Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slyšeli jsme zvuk, který se chová jako světlo. Test zvukového reflektoru

Namíříte ho na zeď, hraje zeď. Namíříte ho na obraz, hraje obraz. Namíříte ho na strop, hraje strop. Namíříte ho na hlavu, hraje vám v hlavě. Ultrazvukový audioreflektor Holosonics AudioSpotLight.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oId fashioned Vince III..

čím dutější hlava,

tím lépe ale hraje;-D;-D

0/0
22.5.2008 8:35

Jake

Slečna

Asi takhle ... vždycky je dobrý k výrobku, u kterýho není na první pohled jasná velikost apod. dát něco referenčního, v tomto případě je tím živá osoba. Je už jen otázkou, jestli by bylo lepší ten výrobek postavit třeba vedle houpacího koně nebo opřít o záchodovou mísu (jejíž parametry jsou většině z nás více než známé), ale z obchodního hlediska je možná ta slečna lepší, protože většinu čtenářů donutí věnovat se spíš tomu výrobku ;-)

0/0
28.3.2008 16:04

m.

Re: Slečna

Ty voe, jak to ctu, ty musis byt krasavec, uplnej narcis. Hod sem link na foto, at vidim zase nejakeho hezouna. A jeste jsi jak vidno intelikentni, umis psat, mozna i cist, to je bomba! Vsichni chceme mejla, moc prosiiim.

0/0
29.3.2008 13:58

CZBOB

Re: Re: Slečna

A jéje Jacku to byla asi slečna tohodle "drsňáka" :-©

0/0
9.5.2008 12:37

mm

Re: Slečna

Počti m., piš za sebe , já Jakeovo maila rozhodně nechci.(Y)

0/0
22.1.2009 11:43

PeSi

moderni "press" fyzika

výkon 100 db? vysoký... proud? Možná jsem zaspal, už nejsem nejmladší, ale výkon má snad jednotku wat. Nebo už ne? A proud je snad velký. Vysoké je napětí.

Ale na druhou stranu, jestli je cílem vás novinářů zničit češtinu a postupně se dopracovat k angličtině, tak držím palce.

0/0
28.3.2008 13:30

Makovnik

Re: moderni "press" fyzika

Akusticky vykon je v decibeloch.

0/0
28.3.2008 18:28

TrueRobos

Re: Re: moderni "press" fyzika

Akustický výkon není intenzita zvuku. Intenzita zvuku je v (deci)belech, výkon je ve wattech.

0/0
28.3.2008 22:05

pet2008

Re: moderni "press" fyzika

Dobrý den,

máte pravdu výkon se udává ve watech, může se však udávat i v relativních jednotkách decibelech. Zde se však předpokládají standardní a nebo jsou přímo udány podmínky měření (vzdálenost od zářiče atd.). Výkon zářiče je pak vztahován k referenčnímu výkonu a v "poměrových" jednotkách, tady dB.

Moje generace má radši "anglikanismy" než jiné "ismy" :-).

0/0
29.3.2008 9:54

Jirka

Mně se ta slečna líbí!!!

Ta slečna je moc pěkná a sympatická. Taková přirozená normální holka s vlastním fluidem. Konečně něco jiného než unifikované zmalované modelky, které připomínají silikonovou pneumatiku. A jsou stejně tak sexy.

Tahle holka má jiskru v očích... ;-)

0/0
27.3.2008 20:38

Cenzura jak v Číne

Vidíš, tobě se líbí a mně se nelíbí

potud na tom není nic divného!

Ale tvůj názor je dle cenzora-autora správný, áno, tak tu zůstane. Můj názor je dle cenzora-autora špatný, áno, takže ho budeme hystericky mazat :-©:-©:-©XXX

0/0
28.3.2008 0:58

iuos

hmm

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
28.3.2008 11:32

jorbl

Re: Mně se ta slečna líbí!!!

fluidem??

