Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pilot s vražednou harpunou se pokusil unést letadlo

Těžce zranění piloti museli vzdorovat ozbrojenému únosci z vlastních řad, a navíc ještě bezpečně přistát s letadlem. Nebojovali přitom jen o své životy - únoscův plán byl nejspíš mnohem ničivější...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mato74

Technet???

to by mě fakt zajímalo čím si zaslouží tenhle článek uveřejnění na technetu, neo snad chystáte změnu zaměření na TECHBLESK nebo TECHAHA, jen abych věděl, a přestal tehle web včas sledovat...:-©

0/0
5.3.2008 21:03

Děsběs

Toho zk***ce...

...měli odsoudit k smrti umlácení tesařským kladivem a hlavu nechat až na konec! Kdo to nevíte, tak tohle kladivo má na jednom konci dvojici ostrých hrotů - tesaří s nimi vytahují krováky a kramle z trámů. Takže se jedná o velmi krutou a nebezpečnou zbraň, a útok s ní je obzvláště zavrženíhodný!

0/0
27.2.2008 16:31

Dr. Fe1

Emerický paka

Jsou zřejmě natolik zblblí z akčních filmů, že namísto zneškodnění útočníka radši dělají s dopravním letadlem piruety 8-o A přistávají neuvěřitelně hazarderským způsobem Rv Normální evropani by zneškodnili útočníka a pak provedli standardní přistání.

0/0
26.2.2008 22:45

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Emerický paka

Po bitvě je každý generál. Nezapomeňte, že minimálně dva ze tří pilotů měli v tu chvíli těžký otřes mozku, jeden málem vykrvácel.

0/0
26.2.2008 22:53

Dr. Fe1

Re: Re: Emerický paka

Přesto nechápu proč plánovitě vyváděli s letadlem takový psí kusy ? Namísto eliminace nebezpečí od šíleného kolegy se jenom vystavovali dalšímu nebezpečí. Asi máte pravdu, že to způsobily ty rány do hlavy ....

0/0
27.2.2008 0:06

x

Re: Re: Re: Emerický paka

Ty dva bez tech kousku z letadlem snadno premohl, nebot byli zraneni a on byl narozdil od nich pevne rozhodnut ze je odstrani. Temi manevry znesnadnoval jeho boj ponevadz je necekal.

0/0
27.2.2008 11:50

anonym

Re: Emerický paka

Zkuste si zneškodňovat útočníka po několika ranách kladivem do hlavy, uvidíme jak vám to půjde. Zkreslené představy z akčních filmů máte vy. Myslím si, že to piloti zvládli nejlíp jak to šlo.

0/0
26.2.2008 23:01

...

Re: Re: Emerický paka

zneškodnili ho, ale přesto ho nechali, aby se pokusil ještě o jeden útok. To je z US filmů. Pokud útočníka jednou zneškodním, tak aby už nevstal, takže mu měli rozmlátit kolena- případně nedržet v šachu s harpunou , ale přišpendlit ke dveřím-podlaze-atd

0/0
27.2.2008 7:44

x

Re: Re: Re: Emerický paka

Ne kazdy je holt takovy, aby dokazal kazdemu tak ublizit.

0/0
27.2.2008 11:52

sam

Re: Emerický paka

Rambo,Terminator a ty by jste to tak udelali vid Honzo? ;-D

0/0
27.2.2008 0:02

Horways

Ty

vole to je ale svině ten černoch :-/Rv

0/0
26.2.2008 22:13

guest

ja zasnu

Panove, ja zasnu. To je snad poprve, co v diskusi pod clankem na Technetu nikdo neurazi autora. Par vecnych vytek se tu objevilo, ale pan Kasik vzdy zareagoval a autor kritickeho prispevku se omluvil. Tak to ma byt. R^

A jinak pane Kasiku, opet dekuji za hezky clanek.

0/0
26.2.2008 18:39

Petr

Re: ja zasnu

JJ , mate pravdu soudruhu :). Repalove, kibicove a spameri si asi pro tentokrate dali voraz.

A jinak pane Kasiku, i ja opet dekuji za hezky clanek. :))

0/0
26.2.2008 21:36

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Re: ja zasnu

Díky všem, za opravy i pochvaly.:-)

0/0
26.2.2008 22:54

pvl1

Co to je "vražedná harpuna"?

Nějakej speciální typ? Ostatní jsou nevražedné?

0/0
26.2.2008 11:42

Ivan

Re: Co to je "vražedná harpuna"?

No jasně!!! :-)

0/0
26.2.2008 12:45

patrickx

Re: Co to je "vražedná harpuna"?

nemáš nic jiného na práci než hledat chyby a zbytečně kvedlat pantem?8-o

0/0
26.2.2008 18:56

utf8

Re: Re: Co to je "vražedná harpuna"?

R^R^

0/0
26.2.2008 20:49

J.

Re: Co to je "vražedná harpuna"?

Když s ní budeš střílet do dálky na stadionu nebo na terč, tak bude nevražedná...

Musí to bejt děs, když tě někdo furt opravuje...

0/0
3.3.2008 1:54

Mablung

repríza?

