Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové televize začnou vysílat již brzy. Jaká bude konkurence Novy a ČT?

Digitální pozemní vysílání začíná pomalu nabírat dech. Stále více diváků má možnost příjmu digitálního signálu a tento rok se patrně dočkáme dalších stanic vysílajících regulérně digitálně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bh

dalsi tunel ...

No to se zase nekdo poradne nakapsuje na nesmyslny "informacni kampani" ...

0/0
28.5.2008 14:11

forhend

Myslel

jsem, že při nástupu digiTV si můžu udělat např.to, že si vypnu při sportovních přenosech hlas komentátora, ale že mi tam zůstane ruch ze stadionu. Nechci aby mě komentátor svými kecy tlačil někam, kam nechci. A bez úplného zvuku to není ono.

0/0
22.5.2008 19:24

Martin

Moc se neradujte

Moc se neradujte, nové komerční televize budou jako Nova a Prima v bledě modrém, maximálně ještě dostane prostor něco jako MTV, tedy Óčko. Kvalita zůstane na kabelovce nebo na satelitu a samozřejmě placená.

0/0
21.5.2008 21:02

Hups

Uz aby to bylo

Uz aby to bylo, novym stanicim nezbude nez se vyprofilovat a najit si cilovou skupinu. 10% divaku, ale stabilnich 10% napriklad... Me nebavi estrady, nebavi me priblble serialy novodobe domaci produkce, nebavi me programova skladba dobrych filmu ve 3 rano... Kvalitni alternativni televize muze sebrat hodne velky kolac... treba serialova televize (alternativni starsi serialy, ktere tu nikdy nebezeli, ne za kazdou cenu nova produkce, zamereni na kultovni filmy a serialy, ...) Takova muze pritahnout hodne lidi ...

0/0
21.5.2008 19:29

mikik

Re: Uz aby to bylo

To bych taky hrozne rad. Jen se bojím, že v tomto případě bude platit, že OPTIMISMUS JE NEDOSTATEK INFORMACÍ...

0/0
21.5.2008 20:51

Karel

nizky vykon

a po deseti letech porad jenom experimenty. Na dratovou antenu je problem i v Praze. Uz zacinam pochybovat, ze se to nekdy zmeni.

0/0
21.5.2008 15:54

Hups

Re: nizky vykon

To souvisi s vykonem vysilacu. Bohuzel nemuze digitalni a analogova sit bezet soucasne, neb analogova tu digitalni vyznamnym zpusobem rusi. To je taky jedine nase stesti, protoze jinak by tady digital nebyl nikdy. Takhle na nas tlaci Nemci a Rakusani, protoze prihranicni analogove vysilace rusi jejich digitalni. Jinak bysme tu meli NovaPrima band navzdy.

0/0
21.5.2008 19:30

MPík

TV vysílání

Trapná komedie s oddalováním digitalizace vysílání na českém území je mi nepochopitelné. Set-top-box už většina lidí má, možnosti nákupu jsou obrovské a za rozumnou cenu. Tak na co stále čekáme? Jak dlouho budeme čekat na HD? K čemu nám jsou ty skvělé LCD či plazma placky, které mají DVB-T, Full HD a pod.? Bohužel tady zamrzl pokrok spuštěním TV Nova...

0/0
21.5.2008 14:34

PtaaakOhniiivak

Re: TV vysílání

Jak jsem psal o par prispevku niz .. je to vsechno jen o penezich. Nyni se deli cely reklamni TV trh mezi 3 subjekty. S nastupem konkurence se rozdrobi mez X subjektu, ale s tim, ze objem penez bude porad stejny.

Takze tlak lobistu CT, Nova, Prima je zcela zrejmy a odkud pochazeji penize v kapsach lidi, kteri maji moznost to oddalit, neni treba dlouze spekulovat.

Nastesti jsou i jine cesty jak se dostat ke kvalitnimu digitalnimu vysilani jiz dnes !

