Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vše, co jste chtěli vědět nejen o filmech ve vysokém rozlišení. Nová rubrika na Technet.cz

HD, Full HD, HDTV, BD, Blu-ray, HD DVD, 1080p, HDMI, AVC MPEG4, H264, MKV to jsou jen některé ze zkratek, za kterými se skrývá zaklínadlo současnosti - takzvané vysoké rozlišení. Vydejte se s námi do světa, kde obraz a zvuk předčí realitu. Otevíráme pro vás novou rubriku věnovanou HD, neboli vysokému rozlišení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wildge

DigiTV v Cesku

Prohlednul jsem si pred mesicem kvalitu ceske digiTV. A muzu rict, ze je to jeste hodne dobre! Jsou zeme, kde se na televizi s vetsi uhloprickou nez 40 cm neda diky digiTV vubec koukat. Kosticky jsou patrne uplne vsude, obraz se pri kazde dynamictejsi scene zcela rozpada. Cesi si s digiTV jeste muzou gratulovat.

Jina vec je, ze zatim v Cesku neni moc velky tlak na zmensovani datoveho toku pro kazdou stanici. I to dorazi, az se zcela vypne analog a nastoupi desitky spolecnosti, ktere budou chtit provozovat nejakou tu svou stanici.

0/0
16.6.2008 8:45

Pat

Re: DigiTV v Cesku

Desítky společností nenastoupí, protože na meličkém českém trhu pro ně není místo. Jinak kostičkování a rozpad obrazu má v 90% původ ve špatném signálu (chytání "na kus drátu", laciné anténní zesilovače, kabely atd.).

0/0
17.6.2008 16:59

neelix

EURO v HD

Autor ma pravdu, sledovat EURO v HD je nadhera. V podstate kazdy sport v telce je krasny v HD, vcera treba NBA Finals, je skoda ze to v CR neni mozne. Tady v Kanade to ani neni moc drahe, a je tu taky hodne HD kanalu (hlavne teda americkych).

0/0
13.6.2008 18:33

JeCh

Placebo vládne světu

Autor článku mě celkem pobavil tím, jak psal, že na BD viděl víc detailů než v kině. Přitom BD disk má 2MPx (přibližně rozlišení foťáku low-endovýho mobilu) a kino má až 16Mpx.

Je tu krásně vidět, jak je přání otcem myšlenky. BD, které přináší nepatrně vyšší kvalitu oproti DVD-Videu, je vynášeno do nebe. Samozřejmě proti zprasenému digitálnímu vysílání to je nebe a dudy. Jenže musím srovnávat srovnatelné, například satelitní SD a HD vysílání. Potom bych mohl dělat závěry.

0/0
13.6.2008 15:46

Michal

Re: Placebo vládne světu

No upřímě ..16Mpx kina nevim odkud to číslo je ale jako ekvivalent to zní jako reálná hodnota toho jak to působí.

Co se týče kvality obrazu jednotlivých snímků u kina tek je to dáno zrnitostí materiálu. Obrazové body jsou u každého políčka (25/sec) jiná a proto je výsledná kvalita tak výrazně lepší. Kdyby se pustil jeden snímek tak to dopadne s filmovým pásem bídně.

0/0
13.6.2008 16:31

Jan Kužník - Technet.cz

Re: Placebo vládne světu

Placebo to nebude. Byl jste nekdy posledni dobe v tuzemskem kine - nejlepe v jednom z multiplexu? Pokud ano a videl jste napriklad Transfomers, Kralovna Alzbeta Zlaty vek, Sweeneyho Todda (na Flore ho davali dokonce ve zparchantelem formatu a v tak tmavem provedeni, ze nebylo pul filmu videt vubec nic), atd... Bohuzel se nejedna o vyjimky - je to spise trend. Ta kvalita se misty blizi ohrane VHS. Nepopiram, ze technika v kine jmuze byt na vysoke urovni, pokud ji vsak nikdo neobsluhuje (coz tak ve vetsine pripadu vypada), je to jedno. Vysledek stoji za - vite co. BD poskytuje spickovy obraz a pokud mate prislusny zobrazovac, detailu je proste vice nez v kine. O zvuku plati totez. V kinech pracuji pravdepodne hlusi a slepi...

