- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jakej luxus? Obycejna socna je to. Na takovej si Tlustimil nebo Mirda vydelaj ani ne za mesic!
Nějak se těch sedadel nemůžu dopočítat. Nebo je veze "VIP" odlišná od verze "Corporate and VIP", zde představené? Jinak článek pěkný. A někdy bych se v tom rád svezl, ale to asi půjde těžko
A jak to vůbec vypadá s bojovym eurocopterem? Je to nějakej jeho příbuznej?
kolik to ma gramu CO2 na kilometr???
spotreba 1000 kilo paliva na 800km, to je nejakych 150 litru / 100km, takze odhaduju 3-4 kg CO2 / km (normalni auta maj 150-200 g CO2/km)
proc eu omezuje auta pro obycejny plebs, ale dopravni prostredek pro vyvolene ma desetinasobky??
Protoze, ikdyz letis k mori tak spotrebujs vic paliva a tudiz mas i vic emisi v podstate neskodneho CO2 , nez ten kdo more k zivotu nepotrebuje.
Ci pokud jezdis do prace autem a ja tramvaji tak vyprodukuj mnohem vic zplodin nez ja a to i CO - kyslicniku uhelnateho coz je sutecny jed. A taky nikdo tve jizdy neomezuje.
tak tu bude par novych modrych miliaru daru tak uz si tu kolikujou pole
Nývlte, Nývlte. Ty, otcovrah, matkovrah, strýcovrah a tetovrah a ještě neumíš počítat. Jak může být užitečná hmotnost
2624, když prázdný váží 2604 a celková je
4920. Taky přes 2 a půl tuny pro osm lidí je dost s rezervou. To maj buď pořádný zavazadla, nebo jsou to vyžraný amíci a ti nemají v eurovrtulníku co dělat.
Pokud ten vrtulník nemá namontovanou termokameru, tak je prakticky bezcenný a nikoho s ním nenajdete.