Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soutěžili jste s Fernetem? Vaše osobní data byla přístupná na internetu

Pokud někam na internetu zadáváte své osobní informace, počítáte s tím, že je uvidí jen provozovatel stránky. Ale nemusí to tak být vždy. Osobní informace o soutěžících na webu www.citrus.cz byly ještě včera volně přístupné z internetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radim ek

Příspěvek

"Po našem upozornění byla záloha databáze odstraněna a již není veřejně přístupná."

Není pravda, protože Google je stále veřejně přístupný. Stačí 30sekund při pomalém připojení.

"Ihned po upozornění iDNES.cz byl předmětný soubor smazán z produkčního serveru"

Myslím, že to je stále málo. Jsou techniky jak to z googlu dostat. Aspon mne se odstranit z cache stranku jenz jsem nechtel aby byla cachovana a zapomel jsem pouzit robot.txt, podarilo. A trvalo to necely tyden.

Někteří diskutující by se měli naučit chovat. Místo toho aby poradily jak soubor odstranit z cache, jeste ohorzuji lidi, jenz v seznamu jsou. Skoda ze by jeden odkaz u diskuze soud nezval v potaz :(

0/0
4.4.2008 14:24

Radim ek

Re: Příspěvek

Mimochodem. Ty MD5 hesla jsou taky pekna :) Takze doporucuji vsem lidem kteri jsou v seznamu si vsude menit hesla kde maji ty ktere zadali do teto soutez. howg

0/0
4.4.2008 14:30

Radim ek

Drop from Google Cache

Pro Fernet Stock a ostatní. Našel jsem ten link kde jsem odstraňoval své nechtěné cache :

https://www.google.com/webmasters/tools/removals

0/0
4.4.2008 16:26

kraxna

Já se po něm jenom poblil.

Mají už mojí DNA ? 8-o

0/0
3.4.2008 18:54

leather-man

Re: Já se po něm jenom poblil.

No že váháš! ...ze s per matu!

0/0
4.4.2008 20:18

Mučedník za svobodu slova

Zase chcete cenzurovat?
Stačí dát do google dotaz "site:citrus.stock.cz" site:citrus.stock.cz a je to osmej výsledek! To dokáže každej trouba!
0/0
3.4.2008 16:36

sid

Re: Zase chcete cenzurovat?

Jeee, ty jsi ale dobrej:-/

0/0
3.4.2008 18:22

njn

Re: Re: Zase chcete cenzurovat?

No co, tak si to par lidi skopci a bude propagovat nejakou sluzbu -web. Jako by to bylo neco nenormalniho... je to preci bezne. Jen doufejme ze ti lide te reklamy nedostanou prilis aby nezacaly menit emaily a cisla :(

Ted me napada... takovehle chyby kdyz firmy meni hosting a zaindexuji se stranky jez mely zustat tajne... toho se da taky vyuzivat email spidery, ze ... clovek to nemusi hledat rucne..

0/0
3.4.2008 18:53

sid

Re: Re: Re: Zase chcete cenzurovat?

Emaily shanet rucne? Nevim kdo by se s tim delal. Jednou jsem si schvalne zkusil takovy programek udelat a behem par minut jsem mel tisice ceskych adres. Rozesilat spamy neni zadny problem;-D

0/0
3.4.2008 21:36

njn

Re: Re: Re: Re: Zase chcete cenzurovat?

Vzdyt si to prave delal ne? Zkousel najit tehletech 1200 pres google..

0/0
4.4.2008 0:03

njn

Re: Re: Re: Re: Re: Zase chcete cenzurovat?

Aha on to delal "mucednk za svobodu slova

0/0
4.4.2008 0:03

sid

Re: Re: Re: Re: Re: Zase chcete cenzurovat?

To je 1200 lidi? Ale co ten zbytek lidi na internetu? Na to si musim pustit programek ;-)

0/0
4.4.2008 1:01

njn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase chcete cenzurovat?