0/0
13.6.2008 17:06

JeCh

Re: Re: Placebo vládne světu

Je pravda, že kina poslední dobou moc nenavštěvuji. Proto nevylučuji, že kvalita opravdu upadla do Vámi zmiňovaných mezí.

Že zvuk v poslechové místnosti bude lepší než v kině, je naprosto jasné. Už třeba jenom proto, že v kině je třeba ozvučit sál s mnoha lidmi, kde každý z nich sedí jinde. O tom se nepřu.

Já jenom nesdílím Vaše nadšení z BD. Zdá se mi to jako básnit nad tím, že nové foťáky mají 10Mpx místo 5Mpx. Přitom na výsledné fotce to není vidět, protože stejně všechno kazí objektiv.

0/0
13.6.2008 20:40

MacLover

Re: Re: Placebo vládne světu

Problém multiplexů je hlavně ten, že používají na projekci 35mm filmů zcela nesmyslně velká plátna. Zkuste si zvětšit obrázek z  filmového políčka, které má 18x24 mm na takovou plochu. Ten obraz je prostě "řídký".Navíc drtivá většina filmových kopií je v anamrofickém formátu, tzn, při promítání se obraz horizontálně roztáhne do poměru 1:2,35. Promítačka, objektiv, anamorfotická předsádka a plátno můžou být sebelepší, ale když kopie stojí za bačkoru, výsledný dojem bude bídný. Zcela samostatnou kapitolou je zvuk v multiplexech, ale do toho bych se nerad pouštěl, nechci se rozčílit.

0/0
17.6.2008 13:51

Václav Nývlt - Technet

Re: Placebo vládne světu

Dovolím si reagovat hromadně na více Vašich komentářů. Používejte míň čísel a více zkušeností. Teoretické hodnoty rozlišení, datových toků a další parametry jsou totiž k ničemu, pokud neodpovídají "user experience". A to jak v případě "většina pražských multiplexů" versus BD, tak i DVD versus BD. Předem díky.

0/0
13.6.2008 17:11

JeCh

Re: Re: Placebo vládne světu

Já právě naopak nedám na marketingové kecy a papírové parametry, ale všechno si ověřím v praxi. Zopakujte si například pokusy a postupy, o kterých píšu na své stránce - http://jech.webz.cz/hd.php.

Prostě moje "user experienxce" je taková, že fullHD je o něco lepší než SD. Ale rozhodně se nedá říct, že je to nějaký obrovský zázrak a bomba. Pokud bych rozdíl mezi VHS a DVD obodoval deseti, tak rozdílu mezi DVD a BD dávám 1 bod.

0/0
13.6.2008 20:35

Atlet

Re: Re: Re: Placebo vládne světu

ale no tak, vaše bodové hodnocení znamená jediné, dlouho jste nebyl na očním. Mám sice možnost s DVD porovnat "jenom" 720p, ale ten rozdíl je obrovský. Možná čtenáře překvapí výsledek, až si vaše pokusy zkusí, místo na výřezu obličeje, na  krajince trochu dál od objektivu. Realita je taková, že se zabydlením HD ready standardu v obývacích pokojích již nebude proč chodit do kina, vyjma imaxu. Se zvukem je to ale jiná, tam s vámi souhlasím, ba dokonce bych šel ještě dál a tvrdím, že zásadní kvalitativní zlom nepřišel s DVD, ale už s nástupem VHS Stereo. Pak už se "jen" rozšiřoval počet efektových kanálů.

