Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Události 2007: Vysoké rozlišení chce každý kromě pornohereček

Nástup vysokého rozlišení především v podobě Blu-ray technologie, klesající cena komprimované hudby prodávané on-line přes internet, ultralevný notebook na pomoc rozvojovým zemím a živoucí legenda jménem iPhone. Takový byl rok 2007.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Maniak

Do tří let konec ?

Konec DVD do tří let ? Zlatý voči, teď když ceny přehrávačů a zejména rekordérů spadly na přijatelnou úroveň a lidi si je hromadně nakoupili, tak je kvůli nějakýmu joudovi asi vyhodí. Nehleďe na to, že začli vycházet filmy za super cenu v novinách. Ne, teď naopak začíná zlatý věk DVD a končit určitě jen tak nebude.;-)

0/0
4.1.2008 22:39

martiXXX

Hmmm

Vysoké rozlišení nepotřebuju,,chci pořádný a silný filmy...připadá mi, že starší filmy jsou daleko lepší....dříve technologie záznamu a reprodukce a možnosti výběru byly slabé ale kvalita byla skvělá..dneska....je technolgie a vše dostupné každému a bída s nouzí...blééé...jako kdyby tady byla nějaká zákonitost

0/0
1.1.2008 1:05

Ludek_II

Re: Hmmm

Jo jo...Vlasta Burian a spol - ti proste debilitu a la HD nepotrebuji. A kouka na to i dneska kazdej.:-)

0/0
1.1.2008 8:45

TakTak

Re: Re: Hmmm

Převčírem jsem koukal na Saxanu a Já už budu hodnej dědečku a zrovna jsem si říkal: "k čemu by mi bylo HD"...

0/0
1.1.2008 20:57

caine

Re: Re: Re: Hmmm

Nejen staré filmy jsou dobré, najdou se i nové a jsou vynikající, tak proč se nepodívat HD ... když na to máš ;-)

0/0
4.1.2008 5:59

honzajaka

Re: Hmmm

Přesně tak síla je v příběhu a v dialogu ne ve vysílací technologii

0/0
1.1.2008 15:46

Slavek

Nejvetsi HIT roku

Za nejvetsi hyt tohoto roku povazuju DVD za 50kc. To je fenomen, ze se ipod muze jit zahrabat:-)

A myslim ze  tech XXXXX x 50kc se tvurcum vyplati rozhodne vice nez z XXX x 800kc a 100000 cernych kopii:-). UZ i v cine to pochopili.

0/0
31.12.2007 18:32

Slavek

Re: Nejvetsi HIT roku

pardon za ten hyt-silvestr.

0/0
31.12.2007 18:33

Blaf

Re: Re: Nejvetsi HIT roku

Dobrý názor , i s tím hytem ;-D

0/0
31.12.2007 21:33

xf

cc

http://jech.webz.cz/hd.php

Malé pojednání o kvalitě HD a jeho možném přínosu.

0/0
31.12.2007 15:05

wildge

Pevne disky

Pamatuju si pevne disky s velikostmi v megabytech (konkretne 20 MB). Verim, ze spousta lidi pamatuje i mensi. Pamatuju si i pocitace (a mam na mysli PC), ktere ani pevny disk nemelo a pouzivalo diskety s kapacitou 720 kB. To uz bylo neco!

Jinak HD me moc nevzrusuje. Televize na to jsou zatim stale priserne drahe, stejne tak prehravace a poctu titulu ani nemluve. Kvalitou pritom DVD zatim postacuje.

K HD televizim mam jeste jednu vyhradu. Krome tech par filmu na Blue-ray je celkem k nicemu. Digitalni televizni vysilani je diky velmi omezenemu datovemu toku tak priserne, ze na to snad ani nema smysl kupovat novou televizi. Staci, ze lidi zaplati za STB.

0/0
31.12.2007 14:01

G.J.R.

Re: Pevne disky

Mýlíte se. Jen proto, že se Vám HD TV zdá příšerně drahá (120cm řádově od 40000,- - což není o tolik dražší, než běžné značkové LCD/plazma, "PŘÍŠERNĚ DRAHÉ" je tedy přehnané označení), nemůžete konstatovat, že je celkem k ničemu. K ničemu je pro Vás, protože nemáte ani vzdálenou představu o dalších možnostech použití. Je zde nemalé množství satelitních programů, vysílajících v HD formátu. Mnohé dokonce zdarma. Také nezapomeňte na HTPC. Barebone PC místo HDD DVD odvede vynikající službu (zde by bylo možno namítnout něco ohledně autorských práv k HD filmům, ale to není podstatou této diskuse).