;-D;-D;-D jj

0/0
4.4.2008 13:05

Zdeněk Matějka

Re: Zase chcete cenzurovat?

tohle už je sviňárna, nechápu proč to sem dáváš, kdyby tam byly tvoje údaje taky by se ti to nelíbilo !

0/0
4.4.2008 8:14

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Zase chcete cenzurovat?

Zkuste zadat do googe "jak se nechovat jako asocialni idiot". Je mozne, ze dostanete pertinentni vysledky.

0/0
4.4.2008 8:37

Mučedník za svobodu slova

http://tinyurl.com/2n3fos

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
3.4.2008 16:34

David41

Tady

Doufám že se nic podobnýho nemůže stát tady!

0/0
3.4.2008 15:15

Medard

Vymazat z cache?

Zajímalo by mě jestli se v takovýchto případech dá požádat google o odstranění daného souboru z cache.

0/0
3.4.2008 9:29

ziizii

Re: Vymazat z cache?

imho staci dat na puvodni misto prazdny soubor a cache bude prepsana novym prazdnym souborem pri dalsi indexaci

0/0
3.4.2008 12:51

sid

Re: Vymazat z cache?

Google sice pozadat muzete, ale zcela jiste se na vas vykasle. Nektera hesla k nasi skolni siti(CVUT) tam takhle visela asi rok;-) A to se jedna asi o vetsi problem, nez osobni udaje par alkoholiku.

0/0
3.4.2008 13:54

Ludek_II

Parada

Skoda, ze jsem taky nesoutezil....mohl jsem si za vysouzene penize koupit nove auto ;-( a idnes by prihodila i na zimni pneu - za sireni soukromych udaju ;-D

0/0
3.4.2008 9:03

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Parada

A víte, co jste pri odesilani odsouhlasil v disclaimeru? (Ja ne, ale bylo by zajimave to vedet.)

0/0
3.4.2008 9:21

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Re: Parada

Tedy, pardon, co soutezici odsouhlasili.

0/0
3.4.2008 9:21

Ludek_II

Re: Re: Parada

Ja jsem neodsouhlasil nic - fernet ani nepiju ;-) /vidim ale, ze jste se opravil/. Nevim, co ti druzi odsouhlasovali - ale jak znam takove akce, urco tam bylo neco ve smyslu : blabla dle zakona 101 o osobnich udajich - nebo jake to ma cislo.:-)

0/0
3.4.2008 12:27

Radim ek

Re: Re: Parada

Pravidla internetové hry "Operace:OTR - Obráncem tajné receptury" Hra již není soutěžní. Obecné podmínky účasti v soutěži:

1. 18let         2. kdo nemuze      3. vyhra nejde vymahat            body 1-3 jsem zkratil, protoze se nevesly do prispevku

4. Účastník dává souhlas k tomu, že v případě výhry může být zveřejněno jeho jméno a bezplatně využity a veřejně šířeny jeho osobní atributy v souvislostí s touto akcí

5. Účastí v akci dává účastník rovněž souhlas k tomu, aby údaje, které o sobě uvede v registraci, byly zařazeny do databáze údajů organizátora a aby tyto údaje mohly být využívány pro marketingové účely společnosti Stock Plzeň a.s.

6. Zároveň organizátor garantuje ochranu osobních dat dle platných právních norem ČR a zavazuje se, že osobní údaje účastníků hry nepostoupí žádné třetí straně, která by je využila ke komerčním účelům.

0/0
4.4.2008 16:10

Zdeněk Matějka

nechá se dohledat

Njn to je chyba, našel jsem v tom seznamu i dva lidi ze stejnýho města, osobně se s nimi znám a asi by se jim to taky nelíbilo :( nehledě na to, kolik jim  teďka chodí spamů do mailu.

0/0
3.4.2008 7:36

Václav Nývlt - Technet.cz

link na SQL db

Vazeni diskutujici, prosim, nelinkujte sem obraz one db. Vime vsichni, ze po nejaky cas bude vyhledatelna i po smazani, ale vzhledem k osobam, ktere v ni kontakty maji, neni fer ji zde vystavovat kazdemu. Diky.

