- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak koukám, že se nám tu nějak rozhořely diskuzní války. Dozvěděl jsem se spoustu zajímavých věcí (třeba že jsem frustrovaný naivní pokrytecký pisálek)
Článek je skutečně určen pro jinou cílovou skupinu, než je na Technet.cz obvyklé. Doufal jsem, že když ten článek pokaždé uvedeme slovy Webujeme a do článku napíšeme boxík o tom, že je součástí kurzu pro začátečníky vycházejícího v součinnosti s MF DNES, lidé to pochopí a nebudou plýtvat svým časem na to, aby si pak v diskuzi zanadávali. Zdá se, že někdo zkrátka bere idnes.cz jako nějaký server chatovacích místností...
Pokud mi prosím chcete něco sdělit, napište mi e-mail. Do starších diskuzí nemám já ani kolegové čas chodit.
Cenzura by byla, kdyby vám stát zakazoval publikovat informace na vašem soukromém serveru apod. To, že idnes.cz smaže příspěvek na svém serveru, je služba čtenářům, kteří nechtějí být uráženi a rušeni při čtení diskuzí. Díky všem slušným diskutujícím, kteří svými příspěvky vylepšují kvalitu článků.
Neřešte to, v každé diskusi se najdou oslové, kterým jde jen o to, aby si vybili své frustrace.
Ale pravdou je jedno - na Technetu nejsou jasně odděleny jednotlivé tematické sekce. Asi by nebylo od věci, pokud by se články o internetu oddělily do samostatné sekce (klidně i mimo Technet jako další záložka iDNES), kde by se dalo lépe zvýraznit, které texty jsou pro začátečníky a které pro zkušenější uživatele. V současné podobě je Technet mixem odborných článků a textů pro naprosté laiky a to není úplně optimální stav...
Vždy mi Technet připadal nej (jako jediný z Idnes nebyl arogantní a diskutoval v dikuzi), ale to mazání z poslední doby nechápu.
Kolikrát jsou to konstruktivní reakce? Že by nový cenzor?!
Vysvětlení viz níže - smazání jednoho závadného příspěvku (vulgarismy, nadávky, desítky nejlépe zvracících emotikonů a žádný text) odstraní i příspěvky, které jsou pod něj navěšeny v jednom vlákně. Proto doporučuji - pod primitivními příspěvky nepokračovat v diskuzi. Jakákoli oprváněná kritika mazána není.
Pridam se tez s kritikou:
Po prechodu pod lziDnes mi to neni schopne najit spoje s prestupem, ktere normalne jezdi. Po nekolika kolech dopisovani s IDS-JMK mi bylo nakonec sdeleno, ze je to chyba iDOSu a ze si mam bud a/ stahnou rady od nich b/ hledat kazdy spoj zvlast.
To je to proklamovane zlepseni sluzeb??? Ja jsem si vsimnul akorat zahlceni reklamou a debilnima listama na vase ostatni weby. Ach jo
Zeptám se na to produkce, ale pokud je mi známo, zdroj dat zůstal nezměněn. Ale díky za konkrétní kritiku. Pokud chcete dotaz upřesnit, nebo konkrétní odpověď, kontaktujte nás prosím e-mailem.
souhlasím, nemel sem cas to tu psat pres den, hned jak sem videl clanek idnes a idos tak sem si vzpomel tak kvalita vyhledavani klesla na neunosnou mez
1) pruh pro články je čím dál užší (teď už to fakt hraničí), hlavně kvůli reklamám 2) dělají reklamu sami sobě 3) na idosu jsou i některé spoje, které nejezdí (zadával jsem si školní den a ukázaly se mi i prázdninové spoje) 4) recenze neuvádějí některé důležité detaily 5) úroveň celkově upadá
PROSÍM, udělejte s tím něco, protože jste seriózní server, tak ať máte úroveň!!! Především širší pruh pro články (můžete si dovolit reklamy zdražit) a když už na něco píšete recenzi, tak ať to nevypadá jako že ji píše lenoch, který telefon jen zapne a pak ho hned zabalí zpět do krabice!!!
Od té doby co jsou jízdní řády umístěny na idnesu, mi to jede celkově pomaleji a hlavně to tlačítko (vyhledat) musim mačkat vícekrát, než se to rozhodne, že mi to ty vysledky konečně zobrazí.
Mnohem lepší je jít na jízdní řády přímo na http://www.portal.idos.cz/ žádná reklama a hlavně tam jsou kompletní řády, tak jak je známe ze zastávek. Můžete si tak v klidu prohlédnout všechny spoje z toho konkrétního místa a nejste odkázáni vždy na jeden konkrétní vyhledaný spoj.
Chci jen zeptat, zda se někomu stalo něco podobného?
Našla jsem si na tomto servru spojení a zjistila jsem, že v přestupní stanici budu asi 40 min čekat na přípoj. A ejhle, při přestupu jsem zjistila, že během 5 min mi odjíždí vlak. (Podle slov průvodčího, tak jezdí normálně.)
Večer po návratu domů jsem opět vše kontrolovala na netu a vlak, kterým jsem jela tam opravdu nebyl.
od pana Kasika, byt je ze vsech nejchytrejsi, odpoved necekejte
jinak to muze byt tim (nerikam, ze to tak je), ze SW je naprogramovan tak, aby nechval jistou dobu na prestup
existuji jiz tisic let, to jen na tehcnetu to zjistili teprve po tom, co to koupil idnes
mozna by stalo za to udelat jakesi srovnani - jake byly jizdni rady dirve a nyni: shrnu to tedy za technet:
z hlediska funkcnosti - stejne
z hlediska prehlednosti - drive lepsi, nyni hledam informace mezi reklamou
z hheldiska rychlosti a spolehlivosti - drive lepsi a rychlejsi, nepamatuji se, ze by jizdnirady melli nejaky vypadek, vypadky nastavaji teprve za provozu na idnes
Jizdnirady.cz jsou mnohem rychlejší, než jejich verze z roku 1008
Zda se mi, ze iVcera docela s tou samochvalou prehani. "Objektivne" nepridala odkazy na jine provozovatele jizdnich radu - pro jistotu
Nejde o zpravodajský článek, jde o kurz pro začátečníky.