- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sice uz jsem tady taky nasel par clanku ze kterych bylo videt hodne velke tapani autora v oblasti kterou komentoval,ale obecne musim uznat u diskuzi na technetu jednu velmi dobrou vec ktera se dneska malokdy vidi..:) autori si vetsinou diskuzi pod svym clankem procitaji a odpovidaji za coz mate u mne jedno male a naprosto bezvyznamne plus
Věřit se dá snad už jen diskuzim pod článkama o historii techniky nebo výzkumu vesmíru. Průser nastane ve chvíli, když vznikne konkurence na trhu letů na nízkou oběžnou dráhu. Nacpe víc prachů do PR Virgin nebo Rusové?
Za tenhle příspěvek jsem moc rád a děkuju autorovi!
Nemyslím si ale, že běžný uživatel internetu rozezná komentář od "reklamy a propagace".
Ještě k těm diskuzím: Klasickým diskuzním parazitem jsou kupříklady příspěvky na servru http://www.lupa.cz na hostingové služby banan.
°AligaThor
°
Já přispívám do diskuzí dnes již výjimečně, protože mi to většinou přijde jako plácání do vody... Vyřčený názor se za pět minut ztratí na další stránce a nikdo už na něj neraguje. Nikoho tím stejně nepřesvědčím, takže to považuji za ztrátu času. Fóra zacílená na určité téma jsou samozřejmě něco jiného, tam o vaše názory dokonce někdo stojí
Ale na tohle chci reagovat. Jak posoudit, jestli je příspěvek objektivní? Jednoduše si najdu k danému tématu/výrobku co nejvíc informací ještě z dalších zdrojů. Pokud jde o techniku, je vždy lepší dotázat se někoho, kdo s tím má zkušenosti a né skupiny onanistů, kteří sedí do noci u diskuzí a nepřenesou přes srdce, že má někdo jiný názor
ale vnímám to přesně opačně - věřím často mnohem víc názorům v diskuzi, než článku. Jednak u zajímavých témat je názorů k věci hodně a jednak mám poměrně dobré znalosti toho, jak ono to s tou objektivitou recezentů často je - díky práci pro jedno nekmenované vydavatelství jsem poměrně přesně zjistil, že nesmím věřit ničemu, co si nevyzkouším. Tím nechci samozřejmě recezenty zatracovat, každá recenze, i ta tendenční, je na netu přínosem - minimálně proto, že autorovi vynadá devět z deseti "subrecezentů".
A propos - je fajn, že jste převzali (pokud jsem si všiml) od iDNES původní vědu a techniku, pamatuji na doby, kdy si vaši méně obdaření kolegové pravidleně pletli světelné roky s kilometry, volty s watty a vysílače s přijímači. Sice jsem zrovna nedávno četl na iDNES o "kinologické stanici", ale to jsou spíš výjimky - a předpokládat nějaké vzdělání u zprávaře by bylo nelogické.
Víte, opravdu nechci nic říkat, ale vy splňujete většinu kritérií kvalitního serveru, ale máte tu na nic dvě věci: Tolik reklam, že článeček je v uzoučkém proužku o šířce pětiny (!!!) mé obrazovky, a recenze (to se týká spíš MT), z nichž některé VYPADAJÍ (neříkám že jsou), jako kdyby si autor vzal mobil do ruky, napsal na něm jednu krátkou SMS, zbytek informací opsal z technických údajů a tím to pro něj končí. Samozřejmě nemusí se to hnát do takových extrémů jako na Mobilmanii, kde připomíná recenze spíš rozšířené technické údaje dané do několika souvětí o ničem. Pokud reklamu dáte na nějaké přijatelné místo a sloupečky alespoň rozšíříte a recenze mírně rozšíříte, pak už opravdu nemáte v Čechách konkurenci.
těch reklam tam musí být hodně, aby se vykompenzovali ti, co reklamy filtrují - jako třeba já.
Dranatizujete to dobre. Jen by me zajimalo, kolik "normalnich" lidi jste nepravem obvinili, ze jsou prodejci nebo dokonce vyrobci! Ja osobne nevidim problem a myslim, ze muzeme bezproblemu dal pokracovat. A nebojte se, ja nejsem vyrobce ani prodejce...
Nevím o tom, že bychom někoho obviňovali
Já bych to udělal takhle. Jedno mobilní číslo - jeden nick na iDnesu - SMS za 9 Kč na měsíc.
to by mně zruinovalo, když bych musel za každý nick platit 9 kč.
No myslim si, ze nejaky to PR je tu neustale. Viz po tom co se na idnes, zacalo tvrde moderovat a promazavat. Objevil se zde i clanek k tomuto tematu. Se znacnym pozitivnim nadechem k teto ceznure. Je mi to jedno. Je to soukromej web , zijici z reklamy. Tzn majitel si tu muze delat co chce a je jen na lidech co jim sezerou.
1) Zjistěte si Co je to PR ... s mazanim nevhodnych diskuznich prispevku to nema nic spolecneho.
2) Moderovani diskuzi je nutne vzhledem k charakteru nekterych diskutujicich - nas to zdrzuje, nebavi, ale vse ma sve limity.
3) Na Technet.cz neni reklama vazana na obsah (ani opacne).
na idnes ocenuji prave moznost diskuze... na jinych serverech s, at uz takovym nebo makovym, pohledem na svet a na deni kolem toho prostoru tolik neni.
docela rad si i sem tam neco napisu, zavzpominam .. nebo i zanadavam na nekoho.
ovsem ze informace z diskuze nemusi byt uplne nejpresnejsi, jako i v nejakych clancich.. ale proto se muzeme dorozumivat.. i autor clanku obcas uzna, ze se mu pomichaly popisky u grafu, i uzivatel produktu doplni zajimavy postreh, o ktery autor svuj clanek rozsiri
musite o tech informacich premyslet, ne hned nadavat... za sebe.. koupil jsem si discmana clatronic, ... je to uz vice nez par let.. a dostal k nemu sluchatka... a ty sluchatka si ke mne chodi pujcovat reprezentant v CS v sirsi nominaci, ze se mu s nima hraje lepe.. a ted ... to neni PR, to je proste stesti, ze zrovna tento kus je vazne luxusni co se tyka funkcnosti.. stejne tak muze mistni redakce dostat vec, ktera funguje. to se proste stava
vsem pekny den
jeste dodam, ze pri overovani diskuteru bych se inspiroval u aukra.. (ikdyz mame vsichni strycky a babicky)