- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobry den!
Musim si na Vas hodne stezovat. Nekdy, hlavne v odpoledni spicce se vubec nemohu prihlasit do posty. Bud to mate pretizene, nebo samotnou sit mate velmi spatnou. Hlavne,ze casto nabizite lidem Vase sluzby a samotnou sit nemate vubec v poradku! Laskave si to opravte, nebo si na vas budu stezovat u Ceske obchodni inspekce!
S Bohem.
Kdo tvrdi že je mailbox zadarmo, nebo v rámci nějaké přípojky, má pravdu, ale problém není ani v nárustu spamu (ta situace je tady už minimálně rok ! - to je jen výmluva na kterou se nedá normálně reagovat. Problémem je nemusíte mít u O2 mailbox a stejně budete mít problémy, když máte např. ADSL od O2 a maily od někoho jiného, tak si logicky nastavíte SMTP svého poskytovatele O2. Pak se dočkáte stejného zpoždění . Takže na vině je totální ignorance zodpovědných lidí v O2
Vesmes tu vsichni nadavate na TO2, uvedomte si, ze TO2 je ISP, email neni jejich primarni sluzoub, navic je v zakladu zcela zdarma. Pokud nekdo pouzivate email od TO2 je to vase chyba. Zalozte si zadarmo email na seznamu a budete mit po starostech
pletete si dojmy a pojmy!
mail můžu mít kdekoli, a zadara, ale pokud se připojuju přes O2, je mi to houby platný - odesílám přes jejich smtp, čili mám stejné problémy, jako kdybych měla jen O2;
řešením je snad vlastní server a smtp brána (a jak jsem koukala na níže uvedenouý odkaz, jak si vlastní server zřídit, není zo zas až tak složitý); ale to přeci nemá být účelem, aby si každý zřizoval svůj server, aby měl provozuschopnou službu....je to prostě od O2 šlendrián a arogance;
..jinak by vám O2 služby přišly jako normální standard v týhle zemi. Jo , je to k prdu, ale ZATÍM mě eště nenakrkli tolik jako Tmobajl :(
tak to je jen otazka casu
Když (dle vyjádření) obrázkové spamy zabírají stále více strojového času, tak holt budete muset o nějaký ten zlomek promile snížit zisk a posílit kapacitu serverů. To není zas tak složitý, i když je levnější vymlouvat se na všechno možný.
Ale problém je v tom, že není z čeho nakupovat . Dividenda jsou přednější ...
Znám poměrně dost lidí, kteří dělají nebo dělali techniky u Telekomuňistů (O2). S výjimkou jediného bych žádnému z nich nesvěřil k opravě ani tu kapesní svítilnu. Takoví jsou to lemplové. Asi podobně, jak se kdysi (za bolševika) ve strojírenství říkalo, že největší strojírenští pitomci končí v technologii, tak dnes bych řekl, že elektrotechničtí a IT pitomci končí u „kyslíku". Je potěšující porovnat počet stran telefonního seznamu před pár roky a dnes. Lidi houfně utíkají - taky bych se na kyslíka vykašlal, ale potřebuji ADSL. V tomto ohledu je O2 v určitých lokalitách stále monopolní a stát na nějakou zásadní demonopolizaci kašle (od modrých po rudé).
A že kyslikatý mejl je šit jsem zjistil už před několika lety a nepoužívám ho. Jedině gmail!
1. ad telefonní seznam. To máš teda pravdu, rozdíl letošní rok x loňský je nejen vidět, ale i na hmotnost poznáš rozdíl
2. řek bych, že freemaily chodí OK všechny furt, ted co na seznamu lini vychytali problémy, tak taky OK. OO jde asi vlastní cestou řešení problémů, proto chyby odstraňují x měsíců a pořád tam stejně jsou.
O2 také mívá zpožděné doručování sms ! Psala jsem manželovi sms z O2 na O2, že jsem ve vlaku a že přijedu na nádraží za 2 hod., chtěla jsem, aby mi přijel autem naproti a sms zpráva došla na mobil až po 5 ti hodinách, když už jsem byla dávno doma !!
Hm, já jsem taky posílala starýmu dopředu, že už budu doma. Došlo to až ve chvíli, kdy sem ho doma načapala s nějakou krávou.
Před pár lety mu to mezi interními SMTP servery a světem sprpostředkovávalo komunikaci pár opstarožních PCkteré nezvládaly. A vlastník aplikace byl magor kterej si nedokázal vydupat money na upgrade železa
Takže teď děláš správce jinde?