Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejhorší MP3 přehrávače aneb když si chcete zkazit Vánoce

Je to ten typ výrobků, ke kterému by se měl fasovat kýbl na nervy a tučné finanční odškodné. Reklama hlásá kvalitu, cena napovídá, že půjde o pěkný průšvih. Tady jsou, šest nejhorších...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gracx

ff

dobrej nápad si něco takovýho koupit g.idnes.cz" alt=":-©">

0/0
4.2.2008 20:18

ivan

lacne veci

ako sa vravi: Nie som taky bohaty, aby som si mohol kupovat lacne veci.

takmer vzdy sa oplati priplatit si par korun za kvalitrnejsi pristroj.

0/0
2.1.2008 16:08

Free-Neo

Mazec

Hosi! Sqelej clanek! Takhle jsem se po ranu dlouho nepobavil! :-) Husty hlaseni, hlavne s tim Cunkem a podobne.. Bravo!

0/0
29.12.2007 11:55

Kyslik

skvely clanek :-)

taky se chci poděkovat za skvěle napsanou recenzi - skvěle jsem se pobavil a vzhledem ke kvalitě testovaných produktů více informací skutečně není nutné uvést.

0/0
18.12.2007 17:49

poemcz

shity nebrat

ipod vede...jen skoda ze je u nas predrazeny....ipodtouch takrka dvakrat drahsi nez v USA...nechapu...asi jsme 2 krat vyspelejsi...:) ale jinak je to good prehravac..i predchozi iRiver stal za to nez mi spadl do zachodu :):)

0/0
14.12.2007 21:54

Lojza

Axago AXM-85

Ano, prehravac Axago AXM-85 presne sedi :-) Mam s nim prakticke zkusenosti a musim rici, ze po nich jsem z techto levnych prehravacu definitivne vylecen. Nejde jen o vlastnosti, ktere popisuje autor clanku. Ten prehravac je totalni smejd tak rikajic na jedno pouziti. Fungoval cca 2 mesice a pak v nem odesla pravdepodobne flash pamet. Nastesti byl prodejce na nase pomery relativne slusny a po nekolika urgencich vratil penize. Podobne zkusenosti ma i rada dalsich lidi o kterych vim a kterym jsem zhruba pred rokem (ja vul) tento shit doporucil.

Dovazet a prodavat takovy brak je neskutecna drzost. Ja jej kupoval za 2500,-...

0/0
14.12.2007 12:44

Petr

Dobry clanek

Musim rici, ze jsem se hned po ranu zasmal. Diky za upozorneni na takoveto prehravace, i kdyz bych si stejne zadny z takovychto ani jim podobnych prehravacu neporidil, i bez prectenii tohoto clanku. Ale i presto je dobre vedet, ze takove prehravace existuji a jak funguji :)

Jinak reakce na prispevek nize:

Nejakej technicke specifikace jsou tady uplne zbytecne, protoze budou naprosto neodpovidajici skutecnosti.

Dane popsani vlastnosti je naprosto efektivni a dostacujici vzhledem ke kvalite danych pristroju.

Doporucuji iAudio U3 + sluchatka KOSS (Porta Pro, KSC-75 a jim podobne - menice jsou temer stejne (ne-li uplne stejne) a hraji vsechny vyborne)

0/0
14.12.2007 10:01

mpixel

Re: Dobry clanek

sluchátka KOSS jsou vzhledem ke své kvalitě předražená.

0/0
14.12.2007 15:12

Petr

Re: Re: Dobry clanek

Rekl bych, ze toto je spise otazkou nazoru, vkusu a vlastnich zkusenosti. Firma Koss pred jiz delsi dobou u nekterych modelu podstatne zlevnila. (Koss Porta Pro stoji cca 1200 Kc) a navic zlevnila "dozivotni zaruku" na 50 Kc.

Zrejme budete zastance znacky Sennheiser (ci jine?). Ja jsem mel k dispozici poslechnout si jen nekolik druhu sluchatek od znacky Koss a pripadali mi pro bezne poslouchani naprosto dostacujici.

Navic na Koss Porta Pro se lze vsude docist jen chvalu a jsou oznacovana, dnes jiz jako kultovni.

Zkratka proc riskovat a usetrit sto korun? Neni lepsi si poridit nekolik let osvedcene zbozi?