0/0
14.6.2008 1:01

JeCh

Re: Re: Re: Re: Placebo vládne světu

Vždyť si ten můj pokus ověřte. Můj původní pokus jsem prováděl na FHD samplu z BBC - přírodopisný pořad. Proto tam zveřejňuji postup, aby si to mohl každý zkusit.

Já vůbec netvrdím, že je HD špatné. Je to rozhodně krok kupředu správným směrem, jenom kdyby taky zvedli tu nehorázně nízkou snímkovou frekvenci a jednou provždy se vypořádali s nesmyslným prokládáním.

Jenom se mi zkrátka zdá, že HD rozhodně není taková bomba, jak mnozí snaží tvrdit. A podvržené srovnávací snímky hovoří myslím poměrně jasně v důkaz mých slov. Kdyby totiž bylo HD opravdu taková bomba, nemusely by se ty srovnávací snímky falšovat.

0/0
15.6.2008 16:08

Jan Kužník - Technet.cz

Re: Re: Re: Placebo vládne světu

Gratuluji. My take overujeme praxi (neverime marketingovym kecum) a proto vime, ze nechtene detaily HD rozliseni odhali - viz tento clanek: http://technet.idnes.cz/chyby-ve-filmech-odhali-vysoke-rozliseni-herci-zvykaji-alobal-p64-/tec_video.asp?c=A070718_110705_tec_video_NYV

0/0
14.6.2008 1:02

JeCh

Re: Re: Re: Re: Placebo vládne světu

Zmíněný článek jsem četl a také komentoval. Porovnáváte vydané DVD navíc upscalované zřejmě nekvalitním způsobem. Pokud chcete provnávat technologie (nikoliv kvalitu vydaných disků), musíte si vzorové video připravit sami. Jinak takový test postrádá smysl, respektive ukzázuje na něco úplně jiného - zfušované oficiálně vydávané DVD-Video disky.

0/0
15.6.2008 15:27

Ravenhorn

Re: Re: Re: Re: Re: Placebo vládne světu

JeCh

Připadáte mi jako Radek Hůlán, když porovnává výrobky ATI a AMD vs. nVidia a Intel.

Nebo Microsoft vs. ostatní.

Pro něj existuje jen Intel, nVidia a Microsoft. Všechno ostatní je podle něj hrůza a nezajímají  ho reálné výsledky a porovnání.  HD je velký skok oproti DVD. Neříkám, že větší než VHS vs. DVD, ale asi takto. viděl bych to tak když dáte VHS vs. DVD 10 bodů. Tak DVD vs FULL HD bych dal tak 6-7.

0/0
16.6.2008 9:06

JeCh

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Placebo vládne světu

A jakou firmu já vynáším do nebe a jakou utápím? Já jenom tvrdím, že výsledky mých reálných pozorování říkají, že technologicky HD nepřevyšuje SD zdaleka o tolik, jak to na první pohled vypadá a jak se obvykle tvrdí.

Pokud se mnou nesouhlasíš, dodej stejně jako já ukzáky, popiš testovací metody a můžeme se tom bavit. Já nejsem žádný dogmatik a pokud mě někdo přesvědčí, že nemám pravdu, bez problémů to uznám.

0/0
16.6.2008 11:58

Ravenhorn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Placebo vládne světu

Když si pustím filmy na DVD (full DVD ne nějaké osekané na DVD5) a to samé třeba v HD, tak vidím po stránce ostrosti, detailnosti, barvách mnohem lepší obraz u HD.

Pro mě je to tak velký rozdíl, že z DVD kvality jsem už většinou pěkně rozladěn.

0/0
16.6.2008 12:22

JeCh

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Placebo vládne světu

Ale jo, to já přeci vůbec nepopírám. Já pouze tvrdím, že kdyby to DVD bylo udělaný pořádně, tak ten rozdíl skoro ani nepoznáš. Prostě špatná neni technologie (SD, DVD-Video), ale je (možná záměrně) nevyužívaná naplno.

