Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pracujte pohodlněji: panely rychlého spuštění pro váš počítač

Spouštění programů ve Windows jde díky nejrůznějším utilitám výrazně urychlit. Uspořádejte si jednoduše svá menu pomocí nástrojových panelů, pomůže vám v tom náš přehled.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KeXo

JetToolBar

Celkom pekny prehlad "spustacov", niektore co som nepoznal som aj vyskusal, ale ani jeden ma neoslovil az na tolko aby som ho zacal pouzivat namiesto doterajsieho JetToolBaru. Skoda ze tu nie je aj ten spomenuty. Vacsina tychto spominanych je podla mna len druhoradou ponukou menu START, kedze treba najskor na nieco kliknut, aby sa mi zobrazila ponuka s kategoriami a az potom som si mohol vyberat zo zonamu programov. Podla mna ak ma byt takyto program ucinny, tak by mal byt rychlo dostupny a prehladnejsi (max. na jedno kliknutie). Tod vse, ale aj tak dik.

0/0
22.1.2008 9:28

Tom30

používám aquadock

Používám aquadock - obdobu docku v MAC OS X. Ale moc mi v XP chybí informace o připojených discích a perifériích - nebaví mě neustále se proklikávat přes Tento Počítač (zástupce považuji za demenci windows a nepoužívám je)... Prostě Finder ve windows XP... ;-(

0/0
21.1.2008 13:21

Kipe

StatBar

Pouzivam StatBar (http://statbar.nl) Nenarocnej, spolehlivej, spokojenost.

0/0
21.1.2008 12:51

dreamer

skuste slickrun

zdrawim, velmi maly, nenapadny, rychly a spolahlivy :o) za vyskusanie nedate nic a ked ste este nevyskusali tak nehovorte ze nie je dobry :o) samozrejme je freeeeee......

0/0
21.1.2008 12:00

oLDa

SideSlide je dobra alternativa

Krome LaunchBar, mi ostatni programky nic nerikaji, a to sem stravil hledanim idealaniho programku hodne casu, az sem nasel SideSlide

0/0
20.1.2008 22:52

W.Cody

jen tak dál

Nastahujme si do PC vše, co by mohlo "urychlit" naši práci, akorát po pár takovýchto pokusech s všelijakým freewarem se na windows nabalí takovejt zbytečností, že pak PC ani nezapnem ;-D

0/0
20.1.2008 19:08

Venison

Alternativa

Ještě je taková jedna alternativa..Vytvořit na ploše složku, a tu následně přetáhnout na stranu kterou potřebuju. To jen pokud nechcete nic stahovat :)

0/0
20.1.2008 19:01

had

Re: Alternativa

tohle ale nejde ve vistách, nebo jo? já se o to pokouším už půl hodiny, ale marně, jediné, co se sloužkou mohu udělat, je vysunout její obsah z hlavního panelu, ale nemůžu ji umístit po stranách nebo nahoře/dole

0/0
18.5.2008 13:33

Filip

B-panel

Lepsi je B-panel, je free a umi to co potrebuji...:-)

0/0
20.1.2008 17:17

dreamer

Re: B-panel

jj, b-panel mam na usb kluci v kombinacii so slickrun-om, v pc mam ale iba slickrun, je to pre mna rychlejsie ale ten b-panel je fajny na pustanie najcastejsie potrebnych veci ...

0/0
21.1.2008 12:03

Migilenik

heh

Ten "jet start" a "Free Launch Bar" ale hlavně ten jet start mi připadá jak klasická nabídka start, s nabídkami jejichž obsah si uživatel rozdělil sám v documents and settings, tak na co další aplikaci?Rv

BTW dělá to jen mě nebo ty obrázky i po rozklyknutí zustavají mrnavé jako ve článku, zajímalo by mě co z toho nějaký BFU vyčteRv

0/0
20.1.2008 15:33

fuozx

QuickSilver

QuickSilver na rychle spousteni aplikaci, Spotlight na rychle hledani a otvirani souboru. (Toto se tyka Mac OS X.)