U tohoto článku je sice dnešní datum, ale pokud nemám schopnosti vidět do budoucnosti, tak bych řekl že jsem ho zde již viděl.

0/0
26.2.2008 8:13

Láďa

Re: repríza?

Popisujou vždycky ten díl, kterej pak večer dávaj v televizi. Takže to bude spíš jen nějaká deziluze :)

0/0
26.2.2008 8:21

marek

Re: Re: repríza?

neni deziluze, spominam si na tento clanok, hltal som ho, tak ako teraz, nevadi mi, ze ho dali znova...spominam si na komentar toho pilota, ze mu chyba pilotovanie a ze vsetci traja uz nemohli lietat...resp. ze by to boli iny traja piloti? tak ci onak, super clanok....skusim niekde stiahnut video :-)R^R^R^R^VV

0/0
26.2.2008 11:12

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Re: Re: repríza?

Dobrý den, jelikož jsem článek opravdu dokončil až včera, jistě jste jej tu ještě neviděl. Ale podívejte se na odkaz na konci článku (letadla.info), na ten článek totiž nedávno jeden čtenář v diskuzi odkazoval, tak se vám to třeba spojilo.

0/0
26.2.2008 12:15

Mablung

Re: Re: Re: Re: repríza?

Je dost možné že v nějakém předchozím dílu někdo poslal Vámi uvedený odkaz na který jsem se podíval. Máte mou omluvu.

0/0
26.2.2008 14:30

Roumen

Re: Re: Re: repríza?

Vecer to bude na CT1...

0/0
26.2.2008 13:17

jimat

km/h nebo kt ?

Není dobré si plést km/h a knoty v udávání rychlosti letounů!

0/0
26.2.2008 6:35

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: km/h nebo kt ?

Souhlasím, to dobré není. Já ale v článku nevidím žádný případ, kdy by k tomu došlo, vy ano? Díky.

0/0
26.2.2008 7:34

Pedol

Re: Re: km/h nebo kt ?

Mno je dost divné že "Letouny DC-10 jsou stavěné pro maximální rychlost 696 km/h..." Myslím, že i jejich cestovní rychlost bude vyšší než vámi udávaná maximálka.

S ohledem na let k západnímu pobřeží USA je také  trošku zvláštní, že letadlo po startu "nabíralo výšku a směr na východ."

0/0
26.2.2008 10:17

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Re: Re: km/h nebo kt ?

Tak jsem to ověřoval a máte nejspíš pravdu. V dokumentu je nicméně uveden údaj, který jsem napsal. Opravím to, díky!

0/0
26.2.2008 13:09

Postrach

Re: Re: km/h nebo kt ?

DC-10 má cestovní rychlost 965 km/h. Údaj v článku je zjevně v nám. mílích za hodinu (uzlech), nikoliv v kilometrech, jak je u něj mylně uvedeno.

0/0
26.2.2008 13:01

rychloslimejs

Re: Re: Re: km/h nebo kt ?

ja myslim, ze clanky pana Kasika bohuzel obcas potrebuji korekce, nicmene na jeho obranu bych mel uznat, ze velmi casto on jen prevadi do psane podoby filmy, co bezi na CT a vetsina tech chyb se objevuje uz v nich... a pak, alespon je zde pak o cem diskutovat a spolecnym usilim zdejsiho zapaleneho diskusniho fora se pak vse uvede do poradku...

0/0
26.2.2008 13:11

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Re: Re: Re: km/h nebo kt ?

Ještě jednou, díky za opravu. Nemyslete si, obvykle údaje ověřuji (dokument často zjednodušuje některé fáze letu, neuvádí některé informace o letounu nebo o reflexích nehody v médiích), ale za celou dobu se mi myslím nestalo, že by neseděl údaj o rychlosti. Takže jsem od určité doby čísla přebíral tak, jak v dokumentu byla. Budu na to odteď zase dávat větší pozor. Jak říkám, moje chyba, děkuji:-)

0/0
26.2.2008 23:03

J.

Re: Re: Re: Re: Re: km/h nebo kt ?

Buďte v klidu.

Dokument jsem viděl v TV a divil jsem se, že DC10 lítá tak pomalu...

0/0
3.3.2008 1:51

Roumen

Re: Re: Re: km/h nebo kt ?

Je to tak...max cruise speed je uvadena 610 mph, 982 km/h, 530 kt, tedy Mach 0.88. R^

0/0
26.2.2008 13:21

Glock

Re: km/h nebo kt ?

knoty = uzly ;-D

0/0
26.2.2008 8:13

emirates

Re: km/h nebo kt ?

jeste vetsi blbost je rikat uzlum knoty.

0/0
26.2.2008 11:30

apache

Re: Re: km/h nebo kt ?

Není to blbost, v letectví se používají knoty a v námořnictví uzly i když jde hodnotově o stejnou jednotku.

0/0
26.2.2008 11:35

Postrach

Re: Re: Re: km/h nebo kt ?

... a borci z námořních hydroplánů na těch petrolejkových knotech vážou uzly ... ;-D

anglicky knot je česky uzel. Není to otázka dopravního prostředku, ale používaného jazyka.

0/0
26.2.2008 11:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.