Stejně jako je třeba u nás zoufale nekvalitní digitální vysílání. Ten obraz není špatný kvůli SD rozlišení, ale kvůli přílišnej kompresi. Porovnej obraz z DVB-T a DVD-Video, bude to obrovskej rozdíl. Přitom papírově mají stejné rozlišení a stejný formát komprese.

0/0
16.6.2008 12:29

JeCh

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Placebo vládne světu

Pokoušel jsem se někde sehnat BD a DVD verzi stejného filmu, abych dokázal svá tvrzení, ale neúspěšně. Podařilo se mi alespoň najít toto porovnání: http://www.cornbread.org/FOTRCompare/index.html

Pokud najede na obrázek myší, zobrazí se HD verze. Rozdíl jako hrom. Jenže potom si uvědomíte, že vlastně pořád koukáte na obrázky v SD rozlišení. Ten první obrázek ukazuje, jak skutečně vypadá onen film na DVD, ten druhý ukazuje, jak by mohl vypadat, kdyby se to DVD udělalo pořádně.

Pokud by redakce Technetu chtěla být trochu investigativní, tak vezme HD verzi filmu, převede jej co nejkvalitněji na DVD a porovná s originálním DVD. Potom vezme oba disky, půjde za vydavatelem a distributorem a zeptá se jich, proč je to originální DVD o tolik méně kvalitní. Technologicky totiž k tomu není žádný důvod.

To je to, proč se pořád nemůžeme shodnout. Já mluvím o technologiích, Vy porovnáváte zmetky z našich i světových vydavatelství.

0/0
23.6.2008 8:58

Homer1

Re: Placebo vládne světu

Pane JeCh - jako již tradičně, vaše příspěvky hýří nesmysly a zjevnými pitomostmi. Jak jste sám v jedné diskusi přiznal, považujete se za audio/video nadšence. Což ale nerovnáse že tomu rozumíte. Pravý opak je pravdou.

Pokud se oháníte "megapixely" v kině, rád bych vás upozornil, že je jistý - dost podstatný - rozdíl mezi rozlišovací schopností filmového negativu exponovaného v kameře a rozlišením tzv. distribuční kopie (která je mimochodem pozitiv). Jak jsem vám již jednou navrhl, sedněte si, vezměte knížky a nastudujte si. Do té doby prosím nezaplevelujte místní diskuse svými zcestnými názory, děkuji.

0/0
14.6.2008 0:50

Laik

Re: Re: Placebo vládne světu

Pane Homer1, muzete zde prosim poslat nejaka url, na nichz si musu zkusit sam neco nacit a dovzdelat se v teto ovlasti, at nemuzim dat na tuto diskusi, kde se nazovy navzajem ABSOLUTNE popiraji. Dekuji

0/0
14.6.2008 9:46

Homer1

Re: Re: Re: Placebo vládne světu

Google, Wikipedia a pokud vytrváte, Amazon (oddělení knih).

0/0
14.6.2008 15:00

JeCh

Re: Re: Re: Re: Placebo vládne světu

Já mluvím o technických možnostech, nikoliv o tom, co se používá a nepoužívá. Dnes se stejně vše zpracovává digitálně. Některá kina už také promítají pomocí digitálních projktorů s rozlišením až 8 Mpx. 

Jenže vůbec mluvit o nějakém rozlišení u analogovýho filmu (klasický 35mm kinofilm) je poměrně zavádějící. Začnou se zde motat pojmy rozlišení, které je v digitálním a analogovém světě chápáno úplně jinak. Většina lidí to pomotá vzniknou chybné závěry.

Já si myslím, že v tom co píšeme není až tak diametrální rozdíl. Já souhlasím, že kopie pro distribuci mohou někdy být hodně zfušované a třeba ani nedosáhnou kvality FHD videa. Jenže tím, že někdo zfušuje několik (nebo i miliony) konkrétních výrobků, z toho se nedá usuzovat na kvalitu technologie. Technologie může být dobrá, ale pokud se chybně (nebo nekvalitně) implementuje, vznikne z toho vždycky šmejd.

