Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Recept Al-Kajdy: digitálky + kontaktní čočky + baterky = bomba v letadle

Člen Al-Kajdy zapletený i do útoků na WTC odpálil za letu časovanou bombu. Pilotům se i přes poškozené řízení podařilo přistát. Rozjelo se mezinárodní vyšetřování: jak mohl terorista pronést bombu na palubu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pehosaman

Všechny fašistické státy

Byly s prokatolickými  vládami, byly podporovány Vatikánem od jeho vzniku. Všechny měly ve znaku kříž, aby ukázaly, koho podporují. Takže určitě nebyly ateistické.

0/0
6.5.2008 20:16

Petr Pilař

oprava textu

Není pravda že WTC spadly díky bombě teroristů ale byly demolovány se souhlasem americké vlády trhavinami, Hledejte odkaz "richard Gage" video je i s českými titulky. [>-] stop radaru!!!

0/0
5.4.2008 14:01

David Starý

Kontaktní čočky

<a href="http://www.cocka-kontaktni.cz">Kontaktní čočky</a>

0/0
6.1.2008 7:06

Houn

proč to připomínaj teď?

to se zas něco chystá, tak aby lidi byli vystrašení?

0/0
7.12.2007 15:24

Eda

no nevim

Ty opatreni preci nejsou prakticky zadny protoze na novejch letistich jsou rentgeny hned za pasovou kontrolou a az pak jsou kramy a restaurace.Treba konretne Ruzyn Terminal Sever. Tak kdyz si koupim flasku whisky, drepnu nekam do business class tak s tou flaskou kterou rozslapu na zachode kterej je hned za kabinou chvilku pockam a az pujde letuska s kafem tak tam muzes vletet a vrazit ty strepy pilotovi do oci, v ty rvacce jeste muzes cvaknout obracec tahu nebo zaklopky a jde to hned do haje, co kdo udela. nic.

0/0
4.12.2007 23:40

lol

Re: no nevim

Od 11.září by se piloti v kabině měli zamykat takže nevim jak bys tam vletěl ;-D;-D;-D

0/0
5.12.2007 14:46

kuba78

Re: Re: no nevim

jo a chodej curat z okynka :-)

0/0
5.12.2007 23:09

sadam

p

11.září bylo dílem americké vlády!

0/0
4.12.2007 19:06

Lebesgueův integrál

Debilní dotaz.

Americká vláda umí vyrábět dny? 8-o

0/0
5.12.2007 11:15

Kalíšek

Souhlas

Samozdřejmě se s touhle myšlenkou málo kdo dokáže smířit, nicméně pokud někoho zajímá proč si to myslím, doporučuji dokument Loose Change 2nd edition popř zkouknout web www.911.yweb.sk

A pokud si myslíte, že jsem magor, když si něco takovýho myslím, je to vaše věc.

0/0
5.12.2007 21:40

sadam

Re: Souhlas

dokonce je tu na technetu k tomu i diskuze (pod článkem Boudník,aneb brouk pytlík),bohužel poslední dobu se to tam zvrhlo v kontinuální hádku

http://technet.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A071013_001816_tec_technika_pka&s=DISKUTOVAT

0/0
5.12.2007 21:58

Zemedělský dělník

nuda nuda a zase nuda

:-©          :-©          :-©

:-©          :-©          :-©

:-©          :-©          :-©

0/0
4.12.2007 16:53

Petr

Re: nuda nuda a zase nuda

Málo mrtvých, co?

0/0
4.12.2007 19:23

morbidni_kreten

:-p

zaujal mě seriál letecké katastrofy na čt1.NEdávno tam byl díl,kde nechal pilotovat syna.....Ten díl svedl vše na náhodu..na náhodné neštěstí ale krvavé máslo mají na hlavě šichni..jak letecká společnost, tak vyrobce airbusu tak pilot..

neznát základní ovladácí mechanismy letadla je neospravedlnitelné....

0/0
4.12.2007 16:08

Homolka tobolka

proč všechny?

