Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Video: Proč akrobati používají česká letadla a kde mají pytlíky na zvracení

Po obloze se piloti skupiny Breitling Jet Team prohání rychlostí přesahující 700 km/h, vzdálenost mezi letadly přitom nemusí být větší než 2,5 metru. Podívejte se s námi do kabiny akrobatického letounu české výroby Albatros L-39.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VM

video nejde přehrát

Video nejde přehrát, a když kliknu na odkaz na soubor .WMV, tak místo WMV souboru dostanu jen soubor se dvěma nefunkčními odkazy. Můžete to opravit?

0/0
26.6.2008 19:40

S

Dobrý článek

Díky, skvělý článek, skvělé video, pěkné fotky. Poslední dobou mají články na technetu opravdu celkově dobrou úroveň.

Jinak člověka trochu při sledování těch záběrů mrzí, že musí sledovat Francouze (byť skvělé!), protože naši vojenští piloti spotřebují přidělené kvóty paliva, když se dvakrát proletí nad letištěm.

Létá na veřejnosti ještě např. naše tygří letka s Mi24 z Přerova?

0/0
19.6.2008 4:55

MH

Re: Dobrý článek

Souhlasím, perfektně odvedená práce, výborné video a hodně povedené fotky.

Ovšem nebylo tomu tak vždy. Doufám, že už odzvonilo dobám, kdy kvalitu technetu srážely články typu "X programů, které musíte mít".

Jen tak dál:-)R^

0/0
19.6.2008 12:48

cool-hand

Smekám

Smekám před Breitling teamem (to už delší dobu), ale i před autory videa.

Na to, že se jedná "pouze" o internetovou televizi, video je opravdu povedené. Citlivý střih i úchvatné záběry podkreslené krásnou hudbou od Nighrwish. To vše doplněno zajímavými informacemi. R^

Pánové děkuji a jen tak dál !

0/0
19.6.2008 0:41

franta_straka_unban

Re: Smekám

jestli u toho poslouchají najtviš tak už je jasný proč tam sou ty pytlíky na zvracení:-)

0/0
19.6.2008 0:53

MH

Prahnu po informacích

Buď jsem slepý nebo přepracovaný, ale jaksi jsem se nedohledal informací.Nedozvěděl jsem se nic o vybavení kokpitu, kde mají ten sáček na šavlový tanec, co dělají proti přetížení, proč Albatrosy, co když praskne na eroplánu sklo

...aha a až jsem to vše vyjmenoval, všiml jsem si poznámky "podívejte se na video"

Sorry, už jsem přepracovaný;-)

0/0
18.6.2008 21:32

ik

Zajímavý článek

 včetně fotek a videa.

0/0
18.6.2008 20:10

MPosp

fotografie

Krásné fotky, zvláště pana Kužníka - máte skvělý cit pro kompozici! R^

0/0
18.6.2008 19:32

Baldric

nadpis

Sice nevidim souvist nadpisu s clankem, ale mam-li byt uprimny, to me na internetu az tak moc neprekvapuje. Zato jsem mile prekvapen kvalitou fotek.

0/0
18.6.2008 14:23

cernobila_televize

toz tak

no...nejak jsem se nedozvedel proc je tedy pouzivaji, nebo jsem neco prehledl?

0/0
18.6.2008 12:30

ZEE

Co je na nim tak legendarniho????

8-o8-o8-o

0/0
18.6.2008 8:25

volic_plukovnik

nadpis

L-39 není akrobatický letoun a legendární taky moc ne.

Jinak fotky nic moc...

0/0
18.6.2008 8:13

volic_plukovnik

Re: nadpis

Tak starý nadpis moc dlouho nevydržel :-) Jinak navrhuji vyměnit nadpisáře, už jste pomalu jak Blesk...

0/0
18.6.2008 11:13

cernobila_televize

Re: nadpis

L-39 je letoun konce 60. a zacatku 70. let. Je to nejpouzivanejsi cvicny letoun vojenskych pilotu na svete. V armade se pouziva jako cvicny nebo podzvukovy bitevnik. Novejsi varianta byla L-59 nebo nova Alca.

Albatros se stal vzorem pro dalsi letouny a mohl se dobre vyvazet, nebyt jedne veci... Jinak se podivej napr. na BAe Hawky..

0/0
18.6.2008 12:34

jenikpi

Re: nadpis

Je vidět, že se o letectví moc nezajímáte. L-39 byl a je opravdu tak trochu legendou a jako cvičný letoun byl používán v mnoha letectvech světa. Jako civilní letoun je velmi populární i v USA.

0/0
18.6.2008 21:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.