0/0
20.1.2008 15:11

Anonym

Pop-Mouse

Nic jiného...

0/0
20.1.2008 14:23

Milhaus

Doporučuji FreeLaunchBar

Doporučuji FreeLaunchBar, hlavně proto, že je vlastně jen vylepšením klasického QuickLaunche z Windows. Není tedy např. problém "připevnit" si lištu na stranu plochy, nebo jednoduše přesouvat zástupce mezi skupinami.

Paměťová náročnost je přitom velmi malá.

0/0
20.1.2008 13:03

ppeta

Některým Windowsákům

Nechápu, proč se tak nervujete? Ste jak krysa zahnaná do kouta ;-D Tak třeba na Rootu si taky občas rejpne ňákej Windowsák, ale nikdo mu tam hned nenadává do Jehovistů - tak nevim, kdo je tady fanatik. Dyť od toho je tady ta diskuse.

Furt nechápu, proč podle vás neni Linux vhodnej pro práci, to mi někdo prosim vysvětlete.

0/0
20.1.2008 12:12

Jakub

Re: Některým Windowsákům

yup, linux pouzivam rok a nestezuju si.

kancelarsky software je tu perfektni. zakladni vybava aplikaci nabizi od vseho neco. takze pokud chce nekdo usetrit za os a software, zkusi si nejakou live distribuci, najde aplikace, co potrebuje (chapu, ze veci jako *CAD zatim nejsou na linuxu vubec nebo jen ve vyvojovych alfa verzich), tak ma vystarano. idealni pro malou firmu ;)

0/0
20.1.2008 12:32

ppeta

Re: Re: Některým Windowsákům

Asi tak, ale CAD softwaru pro Linux je spousta, jenom nevim, jaká je jeho použitelnost - nikdy sem s tim moc nedělal.

0/0
20.1.2008 12:40

sid

Re: Re: Re: Některým Windowsákům

Varicad je profesionalni produkt, ktery funguje pod Windows i Linuxem. Pouziva ho spousta firem, takze si myslim, ze pouzitelny asi je.

0/0
20.1.2008 12:51

spider

Re: Re: Re: Re: Některým Windowsákům

Malé firmy musí většinou pracovat s tím, co po nich chtějí jejich dodavatelé a odběratelé, řešil jsem problém jednoho projektanta, který musel přejít na úplně jiný systém, protože to požadoval jeho významný zákazník, importy a exporty nefungovaly splohlivě, byly s tím velké potíže.

0/0
20.1.2008 18:54

spider

Re: Některým Windowsákům

Malé firmy a živnostníci (podle mých zkušeností) potřebují velmi často SW pro fakturaci (pokud ne celé účetnictví) a evidenci skladu, případně maloobchod. A vzhledem k častým změnám, kterými nás naši zákonodárci častují, potřebují mít ty programy průběžně inovované. Domnívám se, že tohle je killer app velké části malých firem. Dalším problémem jsou dodavatelské katalogy a objednávací systémy, mám zkušenost z několika oborů (autoservisy, maloobchody různého sortimentu), kdy takřka neustále musí pracovat s elektronickými katalogy od svých dodavatelů, které jsou ve formě aplikace, pochopitelně pro Windows. V kanceláři a práci s inetem dneska problém není, CAD je důležitý pro zlomeček firmiček.

0/0
20.1.2008 18:51

ppeta

Re: Re: Některým Windowsákům

A právě proto je třeba vyvíjet tlaky a prudit v těchhle diskusích, abysme vyvážili reklamu tý MiliontinyHebkosti a aby zákonodárci, dodavatelé a ostatní paka přestali ignorovat menšiny.

0/0
21.1.2008 14:45

Ricpic

Re: Re: Re: Některým Windowsákům

Fakt jehovista..........

0/0
22.1.2008 12:30

ppeta

Re: Re: Re: Re: Některým Windowsákům

A kdože tady uctívá jeho (Billovo) Visty?