Nestačily by zpřísněné kontroly jen pro Araby nebo Pákistánce? Třeba v Praze na Ruzyni je cypovina filcovat českou rodinku letící charterem na Kanáry nebo Krétu

0/0
4.12.2007 14:55

viva

Re: proč všechny?

Tenhle letel jako Talian.

0/0
4.12.2007 17:45

kuba78

Re: proč všechny?

kdyz letis jako cech z ameru letadlem CSA domu tak te taky sacujou. a aby cech cestou domu chtel shodit cesky letadlo taky nezni zrovna logicky co :-)

me se ty kontroly taky nelibi a to ze musim priceste do us davat pomalu zpoved a otisky jak u vyslechu povazuju za ponizujici, ale co s tim udelas..

0/0
5.12.2007 23:12

Pražák Roman

Volič Národní strany

Je neuvěřitelné kolik ze zde diskutujících se zastává muslimů,tím že napadá věci a přehmaty dávno udělané,přežité!!!

Islám je tady a dnes,je horší komunismu a nacismu;-€

Byl snad někdo zavražděn za kritiku Evropy a USA???;-€

Jak to,že třeba Chomsky,nebo kdokoli jemu podobný jsou v pohodě?

Protože vědí,že jim za to nikdo hlavu neusekne!!!!!!!!!!;-€Tak se proberte!!!!!

0/0
4.12.2007 12:57

Dr. Pro Per

Re: Volič Národní strany

vše marno, rozumní lidé také upozorňovali na nebezpečí fašismu, ale užiteční idioti, kteří tam byli tvrdili, že je tam vše v pořádku.Ba i OH tam uspořádali. No a jak to dopadlo...

Dnes se najdou pomatenci, kteří tvrdí, že islám je náboženství míru. Zapomínají dodat, že mír podle islámu je pouze islámský mír.Až bude každý na světě muslim.Rv

;-€

0/0
4.12.2007 13:22

erben3

Re: Re: Volič Národní strany

R^

0/0
4.12.2007 13:25

Collin

Re: Re: Volič Národní strany

Ano, ale nezapomínejte, že je rozdíl mezi Islámem jako náboženstvím a jeho praxí. Asi takový, jaký byl rozdíl mezi komunizmem a naší totalitou 80. let. Ne každý byl komunista, ne každý komunista byl skutečný komunista. Ba právě naopak to "zdravé jádro" (nebo nemocné? :-D) určitě nebylo větší než těch 10% či kolik voličů mají dnes. Pdobně je to i v muslimských zemích. A to se bavím o neextrémní formě islámu.

0/0
4.12.2007 13:56

Dr. Pro Per

Re: Re: Re: Volič Národní strany

ale když b jde do tuhýho tak se i z vlažného komunisty stane zvíře. A to samé s islamem. Navíc jsou udržováni v primitivismu, takže chytře zvolená propaganda udělá své. Viz karikatury a demonstrace za smrt.Rv

0/0
4.12.2007 14:06

Collin

Re: Re: Re: Re: Volič Národní strany

No to jen ukazuje, že jsou úplně stejní lidi jako my. Vím co říkám, v islámské zemi jsem žil. Jestli si někdo představuje, že všude chodí teroristi po ulici a neustále nedělají nic jinýho než vykřikujou protizápadní hesla, tak se dost plete. Ne že by Islám nebyl nebezpečný, ale zdaleka ne všichni ho slepě následují.

0/0
4.12.2007 14:29

Dr. Pro Per

Re: Re: Re: Re: Re: Volič Národní strany

to je příspěvek jak s fašistického Německa někdy kolem roku 1938 ;-€

0/0
4.12.2007 14:31

Collin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volič Národní strany

??? Nevím, kam Vás zavedly Vaše myšlenkový pochody. Nejsem příznivec islámu a vím o něm pravděpodobně víc než všichni co zde k tomuto tématu přispívali dohromady. Jak z literatury, tak z praxe (tedy z několikaletého pobytu v isl. zemi, ne z praktikování Islámu). Já jen poukazuju na to, že je to právě ta ideologie, se kterou je potřeba zápasit, ne lidi. Oni jsou stejní jako my.