0/0
21.5.2008 14:54

Michal

Re: Re: TV vysílání

tlak lobistů ČT :-D jasně ... nova ano (ale pozor kdyby nova chtěla tak do roku 2020 musí bejt spuštěnej analog takže zase prr) a prima napůl (prima není celoplošná stanice ona jen zneužívá pro celeoplošné vysílání regionální stanice tý se digitál taky hodí!!!)

ČT je to uplně jedno kolik lidí se dívá .. ona nepotřebuje sledovanost ale koncese

0/0
21.5.2008 20:04

x

Re: TV vysílání

Po nastupu novych digitalnich TV zmizi reklmama z Ceske Televize.

"Full HD " - to vetsina lidi nema, nebot to nepotrebuje a pro ty co to chteji necht at to klidne zavedou komercni TV - po vypnuti analogu bude kanalu dost.

0/0
22.5.2008 12:33

aldik7

...

hmm zas další krawiny v televizi .. o důvod víc si pořídit rychlejší net ;-D ..

0/0
21.5.2008 11:21

Fox_VK

analog

Co máte všeci proti analogu...

0/0
21.5.2008 10:41

ten

Re: analog

Proti analogu vůbec nic nemám, zlatej analog. Spíš mne trápí, že se zase vyhodí 100mil za "kecání" o DVB-T než aby se něco dělalo. Snad by to mohlo být už žalovatelný protože to je normální zloději a jak jinak, než z veřejných prostředků nás všech. Jak se tak rozhlížim okolo, tak než se poprděný pdďolové rozhoupouvysílat, tak už většina bude mít zaplacený DVB-Satelit, protože to je dnes jediná rozumná možnost a lidi už vážně nebaví čekat. A to DVB-T pro běžného občana, který nepotřebuje stovky cizojazyčných programů, mělo mnohem lepší pozici pro uplatnění vzhledem k menším nárokům na příjem. Však zkuste si satelit pustit na přenosné TV s jednoduchou prutovou anténou ;-D Závěrem jen, něco je shnilé.

0/0
21.5.2008 11:00

Thegrid89

Proglas TV a Noe

Doufám, že to nebudou takový *****, jako dnešní Proglas TV a Noe, který mi tady cpou na druhém multiplexu v Praze. Jestli jo, tak to ani nechci, to radši se dívat 5h na tupou Novu.

0/0
21.5.2008 10:10

Gert

Re: Proglas TV a Noe

Vidíte, a je dost lidí, kteří si rádio Proglas rádi poslechnou a podívají se na TV Noe. Lidé jsou zkrátka různé, jak praví klasik...

0/0
21.5.2008 10:19

tigmac

Re: Re: Proglas TV a Noe

No rádio Proglas jsem chvíli poslouchal, abych zjistil o čem to je. Možná jsem měl smůlu na špatný diskuzní pořad, ale to, co jsem slyšel nebylo nic jiného než vymývání mozků. Lidé jsou různí, stejně jako jejich pohled na svět, ale je špatně, když svůj pohled podsouvají ostatním, což se tam dělo (resp. nabádání k tomuto). Nepamatuju si už o čem přesně ta diskuze byla, ale víceméně to bylo lobování za zákon, který se hodí jen určité skupině lidí.

Prostě obyčejná prachsprostá mediální masáž. Nevidím rozdíl mezi

tím, co jsem slyšel a jakoukoliv jinou propagandou,

pouze předmět propagace je jiný. Jakkoliv to může příznivcům rádia Proglas připadat jako "konání dobra" - ne všichni to takto vidí.

0/0
21.5.2008 10:45

Tom

Re: Re: Re: Proglas TV a Noe

Proglas je na spouste mist (kde neni treba CRo4 Wave) hudebne rozhodne jednim z nejzajimavejsich (=nejpestrejsich) ... o hudebnich poradech vice na adresehttp://hudba.proglas.cz/ ...

Na druhou stranu jsem si ale jednou rano pustil rano nehudebni porad a nejaka pani tam obhajovala radar v CR ... bylo to jak kdyby to byla nejaka soudruzka nekde na schuzi KSC ... Proglas ma proste vice tvari ...