Zajimalo by me  jakou znacku sluchatek preferujete Vy. A jaky konkretni typ byste doporucil k flashovemu mp3 prehravaci rozumne kvality.

0/0
14.12.2007 15:53

Venca

Re: Re: Re: Dobry clanek

já bych doporučil Sennheiser PX100... cenově jsou o stokorunu levnější než Porty, přesto mají lepší specifikace a zvuk, méně zkreslený a hlavně ne tak přebasovaný... když ovšem chci basy, nastavím si v přehrávači ekvalizér, když nechci, ekvalizér vypnu...

0/0
17.12.2007 15:54

Radek

Re: Re: Re: Re: Dobry clanek

nj, o sto korun levnejsi ale co zaruka? poskytuji taky na sluchatka dozivotni zaruku?

0/0
22.12.2007 12:53

panzic

Re: Re: Re: Re: Re: Dobry clanek

doživotní záruka myšleno jako to,že když se mi nec posere a já to hodím do servisu,tak si to ještě zaplatím???nevím jak vy ale já se setkal zatím jen s takovými případy...

0/0
22.12.2007 21:09

mike

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobry clanek

ne, 2 roky ti bezi normalni zaruka, kdy je vse zdarma..po dvou letech dozivotni, kde zaplatis 50Kc za napr. sluchatka zcela na kasi a dostanes nova..a to se myslim vyplatig.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
23.12.2007 10:41

vyjednavac

Re: Re: Re: Re: Re: Dobry clanek

dozivotni zaruka pro me neni omlouvou prumerne kvality zvuku v dane tride. pote co jsem mel moznost porty pro testovat jsem byl velmi zklamany ... a to bylo jeste v dobe kdy byly dost drahe, dle meho nazoru je to jen punc legendy a zavan "neceho navic" ale kdyz se ke sluchatkam chovam slusne, vydrzi mi, mam sennheisery hd497 a akg *. prvni od 2000 dost casto nosene v batohu stale dobre slouzici, musel jsem akorat prepajet kabely u musli kdyz se vylamaly v minikonektorech na muslich (konektory jsem zavrhnul a vyřadil;) ) . Druhe pouzivam vesmes doma, vesmes kratce, staly o "neco" vic nez prvni a vice si jich vazim, jejich zvuk pouzivam jako refeeci pri obcasnem testovani nejen sluchatek;)

0/0
3.1.2008 21:46

Krtek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobry clanek

Nechapu ze z tech Kossu vsichni padaji na ( )).. Ja se rozhodl pro Sennheiser PX200 a nelituji. Typicky Cech si vybere koss kvuli dozivotni zaruce. Ja se rozhodoval podle kvality zpracovani a zvuku. Kossy jsou prebaseny, predrazeny a vypadaji jak skladaci rogalko. Uprimne nedivim se dozivotni zaruce-z tak "kvalitnich" soucastek z jakych jsou usita za pade postavite cela uplne nova..

Ale abych nebyl OT - co se tyce clanku nechapu, jak muze redakce hodnotit zvuk prehravacu podle prilozenych sluchatek? A ke vsem v uvodu predesilaji, ze "vzhledem ke kvalite prehavacu nebudou hodnotit zvuk", ale vzapeti se k nemu vyjadruji ...  Pritom o zvuk tu jde podle me predevsim (prestoze se jedna o levne prehravace). Nezlobte se na me, ale tohle neni moc profesionalni recenze a nezachranuje to ani tech par radobyvtipnych glos.

0/0
5.1.2008 14:46

uzycek

dobrej blog

ale technet a neuvest jedinou technickou "vlastnost"...tohle asi ptri nerkam do blogu popripade jinych infantilnich(uzivatelskych, netechnickych) recenzi.

jedina vec, co patri na technet, ze se neda listovat v seznamu pri prehravani...

hezke vanoce vsem

0/0
13.12.2007 12:02

Alex

MP3, MP4

Před koupí takového přístroje je dobré projít internet a podívat se na uživatelské recenze g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-)">

BTW, přehrávače s displejem je ta největší KRAVINA, jakou si můžete koupit. Dívat se na celovečerní film na displeji s úhlopříčkou 4 cm je úžasné, člověk si to vážně užije, hlavně s titulkama g.idnes.cz" alt=";-D">. Zvlášť, když baterka takto vydrží asi 1,5 hodiny...