0/0
31.12.2007 14:59

G.J.R.

Re: Pevne disky

Kromě toho lze využít HD TV i jako monitor k PC (hraní her - je to skvělý zážitek). Váš poslední odstavec ohledně DVT nebudu raději komentovat. Snad jen tolik, že pokud jsou Vaše znalosti jen povrchní a zprostředkované, zdržte se kategorických hodnocení. Takže ještě jednou na závěr - Vaše subjektivní soudy jsou velmi ukvapené a tudíž zcela mylné.....

P.S.: Podtrženo a sečteno..... HD LCD/plazma je při nákupu dražší o cca. 30%, ostatní "technologie" uvedené výše jsou dnes zcela běžné a dostupné komukoliv, kdo si může dovolit např. PC nebo satelit.

0/0
31.12.2007 14:59

G.J.R.

Re: Re: Pevne disky

Omlouvám se, místo DVT mělo být DVBT.

0/0
31.12.2007 15:01

freak

Re: Re: Pevne disky

Zato tvoje taky subjektivní soudy jsou ty jediné správné, že.;-DRv

0/0
31.12.2007 22:24

G.J.R.

Re: Re: Re: Pevne disky

;-DRv?? Jen taková maličkost...... Co si představujete pod pojmem "subjektivní soudy"? Máte v tom trochu zmatek. Já nevyjadřuji svůj dojem nebo názor. Pouze konstatuji fakta. Co kolik stojí a jaké technologie jsou v jaké míře dostupné..... Pozor na cizí slova, kterým nerozumíte..... ;-D;-D

0/0
1.1.2008 16:52

Hook24

Re: Re: Re: Re: Pevne disky

Co je to HDTV ve které vysílají mnohé satelitní stanice. Já mám digitální satelit. Mám odkodovanou Premieru a Digital+ kde jsou filmy v rozlišení stejném jako na DVD kvalita signálu nikdy není lepší než 100%. Říkam to proto,že když si na své 106cm uhlopříčky nové LCD televizi pustím přes HDMI kabel z HDMI DVD přehrávače originál DVD, tak mě to neuspokojí, protože to prostě dokonalé rozhodně není. Až se bude 99,9% fimů produkovat v rozlišení 1800X1200, které tyto TV zvládnou, což v příštích 10ti-15-ti letech rozhodně nebude,.... tak se máme o čem bavit!

0/0
4.1.2008 12:12

zdeněk

vysoké rozlišení chce každý

já bych radči, aby film měl nějaký děj

0/0
31.12.2007 11:44

Karel72

nojo

Pornoherečky z HD mají strach protože bude víc vidět že jsou vlastně škaredé a možná půjde vidět i filcky;-D

0/0
31.12.2007 11:01

Fruit

Re: nojo

To je ubohy novinarsky zvast, to by tam muselo byti napsano jake herecky konkretne.

Jestli to nekomu vadi tak spis producentum porna. Herecka si odbude svoje, dostane zaplaceno a jde domu. Tu nejake HD toliko nezajima.

Ale treba se pletu a v pornu ucinkuji prevazne prevelice uvedomele "umelkyne".

0/0
31.12.2007 11:11

vis prd

Re: Re: nojo

zkus se naucit dvaceminitovy dialog a pamatovat si, kde ma byt "ach, ou, yeah, fcuk me babby .... ;-D

0/0
31.12.2007 11:38

Pavel

Zivouci legenda

Boze muj, jdete uz se vycpat s tim adorovanim prumerneho telefonu se zajimavym ovladanim (OK, to jedine je na iPhonu skutecne revolucni), excelentnim marketingem a naprosto neuveritelne arogantnim prodejem... Clovek by od odborneho serveru cekal trochu vetsi nadhled a ne primou ucast na marketingove kampani...

0/0
31.12.2007 10:37

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Zivouci legenda

Který telefon loni vzbudil větší emoce, než iPhone?

A rozhodne ho neadorujeme - vždyť píšeme: revoluční ovládání.