0/0
21.5.2008 15:54

Hups

Re: Re: Proglas TV a Noe

Jo, presne. Profilovani stanic, to je to, cim preziji. Alternativa, nove moznosti ... Koho bavi Ulice, pak si da 100x obehrane Jachyme hod ho do stroje, potom si soupne hystericke Na vlastni oci ... at si kouka, ale ja chci alternativu.

0/0
21.5.2008 19:32

starej_vul

:-) .... co to je?

Mediální příprava obyvatel? cha cha chááááááá obyvatelé jsou na DVB-T připraveni už nejméně 3 roky. Nejdříve za 7000 settopbox ... jedinej kdo není připravenej je RADA PRO ROZHLASOVÉ A TELEVIZNÍ VYSÍLÁNÍ (spíš asi jejich lobisté).

Takže my obyvatelé jsme připraveni. Tak nám  dodejte signál. Nejen pro Prahu, brno, Ostravu Plzeň ... ale i dlaším! Platíme si daně!!!

0/0
21.5.2008 9:57

mr.Mic

Re: :-) .... co to je?

Moje řeč... To je furt digitál digitál, ale to ho máme chytat do sítí? Nebo na udici? Nebo do lasa? Ať s digitálem machrujou, až bude pokrytá celá republika!!! ;-O

0/0
21.5.2008 15:19

x

Re: Re: :-) .... co to je?

A proc si ma nekdo komu staci soucasne analogove vysilani a soucasne nabidka kupovat nove zarizeni - oni to naopak pozaduji - to vypnuti analogu zakazat zakonem !!!

0/0
21.5.2008 18:31

PtaaakOhniiivak

Reklama na DVB-T

Opet dalsi ze serie reklamnich clanku na "pokrokove" DVB-T v jeste "modernejsim" mpeg2 vysilaji jiz 10 let v expedimentalnim provozu na omezenem uzemi republiky.

Dockame se nekdy na tomto serveru i informaci o konkurenci DVB-S, ktera jiz dnes prinasi to co DVB-T mozna nekdy ?

Uvital bych clanek porovnavajici obe technologie a jejich prinos pro bezneho obcana. Zminim jen zakladni body jasne hovorici pro DVB-S - je dostupne ihned, na 100% uzemi, v dobre kvalite i pro vetsi LCD (cslink), siroka nabidka volnych kanalu, moznost si zaplatit na urcite obdobi premiove stanice .. co z toho prinasi DVB-T ? Dostupnost ve velkych mestech, ale jen nektere stanice, 10 let dokola opakujici se sliby o tom ze jiz "pristi rok" to urcite pojede, kvalita zatim dobra, ale jakmile se naplni multiplex, tak pujde rapidne dolu, mala nabidka, nemoznost si predplatit premium kanaly. A o vysilani HDTV si muze nechat DVB-T v mpeg2 nechat jen zdat ... 

0/0
21.5.2008 9:48

PtaaakOhniiivak

Re: Reklama na DVB-T

Takze az se stado dostatecne zmasiruje podobnou DVB-T reklamou a nakoupi si mpeg2 pristroje o ktere uz v okolnich statech prestava byt zajem, tak budeme dalsich 10 let nasazovat mpeg4.

V tomto state proste nejde nic normalne. Vidim v tom porad stejne postupy - srovani s pristupem k ineternetu - sedela nam tu zaba na prameni - cesky telecom za stedre podpory podmazanych uredeniku a prodavala nam tady "moderni" ISDN linky, ktere tarifikovala po minute. Na narky zakazniku o neomezenem pristupu se z vysoka kalelo a nez prislo ADSL s alespon nejakou rozumnou cenou a pokrytim, tak z nas byla wifi velmoc. To same vypada ted s DVB-T. Tak dlouho se to bude zavadet az o to nikdo nebude stat, protoze kazdy bude mit na strese parabolu natocenou na Astru. Podle odhadu by melo byt  v tomto roce DVB-S v 1/3 domacnosti.

Duvody jsou alespon pro me zrejme - reklamni trh u nas je cca 10mld. Kc rocne. Co je lepsi - delit to mezi 3 subjekty a nebo mezi X. To uz se vyplati to o par let pozdrzet.

