Diskuze

Kdo bude stahovat nelegální obsah, bude možná odpojen od internetu

Poměrně radikální krok navrhují hudební vydavatelství kvůli nelegálnímu stahování muziky. A zdá se, že někteří politici na to slyší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

holomek

12. 2. 2008 23:21
Naprdět

Stahuju a stahovat budu, dokud nebudou prodávat cd do 100Kč! vírobní cena není o moc víc než 0 a zbytek schrábnou jen větší zlodějové, než my! Nenechme se okrádat. VViva WAZEZV

0 0
možnosti
TS

boudicca

31. 1. 2008 6:03
Zaqjimalo by me,

jestli tohle zkousi i v Cine. Tam se piratske kopie bezne rpodavaji v kamennych obchodech, nikdo se s tim netaji. Proc prudi v male zaprdene Evrope, a ne v Cine, kde bydli mnohonasobne vic lidi? Protoze je Cina poslala s podobnymi pozadavky nekam?

0 0
možnosti
RP

red pirate111

31. 1. 2008 16:28
Re: Zaqjimalo by me,

Ne, protože maj hafec atomovek ;-)

0 0
možnosti

Adam

29. 1. 2008 15:29
Torrent

Ted mne napadlo ze kdyz stahuji soft z torrentu tak ze mne to nemuzou nikdy dokazat, protoze kdyz mne monitoruji tak ho stahuji take a kdyz ho stahuji tak to maji spatne.

0 0
možnosti
WD

wildge

29. 1. 2008 15:45
Re: Torrent

Neni zas takovy problem mit souhlas k sireni tech del pro ucely zjisteni jejich nelegalni distribuce.

Je to naivni nazor.

0 0
možnosti

Grush

29. 1. 2008 14:49
Nebojte, klídek...

Americká internetová firma Qtrax přislíbila, že umožní uživatelům

legálně a zdarma stahovat až 30 miliónů skladeb od všech předních

nahrávacích společností. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Tom

29. 1. 2008 11:39
NEKUPOVAT SR@ČKY - pokračuje

VŠICHNI EVROPANÉ (popř. zbývající normální Amici, ale takoví nejsou :-P):

STAČÍ PO DOBU JEDNOHO ROKU SI NEKOUPIT ŽÁDNÝ NAHRANÝ NOSIČ !! Ani jedno

CD, DVD, MC, VHS. A pro jistotu PO DOBU JEDNOHO ROKU VYNECHAT KINO,

DIVADLO atd. Případně také, po dobu jednoho roku nekoupit žádný

SOFTWARE. Toť vše !                                                                                       Po uplynutí tohoto jednoho roku, Vás už nebude mít kdo buzerovat - všichni pičmundi zkrachují Rv. Jak prosté !, jen nevěřím že by se lidi dokázali domluvit :-/

0 0
možnosti

1nazor

29. 1. 2008 13:04
Re: NEKUPOVAT SR@ČKY - pokračuje

chtelo by to propagovat nejake dobre alternativy. Treba ruske weby (s anglickou verzi pochopitelne), kde clovek plati par desitek korun za album. Oni neco umelcum plati, ale jen jako kdyby vysilali jejich hudbu v radiu - vyuzivaji der v mistnim autorskem zakone. Vysledek je, ze to neni piratsky download ani predrazeny sv1nstvo. Vyber maji vetsi, nez kdysi Napster a zadne DRM omezeni - to je naprosta samozrejmost (v pripade ze nekdo ocekava placeni -byt minimalni- za hudbu). Ja jsem jeden z hlavnich dealeruu. Samozrejme dnes propagace prodeje stoji minimalne 25% vydelku a tak nabizim outsourcovany partnersky program. Nezajima me odkud sezenete zajemce, ale za kazdeho platiciho zakaznika -ktery prijde pres Vas reklamni kod- nabizim 30% jeho platby. Mate-li nekdo web/ blog /mail-list ... a chcete to zkusit, napiste na cooperationInfoline@payway.in  Mluvim plynule anglicky i cesky tak neni problem s cimkoliv poradit i zacatecnikum v propagaci

0 0
možnosti

Tom

29. 1. 2008 11:38
NEKUPOVAT SR@ČKY

Parazitismus organizací typu OSA, RIAA a dalších je donebevolající. Je to prachsprostá vychcanost, výpalné,  atd.,  když už tomuto odvětví nestačí nemravné zisky samy o sobě, tak ještě zatěžují parazitní daní čistá média atd. :-©. Bohužel se stává "politicky korektní" tomu jít na ruku :-©:-©. Přestože tenhle business opravdu už dávno žije více z marketingu než z umělecké kvality nahrávek (Y).

