 obdiv urcite zaslouzi, kdyz se s nim leta tak dlouho.
Ani při jedné z nehod se nejednalo o chybu v konstrukci letounu <<<< Tyka se dvou zminovanych "nejvetsich" nehod tedy nepovoleny start na kanarech a tohle japonsko.