0/0
21.5.2008 10:00

luboshak

Re: Re: Reklama na DVB-T

Máš naprostou pravdu. Diskuze o tom, jestli v Plzni bude DVB-T v listopadu, květnu nebo červenci mě omrzela natolik, že jsem si pořídil CS Link a kartu T-T. A naprostá spokojenost. Programy postupně přibývají a co bude v pozemním bude i na satelitu. Jenže pozemního bych se taky nemusel dočkat.  

0/0
21.5.2008 10:36

František Metr

Re: Re: Re: Reklama na DVB-T

Přesně tak, já mám taky CS Link s kartou TaT a na DVB-T se můžu vykašlat, nejem že programy ze satelitu sou v lepší kvalitě, je jich víc, tak ale také to, že se na ně můžu koukat již nyní. :-)

0/0
21.5.2008 12:49

degenerate level

Re: Re: Re: Re: Reklama na DVB-T

Vykašlat? V domácnosti dnes bývají 2-3 televize. Jako základ proto bude vždy pozemní příjem - signál jde bez problému pro víc TV rozbočit, případně použít drát. Satelitní přijímač s kartou bude v domácnosti většinou jen jeden.

0/0
22.5.2008 1:31

airwar

Re: Re: Re: Re: Re: Reklama na DVB-T

rozumnej satelitní přijímač  stojí dnes v přepoštu 2 tisíce, takže podle mě není problém pokud mám peníze na víc TV koupit i víc přijímačů, zvláště když koláč stačí jeden.

0/0
22.5.2008 14:59

LazyFatMan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama na DVB-T

A tu dekódovací kartu si budu přenášet z jednoho do druhého, případně o ně budeme doma losovat :-P

0/0
22.5.2008 16:32

degenerate level

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama na DVB-T

Satelitní přijímače mám 4 (v jednom pokoji poslouchám jen sat. rádio). Ale! Rozbočit přívod od paraboly jde, ale jsou tu omezení. Na dvou nebo více sat. přijímačích nelze současně sledovat programy, které mají různou polarizaci (H, V) nebo jiné pásmo (dolní, horní) nebo jsou z jiného satelitu (mám 3 konvertory a přepínač). A dávat peníze do drahých quad konvertorů nechci.

0/0
22.5.2008 21:05

JustNobody

Re: Re: Reklama na DVB-T

;-DR^ Přesně tak, ale stejně s tím nic nenaděláme... Můžem akorát čekat co z toho ti úřednící nakonec udělaj, ale troufám si už dnes odhadnout, že to rozhodně nebude pokrokové ani kvalitní. Jo jak já tuhle zemi miluju...

0/0
21.5.2008 17:18

x

Re: Re: Reklama na DVB-T

"Duvody jsou alespon pro me zrejme - reklamni trh u nas je cca 10mld. Kc rocne. Co je lepsi - delit to mezi 3 subjekty a nebo mezi X. To uz se vyplati to o par let pozdrzet."

Po nastupu novych digitalnich TV zmizi reklmama z Ceske Televize.

Jinak NOVA to podnikani rozjizdela s tim ze ziskaj licenci jen 3 televize a stim pocitala ve svych finnancich planech - nedodrzeni podmninek ze strany statu = ARBITRAZ.

0/0
21.5.2008 18:23

x

Re: Re: Re: Reklama na DVB-T

"A o vysilani HDTV si muze nechat DVB-T v mpeg2 nechat jen zdat ... "

Jakmile zcela skonci analogove vysilani tak se uvolni tolik kanalu, ze urcite muze prijit soukrome TV z HDTV - ale jen soukrome z verejnych prostredku CT to odmitam - nepotrebuji to.

0/0
21.5.2008 18:26

x

Re: Re: Reklama na DVB-T

"Vidim v tom porad stejne postupy - srovani s pristupem k ineternetu - sedela nam tu zaba na prameni - cesky telecom za stedre podpory podmazanych uredeniku a prodavala nam tady "moderni" ISDN linky, ktere tarifikovala po minute. "

V te dobe klast sve vlastni telefonni kabely - jiz mohl klast kazdy - jen se mu jaksi nechtelo investovat jako napriklad kabelovym TV. 