0/0
31.3.2008 15:06

Stupidní přispěvovatel z novinek

Výkon

Docela by mě zajímal výkon, jestli se to dá vyrobit i v několikakilowattovým provedeních, to by byl konec policejních buzerací na technech, že děláme kravál...R^

0/0
27.3.2008 18:48

pet2008

Re: Výkon

Máte pravdu,

kravál by se odehrával v hlavách posluchačů. I když se bojím, že při kilovatových výkonech zářičů a směrovosti zařízení by se jim asi po chvíli uvařil mozek:-). Ne vážně bylo by to prima, ale zatím je však velký problém s přenosem nízkých kmitočtů (basů).

V současnosti by bylo možno snížit například uroveň hluku v hypermarketech, kde není takový požadavek ne přenos nízkých kmitočtů jako u hudebních produkcí.

0/0
29.3.2008 10:04

mareksvk

Re: Vyjadřuji názor, že ta ženská na fotkách je ošklivá

nepochopim, preco skoro v kazdej diskusii, kde ocakavam nejake zaujimave podnety, su hlasky, ktore mi skazia cely dojem z clanku...chapem, ze autor je plateny za svoju pracu a ze by ju mal robit dobre, ale nevidim nic zle na tom, ze tam dal slecnu, aby sme mali lepsiu predstavu o tom, ako ten ziaric, reflektor, magnetofon vyzera...mohol to opriet o modru stenu, ktovie ci by to bolo lepsie, ale keby boli zauimave podnety v diskusii, clanok by to len obohatilo, ale tu to musi skoro vzdy niekto kazit, resp. kecat o blbostiach, ktore zaujimaju snad len jeho ci ju. Ach jo...a to nereagujem len na toho typka s argumentom, ze ma pravo hovorit o tej zenskej co chce - nijak mu ten nazor neberem, reagujem tu vlastne na vsetkych, ktorych reakcia nemala co do cinenia s tymto textom a bola uplne od veci. V

0/0
27.3.2008 18:03

j777

Re: Re: Vyjadřuji názor, že ta ženská na fotkách je ošklivá

souhlasim, ze by se melo debatovat k veci... ale reakce se pisou na clanek jako celek, ne jen na text. A pokud je s clankem nejaky graficky doprovod, tak reakce na tu grafiku je take reakci na clanek...:-/

0/0
27.3.2008 18:27

estet

Fotografie ...

Neberu nazor autora clanku(a zrejme i fotek),ze o tu slecnu na fotkach vubec nejde.chapu ze clanek je o repraku,proc tedy na fotkach neni jen reprak? ..slecna tedy funguje jako "stojan" pro neco, co je potreba vyfotit.Tak to ostatne funguje vsude,skoro v kazdem casopise.

Jenze tam ty slecny jsou upravene a nalicene a funguje to jako celek.

Tady mi to bohuzel prijde jako slaby pokus o neco takoveho.

Autor clanku o sobe prohlasuje ze rad fotografuje,cekal bych teda trosku zodpovednejsi pristup a sebekritiku.

Zeptejte se na nazor treba kolegu z jinych rubrik(Kultura,Ona,Xman,Bydleni).

0/0
27.3.2008 16:27

estet

Re: Re: kromě toho ta ženská je vyloženě ošklivá

Myslim ze dobre vite ze to je 3.prispevek. Hezky den i Vam.

0/0
27.3.2008 16:50

rejpal

Re: Re: Re: to máte tak, kdybyste půl dne nevěnoval cenzurov

To stale neznamena, ze nedelate cely den neco jineho nez mate,  stale je tu platna moznost, ze jen urazite lidi na internetu. V clanku je vysvetleno, proc neni bila plocha focena na bile plose a myslim, ze neni muzne, natoz galantni, urazet mladou divku. Navic verejne. Prectete si rozhovor s panem Medkem, myslim, ze o podobnych  "muzich" jako jste vy, prave mluvi.

0/0
27.3.2008 17:20

estet

Re: Re: Re: Re: to máte tak, kdybyste půl dne nevěnoval cenzurov

..az na to ze ja tu slecnu ani v jednom prispevku neurazil a ani bych si to nedovolil.