Je to nesmyslný žrout energie, na přehrávání úplně stačí barevný OLED displej g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-)"> Máte pak i víc paměti a lepší výdrž za stejnou cenu...

0/0
13.12.2007 9:58

Slonik

Hmmm

To je pěkná plejáda šmejdů. Sám jsem vlastnil FunBeat a po nedlouhém používání jsem jej odložil a pořídil si Creative Zen. Sice taky nefunguje úplně jako Mass Storage (jen na kartu), ale i tak jsem s ním mimořádně spokojen. Za 8GB jsem dal něco víc než dvojnásobek toho za kolik se prodávají v článku zmiňované modely.

0/0
12.12.2007 21:24

Kulinator

tohle je jeste nic

Meli jste jeste vyzkouset znacku ECG jejich vyrobky jsou proslule svoji "spolehlivosti, jednoduchym ovladanim, super displayem atd." Neni vetsiho shitu nez ECG. Kdyz mate stesti jste spokojeny zakaznik ale beda jak se neco pokazi. Servis si dava nacas, asi proto ze toho maji opravdu ale opravdu hodne co opravovat. Celkove tyhle cinske znacky fakt nesnasim. Nalakaji uzivatele na nizkou cenu super 1000 a 1 funkci ale skutek utek do servisu ktery to stejne neopravi. CINA SMRDI. PS: Neznamena to ze kdyz mate vyrobek vyrobeny z ciny napr. 90% dnesnich mobilnich telefonu, ze se vam to pokazi ikdyz roli to ma. Ale co neni dneska vyrobeno v cine malaisii atd. Ani ty japonsky kamery uz nejsou z japonska :(

Jo malem sem zapomel na znacku SOLEDO ( solidni levne dobre LOL) Jedna serie mp3 byla 100% vadna a to uz je fakt moc i na posuky ktery se zenou za cenou

0/0
12.12.2007 21:19

agir

A co Deltech?

Máte někdo zkušenosti s Deltechem, který má Česká spořitelna v bonus programu?

0/0
12.12.2007 19:12

Nord

Tak tedy

musím poděkovat za článek. Velmi vydařený... nejen, že upozornil co si nekupovat, ale ještě jsem se u něj pobavil. Nějaké hlášky mě fakt rozesmáli... g.idnes.cz" alt=";-D">

Dobrý... g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
12.12.2007 17:44

pavliicek

Clanek

No, tak ja tedy clankem zase az tak nadceny nejsem. Copak o to, pobavil, to musim uznat, ale to je tak vsechno, co mi prinesl. Udaje typu brutalne pomala odezva nebo priserne hruby, displej jsou sice usmevne, bohuzel vsak takrka nic nerikajici. Proc autor neuvedl u displejiu jejich rozliseni a barevnou hloubku nebo se nepokusil doby odezvy merit?Takovy problem by to snad nebyl a clanek by hned vypadaltechnicteji. Nehlede na to, ze nevim, co ma proti mobilnimu formatu MP4. V solidnim rozliseni a s malou kompresi od originalu se da na film koukat naprosto bez problemu....

0/0
12.12.2007 16:58

PeSi

Re: Clanek

Souhlasim. Docela by mne zajimalo jak recenzent objektivne posuzuje mnozstvi vysek a hloubek. Slo by k vyrobkum pripojit vystup s spektralniho analyzatoru. Nemusi to byt z masiny za miliony, staci napriklad s tretinooktavoveho free TrueRTA. Diky

0/0
12.12.2007 18:00

mar_svo

Re: Re: Clanek

Taktéž sdílím stejné názory, autor nic nepodepřel konkrétními daty a hodnotami.... Je to jakoby vyjadřoval svůj názor a dojem.... g.idnes.cz" alt=":-©">

0/0
12.12.2007 19:35

Kulinator

Re: Re: Re: Clanek

Nevim o co vam jde panove. Dle vasich prispevku soudim ze by jste na tyhle znacky ani nekoukali natoz koupili. Doma jiste mate audiofilskou sestavu nebo sluchatka a tady se opirate do autora proc to nezmeril. Byla by to strata casu stejne by se zjistilo co autor napsal. Pokud jde o poslech zvuku asi sami poznate jestli to hraje dobre nebo spatne nebo vubec.