0/0
15.6.2008 15:52

Vincent

ogg

Zdar a sílu. Máte někdo ponětí jestli existuje Blu-ray přehrávač s podporou Ogg Vorbis? Vincent

0/0
13.6.2008 14:44

JeCh

Re: ogg

Počítač s BD mechanikou.

0/0
13.6.2008 20:41

pete-mele

obraz zvuk a k cemu?

To je tak absurdni davat cloveku do ruky propisku kdyz je bezrukej;-Otakove blbosti

0/0
13.6.2008 13:21

seruti

Zapněte si satelit

FULL HD dnes fotbal přenáší několik stanic. Primu můžete chytit z STB a použít pouze  zvukový výstup do aparatury. Sice to má drobný časový rozdíl, ale ten umožnuje většina moderních receiverů doladit.  A máte hned full HD s českým zvukem a českým řešením.

0/0
13.6.2008 10:20

Václav Nývlt - Technet

Re: Zapněte si satelit

No, ten drobný časový rozdíl může být i několik sekund ... a to nedoladíte. V redakci jel fotbal na dvou televizích - jedna ze satelitu, druhá z DVB-T ... ti cou koukali na satelit videli branku zhruba o pět sekund dříve.

0/0
13.6.2008 12:06

lenoch07

Re: Re: Zapněte si satelit

To znám, měl jsem DVB-T relativně jako jeden z prvních z našeho domu a za jarního večera slyším řvát souseda gól. A puk byl teprv ve středním pásmu. :-)

0/0
13.6.2008 15:33

ODSakEda

Autorovi k některým nepravdám!

Pane Kužník, s tím, že: Obrazová kvalita tuzemského digitálního vysílání je mizerná a

sledovat jej na špičkovém LCD nebo plazmovém televizoru je spíše

utrpení- souhlasím a doplnuji, že mnozí odsuzují kvůli tomu i kvalitu obrazu LCDTV, kdy často navíc koukaj na větší úhlopříčku a né úměrně dále než u jejich 55cm CRTTV... Moderní LCDTV spíše jen prozrazuje nedokonalost zdroje obrazu TV vysílání a vůbec, stále PAL systému s prokládáním...-digitální je jen kodování přenosu!

 Ale s tvrzením, že Nova a vláda zpackala digitalizaci TV, to jste mě nadzvedl ze židle!!! Nova, ale i Prima se prostě jen soudili, neb byli předem! vyškrtmuty ze soutěže o provozovatele DVB-T!...

 Já tady nechci monopol čt a ještě k tomu stále trochu postsocialistickej moloch placenej dokonce z daní at dávaj co dávaj!. Já chci konkurenci! A Nova a Prima mě baví, hlavně zprávy tedy spíše zaujaté komentáře... -tedy bulvár... Přesto alespon dejchaj čétéčku na záda! Dokonce již vysílali v HDTV!

0/0
13.6.2008 8:39

ODSakEda

Re: Autorovi k některým nepravdám!

Jo, ještě k té nařčené vládě: nezdržela natož nezpackala nic vláda, ale rada pro rozhl a Tv vysílání!!! Měli totho spíše využít a prpagovat HD přenos a varovat národ před nákupem neperspektiví TV ale i přijímačů!

  A ještě: nevím proč se tomu říká zprofanovaně: set top box???... Prostě digit. TV přijímač! Nejen starší spoluobčané pak jsou zmateni, přitom před 30-ti lety se podobně rozšiřovala možnosst příjmu staré telky při nástupu UHF a příjem čt2 -historie se opakuje!... A kašlite i na to co za tuner (přijímač) má telka uvnitř, stejně nakonec budete dokupovat jiný, dle toho jak a čím se bude přijímat! Nejspíše interaktivně po internetu!:-)

0/0
13.6.2008 8:45

SCX

A ještě jedna

Když je řeč o EURU, tušíte někdo v jakym formátu zaznamenává obraz přímo režie zápasu. Podle kvality zpomalenejch záběrů faulů, gólů atd. to nevypadá na 25 fps, ba ani 30...