0/0
3.4.2008 6:36

IGI

Re: link na SQL db

Na co link? Staci se podivat na ten rozcmarany obrazek a umet googlovat.

Tim obrazkem jste to dodelal vice nez ten fernet, ted si to najde opravdu kazdy kdo to bude chtit najit. Radeji ho uplne odstrante nebo nahradte nejakym nesmyslem.

0/0
3.4.2008 8:29

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Re: link na SQL db

Vymazte si cache a kouknete na nej znovu, vzdyt od 1:30 rano jiz neobsahuje zadne identifikacni udaje. Jak pisu jinde v diskuzi.

0/0
3.4.2008 8:37

sid

Re: Re: Re: link na SQL db

Koukal jsem na to az ted, ale i podle toho, co jste tam nechal, jsem ten soubor nasel za dve minuty. Timto vas ale nijak nekritizuji. Neni to vas problem, ale jejich. Alespon neco jste pro ne udelal.

0/0
3.4.2008 8:47

IGI

Re: Re: Re: link na SQL db

Nevim jaky obrazek jste ted mel na mysli, ale jelikoz jsem cetl clanek po sedme hodine, tak cache mam aktualni.

Asi jen pochybujete o schopnostech googlu, ze? Treba nademnou "sid" to nasel za 2 minuty. Ja to mel priblizne stejne.

0/0
3.4.2008 9:00

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Re: Re: Re: link na SQL db

Predpokladal jsem, ze jeste vidite nicky a id cisla, jak tomu bylo u prvnich ctenaru. O schopnostech Googlu radeji nikdy nepochybuji :-).

0/0
3.4.2008 9:04

D.

Re: Re: Re: Re: Re: link na SQL db

Já bych ten obrázek dal pryč. Stačí nechat vyhledat jen začátek toho SQL a dát omezení na doménu. A hle, máme ten SQL backup.

0/0
3.4.2008 9:18

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: link na SQL db

Ok, obrazek odstranuji.

0/0
3.4.2008 9:22

Honza

chybka

No, radeji bych ten obrazek neukazoval vubec, i kdyz jste ty udaje zamazali, da se podle toho prikazu na vlozeni a prezdivek dohledat puvodni soubor na google a vypsat z cache.

0/0
3.4.2008 0:30

Aleš

Re: chybka

Zrovna jsem tady chtěl totéž napsat. A je to akce asi tak na půl minuty. :-( Ještě, že v tom seznamu nejsem.

0/0
3.4.2008 1:00

Václav Nývlt - Technet.cz

Re: Re: chybka

V pul druhe rano jsem zamaskoval zbytek dokumentu. Priste prosim podobne poznamky az po rozedneni, at mne zase kolega nebudi :-). Ale ne, diky za spravnou pripominku.

0/0
3.4.2008 6:33

xsoft

Re: Re: Re: chybka

No, vzdyt je tam "jen" necelych 1200 zaznamu. Navic pulka je takova, naklikana. No ano, uteklo jim to, ale zas takovou aferu bych z toho nedelal. Kdyby se to stalo bance.. to by bylo neco jineho. ..

0/0
3.4.2008 9:23

Lukas Vesely

Re: Re: Re: Re: chybka

Moje rec. O nic nejde. Jmeno, telefon a email... pokud je clovek na internetu aspon trochu aktivni, tak se da o nem tohle najit pres google minimalne v 50% pripadu. Co se tyka toho souboru, tak ten jsem nasel asi pred 5 minutama ani ne za 30 sec. :-)

0/0
3.4.2008 14:09

Pnaky

DPP neni pozadu

I DPP zverejnuje na webu, dle meho nazoru, soukrome udaje jako je telefonni cislo v plnem zneni... Neprijde mi to jako fer... Celkem se jedna o 41 cisel ktere muze kdokoliv pouzit pro reklamni ucely nebo jen klasicke mailove zaspamovani... Nehlede na to, ze uzivatele ani nevedeli ze jejich cislo bude takto zverejneno...

0/0
3.4.2008 0:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.