0/0
21.5.2008 18:29

yxarinka

Z1

včele pan Mrnka, jež manželka je dlouholetou poradkyní Pároubka (a majitelka agentury, jejíž pracovník vykrádal banky) - to bude pane NEZÁVISLÉ zpravodajství...:-©:-©

0/0
21.5.2008 9:40

vulgarismy, rasismus a neplacená

Re: Z1

Mě je na zvracení s tebe. [>-]

0/0
22.5.2008 10:26

P

Prima v Brně

jo, až nato, že ti de-bi-lo-vé tam mají Pražský večerník místo RTA...

0/0
21.5.2008 8:27

JdC

Re: Prima v Brně

Pro pisatele "P" - RTA se bude pripojovat

http://www.digizone.cz/aktuality/berka-rta-se-pripoji-k-digitalni-prime-v-brne/

a pro ostatni - v digitalu mam v Brne i ORF 1,2, SPORT, dale PULS4, ATV, 3 SAT ... takze uz mam 12 kanalu, jeste aby se probudili na Slovensku ...

0/0
21.5.2008 10:39

Ondoň

Re: Re: Prima v Brně

Tak já v Brně mám jen multiplex 40.kanál,rakouský 31 nechytnu,není to polohou?

0/0
21.5.2008 11:23

JdC

Re: Re: Re: Prima v Brně

Zkuste 24. kanal a 34. kanal. Na kanale 31. nic take nechytam ...

0/0
21.5.2008 13:48

JdC

Re: Re: Re: Re: Prima v Brně

a samozřejmě 59. kanal, kde je ted jen Prima, ale 14 dni bude urcite i Z1 a pravdepodobne i OCKO ...

0/0
21.5.2008 13:49

Ondoň

Re: Re: Re: Re: Re: Prima v Brně

Z1 už zkušebně jede,ale jen smyčka.

0/0
22.5.2008 12:06

JdC

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prima v Brně

Jo, oficialni start maji 1.6, proto jsem psal, ze do 14 dni ...

0/0
22.5.2008 15:48

Ondoň

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prima v Brně

Rakousko 24 a ani 34 kanál ani ťuk.Nejede to přes satelit?

Já mám anténu na střeše,síťovou,a jsem na jihu Brna.Mám asi pech.

0/0
23.5.2008 8:00

JdC

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prima v Brně

ORF je zcasti volne na ASTRE (pozice 19,2E), coz je pozice,kde jsou predevsim nemecke stanice. Ceske volne (FTA) stanice se posledni dobou soustredi na Astre na pozici 23,5 ....Prehled vsech satelitu je pak treba na adrese http://www.parabola.cz/satelit/

0/0
23.5.2008 9:45

Ondoň

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prima v Brně

V

0/0
23.5.2008 12:29

rendiga@seznam.cz

hondacrv

Spíš mě to přijde jak reklama na Sidovského.

0/0
21.5.2008 8:07

Josef 1

Zbytečně

V té DVB T kvalitě se na to nedá koukat. U mně asi vyhrají stanice, kerá se časem budou vysílat v HDTV.

0/0
21.5.2008 7:30

Chromik

Re: Zbytečně

Mám na to uplně stejný názor... Američané měli pravdu, že jsme tupci a v Evropě zvolili digitál na úkor vysokého rozlišení... Ty tzv. multiplexy jsou vlastně kanály, na kterých dříve šla jenom jedna televize, tak proč jich tam teď cpát 5 a ne 1 nebo 2 opravdu kvalitní ve vysokém rozlišení?

0/0
21.5.2008 22:41

Joker

Re: Re: Zbytečně

Protože 5 televizí v nižším rozlišení = 5 poplatků za licence, 1 televize ve vysokém rozlišení = 1 poplatek za licenci.

Nicméně na "normálních televizích", které má většina lidí, je to úplně jedno... ti, co celou dobu věděli, že náš digitál bude v "SD" a přesto si nakoupili televize s metrovou úhlopříčkou a koukají na ně ze dvou metrů, mají co chtěli ;-)

0/0
22.5.2008 12:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.