0/0
13.6.2008 8:32

ODSakEda

Re: A ještě jedna

Ve Světě opravdoví profíci točí 1920x1080p a to 60fps! V česku točí profíci jen1440x1080i (tedy to je defacto 4:3!!!... a zase jen pomocí Aspect Ratio, podobně jako 16:9 u miniDV - levná fligna By SONY..., na 1920 to přepočítávaj el obvpdy kamer na výstupu nebo vstup LCDTV umíli to nebo editoři v SW nebo PC grafika až při přehrávání...) no a zase prokládaně... (ale starší telky a LCDTV a Plazma TV nezná jiné prokládání než 576 řádků!!!... a musí deinterlovat, jsou toprogresivní zobrazovadla!!!! A ony nějak(!!!.......) deinterlují a trhají jemně  obrazem...neb pak jen 25fps se stane 25Hz - to je sice u CRT v poho, neb prokládaně- tedy postupně zobrazováno 25fps "i" je zobrazopváno  50Hz , ale po deinterlaci je jen 25Hz málo! To je již lepší HDV1 od JVC s 1280x720p a 30fps :-) LCDTV neva jako fps bude, zobrazí klidně i 15 nebo 60fps , plazma ne- ta bude nlikat stále 50Hz i u statické fotky...

0/0
13.6.2008 9:05

..

Re: Re: A ještě jedna

Moje plazma zobrazuje 100Hz a protoze je FullHD, tak chroupe 1080p jako diva...

0/0
13.6.2008 11:18

MegaEGO

Re: Re: Re: A ještě jedna

tak to ti gratuluju, ze vis kam vyhazovat prachy...

0/0
13.6.2008 11:45

..

Re: Re: Re: Re: A ještě jedna

To, ze ty to nevyuzijes jeste neznamena, ze ja vyhazuju prachy...

0/0
13.6.2008 11:52

JeCh

Re: Re: Re: Re: Re: A ještě jedna

A už si se někdy zamyslel nad tím, kde ta plazma těch 100Hz vezme? Když máš v signálu 25 snímků za vteřinu, tak jak ta televize jich ukáže 100? Gratuluji, výborně si naletěl na marketingovej blaf.

0/0
13.6.2008 15:40

..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě jedna

Pletes si pojmy a dojmy. Zobrazovaci frekvence 100Hz neznamena, ze zobrazi 100 ruznych obrazku za sekundu. Priste se zamysli, nez neco vyplodis ty blafe.. :)

0/0
13.6.2008 16:08

JeCh

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě jedna

Myslíš, že zobrazí 4x stejný snímke? Možná víš něco, co já nevím. Netvrdím, že vím všechno na světě, ale o televizích a videu toho zrovna vím poměrně dost. TV ty snímky dopočítává a upřímně - stojí to za ho*no.

0/0
15.6.2008 16:14

..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě jedna

Na googlu se daji vyhledat vsechny informace, pokud te zajimaji.. Jsou ruzne technologie, moje plazma nema "Motion pro/plus", takze nic nedopocitava.

Navic plazmu jsem si kupoval kvuli uplne jinym parametrum, nez 100Hz (o kterem jsem vubec pri koupi nevedel), ale kdyz jsem to pak objevil a aktivoval, prijemne me to prekvapilo...

0/0
15.6.2008 17:20

JeCh

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě jedna

Samozřejmě, záleží na modelu a výrobci. Ale i televize bez tzv. "motion pro" snímky často dopočítávají. Pro 25p nebo 50i vstup je získat 100Hz výstup sranda. Jenže jak naložit s 24p, 60i nebo 60p? Tam už je celkem problém napasovat to na 100Hz. Výsledek je často nepěkný. Ale samozřejmě stejný problém mají i TV s 60Hz pokud je vstup 25p/50i.