Ale to uz je fuk,polovina prispevku co tu byla uz je smazana a tak reakce na nejake reakce nemaji smysl.

0/0
27.3.2008 20:55

PedroKV

Re: Fotografie ...

Kdyby tam byla fotka superbaby, nalíčené a v bikinách, zase by se objevily příspěvky, že "takovej reprák bych nechtěl, ale na tu babu bych si číslo vzal" atp. IMHO mě se ta ženská líbí.

0/0
27.3.2008 18:46

PedroKV

Re: Re: Fotografie ...

už blbnu, mělo tam být mimochodem, tj. BTW

0/0
27.3.2008 18:47

Pacient z Bohnic III.

Maskovaný Nývlt si vylepšuje reputaci

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D:-©

0/0
27.3.2008 19:02

Danny_Kay

Otazkou je...

...co dela pes v loznici...;-)

0/0
27.3.2008 15:06

davidD

Re: Otazkou je...

hehe, to byla první věc, co mě na článku zaulaja :-) ale jinak dobrý...

0/0
27.3.2008 16:53

ZED

to je ale dobré

Já bych to využil hned - bylo by zajímavé mířit tím na lidi na ulici a pouštět jim v hlavě " ty jsi ale pěkný trouba " nebo podobné hlášky ;-D . No a kdyby udělali i kapesní verzi tak bych mohl mířit na kolemjdoucí slečny a pouštet jim nějaký vábivý zvuk nebo hlášku.

Já to chcuuuuuuuuuu !!

0/0
27.3.2008 14:19

6lva

Fotky

Já jsem to, proč je na těch fotkách s tou bílou plackou ta přírodní dívka nepochopil :-(

0/0
27.3.2008 13:54

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Fotky

Zkuste prohlednout nejen obrazky, ale i pismenka. Pak treba pochopite :-).

0/0
27.3.2008 14:17

Flynn

Re: Re: Fotky

Umet precist jeste neznamena umet pochopit. Na tomto principu funguji "poznamky pod carou" a zakony... ;-)

0/0
27.3.2008 15:33

Marek Staněk

Terminologie - jako obvykle

Zajímavý článeček a hlavně technické řešení, ale opravdu bych tomu neříkal reflektor :-D Když už, tak zářič.

Výraz reflektor by byl adekvátní, pokud by zářičem byl např. malý piezzoměnič a jeho zvuk byl směrován plochou, fungující jako zrcadlo. PAK by to byl reflektor.

0/0
27.3.2008 12:10

krmič

Re: Terminologie - jako obvykle

Má to zřejmě působit na laika jako obdoba reflektoru v osvětlovací technice. V běžné řeči jsme zvyklí říkat každému směrovému zdroji světla reflektor. Ovšem anglicky spotlight, a to je taky na přístroji napsáno.

0/0
27.3.2008 14:10

HonzaV

Re: Re: Terminologie - jako obvykle

... a staročesky "světlomet". ;-)

0/0
29.3.2008 0:26

rejpal

Re: Re: Re: Terminologie - jako obvykle

A co třeba  Zvukomet  ?:-)

0/0
22.5.2008 12:09

volic_plukovnik

zvuk

"Klasický reproduktor, který máte třeba u hifivěže, vyzařuje zvuk do širokého prostoru."

Zrovna třeba výškové reproduktory jsou hodně směrové. A za to, že jdou zvuky slyšet i v ložnici můžou odrazy od překážek, šíření stěnami a předměty a stejně tak bude vedle slyšet i tohle. Rv

0/0
27.3.2008 11:19

pet2008

Re: zvuk

Máte pravdu,

"ultrazvukové" reproduktory jsou ještě směrovější. Na druhou stranu však dochází k daleko většímu útlumu na tlumících překážkách a obloženích. Proto stačí, když máte v místnosti koberec, závěsy, "tlumící" nábytek a s odrazy už problém nebude. 