Řešení vidím docela jednoduše.

Smutné je jen to, že se na tom lidi, asi bohužel nedohodnou.

0 0
možnosti

Lebesgueův integrál

29. 1. 2008 10:58
Me by zajimalo...

...jak chteji poznat jestli (zaheslovany) soubor uvwxyzž.zip obsahuje nelegalni hudbu anebo videonahravku z vyrocniho sjezdu spolku pratel cistokrevnych basetu

0 0
možnosti
WD

wildge

29. 1. 2008 10:37
Viviane Redingová

neni clovek na svem miste. Nejen, ze absolutne netusi, ze DRM, jakym chce zpristupnit ten siroky obsah lidem, je bublina, ktera nefunguje a nemuze fungovat. Ona ani netusi, co lidi v EU vlastne chteji!

Srovnejte: zakon chrani jakekoli autorske dilo jeste 70 let po smrti autora (a jsou neustale snahy to jeste prodlouzit). Jiny zakon chrani patenty pouhych 20 let po jeho priznani! Pritom patent nedostane kazdy. Musi jit o netrivialni vynalez, novinku!

Chranit autorska dila by melo stacit pouze nejakych 25 let po vytvoreni nebo zverejneni. Uboha kvalita soucasne hudebni a filmove produkce neni zpusobena tim, ze lidi sdileji, ale tim, ze se nevydelava na kvalite del, ale marketingem - reklame. Zakaznik si tak vlastne plati pravo na to, aby mohl byt oblbovan!

0 0
možnosti

he

29. 1. 2008 10:58
Re: Viviane Redingová

Tak to taky souhlasim. Proc zajmy spisovatelu nejsou ani tak z 2% protlacovany ... ve srovnani s hudbou, filmem....

Proc na vynalezce a vedce kazdej prd1´ ?!

A jen tihle hollywood stars jsou bohové - a jejich zájmy mají být to nej .... prosazovány tak hustě?!

Kaslu na to. Pro me je moje osobni presvedceni dulezitejsi nez zakon. Zakon taky muze narizovat genocidu (third reich) - takze neplati, ze zakony jsou "nejakou svatou autoritou"

antiosa.net

0 0
možnosti
WD

wildge

29. 1. 2008 10:29
Spis bychom

uz mely zacit hodne tlacit na politiky, ze soucasne zakony na ochranu autorskych del jsou spatne a je nutne je zasadne zmenit.

0 0
možnosti

he

29. 1. 2008 10:52
Re: Spis bychom

No co je na nich spatneho? Otazka pohledu. Pred par dny jsem se dival na stranky ruznych parazitickych organizaci a dozvedel jsem se, ze by chteli cloveka kasirovat uz jen za to, ze z jedne televizni anteny vede signal do vice televizoru (soukroma kabelova sit :)

Samozrejme je svinstvo ohledne tech poplatku za prazdna media, hardware papir. - toto jsem resil tak, ze jsem si z principu objednaval toto zbozi tak, abych VYPALNE neplatil (slo to pres projekt digitalsolution.cz ktery ale momentalne nebezi).

Co se tyka, ochrany... co jako? Kdyz si koupim legalni DVD v USA, tak v CR nepude prehrat - jejich omezovani platiciho je v souladu se zakonem !? Stejne jako DRM. Kdyz si ten koupeny film v USA upravim tak, aby sel prehrat v Evrope ... porusuji zakon. Kdyz si ho stahnu z rapidshare, zadny zakon cesky neporusim!

Alespon, kdyz uz jsou tu zakony, ktere skodi konzumentum, tak tu na druhou stranu par zakonu konzumentovi nahrava (pro vlastni potrebu). Pokud zmenu, tak nejdriv zrusit poplatky

0 0
možnosti
WD

wildge

29. 1. 2008 10:27
nelegálně stahují hudbu

Hudbu muzete stahovat jen a pouze legalne. Zakon stahovani hudby nijak nezakazuje.

Myslim, ze by uz novinari meli prestat placat kraviny.

0 0
možnosti