0/0
4.12.2007 14:47

Dr. Pro Per

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volič Národní strany

S tím já samozřejmě souhlasím.Lidé jsou v zásadě všude stejní.

0/0
4.12.2007 14:49

kuba78

Re: Re: Re: Re: Volič Národní strany

fasisticky pomatenec, komunisticky pomatenec, islamsky terorista, krestansky terorista.. a neni to jedno? v kazdy spolecnosti je urcity procento dobytku a ta mlcici vetsina jsou normalni lidi.

0/0
5.12.2007 23:15

Destroyer7

Re: Re: Re: Volič Národní strany

To je sice hezké, ale život to těm co zemřeli v troskách dvojčat nevrátí.

0/0
4.12.2007 19:59

M-J

Ne-Volič Národní strany

Zůstávám koukat jaká zuřivá nenávist v tobě je. Ty nejsi normální.

0/0
4.12.2007 22:35

Mrk

Humanizmus

Je pravda, jak zde bylo napsáno,že kdo bude chtít dostat bombu na palubu vždy si najde způsob a cestu.Myslím,že jsem civilizovaný člověk ale v těchhle případech musí jít vše stranou.Ty lidi jsou ze středověku,chovají se tak a jediné co na bude platit je to stejné.Pašovat bombu v hračkách-je to normální,je to ještě člověk??? Dostane doživotí, bude se modlit a bude za mučedníka a ještě ho musí daňový poplatníci živit.Když tedy chtějí umřít tihle lidi mučednickou smrtí - budiž jim to přáno.Ale stejně pomalu a hrozivě jak to oni připravují pro své zvrhlé činy.Odpálit se bombou a umřít ve vteřině není hrdinství. Umírat totálně popálený na celém povrchu těla pěkně pomalu aspoň 12 hodin, za použití těch nejhorších metod jak mu ještě víc ublížit,s tím že bude íatáčen na video a pak to odvysílat na způsob té arabské televize-to je asi jediný recept.Opakuji nejsem sadista, ale humanitou na tyhle středověké zrůdy nezapůsobíme a jenom jim ještě přihrajeme - vždyť co se mu vlastně může stát.

0/0
4.12.2007 12:51

Collin

Re: Humanizmus

Myslím, že to je dost zcestný a špatný recept. Jsou mnohem lepší recepty, třeba na www.apostatesofislam.com nebo www.faithfreedom.org.

0/0
4.12.2007 14:50

Roumen

Re: Humanizmus

Nechat ho odpalit doma v kruhu rodinnem. On hned, rodina pomalu.

0/0
4.12.2007 15:30

Michal

Re: Humanizmus

Tak to zkus a uvidis ceho tim docilis.

Na efekt takovych cinu se staci podivat na zpravy ze stredniho vychodu, tam tyhle "protiopatreni" praktikujou porad a dokolecka.

0/0
4.12.2007 19:32

Radek

Re: Humanizmus

Násilí plodí vždy a jen násilí.

0/0
4.12.2007 21:10

sima

a co dnes ???

Bohužel bomba se dá udělat poměrně snadno, a myslim, že ani dneska, při všech těch opatřeních, by takový čin nebyl problém. Hodinky - to je jasné, nic mimořádného. Baterka - jako součást nějakého přístroje (třeba foťáku nebo mobilu), nebo zvlášť (při odbavení je stejně musíte mít vyndané). A ta výbušnina v kontanktních čočkách to nevim ale vzhledem k nepatrným rozměrům...

Dráty...taky by se někam schovaly, a co třeba alobal, taky je vodivý a méně nápadný (zvlášť když je v něm čokoláda)

Kdepak ani dneska současná opatření nestačí

Možná se ještě dožiju doby, kdy do letadel budeme (já asi ne letěl jsem jednou v životě) chodit nazí a přesto i tak jistě někdo něco propašuje...