0/0
29.3.2008 10:11

myshaaak

Kolegyně

Vaše kolegyně působí velmi pozitivně a mám z ní velmi pohodový pocit. :) No uznávám, že můj příspěvek není příliš tematický, ale toho, že slečna drží cosi v rukách jsem si všiml až na podruhé... :)

0/0
27.3.2008 11:17

smithyc

Ještě to nafázovat...

...a bude vymalováno...billboard si vas chytne a nepusti..

0/0
27.3.2008 10:37

erben3

.

No to je zase vynález. Obávám se jedné věci: Že nám teď budou znít audio reklamy přímo v hlavách a nebude úniku. X

0/0
27.3.2008 9:49

Aladin

Skvělé využití při likvidaci nepohodlných osob.

Blázince se začnou plnit lidmi nepohodlnými pro současný režim, kteří budou neustále "slyšet hlasy":-/Rv

0/0
27.3.2008 9:48

krmič

Re: Skvělé využití při likvidaci nepohodlných osob.

Ano, na stejném principu, ovšem s výkonem několik desítek kW, prý mají pracovat nově vyvíjené nonletální zbraně pro rozhánění demonstrací.  Některé prameny uvádějí, že to má vést k uvolnění svěračů, takže se demonstranti pos..ou.

0/0
27.3.2008 10:41

littleticket

Re: Re: Skvělé využití při likvidaci nepohodlných osob.

a je to tady, hnědý zvuk:))

0/0
27.3.2008 14:05

applecore

Re: Re: Re: Skvělé využití při likvidaci nepohodlných osob.

LOL ;-D

0/0
28.3.2008 8:11

TrueRobos

Re: Re: Re: Skvělé využití při likvidaci nepohodlných osob.

Ano, hnědý tón!!!! ;-D;-D;-D;-D;-D OH YEAH!

0/0
28.3.2008 22:06

Fido

Re: Re: Skvělé využití při likvidaci nepohodlných osob.

Tak ten stejny princip je ve skutecnosti uplne jiny. To uvolnovani sveracu se ma dit pomoci infrazvuku. Infrazvuk take dokaze navodit nevysvetlitelny strach takze se demonstranti rozutecou. Jde jen o zvolenou frekvenci. Bohuzel nevhodne zvolena frekvence dokaze cloveka zabit.

0/0
27.3.2008 16:37

krmič

Re: Re: Re: Skvělé využití při likvidaci nepohodlných osob.

Ano, to máte pravdu. Jenže infrazvuk se v dostatečné intenzitě těžko generuje a směrovat se prakticky vůbec nedá. Proto má v těchto systémech vznikat interferencí ultrazvukových vln, opravdu podobně jako v popisovaném přístroji. Jestli to v praxi funguje, to ale nevím.

0/0
27.3.2008 16:58

Fido

Re: Re: Re: Re: Skvělé využití při likvidaci nepohodlných osob.

Ano to je pravda. Infrazvuk se tezko generuje a smerovat se neda prakticky vubec. S tou interferenci to je zajimava myslenka. Take by me zajimalo, jestli to funguje v praxi.

0/0
28.3.2008 13:47

Martin

Re: Skvělé využití při likvidaci nepohodlných osob.

Úplně živě si to představuju - demonstrace nějakých nácků, třeba 300 lidí, poliši to do nich naperou a všech 300 holých lebek se hromadně po..dělá ... Jednu oběť by ta akce měla - mě, protože bych se uchechtal k smrti.

0/0
27.3.2008 11:30

Flynn

Re: Re: Skvělé využití při likvidaci nepohodlných osob.

Ja se uz uchechtal ted pri te predstave, div, ze mi sverace nepovolily... ;-DR^

0/0
27.3.2008 15:15

applecore

Re: Re: Re: Skvělé využití při likvidaci nepohodlných osob.

Oni už si poradí, dostanou instrukce aby ve vhodném čase před demoškou nasadili projímadlo a pak už nebude co s*át :-)

0/0
28.3.2008 8:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.