0/0
12.12.2007 21:31

pepik

Re: Clanek

též naprosto souhlasim.. doba, že si stihnu uvařit kafe, neni moc konkretní. Jsem jeden z těch, kteří zastávají názor: ,, nejsem tak bohaty, abych si mohl koupit levné věci" (nebo tak nejak to je) tak jsem s těmahle šmejdama nikdy nepřišel do kontaktu, tak dost postrádám konkretní fakta, jinak hezkég.idnes.cz" alt="R^">

0/0
12.12.2007 22:54

shadow

M-CODY MX700M

Už rok mám přehrávač M-CODY MX700M  a nemůžu si stěžovat. Všechno šlape, jak má být. Má paměť 1 GB + paměťové karty. Před rokem jsem ho koupil asi za 4 tisíce korun a nelituju. Asi bych neměnil, vřele doporučuju.

0/0
12.12.2007 16:27

SuChy

Re: M-CODY MX700M

Souhlas. Je super..    

   I-Podg.idnes.cz" alt="(Y)">

0/0
19.12.2007 17:12

ZOIdbERG

dobře jsem se pobavil :)

Šmejdy byly, jsou a budou.

Ale jsem rád, že to tu někdo konečně řekl od plic a ušetřil nám tisícikorunku do kapsy.

Díky za rady i za pobavení.

g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
12.12.2007 15:27

Lebik

Jen nechapu

ze tam neni iPOD.mam nano.4gigove.Od fetky pred hernou za 3kila.Mel jsem radost.Do te doby, nez jsem ho pripojil ke kompu.Heges jmenem iTunes je snad ta nejhosi vec co muze byt.A politika od Apllu v tomhle smeru taky.Nechapu, ze se jich tolik proda.P.S. nez se do me pustite, tak snad vetsi humus nez iTunes je nedom**d Radek Hulan - jen aby bylo jasno:)

0/0
12.12.2007 14:59

Marek

Re: Jen nechapu

A nakup corky vod smazky - proti tomu jsou iTunes kristalove cista vec g.idnes.cz" alt=";-€">

0/0
12.12.2007 16:13

Lebik

Re: Re: Jen nechapu

Ale Marku, ruku na srdce...nesere te jen ten fakt, ze ja narozdil od tebe mel to stesti prave na onu smazku?Nebo jsi mel naopak tu smulu, ze jsi zrovna v ten vecer o iPOD prisel?g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
12.12.2007 16:43

Marek

Re: Re: Re: Jen nechapu

Nee to me nesere, jen se mi takhle jednou iPod ztratil g.idnes.cz" alt=":-/"> Proste me tahle nakupni zvyklost toci at je to iPod telefon nebo radio do auta

0/0
12.12.2007 22:18

Alex

Re: Jen nechapu

Radek Hulán nemá konkurenci!!! g.idnes.cz" alt=";-D">

Jinak - nakupováním čórek pouze podporuješ kriminalitu, takže když ti někdo pak něco ukradne, je to PRÁVĚ kvůli takovým lidem, jako jseš ty g.idnes.cz" alt=";-)">

Když nebudou mít čórky odbyt, nebudou krást...

0/0
13.12.2007 9:49

Howard

Re: Re: Jen nechapu

Asi tak. Ja bych si corku prave kvuli tomuhle NIKDY nekoupil.

IPOD za 300 - rekni mne, jaky je rozdil mezi tebou a tim zlodejem? Vzdyt to je, jako by to delal na tvou objednavku...

A ze se tim jeste chlubis? Hmmmm - to je ta Cunkova moralka g.idnes.cz" alt=":-©">

0/0
13.12.2007 11:23

Lebik

Re: Re: Re: Jen nechapu

ale ale ale, chlapci a devcata, vy nemate nic z bazaru?napriklad?moralizujete nad spatnym hrobem.Hulite?napriklad?a podpurujete taky kriminalitu...dle vaseho vzorce....nevim, na co si tu hrajete, ale jste minimalne legracni....a ze nepodporujete corky?ja taky...ukradli me toho hodne, a verim, ze jeste ukradnou...ale proste takhle to chodi....a rozdil?ja to mozna podporim pasivne, a budu mit trebas ten podelanej iPOD za tri kila, ale vy budete mit holou prdel...a co?g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
13.12.2007 11:42

Howard

Re: Re: Re: Re: Jen nechapu

Mnooo - zacnu od konce - holou prdel nemam ;c) A mozna prave proto jsem si nikdy nic nekoupil z bazaru - pokud uz neco pouziteho koupim, pak od znameho ci z ebay vcetne puvodni uctenky, jak to delaji slusni lide, vime?