0/0
4.12.2007 11:12

Collin

Re: a co dnes ???

Nemyslím si, že to bude někdy horší než dnešní opatření na Heathrow. A myslím, že jsou velmi efektivní. Ano, jsou i mnohá  méně bezpečná letiště, ale ani tak to není tak snadný úkol.

A myslím si, že detekovatelnost nebezpečných látek se bude jenom zlepšovat, především zvyšováním podílu AI či "chytrého softwaru" v bezpečnostních zařízeních.

0/0
4.12.2007 11:50

Radek

Re: Re: a co dnes ???

No letěl jsem jen jednou z Prahy do Londýna a zpět (před 2 roky). A myslím si, že člověk co bude chtít dostat bombu do letadla si způsob najde. To riziko je dnes podle mne stejné jako před 10 lety navzdory těm opatřením. Letadla byla a budou cílem teroristů, rozdíl je jen v tom, že před tím se to nijak netýkalo USA a tak s tím nikdo nic moc nedělal.

0/0
4.12.2007 12:19

Collin

Re: Re: Re: a co dnes ???

Myslím si, že se to za poslední rok dost zlepšilo, převážně ta opatření co byla na oko (např. pytlíky na alkohol přelepované izolepou), byla nahrazena (pytlíky uzavřené speciálním zipem a přelepené kolkovou páskou). Asi se to ovšem značně liší podle místa i letu. Moje odbavení pro let z londýnského Heathrow do tokijské Narity bylo mnohonásobně pečlivější, než jsou běžné lety po Evropě. Možné je samozřejmě všechno, ale účinná opatření dokáží riziko drasticky snížit, IMHO.

0/0
4.12.2007 12:32

Mablung

Re: a co dnes ???

Opatření nikdy nebudou stoprocentní.

Nicméně, u podobných teroristických útoků nejde o mrtvé. Krom Izraele, šance zemřít při teroristickém útoku je mnohem menší než šance vyhrát první cenu v národní loterii. Možnost zemřít na teroristický útok v Izraeli je mnohem vyšší než jinde a přesto nebude o moc vyšší než zmíněná možnost vyhrát národní loterii. Ehm, myslíte si že vyhrajete 50 milionů se Sazkou?

Při teroristických útocích nejde o nic jiného než vytváření strachu. I když by bylo pár teroristických útoků do roka, letecká doprava bude mnohem bezpečnější než automobilová. Bohužel, zpanikaření lidé na rozumné argumenty nedají a pro média jsou teroristické útoky tučným soustem. Hned je týden o čem psát.

0/0
4.12.2007 13:44

Collin

Re: Re: a co dnes ???

Určitě máte pravdu, i když vzhledem ke stovkám útokům ročně si nejsem jistej jestli ta šance přijít o život v Izraeli není mnohem vyšší než vyhrát 1. cenu v národní loterii. Ale každopádně v principu máte pravdu.

Stejně tak s tím letadlem. Jelikož jako každý inženýr to ho vím poměrně dost o statistice a aplikuji znalosti i v praxi, vím že běžná dopravní letadla jsou mnohem bezpečnější než např. má každodenní cesta autem. Ale stejně, při každém letu jsem nervózní a reaguji na každý zvuk či turbulenci ostražitostí. Prostě instinkt potlačuje rozum :-). A to lítám hodně :-(.

0/0
4.12.2007 13:51

kuba78

Re: a co dnes ???

ta doba neni tak daleko, kdy do letadla budem chodit nazi a po prohlidce telesnych dutin jak ve vezeni, maximalne vysafujem na cestu nejaky overal.. a na zachod jak ve vezeni, pekne nekam do rohu at na vas vsichni vidi jestli nahodou misto kakani nekutite bombu.

0/0
5.12.2007 23:17

lopata

Ateismus

No hlavne, ze ateismus dokazal za poslednich 120 let povrazdit vic lidi nez vsechna nabozenstvi za celou historii.