0/0
31.12.2007 10:45

Dinkylinky

Re: Re: Zivouci legenda

Jenže je otázka, kdo ty emoce vzbuzuje. Já bych řekl, že novináři, kteří o něm píší třeba na mobilu idnes pomalu každý den.

0/0
31.12.2007 10:59

doktor_bota

Re: Re: Zivouci legenda

Viz perex: "...živoucí legenda jménem iPhone". O Stalinovi byste taky napsal, že byl živoucí legendou?:-P

0/0
31.12.2007 11:28

xf

Re: Re: Zivouci legenda

Ovládá se to dotykem. Nic nového.

Dotykem displeje. Nic nového.

Takže léta vyzkoušený princip, vyzkoušený i na podobných zařízeních, velikostí i užitím, je použit na mobilním telefonu.

Tohle je opravdu pro redaktora technetu "revoluce"?

0/0
31.12.2007 14:49

Jan

Re: Zivouci legenda

Od kdy je technet na iDnes odborny server?

0/0
31.12.2007 16:28

Fruit

To vite ze jo

Uz vsichni bezime kupovat recyklovane filmy a/900Kc.

Cenotvurci absolutne nechapou relaci prinos-hodnota dnesniho zbozi na trhu.

Napriklad deset filmu odpovida cenove NOVE lednici, nemyslim si ze jsou stejne uzitecne prinosne atd. a to neberu ohled na rozdilnou narocnost vyroby.

Zisk na plastove placce je kolik procent ? 10000 % ?

0/0
31.12.2007 10:12

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: To vite ze jo

Je to jednoduche - pokud cena zbozi odpovida hodnote, kterou ma pro konkretniho zakaznika, pak si toto zbozi koupi. Pokud pro Vas film ve vysokem rozliseni nema hodnotu 800 Kc, pak si ho proste nekoupite.

S filmem nekupujte jen plastovou placku s bookletem v krabicce, ale platite filmare, herce, reklamu, distribucni spolecnosti ...

0/0
31.12.2007 10:18

Fruit

Re: Re: To vite ze jo

...a po zaplaceni vseho se na to da ona marze 10000%.

Mate pravdu, nekoupim. A se mnou vetsina lidi.

Akorat Vy tu budete zase v clancich brecet s BSA na ramenou jaka je vysoka mira "piratstvi".

Je mi z techto zpusobu na zvraceni.

0/0
31.12.2007 10:46

Fruit

Re: Re: To vite ze jo

Pardon, chtel jsem napsat s OSA, ale breci se napodobne i s BSA v bratrske oblasti SW.

0/0
31.12.2007 10:47

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Re: Re: To vite ze jo

Ale já neřekl, že ceny CD/DVD/Blu-ray považuji za přiměřené. Chtěl jsem jen naznačit, že je to zboží, které buď akceptujeme a nebo ne ... ale nemá smysl kvůli tomu zavrhovat HD jako takové.

Je jasné, že s rostoucí cenou se stupňuje míra pirátství. Budoucnost je v jednodušší internetové distribuci - viz. ty Radiohead. Warner začíná prodávat MP3 bez DRM, což je dobrý precedens.

0/0
31.12.2007 10:53

Fruit

Re: Re: Re: Re: To vite ze jo

"Je jasné, že s rostoucí cenou se stupňuje míra pirátství."

U me uz ne, uz ze sebe nenecham delat zlodeje zlodeji.

Pro me defacto zadne HD placky neexistuji. Nemusim mit vsechno, toto chapejte jako vzkaz vydavatelum aby vedeli kam se jim ztraceji zakaznici.

0/0
31.12.2007 11:06

Ludek_II

Re: Re: Re: Re: To vite ze jo

Prominte - ale co tady plkate o piratstvi ?? 8-o

Neplatime snad OSE -tem gaunerum penize z kazde tiskarny,CD a DVD a pomalu i fotopapiru ?? Takze je to zaplacene a NIIKDO nepirati.

0/0
1.1.2008 8:45

Tomik

Re: Re: Re: Re: Re: To vite ze jo

No tak to jako bacha.

Tito vyderaci si vydupaly nahradni odmeny ale to VUBEC neznamena ze se muze nelegalne kopirovat. A to je to nejhorsi zmetkovstvi.

0/0
1.1.2008 13:21

Ludek_II

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To vite ze jo

ty voe - tak za CO to tem zmetkum platime ?? 8-o Nezakonne obohaceni !

0/0
1.1.2008 17:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.