0/0
23.1.2008 19:12

jacktalking

Re: Některým Windowsákům

a já nevím proč to stojí vůbec za komentování, když jsou windowsáci tak omezení (jako já). Právě to komentování asi o nečem svědčí (hlavně mít poslední slovo) ;-)

0/0
20.1.2008 19:42

dadajax

Launchy

Velmi doporučuju prográmek Launchy. Stačí napsat část názvu programu, který chcete spustit, a launchy ho spustí. Je to mnohem rychlejší než prohledávat různé panely nebo nabídky. Něco podobného existuje i pro linuxy (nezkoušel jsem) s názvem katapult.

0/0
20.1.2008 11:27

jablicko

Re: Launchy

Prosím, nepoužívejte slovo 'Linuxy' (podle vzoru Visty ;-)), ale 'Linux'. Děkuji.

0/0
20.1.2008 15:19

dadajax

Re: Re: Launchy

Jasně, nějak jsem se přepsal a pak jsem jen tiše doufal že si toho nikdo nevšimne ;-)

0/0
21.1.2008 8:03

ppeta

Re: Re: Launchy

Ale v tomhle kontextu se mi to zdá bejt nezávadný - množný číslo proto, že je hodně různých distribucí. Ale je fakt, že mě taky vytáčí když někdo řekne: "Mam v PC Linuxy"

0/0
21.1.2008 14:37

Kasl

Re: Launchy

Souhlasím a doporučuju. celkem mě překvapuje, že redakce jej nezmiňuje.

0/0
20.1.2008 15:23

Howard

Re: Launchy

Ja take pouzivam program Launchy a jsem naprosto spokojeny. Stisknu WIN+Q, napisu par pismen, ENTER a aplikace se spousti. Neni nic lepsiho.

http://www.launchy.net/#screenshots

0/0
21.1.2008 14:25

Ricpic

Re: Launchy

Myslím, že kliknout na ikonu mi zabere přece jen o něco méně času, než někam psát byť i jen část názvu programu..... 8-o

0/0
22.1.2008 12:26

mruk

Re: Re: Launchy

Pokud mate deset ikon na plose, tak mozna ano. Ale stejne bych to doporucoval vyzkouset. Ja na ten program nedam dopustit.

0/0
22.1.2008 17:21

MH

Všem Linuxákům

Proč vždy na každou diskuzi vběhne nějaký uživatel Linuxu a začne otravným způsobem po vzoru Jehovistů lidem tlačit do hlavy, co je správné. Používal jsem Linux, ale kvůli práci (programům, které nemají plnohodnotnou, či vůbec žádnou alternativu)musím mít XPčka.

Vědomosti jsem sdílel na různých Linuxových fórech a nesetkal jsem se, že by tam nějaký Woknař chodil a přesvědčoval lidi ať se vykašlou na rýpání se s Linuxem a jdou si vše odklikat do Widlí.

Někteří Linuxáci, co si neuvědomují, že jsou lidé, kteří pracují v určitých speciálních programech, jiní lidé zas nemají dostatek vědomostí, aby se pouštěli do učení Linuxu.

JEN LINUX POŠPIŇUJETE SVÝM CHOVÁNÍM STYLEM "JEHOVISTA" ;-€ Jděte si pohrát s pindíkem nad nějakým péčkem, ať přijdete taky na jiné myšlenky, než otravovat lidi, kteří na linux stejně nepujdou, jelikož nemají čas ani chuť se ho učit

0/0
20.1.2008 11:15

mike

Re: Všem Linuxákům

:-)R^

0/0
20.1.2008 11:35

Karel Kahovec

Re: Všem Linuxákům

Ještě bych dodal, že drtivou většinu lidí operační systém s 0,63% podílem na trhu - a to přesto, že je zadarmo - prostě absolutně nezajímá. A to ty splašené linuxisty, kteří nainstalovali Ubuntu a teď si myslí, že jsou počítačoví guru, strašně dráždí. S těmi jehovisty jste se strefil, gratuluji. R^

0/0
20.1.2008 11:35

MH

Re: Re: Všem Linuxákům

Je to jak říkáte, jsou jedinci, co si naklikají Ubuntu a během týdne užívání této distribuce se chovají jako linuxového guru...ovšem jen před lidmy, kteří Linuxu nerozumí. Mezi skutečnými linuxáky by takovíto machýrci, co si jen sami o sobě myslí, že si tykají s Linuxem, těžce pohořeli

0/0
20.1.2008 11:47

oId fashioned Vince III..