Pro priklad: Hitler a jeho "pomoc" evoluci, Stalin a jeho "lepsi clovek" a "dokonaly delni" a nezaponeme ani na Pol Pota. A to jsou jen nejkriklavejsi kousky. Takovy Mao a Fidel si taky prilozili polinko a zdalea nejsou jedini. A to nepocitam valku proti nenarozenym, ktera je jeste orad krvavejsi.

Presna cisla si jiste jako zkuseni diskuteri a hledaci najdete :-)

0/0
4.12.2007 11:03

sima

Re: Ateismus

Ano i mezi námi ateisty jsou bohužel šílenci a cvoci.

Procesy v padesátých letech to bzla taková malá inkvizice. Okupace československa křížová výprava. No co neni to ve jménu Boha, Hospodina, Alláda, Mohameda, Budhy ani Kršny či jiného nadpozemšťana.

Najdu vám i rozdíl: Zatímco o zločinnosti stalinova či Hitlerova učení nikdo nepochybuje, o zločinnosti Božího slova, které dalo důvod ke spoustě nepravostí nikoho ani nenapadne uvažovat. Círvke požívají s podpory státu.

0/0
4.12.2007 11:22

dežo

Re: Ateismus

hitler byl ateista ? Stalin měl svoje náboženství stejně tak Pol Pot mao i Fidel.

0/0
4.12.2007 11:27

Collin

Re: Ateismus

To je překrouceno, typické "zbožné" přání, snaha uvrhnout náboženství do lepšího světla.

Pravda je, že nikdo z výše jmenovaných nevraždil kvůli ateizmu, ale kvůli ideologii. A to by jste měl znát, protože náboženství jsou taky takový ideologie... Taky mají svý zastánce, co pro ně lžou, překrucují pravdy, vraždí,...

0/0
4.12.2007 11:45

Radek

Re: Re: Ateismus

A v tom je rozdíl mezi zastánci ideologií a lidmi, kteří věří v Boha. Člověk co lže, překrucuje pravdu, vraždí to dělá kvůlí své pravdě (ideologii). Ať už tu ideologii označujete jako komunizmus, kapitalizmus, islám, křesťanství, budhismus ....

0/0
4.12.2007 12:06

Collin

Re: Re: Re: Ateismus

Ano souhlasím. Nemusí věřit v *B*oha, může to být jen "bůh", nebo cokoli (mnoho lidí věří v "něco"). Dokud si to nechávají pro sebe, je to vpořádku. Jakmile si ale stanovují za cíl to vnutit jiným, protože si myslí, že to je jediný správný světonázor, začíná malér.

0/0
4.12.2007 12:41

Lebesgueův integrál

lopata=lama*hovado^2

;-D;-D;-D KONEC ;-D;-D;-D

"ateismus dokazal povrazdit"

No, já bych řekl...

Že lidi se většinouvraždí navzájem...

Nebo že by se mezi nové masové vrahy zařadil ateismus, prací prášek a G-struna z kytary Jima Hendrixe?

0/0
5.12.2007 11:06

Petr T

Ateismus?

Sorry ale jestli jde o vcelku nenávistnou definici ateismu jako všeho co nevěří v Boha, tak potom byli Hitler i Stalin ateisté. (u Hitlera si tím nejsem opravdu jist)  Ale pokud se zeptáme, jestli to byli vřící, tak pozor! To byli silně věřící! Že věřili svým podivným sektám - samozřejmě! Ale byli to věřící! Víra totiž dokáže člověku ospravedlnit jakékoli jednání. Nejde o bohy, ale o způsob myšlení. Tedy jestli se člověk omlouvá něčím jiným, nebo jestli nese zodpovědnost sám.

0/0
27.12.2007 23:04

exe

Analogie

Recept USA: napalm, ochuzený uran, výbušniny, letadla a rakety = likvidace civilistů ve městech, na svtbách atd.

0/0
4.12.2007 7:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.