Zkratka kriminalitu nepodporuju. A ze ty jo, neznamena, ze jsi nejaky Robin Hood. Spis je mi te lito.

Kdybys uvazoval, doslo by ti, ze kde neni poptavka, neni ani nabidka a pak by ti uz nikdy "toho hodne" nemohli ukrast. Vse je to jen o lidech - takovi jako ty podporuji (ci presneji plati) zlodeje a pritom si hraji na svatousky. Holt Cunkovska logika - ja nic, ja muzikant, to ti druzi. Ja toho jen vyuzil, ale vse v mezich zakona... (o cemz mimochodem pochybuju, protoze ti muselo byt jasne, ze zbozi je kradene)

0/0
13.12.2007 13:33

Howard

Re: Re: Re: Re: Jen nechapu

A uz vubec nechapu, ze jsi schopny se s tim jeste chlubit. Mne by bylo stydno az na pudu...

Ale kazdy jsme jiny. Nastesti.

0/0
13.12.2007 13:34

Lebik

Re: Re: Re: Re: Re: Jen nechapu

Aach jo.....nechlubim, konstatuju.Hold, nestydim se za to.A co se svatouskovstvi tyce, budto nesledujes vyvoj diskuze, nebo jses uplny debil, ale pozu svateho zaujimas ty, ne ja:))

0/0
13.12.2007 14:52

Standa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen nechapu

Říkával můj táta děj se co děj

z našeho kluka musí býti zloděj.

(Nebo kdo ti nabouchal do hlavy tohle uvažování ?) g.idnes.cz" alt=";-€">

0/0
13.12.2007 21:47

Standa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen nechapu

Říkával můj táta děj se co děj

z našeho kluka musí býti zloděj.

(Nebo kdo ti nabouchal do hlavy tohle uvažování ?) g.idnes.cz" alt=";-€">

0/0
13.12.2007 21:48

Dracej

Re: Jen nechapu

pro vsechny dole. akorat zavidite ze nekdo mel to stesti a sehnal ipod za 300,-. uz vidim jak vam ho nekdo nabidne a vy mu reknete, ze nechcete :) haha. s tim itunes mas pravdu to je hotovej virus. jednou sem to videl u kamose. g.idnes.cz" alt=":-©">

0/0
21.12.2007 20:03

mike

Re: Re: Jen nechapu

Tak Draceje a Lobika bych chtel mit za kamaradyg.idnes.cz" alt=":-)"> Pusobi na me dojmem pubertacku, co jeste nemaji rozum, tak doufejme, ze z toho jeste vyrostoug.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
23.12.2007 10:46

Rebel

Re: Re: Jen nechapu

No ja nevim. Ja jednou pretahnul nejakou smazku po cuni autoradiem ktery se me snazila vnutit tak, ze jeste bez hnuti lezela kdyz ja jsem odchazel. Nemam to rad, mozna proto ze jsem prisel uz o dve auta a vybaveni chaty. To je holt vec nazoru.

0/0
14.1.2008 13:33

cab

Re: Jen nechapu

Já to chápu. Jedná se o dobrý přehrávač který dělá to co uživatelé chtějí, totiš přehrává hudbu.

Já ho mám na přehrávání hudby, věci jako video a obrázky mě nechávají chladným.

Itunes se používat nemusí, může se použít winamp, wmp s plug-in, nebo hromada jiných programů.

0/0
7.1.2008 19:42

Miska

Super

Uzasny clanek :-) Tleskam autorovi za duvtip a poznamky k veci

0/0
12.12.2007 14:41

Boryokudan

DOBRÝÝÝ!!!

Fakt super článek. Některý gagy jsou opravdu na jedničku! :-) g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
12.12.2007 13:31

anžto

hm

a co Revolt - to jsem si kupila já, za nějakých 16stovek, zatím mi přijde dobrej:-) 

0/0
12.12.2007 12:54

panda2005

chi chi

skvělej článek, chechtám se ještě teď g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
12.12.2007 12:46

loginname_

Pobavil jsem se

g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
12.12.2007 12:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.