0/0
16.6.2008 11:54

Starej Bárta

Re: Re: Re: A ještě jedna

Hmm, to bych nechtěl. Taková drahá televize a chroupe...

0/0
13.6.2008 13:08

..

Re: Re: Re: Re: A ještě jedna

Poradim ti - nekupuj si ji :)

0/0
13.6.2008 13:50

ODSakEda

Re: Re: Re: A ještě jedna

A jak zvládne 30 a 60 p?!!! To jakože změní obnovovací frekvenci zázračně na alespon 90 nebo 120Hz?! Jasně že né a proto na většině PlazmaTV ale i levných LCDTV HD video 30 a 60 p jemně ttrhá!!!!! Apropo, HDV1 má fps (U progresívu se fps a obrazová frekvence rovná!) přesně dokonce nějakejch 29,98fps/Hz!!!

Mnphá videa z netu a kamerek od 15 do 60fps a "p"! Co pak?! LCD bude prostě čekat do následující změny, tedy opakuji.bude blikat do očí třeba těch 15fps! A statická fotka bude ideálně statickám jak papírová! U CRTTV a Plazma TV bude blikat!... Ta vaše sice 100HZ tedy jeli progresivní tak 100fos, ale nebude statická-tedy nebude přirozená! A navíc, 99 plazem ale ani levné 100Hz LCDTV, Krom LG6000, neumí dodat mezisnímek, tedy to znamená zase jen trhání, neb opakuje dvakráte jeden snímek!........:-©

0/0
13.6.2008 13:14

..

Re: Re: Re: Re: A ještě jedna

Dobra, vim, co chces rict a mas pravdu. HD plazma neni vhodna na prohlizeni vetsiny non-HD veci. 100Hz panel co mam ja neproklada, ale opakuje ten samy obrazek 2x. Jak to dela s 30 nebo 60fps netusim, nejsem obchodak Panasonicu :)

Proste jsem reagoval na tu vetu o rozliseni a frekvenci u plazem..

U kazdeho divaka jde o subjektivni dojem a ten z mam z mych BD dobry. Jestli bych rozeznal nebo nerozeznal od jineho rozliseni plazmy nevim, akorat poznam rozdil mezi LCD a plazmou (barvy).

0/0
13.6.2008 13:43

SCX

Otázka

Opravdu má SONY v nabídce nějaký to Vájo s 1080 řádky?

0/0
13.6.2008 8:29

PetrRi

Euro2008

Pokud chcete Euro2008 v HD, tak se nekoukejte na Primu ale na ORF. Sice nebude komentator zakonite mluvit cesky ale pokud se nepletu Rakusacke ORF vysila zapasy ve full HD.

0/0
13.6.2008 2:29

Machr

Re: Euro2008

Ještě spíš než ORF (na satu kodován CW resp. Betacrypt) bych dopuručil anglickou ITV HD Eurobird (28,5°E), nebo rumunskou TVR HD Eutelsat W2 (16°E).

Koukatelný jsou i ZDF, ORF, z česky mluvících je kvalita nejlepší na CSLINKu Astra (23,5°E).

0/0
13.6.2008 7:02

pavel664

Re: Euro2008

Pro přesnost : 1280x720

                               50 fps

                           448kbps / 48.0 kHz

průměrná rychlost kolem 12 MBit/s

0/0
14.6.2008 20:43

Permon

Re: Euro2008

Naprosto souhlasím. Mám novou plazmu Panasonic a k tomu jsem si koupil satelit s kartou UPC. Já blázen jsem si myslel, že Prima na satelitu je lepší než analog. stanice. Při fotbale naprostý obrazový hnus . Naštěstí ARD a ZDF na tomtéž satelitu v perfektní obrazové kvalitě. Kdy takto budou i české stanice.........!?

0/0
18.6.2008 13:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.