Re: Re: Všem Linuxákům

R^R^

0/0
20.1.2008 11:47

LaVey

Re: Re: Všem Linuxákům

guru neguru, s Ubuntu se fakt pracuje líp než s XP.

0/0
20.1.2008 23:46

Hopp

Re: Re: Re: Všem Linuxákům

... dovol abych se zasmál ......

Pokud se Linux neodprostí od příkazové řádky .... tak nemá šanci. Ikdyž to už pak asi nebude Linux Linuxem .... viďte

0/0
21.1.2008 10:28

Ricpic

Re: Re: Re: Všem Linuxákům

Už je tady - oni jsou fakt jak komáři..... ;-D

0/0
22.1.2008 12:24

enigmatic

změna názvu technet???

Co tak třeba technet rovnou přejmenovat na billnet, redmontnet, balmernet? Proč v článku nezaznělo, že třeba v prostředí Gnome tohle uz funguje takhle a v prostředí KDE to funguje takhle? Rv

0/0
20.1.2008 10:10

g

Re: změna názvu technet???

a koho to zajima?

0/0
20.1.2008 10:16

MH

Re: změna názvu technet???

Jelikož zanedbatelné procento uživatelů ví, o čem teď mluvíš. Chápej, že lidé nebudou přecházet k Linuxu, jen proto, že jim tu někdo začne tlačit dohlavy pro ně neznámé pojmy.

Lidé nejsou většinou ochotni se uči, jeliokž se přitom musí přemýšlet a to bolí...

0/0
20.1.2008 11:00

czechian

Re: změna názvu technet???

A pro koho a o čem mají psát, když má 98% uživatelů Windows? 8-o

0/0
20.1.2008 11:19

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: změna názvu technet???

Protože je to článek o programech pro Windows.

0/0
20.1.2008 11:19

enigmatic

Re: Re: změna názvu technet???

To je fakt. Máš úplnou pravdu. Já vlastně zapoměl na lidové rčení KOHO PSA JÍŠ TOHO PÍSEŇ ZPÍVEJ. ;-D

0/0
20.1.2008 17:35

spider

Re: Re: Re: změna názvu technet???

Je to novinář a jeho podnik je posuzován podle toho, kolik lidí jej čte. Vzhledem k tomu, že 8x% nebo 9x% uživatelů používá Windows a iDnes je všeobecně orientován, je pochopitelné, že budou převažovat články o Windows. Na serveru, zaměřeném na Linux budou převažovat články o Linuxu a na nějakem Mac serveru zase o Macích a co? To je jako u aut - praktické rady k vozům Škoda Fabia budou určitě žádanější než podobný článek o Hispano-Suize z roku 1927, už proto, že Hispano-Suizu mají v republice asi tak tři lidi a škodovku tisíce. Takže se nad sebou zamysli a nepruď, nikoho tím nebavíš a navíc prezentuješ Linux, (což je mimochodem dobrý systém) jako věc, kterou používají zamindrákovaní otravové a značně mu škodíš.

0/0
20.1.2008 18:40

pablo

Re: Re: Re: Re: změna názvu technet???

R^

0/0
20.1.2008 22:25

enigmatic

Re: Re: Re: Re: změna názvu technet???

Hezky jsi to napsal. Problém je v nevyvážených informacích. Jsou mraky lidí, kteří zásadně nepaří a neví o tom, že nějaký Linux existuje a v pohodě by s ním vystačili. R^

0/0
22.1.2008 11:21

Ricpic

Re: Re: Re: Re: Re: změna názvu technet???

Standartní nástroj marketingu je reklama - tak proč si ji Linuxová komunita nezaplatí?

0/0
22.1.2008 12:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.